Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

SALUTARE , de anu trecut sunt posesor de cb 500 din 97,(*primul moto)doar acum am gasit sectiunea dedicata cb-ului.

Am cteva intrebari pt voi...-am rupt al doilea cablu de km.daca aveti idee de o marca ca habar nam cu ce vitaza ma plimb prin oras.

- de multe ori am patit sa imi moara motorul dupa ce scot socul si nu prea vrea sa stea la relanti,pana se inchinge bine.

si am un cloncant la relanti care dispare daca tin ambreajul apasat,astept pareri.

in rest multumit de ea .ASfalt bun si uscat,.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

SALUTARE , de anu trecut sunt posesor de cb 500 din 97,(*primul moto)doar acum am gasit sectiunea dedicata cb-ului.

Am cteva intrebari pt voi...-am rupt al doilea cablu de km.daca aveti idee de o marca ca habar nam cu ce vitaza ma plimb prin oras.

- de multe ori am patit sa imi moara motorul dupa ce scot socul si nu prea vrea sa stea la relanti,pana se inchinge bine.

si am un cloncant la relanti care dispare daca tin ambreajul apasat,astept pareri.

in rest multumit de ea .ASfalt bun si uscat,.

 

Cloncanitul e din rulmentul de la oala de ambreiaj, nu e o treaba grava dar daca se aude tare ar fi bine sa il schimbi, rulmentul e cam 90 de roni si garnitura pentru capacul caretrebuie desfacut 26 de roni, cam cu 150 de lei cu tot cu manopera ar trebui sa iti ia sa o faci intr-un service. Ciudata treaba cu cablul de ambreiaj, poate nu il montezi tu bine, sau daca l-ai luat din acelasi loc, schimba-l. Vezi ca se mai potrivesc la CB si cablurile de vitezometru de prin carrefour de pe la scutere chinezesti. se potrivesc bine si isi fac treaba la fel de bine, erau undeva la 25 de lei bucata. La treaba cu muritul motoru dupa ce iei socul mi se pare aiurea, eu daca il pornesc cu socul tras si il las asa chiar si 10 sec, dupaia sta la relanti, doar iarna mai face figuri, dar cum e acum sta lejer la relanti, nu sta la 1400 cum ar trebui in mod normal, dar sta nu moare. Mergi si curata-i carburatoarele si fa-le o sincronizare, verifica filtrul de aer, si daca inca ai benzina din iarna in el schimb-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE , de anu trecut sunt posesor de cb 500 din 97,(*primul moto)doar acum am gasit sectiunea dedicata cb-ului.

Am cteva intrebari pt voi...-am rupt al doilea cablu de km.daca aveti idee de o marca ca habar nam cu ce vitaza ma plimb prin oras.

- de multe ori am patit sa imi moara motorul dupa ce scot socul si nu prea vrea sa stea la relanti,pana se inchinge bine.

si am un cloncant la relanti care dispare daca tin ambreajul apasat,astept pareri.

in rest multumit de ea .ASfalt bun si uscat,.

 

cablu de km...Honda? :laugh:

sigur nu opune rezistenta ceva cablului/freaca pe camasha(poate a intrat ceva mizerie)

la cate RPM e relantiul? carburatoarele is curatate si sincronizate?

cloncaitul de la relanti poate fi si de la arcurile de la oala de ambreiaj (la mine asa a fost)

Editat de negru_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cablu de km...Honda? :baldy:

sigur nu opune rezistenta ceva cablului/freaca pe camasha(poate a intrat ceva mizerie)

la cate RPM e relantiul? carburatoarele is curatate si sincronizate?

cloncaitul de la relanti poate fi si de la arcurile de la oala de ambreiaj (la mine asa a fost)

[/quote

Da de honda au fost cablurile.CAm 5-600 rpm cred.ce curatat nu am curata nimic de cand il am nici de schimbat nu am schimbat nimic.

Cloncanitu se simte si in mers daca cumava scad cu turatia sub 2600rpm.dar la relanti se aude ciudad .

Inca incerc sa ma documentez despre intretinere,nu stiu mai nimic despre ce se schimba si dupa cat timp.

Mesaj completat

Ce presiune este inticata pt pneuri,fata ,spate?? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca sti cum sa il folosesti e un motor cool, daca il aranjezi un pic, dar nu bling bling e chiar rock, si de inveti sa te dai bine, pe curbe poti sa faci sportivele.

drumu de la resita pana in anina, eu pe cb 500 cu tot cu nevasta in spate am fumat tot, de la cbr 600 pana la bmw sportiva-boxer, am ajuns cu 15 minute inainte tuturor(din grupu nostru).

