Jump to content

Recommended Posts

ideea aia de cutii din partea a 2-a ar fi interesanta, da din cate ma uit trebe modificata pozitia tobei si taiata carena. cu alte cuvinte ai cutii "perene" care nu te mai lasa sa iesi in off asa de ok. -1

Eu zic ca cea mai buna solutie pentru off este tot textila!

Amortizeaza caderile si sunt mai comode!

Iar ca sa nu o gasesti taiata cand te duci la buda intr-un oras civilizat, gen Bucuresti, exista niste plase de metal cu lacat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

he-he. am mers io pe varianta DIY cu textila. mai exact cu niste genti pe roti d-alea cu maner de iese si se lungeste ca sa le tragi dupa tine. in principiu is ok. adik mi-o zburat una pe la 100 km/h si nu o patit nik ce era inauntru iar geanta se prezinta surprinzator de ok.

 

executia inca prezinta mici neajunsuri, dar e pe calea cea buna. cand am ceva gata, bag poze si detaii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pun anuntul meu cu cateva piese de Tenere si la topicul dedicat lu' fra-su mai mare. Cred ca piesele alea se potrivesc si la ST.

 

 

 

Anuntul cu pricina este si AICI.

 

Baieti, nimeni n-are nevoie de piesele astea? Hai cu cererea ca ma'ncurc de ele prin casa...

Edited by A n d y

Share this post


Link to post
Share on other sites
Baieti, nimeni n-are nevoie de piesele astea? Hai cu cererea ca ma'ncurc de ele prin casa...

am nevoie de ele dar nu prea urgent (protectiile mele sunt jerpelite rau si maneta de ambreaj este alt model)... daca te hotarasti sa le donezi vreau sa fiu primul :what: ... achit taxele la Posta Romana ... online (ne sincronizam sa ajungem la posta concomitent ca sa nu faci decat un drum) ... dau 2-3 beri pe la vreo intrunire :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate unii stiu deja ... 16-19 Iulie are loc "Intalnirea Teneristilor II"

 

Detalii aici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

piesa rau de tot. uite una d-asta mi-ar gadila si mie corasonu sa o am in curte :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa!

 

Deocamdata insa trebuie sa ma mandresc cu batrana mea doamna...

post-48970-1280027712_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Superba...Asa ar fi trebuit sa arate ST-ul 2010.

tenereelefant023.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

se vinde una bucata super tenere, imi pare tare rau pt ea ca nu as da-o ca prea bine merge dar imi tre bani urgent 1500 euro

post-47181-1280259535_thumb.jpg

post-47181-1280259583_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut !

 

Are cineva de vanzare o pereche SH de crash-bar, pentru SuperTenere ? Sau daca manufactureaza cineva, iar as fi interesat ...

Incerc sa ajut un prieten ce nu are acces la net !

 

Mult'am ! ;)

 

 

Daca se gasesc mai multe bucati ma abonez si eu la una :P

Am gasit, preturi decente:

http://heavyduties.ro/indexe.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

vazut live treaba facuta de baietii de la heavy-duties la intalnire pe mobra lui luci (cj). el avea genti laterale de aluminiu + suport. per ansamblu mi-a parut o lucrare serioasa la un ban cinstit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vazut live treaba facuta de baietii de la heavy-duties la intalnire pe mobra lui luci (cj). el avea genti laterale de aluminiu + suport. per ansamblu mi-a parut o lucrare serioasa la un ban cinstit.

 

 

confirm si eu,baietii lucreaza excelent la preturi mai mult decat acceptabile!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D zi merci ca nu a cazut peste tine...

veneam de la bucale intr-o noapte. Pe la 1 m-am oprit in parcare in gara d la sinaia. Pun cricul...si cnd las greutatea pe el se rupe. A cazut pe mine si mi-a prins glezna intre scut si asfalt. Am stat 10 minute dand flash-uri tirurilor pana i-a picat unuia fisa ca e putin anormal sa fie 2 faruri la verticala atat d aproape d pamant. ^_^

Pai daca citeai topicurile mele, vedeai ca e predispus la rupere...mai ales in momente delicate din astea...

