Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut

In general, pentru toate produsele noastre, livram si accesoriile necesare pentru montaj: suruburi, bucse, distantiere sau arcuri.

 

foarte frumos din partea voastra, vreau un cric central pt ST.

iti trimit adresa pe PM, presupun ca livrati cu ramburs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Felicitari pentru lucrari!

Preturile mi se par ok, eu mi-am facut singur crashbar, am muncit de numai eu stiu si nici nu au iesit atat de profi...

Daca stiam de voi la vremea respectiva nu as fi stat pe ganduri.

 

O poza cu un cric de Super Tenere se poate pune?

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu am pregatit nimic pentru executia scuturilor, ne-am concentrat atentia la accesorii din teava.

Multumin pentru incurajari.

ar fi ceva "sfaraiala" cu V-Strom ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru lucrari!

Preturile mi se par ok, eu mi-am facut singur crashbar, am muncit de numai eu stiu si nici nu au iesit atat de profi...

Daca stiam de voi la vremea respectiva nu as fi stat pe ganduri.

 

O poza cu un cric de Super Tenere se poate pune?

Multumesc anticipat.

 

Mie imi place crash bar-ul tau, a iesit fain si stim noi ca este mult de lucru.

Am sa revin cu fotografii cu cricul in cateva zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place crash bar-ul tau, a iesit fain si stim noi ca este mult de lucru.

Am sa revin cu fotografii cu cricul in cateva zile.

 

Multumesc de aprecieri, arata binisor in poze, dar in realitate se vad defectele. Gandeste-te ca eu nu am avut dispozitiv de indoit, toate indoiturile le-am facut in menghina, iti dai seama cum se vad curburile pe interior...

Mai este si partea de sudura, la mine sudurile nu au iesit foarte estetice si a trebuit sa le polizez, slabindu-le rezistenta...

Ce sa mai vorbim, la mine este hobby, la voi este profesionalism.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

eu merg de cca 1 an cu protectia aceea scoasa (la o alta motoreta) si nu am patit nimica , am facut o ptr a spala mai usor lantul la spalatorie de la pinion pana la foaie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mai stiti de cristimic ? A mai vorbit cineva cu el ?

 

il gasesti oricand pe www.tenereclub.ro

 

Salut.

Ce ziceti ar deranja ceva daca nu as mai folosi protectia pt lantz?

 

pai cred ca acea protectie este mai mult pentru piciorul stang al pasagerului, pentru a nu il baga intamplator pe acolo.

o dau si eu jos cand spal motocicleta, mai ales dupa noroaie serioase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il gasesti oricand pe www.tenereclub.ro

 

 

 

pai cred ca acea protectie este mai mult pentru piciorul stang al pasagerului, pentru a nu il baga intamplator pe acolo.

o dau si eu jos cand spal motocicleta, mai ales dupa noroaie serioase.

Nu cred ca ar ajunge vreun pasager cu picioarele aproape de lantz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ar ajunge vreun pasager cu picioarele aproape de lantz

 

Mare dreptate ai! Nu m-am gandit ca ar putea ajunge pasagerul pe acolo cu amandoua picioarele, eventual in acelasi timp... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparatoarea de lant e conceputa in primul rand, parerea mea, pentru a nu murdari motocicleta cu ulei aruncat de pe lant. Este totusi o motoreta enduro-touring si exista proprietari care o folosesc mai mult pe asfalt si vor ca utilajul sa fie curat. Doar dirt(y)-bikes nu au aceasta aparatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar dirt(y)-bikes nu au aceasta aparatoare.

 

vinovat :)

 

2 sezoane am mers fara protectia de lant. intr-adevar, face servisatrea lantlui ceva mai facila. da pe de alta parte, arunca multicel smomoz pe carena laterala. si vorbim de genu ala de smomoz plin de ulei si alte bunatati :P

oricum, sezonu asta cre ca o repun in drepturi. asa... sa avem termen de comparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am gasit un ST de ocazie la un pret destul de bun, in jur de 1000e, trebuie sa merg zilele urmatoare sa il vad impreuna cu un prieten. Motorul e adus de afara, e neimatriculat si e in stare de functionare, cam atat stiu de el, singura problema a fost la el electromotorul care a fost schimbat. 

