Jump to content

Recommended Posts

sau preferabil ceva prin munti, cu un target usor de vazut da' greu de atins... ex:start in brasov, primu' la babele... zic si eu, un varf ar fi mai usor, ceva...

oricum, orice se decide, i'm in!

 

:scratch: ok...eu sunt din brasov. Te rog, spune-mi cum sa ajung de la BV la babele fara zone de legatura pe DN1 si fara sa PUI ROTILE INTR-UN PARC NATURAL

Ar merge din Sacele in Valea Dofnatei sau in Azuga, prin Valea Garcinului(de aici se poate ajunge la campina). Asta e o varianta ok... Dar pt Babele.....

 

Pai se face regula, ca si cum ai la Dakar: autonomie minima: 300 km de ex. Daca nu-ti ajunge nicicum rezervoru, iti o canistra de 5L cu tine, deci nu-i un capat de lume asta. Mai bine putin mai lung si mai dificil si mai provocator :D

 

 

Aha, si iti convine sa te dai cu WR-ul sau cu Xt-ul carand in carca benzina?? deja nu mai e fun, e masokism. Rezervoarele pline ridica centrele de greutate si le fac putin mai instabile. Cati dintre voi ati facut 300 km off-road in forja? Unde poti face asta in Romania, in zona relativ accesibila si fara sa te invarti in cerc, ca fraierul? E ok 180 km ca distanta....dar unde-i gasesti sa fie si pitoresc, sa fie si provocator si sa ai si acces cu masini+infrastructura de cazare care sa suporte o asemenea intruziune. Daca va ganditi vreunul la camping, fara toalete ecologice, generatoare si apa(sa nu mai vorbesc de puncte de servisare cu solul acoperit pt a evita eventuale deversari de lichide).....ecologismul in romania mai are mult de mers. Eu as merge tot pe varianta Monteoru(localnicii ne pot spune daca exista o asemenea retea de drumuri forestiere) sau padurile de langa targoviste(brazdate de drumuri de exploatare a petrolului) sau, salbaticia muntilor Leaota(cu retea zdravana de forestiere)

 

O zi buna,

Dragos

 

numa nu mai mult de 300km fara pompa ca autonomia nu-i tocmai... ...destula la multe motoare cu rezervoarele de serie...

asteptam cu interes.

spor!!!

 

 

punct de alimentare la jumatatea traseului(insemnand si o pauza de 15 minute, care ar trebui sa fie obligatorie )

Share this post


Link to post
Share on other sites
:

Unde poti face asta in Romania, in zona relativ accesibila si fara sa te invarti in cerc, ca fraierul? E ok 180 km ca distanta....dar unde-i gasesti sa fie si pitoresc, sa fie si provocator si sa ai si acces cu masini+infrastructura de cazare care sa suporte o asemenea intruziune. Daca va ganditi vreunul la camping, fara toalete ecologice, generatoare si apa(sa nu mai vorbesc de puncte de servisare cu solul acoperit pt a evita eventuale deversari de lichide).....ecologismul in romania mai are mult de mers. Eu as merge tot pe varianta Monteoru(localnicii ne pot spune daca exista o asemenea retea de drumuri forestiere) sau padurile de langa targoviste(brazdate de drumuri de exploatare a petrolului) sau, salbaticia muntilor Leaota(cu retea zdravana de forestiere)

 

Forestierele se numesc asa pentru ca sunt de exploatare si nu sunt publice. Individual nu te prea intreaba nimeni de sanatate dar in cazul unei manifestari te poti incadra la vreo amenda, sa nu mai zic de un accident. Poti obtine aprobari, dar la 180 Km iti trebuiesc foarte multe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aha, si iti convine sa te dai cu WR-ul sau cu Xt-ul carand in carca benzina?? deja nu mai e fun, e masokism.

 

Pai era vorba de XT, oricum, nu de WR. Si eu personal nu va trebui sa car benzina, ca am 28L in rezervor. Si nu cred ca e masochism sa iti prinzi pe un XT/TA/XR/Dominator/AT/F650/ETC o damigeana de 5L de benzina in spate, pe portbagaj sau pe saua de pasager...