Sper ca l-ai sudat cum trebuie, intarit cu un surub la interior.

e blindat :)

Blindat pe dracu', s-a rupt iar de langa sudura... Si nu eram decat la baza Transfagarasanului, pe partea nordica, 300 de km pana acasa cu bagaje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ori nu stii sa-l folosesti ori nu ai gasit un mester bun :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pai daca citeai topicurile mele, vedeai ca e predispus la rupere...mai ales in momente delicate din astea...

Sper ca l-ai sudat cum trebuie, intarit cu un surub la interior.

e blindat ;)

 

Blindat pe dracu', s-a rupt iar de langa sudura... Si nu eram decat la baza Transfagarasanului, pe partea nordica, 300 de km pana acasa cu bagaje :D

 

 

ori nu stii sa-l folosesti ori nu ai gasit un mester bun :P

Asa e. Cauta un mester mai bun. Intamplarea a facut ca sa mi se rupa cricul fix cand dadeam sa o ridic de pe el :) . Asta da bulan, numai ca mai aveam de umblat prin Buc si a trebuit sa o rezem de gard sau zid pana acas'.

L-am sudat singur si l-am intarit pe spate cu o bucata de cornier. Tine de un an si probat la ture lungi cu fff multe bagaje pe ea.

P.S. mi-au sosit crash bar-urile de la baieti. Foarte fain lucrate, iar la sugestia mea le-a montat si scarite. Abia astept sa le montez, insa pana atunci o sa-i dau si un luciu (lac) nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blasfemie! ;)

 

photo.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blasfemie! :lol:

 

LOL... Post #666... tare!

 

Ma, rog, reply #666 ca post era al 667-lea cu topic starter. Totusi amuzant.

Edited by b374

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zilele trecute m-am despartit de a 3-a Super Tenere din "cariera". Motivul ??: a 3-a Africa Twin din "cariera" ! Am tot alternat intre ele...le-am tot comparat...dar raman la Africa Twin !

O sa ma intrebati ca de ce....argumente....socoteli.....am eu motivele mele !

Noul proprietar al ST-ului este un bun prieten, un fost coleg de clasa...nu stiu daca are tangente cu forumul.

Pun si cateva poze cu "piesele" nr 2 si 3 !

Cred ca am si cu prima, trebuie sa caut !

Bafta !

 

Piesa 2 :

 

Piesa 3 :

Mesaj completat

Eu nu as da SuperTenere pt transalp pt nimic in lume....

 

De ce ?

Mesaj completat

Salut .

 

Dau un pic buzna la voi pe topic pt un prieten care ar vrea sa-si ia o mobra . Dupa ce s-a interesat el despre mobrele "adventure" a ajus la concluzia ca i-ar place unul dintre modelele Yamaha Super Tenere sau Honda Africa Twin.

Cum amicul meu e total paralel cu ceea ce se cheama computer nu mai vb de forumuri, as vrea sa-mi spuneti daca exista diferente majore intre cele doua modele dpdv greutate consum ciclistica etc. Poate este pe aici si cineva care a avut ambele modele si care poate face o comparatie cat mai obiectiva .

Oricum pentru obiectivitate, voi intreba acelasi lucru si la topicul de Africa Twin .

 

Multumesc anticipat .

 

Eu am avut cate 3 buc din ambele modele...iar anul acesta cateva luni le-am avut pe ambele in garaj....pana am vandut ST-ul.

Pot sa-ti spun cu toata obiectivitatea ca prefer de departe Africa Twin-ul si am eu motivele mele...intamplator lucrez si in domeniu.

A nu se intelege ca ST-ul nu e o motocicleta buna ! Dimpotriva ! Insa Africa Twin-ul e altceva !

E parerea unuia care a avut 6 buc(3 si 3), le-a avut si alternativ si concomitent, le-a testat in multe feluri, a lucrat 1 an si ceva la un dealer Yamaha, acum lucreaza tot in domeniu(dealer Suzuki si Kawasaki), a adus motociclete second-hand din Italia....in fine....nu vreau sa para laudarosenie sau lipsa de modestie.

