Lupu Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Spune-mi si mie te rog, la cat ai coborat acele? Pai cand le-am desfacut le-am gasit ridicate la maxim . De coborat le-am coborat la penultima gradatie (deci nu complet) sperand sa nu ma penalizeze la "vana", si chiar asa a fost, merge ca inainte, de fapt mult mai bine ca inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheyenne Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Perfect, senq de raspuns! Imi consuma acum 10 in oras, si se incinge ca dracu... De fapt, ultimul consum, daca l-am facut bine, ca a fost cu multe adunari si alimentari, la 474 de km mi-a consumat ~53 de litri, deci undeva la 11% MIXT! Drum intins, serpentine, ceva off-road, si bucureshit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Desfa si vezi ce-i pe-acolo. Eu n-am avut bani si nici acu nu am deocamdata ca sigur ii schimbam bujiile (iridiu) si tuburile emulsoare, pe langa coborarea acelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Spune-mi si mie te rog, la cat ai coborat acele? eu le-am coborat la minim. we-ul trecut (Buc-Veliko-Shipka si retur) am avut cel mai mic consum, cu cele mai multe bagaje + pasager (la intoarcere am facut si cumparaturi de la Metro-Ruse ) daca o puneam pe cantar cred ca aveam fo 400 de kile consum 5,7%, iar motoreta arata cam asa: alte poze de pe-acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 19, 2009 Autor Share Postat Iunie 19, 2009 Ghidon nou Aluminiu, grosimea peretelui tevii de 5mm ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Ha ha ce ghidon gros in carne, nu pare rau deloc. Latimea e ca aia de fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 21, 2009 Autor Share Postat Iunie 21, 2009 Da, e aproape identic cu cel original, doar ca e mult mai usor si mai rezistent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Da, e aproape identic cu cel original, doar ca e mult mai usor si mai rezistent. mai conteaza un kg +/- la 240 ? Rezervoare de plastic sunt pt ST ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 22, 2009 Autor Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Orice gram conteaza pe teren greu. Iar ST are 196kg goala, in versiunea originala. Fluidele sint cam multe...30 benzina, 4,5 ulei. Cu 500km autonomie nu mai trebuie rezervor suplimentar. Editat Iunie 22, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Orice gram conteaza pe teren greu. Iar ST are 196kg goala, in versiunea originala. Fluidele sint cam multe...30 benzina, 4,5 ulei.Cu 500km autonomie nu mai trebuie rezervor suplimentar. Bine, io deocamdata am cam 400 km autonomie dar e bine si asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Dupe cum se stie, in romania gropile din asfalt nu-s putine dar sunt adanci. Am luat o frumusete de groapa si mi-au sarit doua spite si mi s-a indoit janta spate. Stie cineva unde as putea gasi 2 spite spate si, eventual, o janta? Ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Bine, io deocamdata am cam 400 km autonomie dar e bine si asa. Poi si eu tot la 400 ma incadrez....Acum dupa ce am dat cuiele jos ma gandesc la un 450-500 l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Orice gram conteaza pe teren greu. Iar ST are 196kg goala, in versiunea originala. Fluidele sint cam multe...30 benzina, 4,5 ulei.Cu 500km autonomie nu mai trebuie rezervor suplimentar. da dar e mai usor din plastic... si fiecare gram conteaza Editat Iunie 22, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Finca nu dispun de bani necesari in acest moment,si vreau in mod special un ghidon mai inalt si mai lat mam hotarat sa il modific pe cel original. In primul rand am sa sudez la ambele capete cate o bucata de teava de 5 mm,iar pt inaltare am sa pun cateva saibe,la sistemul de prindere,cat imi permite filetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Finca nu dispun de bani necesari in acest moment,si vreau in mod special un ghidon mai inalt si mai lat mam hotarat sa il modific pe cel original.In primul rand am sa sudez la ambele capete cate o bucata de teava de 5 mm,iar pt inaltare am sa pun cateva saibe,la sistemul de prindere,cat imi permite filetul. Pe mine ma deranja cel mai mult forma ghidonului la Tenere/Supertenere. E pra