 

Nu stiu din ce an este.

 

Tind sa cred ca nu ma asteapta cine stie ce bijuterie ingrijita la acest pret... Ce probleme se intalnesc cel mai des la ST?

 

Care sunt anii de productie cei mai buni si ce model nu recomandati?

 

Exista diferenta de putere intre modele din ani diferiti? 

 

Cat consuma % (am auzit ca consuma cam mult) ?

 

consuma ulei dupa un anumit nr de km?

 

Nu am cautat pe forum, poate erau pe aici unele raspunsuri la intrebarile mele....imi cer scuze pt. comoditate.

 

  MULTUMESC.

 

 

 

 

 

 

 

 

Editat de tiger tank
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am gasit un ST de ocazie la un pret destul de bun, in jur de 1000e, trebuie sa merg zilele urmatoare sa il vad impreuna cu un prieten. Motorul e adus de afara, e neimatriculat si e in stare de functionare, cam atat stiu de el, singura problema a fost la el electromotorul care a fost schimbat. 

 

Nu stiu din ce an este.

 

Tind sa cred ca nu ma asteapta cine stie ce bijuterie ingrijita la acest pret... Ce probleme se intalnesc cel mai des la ST?

 

Care sunt anii de productie cei mai buni si ce model nu recomandati?

 

Exista diferenta de putere intre modele din ani diferiti? 

 

Cat consuma % (am auzit ca consuma cam mult) ?

 

consuma ulei dupa un anumit nr de km?

 

Nu am cautat pe forum, poate erau pe aici unele raspunsuri la intrebarile mele....imi cer scuze pt. comoditate.

 

  MULTUMESC.

 

Cred ca mai multe informatii vei obtine pe www.tenereclub.ro, nu fac reclama ascunsa, dar acolo este un pic mai mare traficul la tipul acesta de motocicleta, pe aici trece saptamana pana scrie careva ceva...

 

Hai sa incerc sa te orientez un pic, dar ai cam putine date in acest moment...

 

Tind sa cred ca nu ma asteapta cine stie ce bijuterie ingrijita la acest pret..

Si eu am dat 1050 euro pe a mea, neinscrisa, este din '90, nu a fost o bijuterie, dar nici rau nu arata, insa am avut noroc sa mearga motorul bine, pe unde o bag eu doar asta conteaza. Oricum pana acum nu am schimbat decat rulmentii la roata spate, dar recunosc ca mai trebuie umblat pe ici pe colo...

 

Care sunt anii de productie cei mai buni si ce model nu recomandati?

Anii de productie mai buni sunt cei mai recenti :D , oricum bine ar fi sa fie dupa '91, pentru ca sunt ceva schimbari, regulatorul de tensiune, comenzile de pe ghidon...

 

Exista diferenta de putere intre modele din ani diferiti?

Diferenta de putere nu cred sa fie intre modele, in pricipiu motorul este acelasi.

 

Cat consuma % (am auzit ca consuma cam mult)?

Benzina consuma in functie de cat de bine este reglata/uzata si cat ai incheietura de flexibila, mie mi-a luat si 5,5 cu 100 km/h constant, dar si 9% prin noroaie, pe dealuri. Oricum daca mergi mult prin oras si consumul de benzina este important pentru tine, poate ar fi bine sa te reorientezi...

 

Consuma ulei dupa un anumit nr de km?

Asta cu consumul de ulei m-a amuzat un pic, sunt convins ca ai auzit frecvent replica "ii dau ture la rosu, merg cu 250 dar nu consuma gram de ulei!" :bigstar:

Consumul de ulei nu este influentat de, sau numai de, numarul de km ci mai ales de intretinerea si modul de utilizare pe care a avut-o motorul respectiv, poti gasi motoare cu peste 150.000 care inca sa se tina bine, dar si motoare la 50.000 care si-au dat duhul... La consumul de ulei mai conteaza si caracteristicile uleiului folosit, oricum motor care sa nu consume GRAM de ulei inca nu am intalnit. Cel mai bine ar fi sa ii poti lua o compresie. Mie in ultimul an si vreo 4500 km mi-a luat cam 450 grame de ulei Motul 10W40 5100.

 

Ar trebui insa sa cauti si pareri mai avizate ca a mea, eu nu detin modelul de prea mult timp.