Si intre timp ma mai "distrez" si cu un Transalp...care....va spun cu mana pe inima : este o motocicleta foarte...foarte reusita !

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo, ma bucur pentru tine.

Eu sunt cel care a cumparat suportul de top case de st de la tine, sunt foarte multumit de tranzactie, multumesc.

In legatura cu "am motivele mele", hai sa terminam odata cu contradictia asta, cred ca a devenit clar pentru toata lumea, daca vrei "all around", AT se preteaza mai bine, daca vrei doar asfalt, ST este super ok, in afara de frane, este, cel putin la fel, cu AT.

AT are un plus in legatura cu constructia mai solida si mult mai bine gandita. O sa imi sara in cap acum posesorii de ST, asta e, este doar o parere personala...

 

 

Mesaj completat

Partea cu "all around" este simplu de probat, faceti o tura scurta, pe teren accidentat, ridicat in scari, pe ambele motociclete, veti face WOW pe AT. Pur si simplu ST-ul nu prea a fost gandit pentru asa ceva. Eu ma chinui de un an sa mi-l "adaptez" pentru mine, pinion mai mare spate, scarite mai joase, centru de greutate mai jos... nu este simplu, daca vreti mai mult off road = AT.

 

Posesorii de ST, nu va suparati pe mine, incerc sa fiu constructiv, nu am de gand sa renunt la ST-ul meu, dar va suferi multe modificari.

 

La final va spun un lucru, lasand la o parte minusurile, ST-ul are un motor super, daca ai grija de el, nu te va lasa niciodata, iar reprizele sunt excitante!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bravo, ma bucur pentru tine.

Eu sunt cel care a cumparat suportul de top case de st de la tine, sunt foarte multumit de tranzactie, multumesc.

In legatura cu "am motivele mele", hai sa terminam odata cu contradictia asta, cred ca a devenit clar pentru toata lumea, daca vrei "all around", AT se preteaza mai bine, daca vrei doar asfalt, ST este super ok, in afara de frane, este, cel putin la fel, cu AT.

AT are un plus in legatura cu constructia mai solida si mult mai bine gandita. O sa imi sara in cap acum posesorii de ST, asta e, este doar o parere personala...

 

 

Mesaj completat

Partea cu "all around" este simplu de probat, faceti o tura scurta, pe teren accidentat, ridicat in scari, pe ambele motociclete, veti face WOW pe AT. Pur si simplu ST-ul nu prea a fost gandit pentru asa ceva. Eu ma chinui de un an sa mi-l "adaptez" pentru mine, pinion mai mare spate, scarite mai joase, centru de greutate mai jos... nu este simplu, daca vreti mai mult off road = AT.

 

Posesorii de ST, nu va suparati pe mine, incerc sa fiu constructiv, nu am de gand sa renunt la ST-ul meu, dar va suferi multe modificari.

 

La final va spun un lucru, lasand la o parte minusurile, ST-ul are un motor super, daca ai grija de el, nu te va lasa niciodata, iar reprizele sunt excitante!

 

Merci si ma bucur ca esti multumit de "afacere".

Hai sa le luam pe rand :

Am mers cu ambele modele cu vreo 90 km/h pe drumuri forestiere, drepte, pe alocuri pietruit. Mai mult....devine riscant...nu e DAKAR :D. Ambele sunt stabile, cu un plus de incredere pentru AT.(+AT)

La ST as schimba in primul rand ghidonul. Pe prima am avut ceva after-market...si era altceva. La AT ghidonul e ce trebuie, nu "cere" altul neaparat.(+AT)

Saua Africanei e mult mai tare....am facut si 800 km intr-o singura zi si o cam simti. La ST e mai scurta dar mai comoda la drum lung(+ST)

Franele nu au legatura. Franele la ST sunt praf !(+AT)

Furca mi se pare mai buna la AT....la ultimele 2 ST am fost nevoit sa le intaresc furca...."plonjeaza" la franari violente si "pompeaza" pe viraje rapide...120-130 km/h. La AT furca are un mare plus : se poate regla din presiunea aerului(+AT)