Share this post


Link to post
Share on other sites
:scratch: ok...eu sunt din brasov. Te rog, spune-mi cum sa ajung de la BV la babele fara zone de legatura pe DN1 si fara sa PUI ROTILE INTR-UN PARC NATURAL

Ar merge din Sacele in Valea Dofnatei sau in Azuga, prin Valea Garcinului(de aici se poate ajunge la campina). Asta e o varianta ok... Dar pt Babele.....

 

ma bucur ca stii zona. eu nu. am zis babele cu titlu exemplificator, in nici un caz ca idee.

work it out!

personal, stiu niste drumuri dementiale, rally greu si pitoresc, in judetu' meu...

de pe varfu unui deal, desupra tarnitii, coborare prin padure in valea somesului rece, coborare asfalt 2km, urcare drum greu forestier catre muntele rece, manastire muntele rece in varf, vedere panoramica, coborare in valea ierii, urcare catre caps si dupa, pe langa niste lacuri si alte cele, urcare pana in varfu' vaii, apoi stanga si pe creasta este drumeag, care duce ce duce si se termina printr-o coborare subita la pensiunea lara, locu perfect de-o bere.

cu big-u, in regim de negraba, mi-a luat aprox. 10ore.

daca io pot cu big-u, oricine poate.

zona bestial, traseu greu, peisaje de-ti si vine sa mori...

Edited by macicasan

Share this post


Link to post
Share on other sites
salut ! :scratch:

pt cei cu motociclete care nu permit abordarea unui traseu de enduro, dar care se preteaza la soft-enduro, macadam , teren nisipos, drumuri desfundate, trasee gen rally-raid, stiti la ce ma refer, v-ar placea sa participati la un weekend care pe langa traseul de enduro, sa aiba un traseu de rally-raid care sa fie doar de 200km sa zicem , care va trebui parcurs de 2 ori in aceeasi zi (samabta), in regim de proba speciala, seara se lasa cu :D , :P si duminica doar zi libera in care poti sa te intorci acasa sau sa pleci in alta parte... :huh:

ideea mi-a venit de la locatia unde vrem sa facem unul din evenimentele ENDURO-MOTOMANIA si care este pe langa braila, care are sol nisipos-pietros si care pa langa un traseu de hard enduro, poate sa gazduiasca si un traseu de rally.

 

vreau feed-back.... ce spuneti?....... :P

 

SUPER

Eu ma bag 100% la asa ceva....

Ekkemule... anunta-ma tu neaparat cand va fi teraba asta sa vin si eu ...

nici nu credeam vreodata ca se poate inampla asa ceva pe la noi.....

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi pare bine de comentariile voastre. multumesc.

 

va fi intradevar greu sa gasim 200-300 km fara sa intrati prin sate dar dupa ce am vazut zona, cred ca ne descurcam...

daca va fi un traseu usor vom face 2 ture, daca va fi mai dificil tehnic ajunge o tura. pana la max 300km trebuie sa va asigurati singuri benzina, daca va fi mai mult vom face un tank-point cu pauza de 15min.

 

camparea va fi langa un sat, toalete ecologice speram, sa vedem cu apa...

 

navigare cu GPS obligatorie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt deacord cu Achile in privinta traseului.mai ramane sa caut un gps.e nevoie de coechipier??ma gandeam ca daca ai coechipier ar fi de ajuns 1 singur gps in caz ca nu avem amandoi

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe langa gps mai este nevoie si de harta .a fost cineva in recunoastere si are harta? poate ar fi ok sa putem arunca si noi un ochi peste ea nu?

 

pe langa gps mai este nevoie si de harta .a fost cineva in recunoastere si are harta? poate ar fi ok sa putem arunca si noi un ochi peste ea nu? si inca ar fi de discutat si de compatibilitatea hatilor . de ex eu am un garmin csx60 dar daca nu pusca sa fie si compatibila harta?

 

pe langa gps mai este nevoie si de harta .a fost cineva in recunoastere si are harta? poate ar fi ok sa putem arunca si noi un ochi peste ea nu? si inca ar fi de discutat si de compatibilitatea hatilor . de ex eu am un garmin csx60 dar daca nu pusca sa fie si compatibila harta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pe langa gps mai este nevoie si de harta .a fost cineva in recunoastere si are harta? poate ar fi ok sa putem arunca si noi un ochi peste ea nu?

