Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De aseara sunt mandrul posesor al unui CB500 din 99-00 (cel cu disc pe spate) :D

 

Intrebarea mea este , ce tip de benzina bagati ? Ati incercat si 100 ? Este ok din punct de vedere mecanic ?

 

Si ... stie cineva unde si cat ma costa sa ii scot limitarea ? (am PC26E)

Editat de LuCkYaN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

1. Benzină - merge cu orice benzină cu cifră octanică peste 90. Cifra octanică mai mare nu o face să meargă mai repede, e pentru altceva (compresie mai mare, nu e cazul dacă nu tai din chiulasă). Deci, nu da banii pe cea de 100 că îi dai degeaba.

2. Cam 150 RON a fost acum 2 ani, 50 piesele și 100 manopera (e de muncă). Oficial nimeni nu îți scoate limitarea (în service o să spună că nu știu cum e făcută), dar dacă știi ce să ceri se rezolvă.

3. Felicitări, ai făcut o alegere bună.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Benzină - merge cu orice benzină cu cifră octanică peste 90. Cifra octanică mai mare nu o face să meargă mai repede, e pentru altceva (compresie mai mare, nu e cazul dacă nu tai din chiulasă). Deci, nu da banii pe cea de 100 că îi dai degeaba.

2. Cam 150 RON a fost acum 2 ani, 50 piesele și 100 manopera (e de muncă). Oficial nimeni nu îți scoate limitarea (în service o să spună că nu știu cum e făcută), dar dacă știi ce să ceri se rezolvă.

3. Felicitări, ai făcut o alegere bună.

in practica de fapt benzina de 100 e o benzina mai pura, care arde mai bine si atunci cand trebuie. chiar daca producatorul moto specifica benzina de 95, nu inseamna ca folosind aceasta benzina detonatiile lipsesc. de aceea, pentru o ardere mai bna si fara detonatii, ajuta benzina de 100. sa nu mai zic de faptul ca denumirile astea sunt comerciale, in practica benzina de 100 nu e chiar de 100

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu e diferență de puritate. În teorie și în practică puterea calorică și cifra octanică nu sunt legate, se găsește benzină de 98-99-100 proastă (Lukoil) și benzină de 95 bună (Petrom, OMV, Mol). Arderea când trebuie e legată de aprindere, nici cu benzină de 90 nu faci autoaprindere la CB, are compresia suficient de mică pentru a evita asta.

 

E o discuție mult mai complexă, la benzină contează puritatea, puterea calorică, cifra octanică și primii doi parametri nu sunt specificați de nici un vânzător, iar ultimul nu e real de multe ori. Dar, practic nu merită dați banii pe benzină de 100.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lucrez in domeniu petrolier , sincer... nici o benzina nu este cu cifra octanica , din care se spune , cifra octanica o dau aditivii care sunt bagati in ea , si este o practica frecventa a companiilor petroliere , benzina este cam aceeasi , aditivii dau diferenta intre benzine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Benzina pură (fără aditivi) are cifra octanică mică, de aceea se aditiva pe vremuri cu tetraetil de plumb. Între timp au început să folosească aditivi care nu conțin Plumb, doar nu s-a schimbat compoziția benzinei ca să crească cifra octanică singură. Dar, cu cât pui mai mult aditiv ca să crești cifra octanică cu atât e mai puțină benzină în mixtură și puterea calorică per litru e mai mică, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Benzină - merge cu orice benzină cu cifră octanică peste 90. Cifra octanică mai mare nu o face să meargă mai repede, e pentru altceva (compresie mai mare, nu e cazul dacă nu tai din chiulasă). Deci, nu da banii pe cea de 100 că îi dai degeaba.

2. Cam 150 RON a fost acum 2 ani, 50 piesele și 100 manopera (e de muncă). Oficial nimeni nu îți scoate limitarea (în service o să spună că nu știu cum e făcută), dar dacă știi ce să ceri se rezolvă.