Bafta la cumparare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. 

 

Intrebarea despre consumul de ulei a fost pt. ca am avut un xt600 care ma terorizat cu, consumul de ulei, cu toate ca am incercat mai multe firme si diferite vascozotati.. 

 

In bugetul de care dispun doar un ST mi e pe plac. Cel mai tare ma ingrijora consumul, astazi am mai citit pe forumuri si m am lamurit, undeva la 6-7% la ce o sa fac eu cu el. 

 

   DAR...a aprut o problema mare! ...motocicleta a fost adusa din Elvetia de un nene care a mai adus motociclete din afara singurul defect fiind electromotorul.. intre timp nenea a suferit un atac de cord si a murit. Acum sotia a scos fiarele de vanzare ca sa scape de ele, printre care si un ST. Problema ce mai mare e ca motocicleta nu are acte si cere pe ia 800e negociabil. Astea din cate am aflat de la un prieten care se cunoaste cu o ruda de a proprietarei. 

 

   Acum, sa excludem probabilitatea de a fi un motor furat, exista sanse sa se poata imatricula motoru? Se pot cumpara acte si facut recarosare a mobrei ..? ce ar fi de facut..? aici chiar nu ma mai pricep deloc. :bigstar:  

 

  Daca motoru mi e pe plac, si ar fi posibila imatricularea lui , avand in vedere si obtinerea unui pret bun... o sa iau serile de pe motor si de pe cadru si o sa merg la politie sa ma interesez daca nu e dat furat sau mai nou se poate cauta si pe net.

 

 

 

 

MULTUMESC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pare destul de complicat ceea ce vrei tu sa faci .

eu as mai aduna ceva banuti si as lua una de care sa fiu sigur cu hartiile altfel nu te vei putea folosi de ea si poate doar o vei revinde piese .

primul lucru pe care il intreb la cumparare este daca mobra are acte si daca sunt pe numele vanzatorului.

nu am timp de complicatii .

tu faci cum vrei .

 

 

mobre care nu consuma gram de ulei ?

heheh , cbr 600 f3 !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bestbike.ro/yamaha/xtz-750/endu...amp;pictureid=1

 

si mai bagi 100 euro pe consumabile si e totul ok, daca nu iati cu 1000 si mai baga 1000

Am vazut motorul, arata super ingrijit. Merita, recomand :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. 

 

Intrebarea despre consumul de ulei a fost pt. ca am avut un xt600 care ma terorizat cu, consumul de ulei, cu toate ca am incercat mai multe firme si diferite vascozotati.. 

 

In bugetul de care dispun doar un ST mi e pe plac. Cel mai tare ma ingrijora consumul, astazi am mai citit pe forumuri si m am lamurit, undeva la 6-7% la ce o sa fac eu cu el. 

 

   DAR...a aprut o problema mare! ...motocicleta a fost adusa din Elvetia de un nene care a mai adus motociclete din afara singurul defect fiind electromotorul.. intre timp nenea a suferit un atac de cord si a murit. Acum sotia a scos fiarele de vanzare ca sa scape de ele, printre care si un ST. Problema ce mai mare e ca motocicleta nu are acte si cere pe ia 800e negociabil. Astea din cate am aflat de la un prieten care se cunoaste cu o ruda de a proprietarei. 

 

   Acum, sa excludem probabilitatea de a fi un motor furat, exista sanse sa se poata imatricula motoru? Se pot cumpara acte si facut recarosare a mobrei ..? ce ar fi de facut..? aici chiar nu ma mai pricep deloc. :crack:  

 

  Daca motoru mi e pe plac, si ar fi posibila imatricularea lui , avand in vedere si obtinerea unui pret bun... o sa iau serile de pe motor si de pe cadru si o sa merg la politie sa ma interesez daca nu e dat furat sau mai nou se poate cauta si pe net.

 

 

 

 

MULTUMESC.

 

ATENTIE !!!

 

Elvetia nu este in UE , si trebuie sa platesti taxe vamale daca vrei sa inmatriculezi !!!

 

Daca motorul a fost inmatriculat vreoadata , si sti in ce tara , te pot ajuta eu sa il inmatriculezi , ideea e sa iti convina la bani , si sa iti convina sa astepti

 

Cu RESPECT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...