 

pe langa gps mai este nevoie si de harta .a fost cineva in recunoastere si are harta? poate ar fi ok sa putem arunca si noi un ochi peste ea nu? si inca ar fi de discutat si de compatibilitatea hatilor . de ex eu am un garmin csx60 dar daca nu pusca sa fie si compatibila harta?

 

pe langa gps mai este nevoie si de harta .a fost cineva in recunoastere si are harta? poate ar fi ok sa putem arunca si noi un ochi peste ea nu? si inca ar fi de discutat si de compatibilitatea hatilor . de ex eu am un garmin csx60 dar daca nu pusca sa fie si compatibila harta?

 

o sa primesti un track si gata. nu ma intereseaza ce harta ai tu in gps... :scratch:

 

 

Eu sunt deacord cu Achile in privinta traseului.mai ramane sa caut un gps.e nevoie de coechipier??ma gandeam ca daca ai coechipier ar fi de ajuns 1 singur gps in caz ca nu avem amandoi

 

da... cred ca daca faceti echipa merge doar un singur gps... dar pt siguranta ar fi mai bine fiecare cu al lui...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ma insel, la Romaniacs la hobby in echipa nu era necesar ca toti sa aiba GPS.

 

Ca idee, fratica, tie ti-ar trebui niste lectii de PR, fara caterinca. E una sa vorbesti normal, dar de pe contul tau, si cu totul altceva sa reprezinti firma folosind acelasi ton.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai din cate imi aduc aminte nici muntii Macinului si nici Turcoaia nu sunt in judetul Braila,sunt in Tulcea.

300 de km e destul de mult dupa parerea mea,si chiar nu cred ca ai cum sa faci un traseu atat de lung fara sa intri pe european sau national.

Fiind la 2 pasi de Niculitel va pot cinsti cu un vin la urma :scratch:

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca-i musai gps nu vin.

nu sunt fan al gps-ului, cred in harti si orientare, niciodata nu mi-am propus sa-mi iau asa ceva, nu-mi place, si doar pentru eveniment nu dau banii aia.

cinste!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suna interesant.

Insa e complicat sa vin pana la Braila, m-tii Macinului, din timisoara. Daca se intampla mai incoace, i'm in.

Zona Deva suna bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerile cu GPS-ul se pare ca sunt impartite. Eu as participa chiar daca s-ar cere GPS, as cere imprumut daca nu voi avea pana atunci, DAR eu zic ca daca tot e idee de rally-raid atunci sa se faca roadbook. Asa nu mai are nimeni ce povesti. Pe langa asta, in 200,300 de km, nu cred ca e asa de complicat sa faci roadbook-ul. Adica nu cred ca e chiar asa de greu incat sa nu se poata face. Tre sa marchezi curbele, portiunile mai tehnice, eventualii bolovani mai mari din mijlocul drumului, si poate niste repere de pe langa drum pt orientare. In rest, e treaba fiecaruia daca-si ia harta cu el sau ce si cum face.

 

La capitolul siguranta nu se poate pune problem in faza asta, fiecare pt el, dar oricum, un prim pas trebe facut, oricum va iesi, va fi un prim pas, si eu va sustin, si il sustin, si indiferent de ce si cum o sa faceti, voi face tot posibilul sa particip.

 

Cand mergeti in recunoastere?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daca nu ma insel, la Romaniacs la hobby in echipa nu era necesar ca toti sa aiba GPS.

 

Ca idee, fratica, tie ti-ar trebui niste lectii de PR, fara caterinca. E una sa vorbesti normal, dar de pe contul tau, si cu totul altceva sa reprezinti firma folosind acelasi ton.

 

fratioare, nu am folosit nici un ton... te-ai ofuscat fara motiv... mai citeste odata ce am scris, dar de data aceasta fara intonatie negativa... o sa vezi ca totul este normal... nu m-am rastit, doar spun ce este de spus fara ocolisuri si metafore...mie mi se pare mai simplu asa... :laugh:

 

 

Daca nu ma insel, la Romaniacs la hobby in echipa nu era necesar ca toti sa aiba GPS.

 

nu, nu... era obligatoriu...

 

 

Pai din cate imi aduc aminte nici muntii Macinului si nici Turcoaia nu sunt in judetul Braila,sunt in Tulcea.

