raoulserban Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Marfa! Cum ai prins 'betele' subtiri de rama? Sudura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wagnererik20 Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Da, am sudat cu electrod de 2 mm » Post actualizat in 09 May 2016 10:31Retapitare Super Tenere Costuri: Capsator 40 lei Capse 2 lei Adeziv 17 lei Imitatie piele 15 lei Total : 74 lei Timp aprox 1.5 ore Am dat jos materialul vechi dupacare am aplicat adeziuvul cu pensula pe scaun si pe vinilin, am asteptat aprox 10-15 minute, am incalzit vinilinul cu suflant de aer cald ca sa fie mai moale, am capsat am taiat surplusul si gata, totul homemade, prima data in viata mea cand fac asa ceva :) va pun si cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roma1198 Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 vand sau dezmembrez Supertenere 750 detalii PM sau 0751223726 Robi Salut, cu cat dai toba? » Post actualizat in 08 Jun 2016 16:22 Salut, cu cat dai toba si tevile de evacuare? » Post actualizat in 21 Jun 2016 07:55 Salutari la toata lumea care mai intra pe aici. Am vazut ca se posteaza rar pe topicul asta. De ce oare? E asa de rar modelul xtz 750? Oricum vreau sa-mi impartasesc recenta realizare. Am intrat in posesia unei yamaha xtz 750 din 94 care a stat vre-o trei ani parcata si spre surprinderea mea nu era chiar intr-o stare prea grava. Am curatat franele, schimbat lichid, schimbat ulei, antigel si ma dau cu ea acuma. Atasez si cateva poze before and after Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 caut o roata de 17 cu sau fara disc, de xtz750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Salut, intru si eu in hora XTZ de maine!! Ce ulei sa bag? Ce mai bagati voi in anul de gratie 2016? Multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Bine ai venit. Pe caldurile astea, ceva 15-50W semisintetic sau sintetic. Dar nu cred ca e asa mare bai, din cate am inteles poti sa pui linistit si ulei mineral in mobrele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Bine v-am gasit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Salut, intru si eu in hora XTZ de maine!! Ce ulei sa bag? Ce mai bagati voi in anul de gratie 2016? Multzam! motul 10w40, dar "storcatorul meu de fructe" are numai un piston Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Bine v-am gasit! 15w50 mo®tul 5100-7100 sau rayban/belray. Nu te credem ca ai luat-o pana nu ne pui si poze! Sa o stapanesti sanatos fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Pun poza maine. O-ring-urile de la filtrul de ulei, le pot refolosi? Daca arata bine, that is.. Ulei in furca, 15 sau 10w? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 (editat) In principal da, eu nu tin minte sa le fi schimbat. Dar am avut 'pe stoc' intotdeauna, in caz de. Mare grija cand strangi suruburile capacului, sa nu le fortezi prea tare, eventual lucrezi cu bit-uri si o surubelnita mai rahitica. Si din cate tin minte, cand golesti motorul, dai jos surubul de la baie si asta de la filtru, dupa care scoti capacul, altfel te umpli de ulei (oricum te umpli ). La furca de TDM folosisem ... belray 15w si se simtea ok. Ma gandesc ca o fi bun si pt. ST si aici lumea parca se plangea ca e prea moale furca. Alta chestie care o auzisem, franele fata. Daca te uiti pe blog-ul colegului care a initiat topicul (cristi-mic), el a inlocuit discurile cu unele mai mari, a facut niste adaptari pt. etrieri; dar el si motorul il inlocuise cu unul de TDM. Ultima oara cand am auzit de el totusi, am inteles ca il dezmembra... PS: poti folosi linistit si yamalube 15w50, e un ulei f bun in opinia mea. Editat Iunie 23, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Salut, intru si eu in hora XTZ de maine!! Ce ulei sa bag? Ce mai bagati voi in anul de gratie 2016? Multzam! 15w50 semi, 3.9 litrii cu filtrul schimbat, HF145. am mers si cu 5100 de la motul si cu four stroke / formula de la motorex. poti refolosi garniturile de la capacul ala ciudat de la filtrul de ulei, le-am refolosit de cateva ori si a fost ok. acum le-am schimbat si mi-a "plans" capacul. grrrr ulei in furca normal ar fi 10w. 15 daca o vrei mai tare...0.669 ml per brat... tot ce am scris mai sus se refera la xtz750 nu la tdm 850, desi ... nu este diferenta deloc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 (editat) Pun poza maine. O-ring-urile de la filtrul de ulei, le pot refolosi? Daca arata bine, that is.. Ulei in furca, 15 sau 10w? Eu am pierdut O-ringul original de la filtru. Cand am pus altul, a inceput sa curga. Dupa ce l-am dat jos si am dat cu putin silicon, s-a oprit din curs. Ulei in furca, cu cat mai gros cu atat mai bine. Editat Iunie 23, 2016 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 si cam cat de gros ar fi uleiul din furca? asa de curiozitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 Decat sa puneti ulei mai gros in telescoape, mai bine confectionati niste bucsi pe post de inaltatoare/distantiere pt arcurile din telescoape. E mai sanatos asa. Nu afecteaza amortizarea dar intareste suspensia contra "diving-ului". