MotoMax Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Povesti cu babe din Elvetia am mai auzit....si chiar curand. Grija mare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011  Weekendul asta merg sa vad motorul cu ochiul meu ...sa vad in ce stare este si care e traba cu actele, daca are totusi habar de provenienta mobrei, asa din auzite am auzit ca nu are acte deloc la ea.  Daca nu o sa se poata face nimic pentru a circula legal, poate ii interesat cineva sa o cumpere pt piese.. multumesc anticipat pt raspunsur si pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 (editat) am incercat sa-i fac carte RAR unei remorci (tot de la un mort) aduse din olanda, am factura (cu seria), chitanta de vama si tablita de inmatriculare... m-au tot mintit spagarii aia de la RAR, chiar am intrat pe banda platit taxa pt identificare ... am renuntat ... cred ca e mai usor cu un Mercedes furat Eu zic sa o cumperi cu maxim 300 euro si sa o dezmembrezi eventual cumperi si una defecta si cu acte ... pentru motor nu cred sa ai nevoie de acte ... mie mi-au omologat un motor la masina pt care nu aveam nici un act , motorul era identic ca si putere eventual citeste-i seria de pe cadru si du-te cu ea la rar , poate o cauta aia si daca nu e furata iti fac carte... apoi bati pama cu baba Mesaj completat ATENTIE !!! Elvetia nu este in UE , si trebuie sa platesti taxe vamale daca vrei sa inmatriculezi !!! Daca motorul a fost inmatriculat vreoadata , si sti in ce tara , te pot ajuta eu sa il inmatriculezi , ideea e sa iti convina la bani , si sa iti convina sa astepti Cu RESPECT ia zi-mi mie ce sa fac?! am factura de la rar si acum , cum ca am platit identificarea lu peste, le-am lasat copie dupas acte, au facut aia poze remorcii... treaba sa m-am incurcat cu un tehnician de acolo si m-a tot vrajit de mi s-a facut sila si nuam mai mers pe acolo Editat Februarie 26, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 intrebare. de pe xtz 660 CDI-ul s-e potriveste pe xtz 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 intrebare. de pe xtz 660 CDI-ul s-e potriveste pe xtz 750? NU!! deoarece una este mono si cealalta bicilindru!!asta fiind ce mai mare diferenta intre modele si fara a intra in amanunte!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 NU!! deoarece una este mono si cealalta bicilindru!!asta fiind ce mai mare diferenta intre modele si fara a intra in amanunte!! bine,bine. dar ambele au o singura bobina. de aceea intreb. eu am pornit azi 750-le cu cdi de 660. dar problema e ca nu l-am putut incerca in sarcina. [nu are lant] m-am gandit ca cineva a mai testat asa ceva inainte, de aceea am intrebat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 bine,bine. dar ambele au o singura bobina. de aceea intreb. eu am pornit azi 750-le cu cdi de 660. dar problema e ca nu l-am putut incerca in sarcina. [nu are lant] m-am gandit ca cineva a mai testat asa ceva inainte, de aceea am intrebat. SUPER!! atunci singura diferenta ar fii "gradele de avans"( sper sa fi spus corec),,daca ai manualele celor doua ai putea compara si daca sunt la fel totul este ok!!Spor!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Bicilindrul porneste si te poate duce multi km cu o singura bujie functionala(am testat pe a mea). Esti sigur ca merg ambele bujii? ST750 are distribuitor ca sa nu aiba 2 bobine de inductie? Ar fi destul de aiurea ,pare mult mai simplu si compact sa aiba 2 bobine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Bicilindrul porneste si te poate duce multi km cu o singura bujie functionala(am testat pe a mea).Esti sigur ca merg ambele bujii? ST750 are distribuitor ca sa nu aiba 2 bobine de inductie? Ar fi destul de aiurea ,pare mult mai simplu si compact sa aiba 2 bobine. Poate are doi senzori pt CDI la magnetou. Sau un singur senzor si pistoanele sunt decalate la perfect 180 grade. In ambele cazuri merge cu o singura bobina de inductie si fara delco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Poate are doi senzori pt CDI