Sari la conținut

AM SCAPAT PE ARATURA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Filtrele K&N sunt filtre cu sita metalica

Sunt pe viata, pentru ca se spreiaza cu un ulei pentru filtru si in loc sa-l inlocuiesti, se spala cu benzina si se unge din nou

Practic, nu are moarte

 

 

sal utare tuturor buna discutie de unde pot cumpara un asermenea sprai si cam cat costa??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man..ala de 1000 nu e asa bun ca asta de 650.Ce model crezi ca a castigat 2 ani la rand Alpen Masters? ..binenteles modelul DL 650 V-Strom. Eu l-am luat la 6000 km din Germania si nu-mi pare rau de loc..merge de te unge la suflet. :scratch: ,eu nu prea i-i dau forja, consumul fiind de 4%.Acum am 11.000 si nici o problema, doar ca trebuie incaltata. :what: sa stii ca ai facut o afacere buna.. :-L

Sa stii, ca cea mai buna motocicleta e aia pe care o ai.. :baldy: parerile pe care le dau unii, sunt total subiective, cel mai mult conteaza parerea ta. :P Inainte, oamenii se multumeau si cu 250 cc si nu se mai plangeau de cuplu sau viteza...si traiesc si azi.. :what: multi, au facut calatorii f lungi pe motoare de 250,650 si acestea au facut fata fara probleme.

Imi permit sa te intreb: " De unde stii ca ala de 1000 nu e asa bun ca ala de 650? " Ai avut vreodata de 1000 si poti sa-ti exprimi o parere ??? Unul dintre motivele pentru care eu mi-am luat V-Strom si nu altceva este si acela ca cel de 650 a castigat Alpin Master-ul, si inca de 2 ori consecutiv ( 2005 si 2006). Dar sa nu uitam: testele au fost facute in conditii speciale, conditii la care nu-ti supui motocicleta in fiecare zi. Poate ca unii dintre noi au nevoie de putere, poate altii au nevoie de gabarit ( daca pilotul are o statura impresionanta...), altii vor sa "simta" cuplul. Eu am toate acestea la motocicleta mea... . Pot sa fiu de acord ca cea de 650 este, in anumite conditii, mai manevrabila decat aia de 1000 datorita gabaritului si greutatii, dar NICIODATA, repet, NICIODATA nu vei putea face cu un 650 ce faci cu ala de 1000 si invers . Asa ca, te rog, lasa comparatiile astea de prost gust, nu mai fii tu insuti subiectiv exprimindu-ti pareri de genul "Man..ala de 1000 nu e asa bun ca asta de 650" si mergi in continuare pe ideea pe care tu insuti ai exprimat-o: "cea mai buna motocicleta e aia pe care o ai" ... as adauga ca cea mai buna este aia care ti se potriveste.

 

@all:

care dintre voi ati schimbat bujiile? Si in ce stadiu erau cand le-ati schimbat ? Erau arse , nu erau ???

Cartea tehnica recomanda schimbul de bujii si la 650 si la 1000 o data la 12.000 km.

 

De prost gust esti tu :) o parere e o parere si doar atat. Daca asta e parerea mea, nu cred ca poti tu sa o schimbi.Poti sa fii sau nu de acord.

Aia de 650 e mai buna..am avut si de 1000 :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De prost gust esti tu :) o parere e o parere si doar atat. Daca asta e parerea mea, nu cred ca poti tu sa o schimbi.Poti sa fii sau nu de acord.

Aia de 650 e mai buna..am avut si de 1000 :scratch:

 

Dupa parere mea este evident cine este cu adevarat DE PROST GUST !!!

Oare ghicesti ???

Eu ma refeream, anterior, la comparatia facuta de tine ci nu la tine ca persoana si te intrebam daca ai avut unul de 1000 ca sa ai informatiile necesare pentru a face o astfel de comparatie.

Ai sarit in sus ca ars imediat si observ ca ne permitem atacuri directe la persoana, care, chiar sunt... DE PROST GUST si nu cred ca-si au locul pe acest topic.

Cred ca inainte de toate ar fi bine sa-ti ajustezi limbajul si apoi, daca te indupleci de noi astia de pe aici, poate ne dai si niste detalii si ne luminezi si pe noi de ce ala de 1000 e mai prost decat ala de 650 ca doar ai fost fericitul posesor al ambelor variante.