adus spre spate. Unghiul dintre coarne e prea mic. La ghidoanele de cross, unghiul asta e mult mai aproape de 180 grade. Eu am pus ghidon KTM. Plus niste adaptoare-inaltatoare. Prea mult nu se poate inalta ghidonul la motoretele astea din cauza prinderii cu bucsi de cauciuc. Daca e prea inalt, si tragi de ghidon zici ca ramai cu el in mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Pe mine ma deranja cel mai mult forma ghidonului la Tenere/Supertenere. E pra adus spre spate. Unghiul dintre coarne e prea mic. La ghidoanele de cross, unghiul asta e mult mai aproape de 180 grade. Eu am pus ghidon KTM. Plus niste adaptoare-inaltatoare. Prea mult nu se poate inalta ghidonul la motoretele astea din cauza prinderii cu bucsi de cauciuc. Daca e prea inalt, si tragi de ghidon zici ca ramai cu el in mana. Fain ,zi si un pret... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 (editat) Finca nu dispun de bani necesari in acest moment,si vreau in mod special un ghidon mai inalt si mai lat mam hotarat sa il modific pe cel original.In primul rand am sa sudez la ambele capete cate o bucata de teava de 5 mm,iar pt inaltare am sa pun cateva saibe,la sistemul de prindere,cat imi permite filetul. Am sudat la ambele capete cate o bucata de teava de la alt ghidon[5 cm] iar la capete piulite de 10 pt protectile la manete... Impresi de drum: Culiseaza mult mai usor ghidonul stanga -dreapta la viteze mici si pe loc Pozitie mai buna Intrun cuvant sunt multumit Editat Iunie 27, 2009 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Fain ,zi si un pret... Ghidon KTM: 100 euro Inaltatoare-adaptoare: home made Daca ai merge prin traficul din bucuresti, nu ti-ar conveni ghidon mai lat. Ghidonul KTM e la fel de lat ca cel original Tenere dar are alta forma, muuult mai placuta. Si, datorita inaltatoarelor, e mai sus decat oglinzile autoturismelor si mersul in picioare e mult mai confortabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Salut Are cineva idee cat ar costa placutele spate la SuperTenere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 SalutAre cineva idee cat ar costa placutele spate la SuperTenere? In jur de 30 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 In jur de 30 de euro. sau 50 lei Kyoto (am pe spate si-s f. bune) sau 65 lei FERODO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 sau 50 lei Kyoto (am pe spate si-s f. bune) sau 65 lei FERODO Scuze de semi off-topic: * Cata, de unde iei placutele Kyoto? * Ferodo am avut pe Tenere si in 5000 de km erau uzate totalmente (metal pe metal). Poate cele pentru ST au alta compozitie dar am mai auzit si cativa posesori de alte moto plangandu-se de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Scuzati ca intervin. Voiam sa adaug ceva in legatura cu placutele de frana Ferodo. Eu am ocapritza cu aspiratii de vacuta, intitulat adesea Dominator, pe care am placute Ferodo pe spate. In 5000 de km cat am facut cu ele de abia se vede uzura. Folosesc spatele destul de mult in oras, fie pentru controlul vitezei fie pentru balansarea franarilor bruste. Per total uzura normala zic eu. De asemenea, in teren nu stiu decat de pedala. In fine. Conluzia: Ferodo semi-sinter pt spate la mobra de 170kg - uzura minima in 5000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Poate e interesat careva de ce contine setul de reparatie al carburatoarelor de la louis... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Scuzati ca intervin. Voiam sa adaug ceva in legatura cu placutele de frana Ferodo. Eu am ocapritza cu aspiratii de vacuta, intitulat adesea Dominator, pe care am placute Ferodo pe spate. In 5000 de km cat am facut cu ele de abia se vede uzura. Folosesc spatele destul de mult in oras, fie pentru controlul vitezei fie pentru balansarea franarilor bruste. Per total uzura normala zic eu. De asemenea, in teren nu stiu decat de pedala. In fine. Conluzia: Ferodo semi-sinter pt spate la mobra de 170kg - uzura minima in 5000km. Salut Si eu am avut Ferodo la Tenere 660 ce lam dat,si la 6000 aratau foarte bine atat fata cat si spatele... Alta e pb,eu lucrez la TRW Automotive si daia vreau sa probesc de la ei,stind politica lor in legatura cu calitatea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.