La fel si cu reglajul amortizorului spate(+AT)

La "polizat" scarite AT-ul imi da mai multa incredere....si ST-ul "sta" bine pe viraje( sa zicem egalitate)

Bordul e mai ingrijit lucrat la ST...mai bine finisat...AT-ul e in stilul "rally-raid", cu burete...(+ST)

La fel si la plastice....mie mi se par mai solide la ST(+ST)

Motorul....hmm...prefer V-ul....diferenta de putere e irelevanta.....Africana trage "de jos" mult mai bine....in ture ST-ul face frumos...e drept....dar si consuma ! Si Africana suna bine....si in ture...si "jos"...Ca tehnologie....ST-ul era avansat la vremea lui : 5 supape, arbori de echilibrare, carter uscat, 2 pompe de ulei....Aici nu ma pronunt....sunt subiectiv :D

Consumul....nu cred ca putem comenta. La acelasi ritm de mers(pasager, top-case, max 170 km/h pe linii drepte) ST-ul "papa" sensibil mai mult !(+AT)

"Bicicleta"(ca sa ma exprim asa...pretentios) mi se pare mult mai buna la AT....in special la RD07(+AT)

Ambele au "pedigree" in Dakar, cred ca ST are cateva trofee in plus....Peterhansel, Orioli...are si Africana cativa eroi.(+ST)

Eu cred ca ambele au plusuri si minusuri recunoscute(sau nu)....Africana a devenit o legenda...si nu degeaba ! Refuz sa cred ca toti grecii, italienii, francezii, nemtii...etc ....sunt toti niste tampiti ! Au "ani-lumina" in fata noastra in motociclism !

Acum....alegerea mai e si dupa buzunar....ST-ul e o alternativa mai ieftina.....Africana e scumpa la achizitie....scumpa si la revanzare ! Daca nu ai bani de o Africana buna....mai bine iei un ST "tipla" ! Si eu am procedat asa....insa tot dupa Africane suspinam !

Singura care ma mai "inspira" e KTM-ul Adventure 950/990. Cu fiabilitatea nu sta grozav....insa motocicleta imi place !

Cam asta e....

Am incercat sa fiu cat se poate de obiectiv, v-o spun cu toata sinceritatea !

Si pana la urma...cea mai faina e cea care e a ta !

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites
La ST as schimba in primul rand ghidonul. Pe prima am avut ceva after-market...si era altceva. La AT ghidonul e ce trebuie, nu "cere" altul neaparat.(+AT)

 

:D Am uitat sa trec modificarea asta, pai eu am schimbat de la bun inceput ghidonul la a mea, si ghici de care am pus? De AT, bineinteles.

 

Mie unul mi s-au parut obiective parerile tale, cam tot asa vad si eu comparatia asta.

 

Hai o fuga pana la Valeni cand ai timp, ca la o tuica se discuta altfel! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D Am uitat sa trec modificarea asta, pai eu am schimbat de la bun inceput ghidonul la a mea, si ghici de care am pus? De AT, bineinteles.

 

Mie unul mi s-au parut obiective parerile tale, cam tot asa vad si eu comparatia asta.

 

Hai o fuga pana la Valeni cand ai timp, ca la o tuica se discuta altfel! :D

 

Vin cu cea mai mare placere! De vreo cativa ani il "amenint" pe "Motociclistu' " ca ajung pe la el !

Daca se face vreme faina poate fac o plimbare si mai povestim.

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca sa imi exemplific nehotararea:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu durere in suflet anunt ca imi dezmembrez primul Super Tenere, nu s-a mai putut face nimic pentru reinvierea batranicii. E completa, trebuie sa ma duc sa iau motorul zilele astea de la mecanic in rest toate piesele sunt si functioneaza. Preturi n-o sa fac inca, astept oferte in functie de preturile de pe tenereclub.ro sau bikeshop.ro.

Alte detalii la 0745679360 sau pe PM ca sa nu murdarim topicul. Noroc.

post-21727-1287999501_thumb.jpgpost-21727-1287999551_thumb.jpg

Edited by sorin_ush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...