Sari la conținut

Postări Recomandate

vazut live treaba facuta de baietii de la heavy-duties la intalnire pe mobra lui luci (cj). el avea genti laterale de aluminiu + suport. per ansamblu mi-a parut o lucrare serioasa la un ban cinstit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

vazut live treaba facuta de baietii de la heavy-duties la intalnire pe mobra lui luci (cj). el avea genti laterale de aluminiu + suport. per ansamblu mi-a parut o lucrare serioasa la un ban cinstit.

 

 

confirm si eu,baietii lucreaza excelent la preturi mai mult decat acceptabile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

:D zi merci ca nu a cazut peste tine...

veneam de la bucale intr-o noapte. Pe la 1 m-am oprit in parcare in gara d la sinaia. Pun cricul...si cnd las greutatea pe el se rupe. A cazut pe mine si mi-a prins glezna intre scut si asfalt. Am stat 10 minute dand flash-uri tirurilor pana i-a picat unuia fisa ca e putin anormal sa fie 2 faruri la verticala atat d aproape d pamant. ^_^

Pai daca citeai topicurile mele, vedeai ca e predispus la rupere...mai ales in momente delicate din astea...

Sper ca l-ai sudat cum trebuie, intarit cu un surub la interior.

e blindat :)

Blindat pe dracu', s-a rupt iar de langa sudura... Si nu eram decat la baza Transfagarasanului, pe partea nordica, 300 de km pana acasa cu bagaje :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Pai daca citeai topicurile mele, vedeai ca e predispus la rupere...mai ales in momente delicate din astea...

Sper ca l-ai sudat cum trebuie, intarit cu un surub la interior.

e blindat ;)

 

Blindat pe dracu', s-a rupt iar de langa sudura... Si nu eram decat la baza Transfagarasanului, pe partea nordica, 300 de km pana acasa cu bagaje :D

 

 

ori nu stii sa-l folosesti ori nu ai gasit un mester bun :P

Asa e. Cauta un mester mai bun. Intamplarea a facut ca sa mi se rupa cricul fix cand dadeam sa o ridic de pe el :) . Asta da bulan, numai ca mai aveam de umblat prin Buc si a trebuit sa o rezem de gard sau zid pana acas'.

L-am sudat singur si l-am intarit pe spate cu o bucata de cornier. Tine de un an si probat la ture lungi cu fff multe bagaje pe ea.

P.S. mi-au sosit crash bar-urile de la baieti. Foarte fain lucrate, iar la sugestia mea le-a montat si scarite. Abia astept sa le montez, insa pana atunci o sa-i dau si un luciu (lac) nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Zilele trecute m-am despartit de a 3-a Super Tenere din "cariera". Motivul ??: a 3-a Africa Twin din "cariera" ! Am tot alternat intre ele...le-am tot comparat...dar raman la Africa Twin !

O sa ma intrebati ca de ce....argumente....socoteli.....am eu motivele mele !

Noul proprietar al ST-ului este un bun prieten, un fost coleg de clasa...nu stiu daca are tangente cu forumul.

Pun si cateva poze cu "piesele" nr 2 si 3 !

Cred ca am si cu prima, trebuie sa caut !

Bafta !

 

Piesa 2 :

 

Piesa 3 :

Mesaj completat

Eu nu as da SuperTenere pt transalp pt nimic in lume....

 

De ce ?

Mesaj completat

Salut .

 

Dau un pic buzna la voi pe topic pt un prieten care ar vrea sa-si ia o mobra . Dupa ce s-a interesat el despre mobrele "adventure" a ajus la concluzia ca i-ar place unul dintre modelele Yamaha Super Tenere sau Honda Africa Twin.

Cum amicul meu e total paralel cu ceea ce se cheama computer nu mai vb de forumuri, as vrea sa-mi spuneti daca exista diferente majore intre cele doua modele dpdv greutate consum ciclistica etc. Poate este pe aici si cineva care a avut ambele modele si care poate face o comparatie cat mai obiectiva .

Oricum pentru obiectivitate, voi intreba acelasi lucru si la topicul de Africa Twin .

 

Multumesc anticipat .

 

Eu am avut cate 3 buc din ambele modele...iar anul acesta cateva luni le-am avut pe ambele in garaj....pana am vandut ST-ul.