3. Felicitări, ai făcut o alegere bună.

 

Si mie mi se pare ca am facut o decizie buna. La prima impresie este fff ok motorul :grinbandit:

 

2. Ce trebuie sa cer ? :unsure:

 

Si mai am o problema de fapt singura care o are dupa 3 zile de plimbare :wacko:, cand semnalizez stanga da semnalul instant dar cand incerc sa dau semnal dreapta il da cam dupa vreo 10 secunde, stie cineva ce ar putea sa aiba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi se pare ca am facut o decizie buna. La prima impresie este fff ok motorul :grinbandit:

 

2. Ce trebuie sa cer ? :unsure:

 

Si mai am o problema de fapt singura care o are dupa 3 zile de plimbare :wacko: , cand semnalizez stanga da semnalul instant dar cand incerc sa dau semnal dreapta il da cam dupa vreo 10 secunde, stie cineva ce ar putea sa aiba ?

 

 

 

 

verifica, sa fie nu fie vreun contact de undeva oxidat, si mai ales la butonu de semnal, vezi releul e undeva prin dreapta spate pe sub carena.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HELLLP HELLLP

 

Am nevoie de ajutorul dvs, dragi CB-isti si anume; am nevoie ptr o motocicleta cb 500 din 99 care o am la reparat la mine la atelier, de:

 

-telescoape fata, eventual si indoite, fara cuta

-semi-carenele de la radiator

-aripa fata.

 

2 seturi de oglinzi stg+dr

 

 

 

in speranta ca cineva de pe acest topic, ma poate ajuta, nu pot decat sa va multumesc anticipat si sa va salut cu farul :grinbandit:

 

 

cu stima Gabone

 

ps:astept un sms, un PM sau orice forma de contact di partea celor ce ma pot ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HELLLP HELLLP

 

Am nevoie de ajutorul dvs, dragi CB-isti si anume; am nevoie ptr o motocicleta cb 500 din 99 care o am la reparat la mine la atelier, de:

 

-telescoape fata, eventual si indoite, fara cuta

-semi-carenele de la radiator

-aripa fata.

 

2 seturi de oglinzi stg+dr

 

 

 

in speranta ca cineva de pe acest topic, ma poate ajuta, nu pot decat sa va multumesc anticipat si sa va salut cu farul :grinbandit:

 

 

cu stima Gabone

 

ps:astept un sms, un PM sau orice forma de contact di partea celor ce ma pot ajuta.

 

Telescoape Ice-Man are, acu nu stiu cat de indoite sunt :unsure: (vezi pagina 180)

Mesaj completat

Poza promisa de vreo 3 zile :wacko:

 

Filtru de benzina clasic de masina prins fix de capatul furtunului care in mod normal intra in rezervor, apoi din filtru dus alta bucata de furtun de vreo 10 cm ...

post-18053-1253632905_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 Ms de poza @ thunder.

 

 A pus cineva pe spate guma de 150-70-17 ?. Intra ? se simte in mers ? vreo diferenta buna, rea? 

 

Am avut la inceput un 150 mai de enduro asa, pana mi-am luat un cauciuc, cine stie ce diferenta nu era, dar se simtea ... acum am un 140 si merge chiar foarte bine pot sa zic, nu stiu cu 130 cum o fi ca nu am avut niciodata (de 2 luni de cand am cb-ul :))

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

am o problema, anume semicarena dreapta e cam dusa...zona de plastic din jurul surubului e sparta, explodata ce mai..., am facut o improvizatie inclusiv cu scotch ca sa stea...si a stat chiar si in turu romaniei ce l-am facut in concediu. Apoi, undeva mai jos a mai aparut o crapatura, cred ca de cand mi-a cazut "de pe cric"...are si aia vreo 5 cm, dar nu lipsesc bucati din plastic...

Dar, a venit momentul sa fac ceva mai permanent....deci intrebarea mea e daca se poate repara, si cum. Iar daca nu, unde naiba gasesc un exemplar, care sa fie si pe culoare verge-negru. La reprezentantza se aduce asa ceva?