Ce zici ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

sal nu mai vorbeste nimeni sunteti si voi suparati ca mine din cauza acidentului cu cei doi tineri care au intrat sub camion Traian [conducatoru] a fost unul de al nostru anainte de motocicleta asta a avut un transalp care lam cumparat ieu acum o luna

 

aseara am aflat ca el este de la stiri si ami pare rau ca nu am ajuns ieri la amormantare

iera un baiat super

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal nu mai vorbeste nimeni sunteti si voi suparati ca mine din cauza acidentului cu cei doi tineri care au intrat sub camion Traian [conducatoru] a fost unul de al nostru anainte de motocicleta asta a avut un transalp care lam cumparat ieu acum o luna

 

aseara am aflat ca el este de la stiri si ami pare rau ca nu am ajuns ieri la amormantare

iera un baiat super

Daca nu inveți să scrii româneÂşte s-ar putea sa fim supărați PE tine :)

Nu Âştiu cum reacționează ceilalți la greÂşelile gramaticale ale forumiÂştilor, dar pe mine mă deranjează

Dar nu de asta nu mai scriem ci pentru că nu avem ce scrie, Âştim cu toții că Transalpul nu se strică, nu-i aÂşa? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moron:

 

Deci sa inteleg ca nimeni nu pleaca nicaieri in weekend?

Toti stati acasa? Sau nu vreiti sa ma bagati in seama? :finger:

 

:lol:

 

Uite, promit ca dupa ce montez pompa de apa, radiatorul, oglinzile si suportul de scarita o sa merg cu tine la plimbare. Totuil e sa imi soseasca de la sudat pompa de apa iar de la bavaria suportul ala.

Promit. Jur. Pe rosu de F650

Editat de vmm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moron:

 

Deci sa inteleg ca nimeni nu pleaca nicaieri in weekend?

Toti stati acasa? Sau nu vreiti sa ma bagati in seama? :finger:

 

:eek:

placute frana + semeringuri furca+ulei furca + mamica ma fute la cap sa ii pun un router in casa = sambata cel putin sunt consemnat in bucuresti si mici imprejurimi :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate am aflat ca maine lucrez de la 4 asa ca o sa ne plimbam pana atunci.

Cine mai are chef maine de o plimbare da cateva ore in jurul Bucurestiului(Arges, Comana, Neajlov si mai vedem) maine la 10 vizavi de stadiuonul Ghencea in parcarea de la Mobdesign(parca asa ai zice).

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Stiu ca este cam in scurt dar poate cine stie se nimereste.

Eu sunt in concediu si as vrea sa fac vreo 2 ture la plimbare prin tara. Deoarece joi chiar nu trebuie sa lipsesc din Bucuresti voi fragmenta saptamana asta in 2. Asa ca cine vrea sa mearga la o plimbare cu plecare marti si intoarcere joi la pranz?

Sau plecare vineri si intoarcere duminica? Inca nu stiu traseele dar vorbim. :blink:

Eu o sa-mi i-au cortul si sacul cu mine, asa ca nu o sa depind de nici o cazare.

Daca sunt amatori da-ti PM.

O saptamana frumoasa pt toti :blink: :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekendul asta m-am razboit cu motocicleta. Am fost la Galati, unde am schimbat pompa de apa, si cu ocazia asta am facut si schimbul de ulei si de lichid de racire.

 

Pentru inceput m-am chinuit o multime sa scot capacul ambreiajului, care nu iese decat daca scoti si "oil return line", adica teava aia metalica si subtire care trece peste capacul din stanga al motorului. problema e ca scosesem partial capacul ambreiajului, si nu mai intra la loc... si se blocau reciproc teava si capacul... nebunie mare... pana la urma am scos esapamentul de la prinderea de capul cilindrului, am slabit cupla de la scarita pasagerului, si am coborat esapamentul vreo 5-10 cm. A iesit in cele din urma capacul, am schimbat pompa de apa, am pus totul la loc, am completat cu ulei si apa circuitele respective.

 

Fac proba si surpriza... nu mai decupla ambreiajul. Era montat corect, ca se simtea rezistenta arcului din interior, era tensionat corect cablul... dar nu decupla de nici o forma... Pana la urma am cedat psihic, am demontat din nou esapamentul si capacul ambreiajului, m-am uitat la el, l-am pus la loc fara sa ii fac absolut nimic, am pus inapoi uleiul pe care tocmai il scosesem, si ... surpriza... mergea... :blink:

 

Asamblez totul.. fac un drive-test... totul OK.

 

Plec ieri seara la 10:30 spre Bucuresti... alimentez la Braila... mai merg vreo 30 de km cu 100-110, cand incepe sa imi palpaie becul de la far... intai discret, apoi din ce in ce mai pronuntat. Reduc viteza, becul isi revine. Accelerez, iar palpaie si da sa se stinga. Cobor, demontez capacul, verific legaurile la baterie, sigurantele, totul ok. Totusi becul palpaie si da sa se stinga dincolo de 3000-3500 ture, indiferent de treapta de viteza. Si nu e numai farul, ci si semnalizatoarele, de ex. Asa ca a trebuit sa vin cu 80 paba la Bucuresti, ca mai repede de atat se lua lumina. :blink:

STIE CAREVA CE AR PUTEA SA AIBA?

 

Cam asta a fost aventura cu motorul weekendul asta...

 

 

Uite de-asta eu evit sa-mi bag nasul pe acolo prin motor si ma duc la altii care se pricep. E clar c-ai facut tu ceva pe-acolo daca inainte mergea si acum nu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...