Sari la conținut

Postări Recomandate

Pai depinde cand o treci... daca schimbi pe rezerva imediat ce incepe sa tuseasca, o sa isi revina rapid. Daca apuca sa goleasca tot ce mai e prin carburatoare si prin pompa, atunci intr-adevar dureaza un pic, pana se amorseaza din nou pompa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si la mine dureaza pana-si ia din nou benzina. Acelasi lucru-l patesc primavara la prima pornire. Golesc carburatoarele si pana isi fac din nou plinul dureaza un timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, cred ca ai gresit calculul. 5000 de ture intr-a 5-a ar fi pe la 120-130 daca tin eu bine minte... :P nu ajung prea des la viteza aia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am zis ca nu e asa, insa eu mergand foarte mult timp in oras si prin imprejurimi si mai putin pe autostrada, nu ating foarte des viteza asta de croaziera. Plus ca motocicleta prietenei se simte mai bine pe la 110, deci ne conformam :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 120-130 Supertenere se simte cel mai bine...

 

Apropo de simtit bine, am scos-o si eu la o tura mai lunga si am observat ca nu se simte deloc bine intre 4500 - 5500 (vibreaza ca toate visele). Ca mai apoi pe la 6000 sa mearga mai lin. La mine asta inseamna cam 100km/h intr-a 4-a, sau 130 intr-a 5-a.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de simtit bine, am scos-o si eu la o tura mai lunga si am observat ca nu se simte deloc bine intre 4500 - 5500 (vibreaza ca toate visele). Ca mai apoi pe la 6000 sa mearga mai lin. La mine asta inseamna cam 100km/h intr-a 4-a, sau 130 intr-a 5-a.

Tu parca citezi din primul meu topic de pe tenereclub :)))

http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=9&t_id=294&s=1

 

,,La 4000 cam intra in sarcina, spre cuplul maxim, si e normal sa vibreze putin. Pe de alta parte, sincronizarea carburatoarelor e esentiala ca sa mearga motorul in parametri.,, citat cristimic :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca aia referitoare la cuplu e aberatie. Motorul balbaie doar sub 1000 de ture si in general in treptele superioare. Peste merge rotund, doar d-aia are arbori de echilibrare.Vibratiile se datoreaza evacuarii. Intra in rezonanta. La mine se manifesta fix la 100 km/h... Nu mai stiu ce turatie are acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,La 4000 cam intra in sarcina, spre cuplul maxim, si e normal sa vibreze putin. Pe de alta parte, sincronizarea carburatoarelor e esentiala ca sa mearga motorul in parametri.,, citat cristimic :)))

 

Parca cuplul maxim e pe la 7000. Eu abia m-am obisnuit sa schimb pe la 6000; inainte schimbam sub 5000 si in general mergeam in ture mai putine si se udau bujiile intr-o veselie.

 

 

Peste merge rotund, doar d-aia are arbori de echilibrare.Vibratiile se datoreaza evacuarii. Intra in rezonanta. La mine se manifesta fix la 100 km/h... Nu mai stiu ce turatie are acolo.

 

Am avut ocazia sa merg si cu un TDM si diferenta e destul de mare in materie de mers rotund si vibratii. Am inceput si eu sa visez la ST cu motor de 850 :)).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai carburatoarele reglate corect, n-are de ce sa ude bujiile in nici un regim de mers. Eu nu cred ca am schimbat vreodata primele 3 viteze la peste 4000 rpm... Si da, pe la 4000 are un punct de rezonanta, iar dupa, vibreaza ceva mai mult. Vibratiile nu se datoreaza exclusiv motorului, ci sunt rezultatul functionarii a intregii motociclete. S-ar putea foarte bine ca un motor de 850 sa vibreze mult mai mult pe S10 decat pe TDM.

 

P.S. Vad ca ii cauti metehnele, foarte bine faci. Ai grija totusi in oras, ca la turatiile astea frana de motor e aproape 0 si la cum trage peste 5000 ... in fine, stii si tu cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In oras si mai ales pe forestiere nu prea am unde sa ii dau ture multe. Era sa raman in boscheti fiindca am mers cu a 2-a la 2000 - 3000 de ture si incepuse sa tuseasca din cauza bujiilor.

Fostul proprietar mi-a zis ca au fost sincronizate recent carburatoarele, dar intr-adevar ceva nu e in regula. In oras imi consuma 9 - 10 mers sub 5000 de ture, iar extern + boschet cam tot pe acolo. Cel mai putin am reusit sa scot un 7.

Acestea fiind spuse, imi recomandati un mester de carburatoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Intra pe tenereclub.ro, fa-ti cont si ia legatura cu Nic Filoti. Se pricepe si daca poate, o sa te ajute



Care veneai azi cu Super Tenere alb cu albastru dinspre Mogosoaia, cu xenon cu lupa si grila la faruri? ca nu te stiu ... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=20&t_id=1062&s=1

 

si donez bascula XTZ 750. Are un mic defect, se poate repara . Valabil pana pe 5 august, altfel ajunge la fier vechi..

Editat de Grip
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...