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 manualul prevede si verificarea lumgimii arcurilor, mai ales daca sunt comprimate si nu mai revin la minimul prevazut de manual , clar ca este ok distantier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Decat sa puneti ulei mai gros in telescoape, mai bine confectionati niste bucsi pe post de inaltatoare/distantiere pt arcurile din telescoape. E mai sanatos asa. Nu afecteaza amortizarea dar intareste suspensia contra "diving-ului". De ce e mai sanatos? Uleiul mai gros imbunatateste si partea de rebound, nu doar partea de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 De ce e mai sanatos? Uleiul mai gros imbunatateste si partea de rebound, nu doar partea de compresie. Pai la ST deranjeaza amortizarea in sine sau suspensia per total cu plonjarea aia pe frana? Tu zici ca imbunatateste, altii zic ca o inrautateste. Depinde de teren. Ulei gros inseamna compresie si revenire stilul turtle. Ulei subtire inseamna compresie si revenire stilul rabbit. Nu mai bine lasi amortizarea originala, cu vascozitatea din manual si intaresti suspensia din arcuri? Punand ulei mai gros in furca e ca atunci cand pleci cu bagaje si pasager, ti-e lene sa mai strangi piulita de la arcul spate si doar dai de rotita shock-ului pe pozitia cea mai hard. Adica exista o confuzie intre taria suspensiei si taria amortizarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 eu ma gandeam ca uleiul trece mai repede sau nu prin supapa amortizorului in functie de fluiditate iar compresia lui e cam la fel ca de.......... ar merge si lichid de frana nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 (editat) eu ma gandeam ca uleiul trece mai repede sau nu prin supapa amortizorului in functie de fluiditate iar compresia lui e cam la fel ca de.......... ar merge si lichid de frana nu? Cand se vorbeste despre compression si rebound se refera la comprimarea si destinderea suspensiei, nu la compresia din interiorul fluidului/uleiului. Un compression/rebound mai tare ar ajuta la reducerea diving-ului si pe un teren moale. In schimb, pe un teren tare (drum de piatra, asfalt gaurit) sunt de preferat compression si rebound rapide, adica slabe, cu ulei subtire. La motocross/enduro sunt reglage separate pt compression si rebound. Ba chiar comression are doua reglaje: unul pt compression brusc si altul pt compression lent. Editat Iunie 28, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 aha incep sa pricep dar de ce unele amortizoare au ventile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Decat sa puneti ulei mai gros in telescoape, mai bine confectionati niste bucsi pe post de inaltatoare/distantiere pt arcurile din telescoape. E mai sanatos asa. Nu afecteaza amortizarea dar intareste suspensia contra "diving-ului". Si mai bine cred s-ar comporta cu arcuri progresive, dar coasta ceva Motoreta Marfa troaca! e un model care mi-a placut mult si e mai potrivit gabaritului meu, insa nu am avut noroc sa ma lipesc de vreunul... Sa o stapanesti sanatos fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Si mai bine cred s-ar comporta cu arcuri progresive, dar coasta ceva Evident! Dar eu am dat cea mai ieftina solutie. » Post actualizat in 29 Jun 2016 06:19 aha incep sa pricep dar de ce unele amortizoare au ventile? Pentru a elimina presiunea acumulata in timp. Exemplu: telescoapele de la caprele hard-enduro care au niste suruburi simple in loc de ventile. Sau: pt a baga cu pompa aer, ca la Africa Twin. Din experienta, pot sa spun ca dupa, suspensia se comporta ca dracu'. Ca argument, vezi caprele de hard-enduro la care nu ai posibilitatea de a baga aer. Doar de a-l scoate. Ca si la shock absorber, la furca intai rezolvi taria arcurilor, in concordanta cu greutatea mobrei, cu diminuarea diving-ului, etc. Pe urma te ocupi de subtilitati legate de amortizarea oscilatiilor furcii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.