la magnetou. Sau un singur senzor si pistoanele sunt decalate la perfect 180 grade. In ambele cazuri merge cu o singura bobina de inductie si fara delco. Da asa este la Super tenere si primele modele de TDM 850 decalajul pistoanelor este la 180 iar la Tdm mai nou au facut decalajul la 270 grade!! Mesaj completat Poate are doi senzori pt CDI la magnetou. Sau un singur senzor si pistoanele sunt decalate la perfect 180 grade. In ambele cazuri merge cu o singura bobina de inductie si fara delco. Da asa este la Super tenere si primele modele de TDM 850 decalajul pistoanelor este la 180 iar la Tdm mai nou au facut decalajul la 270 grade!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Tdm mai nou au facut decalajul la 270 grade!! Asta precis doar pentru ratiuni de sunet al motorului. Sa sune mai cool. Gen Harley. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 v-a spun sigur ca merge. azi am imprumutat un lant si l-am probat. merge de jar manca. deci cdi-ul de pe 660 s-e potriveste pe 750. mersi mult baieti pt ajutor. s-a vina caldura!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Asta precis doar pentru ratiuni de sunet al motorului. Sa sune mai cool. Gen Harley. gresit, a facut acest decalaj pentru a reduce vibratiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 v-a spun sigur ca merge. azi am imprumutat un lant si l-am probat. merge de jar manca. deci cdi-ul de pe 660 s-e potriveste pe 750. mersi mult baieti pt ajutor. s-a vina caldura!!!! si mufa este identica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 gresit, a facut acest decalaj pentru a reduce vibratiile Ei, asa da. Pt look si sound Harley adevarul ca au Virago, Dragstar, etc. La motorul asta cu 270 grade intre pistoane nu cred ca ar marge CDI de la mono tenere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Ei, asa da. Pt look si sound Harley adevarul ca au Virago, Dragstar, etc. La motorul asta cu 270 grade intre pistoane nu cred ca ar marge CDI de la mono tenere. ...este evident că nu ai cum să mergi cu o bobină la 270 grd decalaj ...la 180 grd, bobina dă scânteie pe ambele pistoane concomitent, pe unul îl prinde la PMS- final compresie, pe celălalt, pe PMS- final evacuare ...au decalat TDM la 270 mai puțin ptr vibrații, mai mult ptr a simula cuplul motorului în V Mesaj completat Ei, asa da. Pt look si sound Harley adevarul ca au Virago, Dragstar, etc. La motorul asta cu 270 grade intre pistoane nu cred ca ar marge CDI de la mono tenere. ...este evident că nu ai cum să mergi cu o bobină la 270 grd decalaj ...la 180 grd, bobina dă scânteie pe ambele pistoane concomitent, pe unul îl prinde la PMS- final compresie, pe celălalt, pe PMS- final evacuare ...au decalat TDM la 270 mai puțin ptr vibrații, mai mult ptr a simula cuplul motorului în V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Iar un motor "dezechilibrat" cum este V-ul, e si mai plin de vibratii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 si mufa este identica? unul si aceeasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 unul si aceeasi adica una si acelasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Oare un motor de TDM 900 ar intra in cadrul de Super Tenere 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Oare un motor de TDM 900 ar intra in cadrul de Super Tenere 750? intra. difera prinderile. si are mai multa electrica motorul respectiv. era pe undeva un link cu o astfel de modificare. cred ca pe tenere club Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Oare un motor de TDM 900 ar intra in cadrul de Super Tenere 750? http://picasaweb.google.fi/juhana.ladau/Ru...ProjektinKuvat# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Este de luat in calcul un asemenea proiect..cu pana in 3500-4000 euro poti avea un moto cum nu se mai fabrica acum sau daca se fac gen F800GS sau Tiger 900XC sunt destul de scumpe pt motociclistul roman!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 sau mai e asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.