300 de km e destul de mult dupa parerea mea,si chiar nu cred ca ai cum sa faci un traseu atat de lung fara sa intri pe european sau national.

Fiind la 2 pasi de Niculitel va pot cinsti cu un vin la urma :laugh:

 

da, tulcea, scuze...iar in jurul carierei sunt muntii macinului si pe acolo m-am gandit ca se poate face traseul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

varianta cu roadbook ar fi buna pentru ca multi nu au gps-uri.capitolul siguranta cum a spus si ekkemu!succes in continuare si o organizare cat mai buna!! :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Parerile cu GPS-ul se pare ca sunt impartite. Eu as participa chiar daca s-ar cere GPS, as cere imprumut daca nu voi avea pana atunci, DAR eu zic ca daca tot e idee de rally-raid atunci sa se faca roadbook. Asa nu mai are nimeni ce povesti. Pe langa asta, in 200,300 de km, nu cred ca e asa de complicat sa faci roadbook-ul. Adica nu cred ca e chiar asa de greu incat sa nu se poata face. Tre sa marchezi curbele, portiunile mai tehnice, eventualii bolovani mai mari din mijlocul drumului, si poate niste repere de pe langa drum pt orientare. In rest, e treaba fiecaruia daca-si ia harta cu el sau ce si cum face.

 

La capitolul siguranta nu se poate pune problem in faza asta, fiecare pt el, dar oricum, un prim pas trebe facut, oricum va iesi, va fi un prim pas, si eu va sustin, si il sustin, si indiferent de ce si cum o sa faceti, voi face tot posibilul sa particip.

 

Cand mergeti in recunoastere?

 

merci !

 

cred ca peste 2-3 sapt... inca nu stim...

 

 

varianta cu roadbook ar fi buna pentru ca multi nu au gps-uri.capitolul siguranta cum a spus si ekkemu!succes in continuare si o organizare cat mai buna!! :laugh:

 

daca o sa fac roadbook-uri o sa se spuna ca nu au suport de roadbook deci cumva, cineva tot nu o sa fie multumit, iar ca sa faci roadbook-uri cere logistica destul de mare, cred ca ramanem la gps...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Relax, nu m-am ofuscat deloc, in principiu pentru ca nu aveam de ce, doar ti-am dat un sfat deoarece n-ar fi prima data cand folosesti o insiruire de cuvinte care poate deveni ofensatoare. Nu uita ultima data cand s-a lasat cu scantei pe "anunturi comerciale" :laugh:

 

Altfel, idee foarte buna si abia astept sa o vad pusa in aplicare. Apa, bere si buda sa fie in bivuac, restul vine de la sine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

O idee excelenta.

 

Si eu as sugera sa mergem pe GPS-uri. Cred ca aproape fiecare dintre noi poate imprumuta unul de la cate un prieten (cu roadbook-ul e chiar mai rau: sunt mai multi care au GPS-uri decat suporturi de roadbook). Iar daca chiar sunt unii care nu pot face rost de GPS, atunci va trebui sa existe posibilitatea de inchiriere de la organizatori (eu pot inchiria 3).

 

In privinta kilometrilor, nu stiu daca trebuie sa ne aruncam in prea multe sute. Ca nu stiu cati dintre noi chiar au bagat sute de km offroad intr-o zi. Nu-i chiar asa de usor pe cat pare in Dakar. Organizotorii pot incerca diferite trasee si cronometra cam cat fac ei. Si daca punem 2 etape de cate 4 ore (facute de organizatori in ritm sustinut-rezonabil), atunci probabil ca participantii vor face intre 3-6 ore / etapa, ceea ce e chiar in regula (eventual cu o pauza de "masa" hiper-light al mijloc).

Edited by Maguest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut,

 

O idee excelenta.

 

Si eu as sugera sa mergem pe GPS-uri. Cred ca aproape fiecare dintre noi poate imprumuta unul de la cate un prieten (cu roadbook-ul e chiar mai rau: sunt mai multi care au GPS-uri decat suporturi de roadbook). Iar daca chiar sunt unii care nu pot face rost de GPS, atunci va trebui sa existe posibilitatea de inchiriere de la organizatori (eu pot inchiria 3).