Pot sa-ti spun cu toata obiectivitatea ca prefer de departe Africa Twin-ul si am eu motivele mele...intamplator lucrez si in domeniu.

A nu se intelege ca ST-ul nu e o motocicleta buna ! Dimpotriva ! Insa Africa Twin-ul e altceva !

E parerea unuia care a avut 6 buc(3 si 3), le-a avut si alternativ si concomitent, le-a testat in multe feluri, a lucrat 1 an si ceva la un dealer Yamaha, acum lucreaza tot in domeniu(dealer Suzuki si Kawasaki), a adus motociclete second-hand din Italia....in fine....nu vreau sa para laudarosenie sau lipsa de modestie.

Si intre timp ma mai "distrez" si cu un Transalp...care....va spun cu mana pe inima : este o motocicleta foarte...foarte reusita !

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, ma bucur pentru tine.

Eu sunt cel care a cumparat suportul de top case de st de la tine, sunt foarte multumit de tranzactie, multumesc.

In legatura cu "am motivele mele", hai sa terminam odata cu contradictia asta, cred ca a devenit clar pentru toata lumea, daca vrei "all around", AT se preteaza mai bine, daca vrei doar asfalt, ST este super ok, in afara de frane, este, cel putin la fel, cu AT.

AT are un plus in legatura cu constructia mai solida si mult mai bine gandita. O sa imi sara in cap acum posesorii de ST, asta e, este doar o parere personala...

 

 

Mesaj completat

Partea cu "all around" este simplu de probat, faceti o tura scurta, pe teren accidentat, ridicat in scari, pe ambele motociclete, veti face WOW pe AT. Pur si simplu ST-ul nu prea a fost gandit pentru asa ceva. Eu ma chinui de un an sa mi-l "adaptez" pentru mine, pinion mai mare spate, scarite mai joase, centru de greutate mai jos... nu este simplu, daca vreti mai mult off road = AT.

 

Posesorii de ST, nu va suparati pe mine, incerc sa fiu constructiv, nu am de gand sa renunt la ST-ul meu, dar va suferi multe modificari.

 

La final va spun un lucru, lasand la o parte minusurile, ST-ul are un motor super, daca ai grija de el, nu te va lasa niciodata, iar reprizele sunt excitante!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, ma bucur pentru tine.

Eu sunt cel care a cumparat suportul de top case de st de la tine, sunt foarte multumit de tranzactie, multumesc.

In legatura cu "am motivele mele", hai sa terminam odata cu contradictia asta, cred ca a devenit clar pentru toata lumea, daca vrei "all around", AT se preteaza mai bine, daca vrei doar asfalt, ST este super ok, in afara de frane, este, cel putin la fel, cu AT.

AT are un plus in legatura cu constructia mai solida si mult mai bine gandita. O sa imi sara in cap acum posesorii de ST, asta e, este doar o parere personala...

 

 

Mesaj completat

Partea cu "all around" este simplu de probat, faceti o tura scurta, pe teren accidentat, ridicat in scari, pe ambele motociclete, veti face WOW pe AT. Pur si simplu ST-ul nu prea a fost gandit pentru asa ceva. Eu ma chinui de un an sa mi-l "adaptez" pentru mine, pinion mai mare spate, scarite mai joase, centru de greutate mai jos... nu este simplu, daca vreti mai mult off road = AT.

 

Posesorii de ST, nu va suparati pe mine, incerc sa fiu constructiv, nu am de gand sa renunt la ST-ul meu, dar va suferi multe modificari.

 

La final va spun un lucru, lasand la o parte minusurile, ST-ul are un motor super, daca ai grija de el, nu te va lasa niciodata, iar reprizele sunt excitante!

 

Merci si ma bucur ca esti multumit de "afacere".

