Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  Weekendul asta merg sa vad motorul cu ochiul meu ...sa vad in ce stare este si care e traba cu actele, daca are totusi habar de provenienta mobrei, asa din auzite am auzit ca nu are acte deloc la ea. 

 

  Daca nu o sa se poata face nimic pentru a circula legal, poate ii interesat cineva sa o cumpere pt piese..

 

 

 

 

multumesc anticipat pt raspunsur si pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat sa-i fac carte RAR unei remorci (tot de la un mort) aduse din olanda, am factura (cu seria), chitanta de vama si tablita de inmatriculare... m-au tot mintit spagarii aia de la RAR, chiar am intrat pe banda platit taxa pt identificare ... am renuntat :crack: ... cred ca e mai usor cu un Mercedes furat :)

Eu zic sa o cumperi cu maxim 300 euro si sa o dezmembrezi :bigstar: eventual cumperi si una defecta si cu acte ... pentru motor nu cred sa ai nevoie de acte ... mie mi-au omologat un motor la masina pt care nu aveam nici un act , motorul era identic ca si putere

 

 

eventual citeste-i seria de pe cadru si du-te cu ea la rar , poate o cauta aia si daca nu e furata iti fac carte... apoi bati pama cu baba

Mesaj completat

ATENTIE !!!

 

Elvetia nu este in UE , si trebuie sa platesti taxe vamale daca vrei sa inmatriculezi !!!

 

Daca motorul a fost inmatriculat vreoadata , si sti in ce tara , te pot ajuta eu sa il inmatriculezi , ideea e sa iti convina la bani , si sa iti convina sa astepti

 

Cu RESPECT

ia zi-mi mie ce sa fac?! am factura de la rar si acum , cum ca am platit identificarea lu peste, le-am lasat copie dupas acte, au facut aia poze remorcii... treaba sa m-am incurcat cu un tehnician de acolo si m-a tot vrajit de mi s-a facut sila si nuam mai mers pe acolo

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare. de pe xtz 660 CDI-ul s-e potriveste pe xtz 750? :laugh:

NU!! deoarece una este mono si cealalta bicilindru!!asta fiind ce mai mare diferenta intre modele si fara a intra in amanunte!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU!! deoarece una este mono si cealalta bicilindru!!asta fiind ce mai mare diferenta intre modele si fara a intra in amanunte!! :)

 

bine,bine. dar ambele au o singura bobina. de aceea intreb. eu am pornit azi 750-le cu cdi de 660. :laugh: dar problema e ca nu l-am putut incerca in sarcina. [nu are lant] m-am gandit ca cineva a mai testat asa ceva inainte, de aceea am intrebat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine,bine. dar ambele au o singura bobina. de aceea intreb. eu am pornit azi 750-le cu cdi de 660. :laugh: dar problema e ca nu l-am putut incerca in sarcina. [nu are lant] m-am gandit ca cineva a mai testat asa ceva inainte, de aceea am intrebat. :)

SUPER!! atunci singura diferenta ar fii "gradele de avans"( sper sa fi spus corec),,daca ai manualele celor doua ai putea compara si daca sunt la fel totul este ok!!Spor!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bicilindrul porneste si te poate duce multi km cu o singura bujie functionala(am testat pe a mea).

Esti sigur ca merg ambele bujii?

ST750 are distribuitor ca sa nu aiba 2 bobine de inductie? Ar fi destul de aiurea ,pare mult mai simplu si compact sa aiba 2 bobine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bicilindrul porneste si te poate duce multi km cu o singura bujie functionala(am testat pe a mea).

Esti sigur ca merg ambele bujii?

ST750 are distribuitor ca sa nu aiba 2 bobine de inductie? Ar fi destul de aiurea ,pare mult mai simplu si compact sa aiba 2 bobine.

 

Poate are doi senzori pt CDI la magnetou. Sau un singur senzor si pistoanele sunt decalate la perfect 180 grade. In ambele cazuri merge cu o singura bobina de inductie si fara delco.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate are doi senzori pt CDI la magnetou. Sau un singur senzor si pistoanele sunt decalate la perfect 180 grade. In ambele cazuri merge cu o singura bobina de inductie si fara delco.

Da asa este la Super tenere si primele modele de TDM 850 decalajul pistoanelor este la 180 iar la Tdm mai nou au facut decalajul la 270 grade!!

 

Mesaj completat

Poate are doi senzori pt CDI la magnetou. Sau un singur senzor si pistoanele sunt decalate la perfect 180 grade. In ambele cazuri merge cu o singura bobina de inductie si fara delco.

Da asa este la Super tenere si primele modele de TDM 850 decalajul pistoanelor este la 180 iar la Tdm mai nou au facut decalajul la 270 grade!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tdm mai nou au facut decalajul la 270 grade!!

 

 

Asta precis doar pentru ratiuni de sunet al motorului. Sa sune mai cool. Gen Harley.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

v-a spun sigur ca merge. azi am imprumutat un lant si l-am probat. merge de jar manca. deci cdi-ul de pe 660 s-e potriveste pe 750. mersi mult baieti pt ajutor. s-a vina caldura!!!! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

v-a spun sigur ca merge. azi am imprumutat un lant si l-am probat. merge de jar manca. deci cdi-ul de pe 660 s-e potriveste pe 750. mersi mult baieti pt ajutor. s-a vina caldura!!!! :laugh:

si mufa este identica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gresit,

 

a facut acest decalaj pentru a reduce vibratiile :laugh:

 

Ei, asa da. Pt look si sound Harley adevarul ca au Virago, Dragstar, etc.

 

La motorul asta cu 270 grade intre pistoane nu cred ca ar marge CDI de la mono tenere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, asa da. Pt look si sound Harley adevarul ca au Virago, Dragstar, etc.

 

La motorul asta cu 270 grade intre pistoane nu cred ca ar marge CDI de la mono tenere.

 

 

...este evident că nu ai cum să mergi cu o bobină la 270 grd decalaj

...la 180 grd, bobina dă scânteie pe ambele pistoane concomitent, pe unul îl prinde la PMS- final compresie, pe celălalt, pe PMS- final evacuare

...au decalat TDM la 270 mai puțin ptr vibrații, mai mult ptr a simula cuplul motorului în V

Mesaj completat

Ei, asa da. Pt look si sound Harley adevarul ca au Virago, Dragstar, etc.

 

La motorul asta cu 270 grade intre pistoane nu cred ca ar marge CDI de la mono tenere.

 

 

...este evident că nu ai cum să mergi cu o bobină la 270 grd decalaj

...la 180 grd, bobina dă scânteie pe ambele pistoane concomitent, pe unul îl prinde la PMS- final compresie, pe celălalt, pe PMS- final evacuare

...au decalat TDM la 270 mai puțin ptr vibrații, mai mult ptr a simula cuplul motorului în V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Oare un motor de TDM 900 ar intra in cadrul de Super Tenere 750? :D

 

intra. difera prinderile. si are mai multa electrica motorul respectiv.

 

era pe undeva un link cu o astfel de modificare. cred ca pe tenere club :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este de luat in calcul un asemenea proiect..cu pana in 3500-4000 euro poti avea un moto cum nu se mai fabrica acum sau daca se fac gen F800GS sau Tiger 900XC sunt destul de scumpe pt motociclistul roman!! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...