 

ms

Editat de DeepSky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zona de plastic din jurul surubului e sparta,deci intrebarea mea e daca se poate repara, si cum.

 

plasticaraia se poate repara f usor cu un letcon/pistol de lipit cum vrei sa-i spui. sau faci o inginerie cu nitzel poxipol...si daca se mai rupe, garantat din lipitura aia nu cedeaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut la inceput un 150 mai de enduro asa, pana mi-am luat un cauciuc, cine stie ce diferenta nu era, dar se simtea ... acum am un 140 si merge chiar foarte bine pot sa zic, nu stiu cu 130 cum o fi ca nu am avut niciodata (de 2 luni de cand am cb-ul :) )

 

 

 

..era diferenta in bine sa in rau ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plasticaraia se poate repara f usor cu un letcon/pistol de lipit cum vrei sa-i spui. sau faci o inginerie cu nitzel poxipol...si daca se mai rupe, garantat din lipitura aia nu cedeaza

 

Poxipolul cedeaza, am intalnit cazuri ... Cel mai bine e sa il lipesti, daca nu te pricepi cauta in atelier ce se ocupa de surudi mase plastice

 

..era diferenta in bine sa in rau ?

 

Nu pot sa zic ca era mai bine sau mai rau era doar altfel ... aaa si se lasa mai greu pe curbe :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

 

Ma alaturi si eu cu drag posesorilor de Honda CB 500 ,dupa indelungi si repetate informatii citite pe acest topic si nu numai ,am ajuns dupa circa 1500 2000 km sa fiu extrem de multumit de performantele acesteia !!!

O sa adaug mai jos niste poze !!!

 

Am mai multe poze acasa,o sa mai adaug!

Mesaj completat

Salut ,

 

 

Ma alaturi si eu cu drag posesorilor de Honda CB 500 ,dupa indelungi si repetate informatii citite pe acest topic si nu numai ,am ajuns dupa circa 1500 2000 km sa fiu extrem de multumit de performantele acesteia !!!

O sa adaug mai jos niste poze !!!

 

Am mai multe poze acasa,o sa mai adaug!

Mesaj completat

Specificatii :

 

A venit cu 31.895 km , totul stoc pe ea ,lipsea un semnal spate ,pe care le voi inlocuii in acest weekend, cateva zgarieturi laterale pe rezervor si codita ,ne fiind cazut ...furca fata este cam urata ...ca a fost tinuta in ploaie si s-a oxidat :) , cauciucuri bune pentru incheierea de sezon ,cateva crapaturi la inceputul seii din cauza unei curele purtata de fostul proprietar!

Este adusa din IT ,ma costat 1400 eur ,plus transport si resul de acte inmatriculare si etc ,nu cred ca am depasit 2000 eur ,am uitat sa tin cont ,fiind foarte entuziasmat si nerabdator!

Este prima mea motocicleta ,carnetul il aveam de circa 2 luni ,insa eram in asteptarea motorului ,si pana sa il cumpar si a banilor ,fiind un efort propriu!

 

Dupa cam 1200 km ,am avut si primul incident ,un domn a franat exagerat de brusc ,am franat si am vrut sa`l evit insa mi s-a blocat fata ,aveam 20 km maxim ,am cazut`o ...am zgariat=o putin ,eu nu am avut decat o vanataie,(plus strambat oglinda ,care am rupt-o din neatentie incercand sa o indrept,am sudat-o si e ok acum)

 

Motorul merge brici ,nu am alte asteptari in acest moment ,puternica,manevrabila ,economica ,din nefericire a trebuit sa imi cumpar cablu de km,acesta mi-a cedat brusc cand mergeam pe ea ,saptamana aceasta care urmeaza o sa ii pun si cablul ,ca este derutant ,la un drum in care sunt mai multe radare si multi soferi care nu le respecta!

post-52019-1253902197_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Lucas m-au ținut vreo 1500 km, iar cele de la Honda peste 5000, încă mai sunt pe moto. Dar și diferența de preț e mare, Lucas au fost vreo 25 EUR și cele de la Honda vreo 50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...