Hai sa le luam pe rand :

Am mers cu ambele modele cu vreo 90 km/h pe drumuri forestiere, drepte, pe alocuri pietruit. Mai mult....devine riscant...nu e DAKAR :D. Ambele sunt stabile, cu un plus de incredere pentru AT.(+AT)

La ST as schimba in primul rand ghidonul. Pe prima am avut ceva after-market...si era altceva. La AT ghidonul e ce trebuie, nu "cere" altul neaparat.(+AT)

Saua Africanei e mult mai tare....am facut si 800 km intr-o singura zi si o cam simti. La ST e mai scurta dar mai comoda la drum lung(+ST)

Franele nu au legatura. Franele la ST sunt praf !(+AT)

Furca mi se pare mai buna la AT....la ultimele 2 ST am fost nevoit sa le intaresc furca...."plonjeaza" la franari violente si "pompeaza" pe viraje rapide...120-130 km/h. La AT furca are un mare plus : se poate regla din presiunea aerului(+AT)

La fel si cu reglajul amortizorului spate(+AT)

La "polizat" scarite AT-ul imi da mai multa incredere....si ST-ul "sta" bine pe viraje( sa zicem egalitate)

Bordul e mai ingrijit lucrat la ST...mai bine finisat...AT-ul e in stilul "rally-raid", cu burete...(+ST)

La fel si la plastice....mie mi se par mai solide la ST(+ST)

Motorul....hmm...prefer V-ul....diferenta de putere e irelevanta.....Africana trage "de jos" mult mai bine....in ture ST-ul face frumos...e drept....dar si consuma ! Si Africana suna bine....si in ture...si "jos"...Ca tehnologie....ST-ul era avansat la vremea lui : 5 supape, arbori de echilibrare, carter uscat, 2 pompe de ulei....Aici nu ma pronunt....sunt subiectiv :D

Consumul....nu cred ca putem comenta. La acelasi ritm de mers(pasager, top-case, max 170 km/h pe linii drepte) ST-ul "papa" sensibil mai mult !(+AT)

"Bicicleta"(ca sa ma exprim asa...pretentios) mi se pare mult mai buna la AT....in special la RD07(+AT)

Ambele au "pedigree" in Dakar, cred ca ST are cateva trofee in plus....Peterhansel, Orioli...are si Africana cativa eroi.(+ST)

Eu cred ca ambele au plusuri si minusuri recunoscute(sau nu)....Africana a devenit o legenda...si nu degeaba ! Refuz sa cred ca toti grecii, italienii, francezii, nemtii...etc ....sunt toti niste tampiti ! Au "ani-lumina" in fata noastra in motociclism !

Acum....alegerea mai e si dupa buzunar....ST-ul e o alternativa mai ieftina.....Africana e scumpa la achizitie....scumpa si la revanzare ! Daca nu ai bani de o Africana buna....mai bine iei un ST "tipla" ! Si eu am procedat asa....insa tot dupa Africane suspinam !

Singura care ma mai "inspira" e KTM-ul Adventure 950/990. Cu fiabilitatea nu sta grozav....insa motocicleta imi place !

Cam asta e....

Am incercat sa fiu cat se poate de obiectiv, v-o spun cu toata sinceritatea !

Si pana la urma...cea mai faina e cea care e a ta !

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ST as schimba in primul rand ghidonul. Pe prima am avut ceva after-market...si era altceva. La AT ghidonul e ce trebuie, nu "cere" altul neaparat.(+AT)

 

:D Am uitat sa trec modificarea asta, pai eu am schimbat de la bun inceput ghidonul la a mea, si ghici de care am pus? De AT, bineinteles.

 

Mie unul mi s-au parut obiective parerile tale, cam tot asa vad si eu comparatia asta.

 

Hai o fuga pana la Valeni cand ai timp, ca la o tuica se discuta altfel! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Am uitat sa trec modificarea asta, pai eu am schimbat de la bun inceput ghidonul la a mea, si ghici de care am pus? De AT, bineinteles.

 

Mie unul mi s-au parut obiective parerile tale, cam tot asa vad si eu comparatia asta.

 

Hai o fuga pana la Valeni cand ai timp, ca la o tuica se discuta altfel! :D

 

Vin cu cea mai mare placere! De vreo cativa ani il "amenint" pe "Motociclistu' " ca ajung pe la el !

Daca se face vreme faina poate fac o plimbare si mai povestim.

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cu durere in suflet anunt ca imi dezmembrez primul Super Tenere, nu s-a mai putut face nimic pentru reinvierea batranicii. E completa, trebuie sa ma duc sa iau motorul zilele astea de la mecanic in rest toate piesele sunt si functioneaza. Preturi n-o sa fac inca, astept oferte in functie de preturile de pe tenereclub.ro sau bikeshop.ro.

Alte detalii la 0745679360 sau pe PM ca sa nu murdarim topicul. Noroc.

post-21727-1287999501_thumb.jpgpost-21727-1287999551_thumb.jpg

Editat de sorin_ush
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' ce boala are?