 

In privinta kilometrilor, nu stiu daca trebuie sa ne aruncam in prea multe sute. Ca nu stiu cati dintre noi chiar au bagat sute de km offroad intr-o zi. Nu-i chiar asa de usor pe cat pare in Dakar. Organizotorii pot incerca diferite trasee si cronometra cam cat fac ei. Si daca punem 2 etape de cate 4 ore (facute de organizatori in ritm sustinut-rezonabil), atunci probabil ca participantii vor face intre 3-6 ore / etapa, ceea ce e chiar in regula (eventual cu o pauza de "masa" hiper-light al mijloc).

 

nu-mi place cu gps. e nashpa. hai atunci sa facem traseul pe autostrada, ca sa nu se rataceasca lumea. restul e o idee grozava si corecta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu-s impotriva gps-ului dar vad ca pe aici sunt cam multi care nu vor gps.oricum ar fi pana la urma nu conteaza.pot inchiria un gps pana la urma.acum oricum ar fi sper sa fie o alegere buna pentru toti.bafta tuturor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi place ideea. Daca nu apar probleme pe parcurs, ma bag la asa ceva.

Mie imi convine cu GPS. Sunt obisnuit sa ma orientez asa. Este suficient un gps intr-un grup.

Acuma depinde cat sunt de competitivi unii. Eu nu as fugari motorul foarte tare si oricum as merge in grup cu prietenii, ca de obicei. Sigur ca nici incet n-o sa merg.

Exista o problema in zona aia, mai ales mai la sud: solul devine foarte mocirlos dupa ploaie. E atat de rau incat s-ar putea ca multi sa renunte daca nu este uscat. E cam de noroc. Eu vorbesc din experienta de la EMA II, care s-a incheiat la Turcoaia.

Spor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Relax, nu m-am ofuscat deloc, in principiu pentru ca nu aveam de ce, doar ti-am dat un sfat deoarece n-ar fi prima data cand folosesti o insiruire de cuvinte care poate deveni ofensatoare. Nu uita ultima data cand s-a lasat cu scantei pe "anunturi comerciale" :crack:

 

Altfel, idee foarte buna si abia astept sa o vad pusa in aplicare. Apa, bere si buda sa fie in bivuac, restul vine de la sine.

 

ok...merci de sfaturi.

 

 

Salut,

 

O idee excelenta.

 

Si eu as sugera sa mergem pe GPS-uri. Cred ca aproape fiecare dintre noi poate imprumuta unul de la cate un prieten (cu roadbook-ul e chiar mai rau: sunt mai multi care au GPS-uri decat suporturi de roadbook). Iar daca chiar sunt unii care nu pot face rost de GPS, atunci va trebui sa existe posibilitatea de inchiriere de la organizatori (eu pot inchiria 3).

 

In privinta kilometrilor, nu stiu daca trebuie sa ne aruncam in prea multe sute. Ca nu stiu cati dintre noi chiar au bagat sute de km offroad intr-o zi. Nu-i chiar asa de usor pe cat pare in Dakar. Organizotorii pot incerca diferite trasee si cronometra cam cat fac ei. Si daca punem 2 etape de cate 4 ore (facute de organizatori in ritm sustinut-rezonabil), atunci probabil ca participantii vor face intre 3-6 ore / etapa, ceea ce e chiar in regula (eventual cu o pauza de "masa" hiper-light al mijloc).

 

interesant....de retinut....

 

 

Imi place ideea. Daca nu apar probleme pe parcurs, ma bag la asa ceva.

Mie imi convine cu GPS. Sunt obisnuit sa ma orientez asa. Este suficient un gps intr-un grup.

Acuma depinde cat sunt de competitivi unii. Eu nu as fugari motorul foarte tare si oricum as merge in grup cu prietenii, ca de obicei. Sigur ca nici incet n-o sa merg.

Exista o problema in zona aia, mai ales mai la sud: solul devine foarte mocirlos dupa ploaie. E atat de rau incat s-ar putea ca multi sa renunte daca nu este uscat. E cam de noroc. Eu vorbesc din experienta de la EMA II, care s-a incheiat la Turcoaia.

Spor

 

'nteles ! si eu sper sa nu ploua...

Share this post


Link to post
Share on other sites

perioada?

daca sunt liber vin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...