Cuzineti sparti, segmenti dusi...unul din fostii proprietari a mers cativa ani buni fara sa schimbe uleiul si fara (fizic) filtre de aer. Evident ca eu cand am luat-o mi s-a zis ca uleiul si toate consumabillele sunt schimbate. :laugh: Acum m-ar costa mai mult reparatia dacat sa-mi iau alt motor cu totul. Asa ca o sa pastrez motorul asta pentru piese la urmatorul ST.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' nu merge sa schimbi doar motorul? Sunt cativa care si-au pus de TDM 850. Sunt si destui care au dezmembrat Super Tenere si au ramas cu motorul.

Ba ar merge, dar prefer sa-mi alta, un an mai bun (asta era 89) fara problemele native ale anilor 89-92, si una intr-o stare generala mai buna... decat sa mai bag bani in batranica asta, care o sa tot pice. Si chiar asta si intentionez, sa raman cu motorul pentru piese, iar banii ce-or sa iasa (hopefully, din vanzarea pieselor de pe actuala) vor intra in upgradarea celeilalte. Din calculele mele e cam cea mai buna solutie.

Desi asa-i de greu sa ma despart de ea...sper sa inteleaga.

Editat de sorin_ush
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Tu stii cel mai bine. :laugh:

Si tocmai din acest motiv.... SHE'S ALIVE. Si ma uimeste enorm faptul ca nu se da batuta, inca are glas, si unul sanatos chiar. Reparatia a fost anevoioasa si de foooarte lunga durata, dar a iesit perfect pana la urma. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Asa m-am ambitionat si eu, s-o aduc intr-o forma cat mai buna. Se pare ca cea mai buna "piesa" la motocicleta asta e motorul :angryfire:

Felicitari ca nu te-ai da batut.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciao, sunt Gile de la Serbia si am Super Tenere din 1989.

 

dsc01549d.jpg

 

dsc01820sz.jpg

 

dsc01829ef.jpg

 

08112010341.jpg

 

08112010340.jpg

 

 

Noi la Serbia faciem tuot anul Enduro Day AT vs ST cu trasa pe strada si off-road pe munti. Da ca aveti voie, visati invitati la PARTY. In 2010 am avut 3 Africani din Polonia, si din Bosnia si Croatia a fost.

 

Clipuri:

 

 

Editat de Gile_Serbia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hey gile, 10x for your invitation. been on an tour of serbia & montenegro this summer and i most definitely have to return asap.

 

keep us informed of future events and also make sure u check our dedicated forum, tenereclub.ro.

 

as a teaser, here are some pics and videos from this year's meeting

http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum..._id=540&s=1

http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum..._id=551&s=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hey gile, 10x for your invitation. been on an tour of serbia & montenegro this summer and i most definitely have to return asap.

 

keep us informed of future events and also make sure u check our dedicated forum, tenereclub.ro.

 

as a teaser, here are some pics and videos from this year's meeting

http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum..._id=540&s=1

http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum..._id=551&s=1

 

Thanks, you r welcome. Im glad to see that everywhere, the ST and AT riders are Adventure people and likes to ride together. I meat also some people from Chehia and Polonia on some realy good ATs, this summer on the Montenegro coast.

 

I saw on youtube that the Italians have a big ST club also.

 

The meeting on September.

 

http://forum.bjbikers.com/index.php?/topic.../page__st__1680

 

 

Mesaj completat

hey gile, 10x for your invitation. been on an tour of serbia & montenegro this summer and i most definitely have to return asap.

 

keep us informed of future events and also make sure u check our dedicated forum, tenereclub.ro.

 

as a teaser, here are some pics and videos from this year's meeting

http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum..._id=540&s=1

http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum..._id=551&s=1

 

Thanks, you r welcome. Im glad to see that everywhere, the ST and AT riders are Adventure people and likes to ride together. I meat also some people from Chehia and Polonia on some realy good ATs, this summer on the Montenegro coast.

 

I saw on youtube that the Italians have a big ST club also.

 

The meeting on September.

 

http://forum.bjbikers.com/index.php?/topic.../page__st__1680

 

 

Mesaj completat

May 2010

 

http://forum.bjbikers.com/index.php?/topic...0/page__st__760

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...