Cum e drumul ala ca suprafata de rulare? Asfalt brici, asfalt cu gropite, asfalt cu cratere, piatra cubica, macadam, noroi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut din nemtia :)

am bagat ~1600 km in 3 zile. Nici o problema, doar o mica emotie pe la oradea cand mi-a sarit borna de la baterie...(am legat firele direct pe borne pt priza de gps, si n-am facut treaba prea bine)

am prins de toate: de la caldura, mers la 4 grade, ploaie si mai ales vant, autostrada dar si o gramada de drumuri neumblate, paduri etc, toate trecute cu brio :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Speedy, iar incepi?

N-am inteles? Te-am interpelat cu ceva? Nu ai observat ca te ignor?

Oricum, ca sa dormi linistita: vreau sa merg in Cheile Nerei si am o companioana "endurista" cu CB 500 S. Acum am voie sa intreb si eu ceva despre starea drumului? Sau nu se mai ajunge in Nera prin Anina?

Vezi ca devine penibila paranoia asta a ta...

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo bravo!

si tu iti faceai griji ca iti trebuiesc nush ce scule.

fii serios! e un CB

 

da :)

de cand cu melcu anu trecut care-a murit ca tiganu la mal, lumea si-a pierdut incredea in CB-uri. Toti au zis ca "sunt curajos" (in gandu lor nebun), inclusiv politistii care mi-au ars o amenda...

Editat de DeepSky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da de unde.

singura problema care am avut-o cu motoru asta a fost un vid in rezervor cauzat de ceva impuritati ce blocasera o aerisire sub rezervor....

si culmea ca tocmai vizitasem un castel(Arundel)si eram la distanta de Londra, intr-o parcare, ne pregateam sa iesim ....cand a inceput broom broom broom par par ...partz....ops.mort. era clar ca nu intra benzina in carburatoare din cauza vidului insa am rezolvat problema deschizand busonul de benzina.

am ajuns si acasa fara nici o problema

anu asta vrem sa merem prin Scotia ca drumurile sunt super bune si peisajele parca-s pictate de Constable

sa speram ca iese ok cu modificarile, @ice-man a bagat flexu in ea azi.

sa vedem ....

prezicerea pe 2011 e facuta: noul "trend" va fi dat de flat-trackere.

sunt sigura ca vor aparea "prototipuri" stilu' asta si la case mai mari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur pentru voi ... ce pot sa zic, nici mie nu mi-a facut probleme, chiar deloc. Niciodata nu m-a lasat in drum, dar am si avut cat de cat grija de ea ... Eu am renuntat la ai mai face modificari, am dus tot ce e de vopsit la vopsit, astept sa vina zilele astea. Dupa care cu parere de rau am sa o scot la vanzare, vreau ceva mai mare si cu protectie mai buna la vant, ma gandeam la un VFR, pacat ca oferta e slaba, sunt doar 3 pe bikeshop care se incadreaza in buget si limita de varsta. Momentan caut si alte variante de motoare dar slabe sanse, vfr-ul e inlocuitorul perfect din punctul meu de vedere, mai gasisem un cb1000 big one, dar nu prea ma atrage din diferite motive gen greutate, putere(cam mare), cuplu mai mic(raportat la putere si cilindree), protectie la vant, consum ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... mai gasisem un cb1000 big one, dar nu prea ma atrage din diferite motive gen greutate, putere(cam mare), cuplu mai mic(raportat la putere si cilindree), protectie la vant, consum ....

unde l-ai gasit?

e prea misto motoru ala

Mesaj completat

Cum e drumul ala ca suprafata de rulare? Asfalt brici, asfalt cu gropite, asfalt cu cratere, piatra cubica, macadam, noroi?

img_3210.jpg

 

img_3211.jpg

 

img_3212.jpg

 

vezi asfaltu? asta o fo amu 3 ani

daca vrei mai multe detalii intreaba si tu pe aia din timisoara, resita, arad... plm

Mesaj completat

img_3213.jpg

 

asa o aratat cauciucu' de cb dupa curbele de pe resita-anina :) cu pasager in spate, negru dintr-o parte pana in alta

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde l-ai gasit?

e prea misto motoru ala

 

E pe bikeshop la 1700, in bucuresti.

Nu stiu ce sa zic/fac, am scris si mai sus ca dupa mine motorul perfect ar fi vfr-ul dar oferta e limitata, si cb-ul de 1000 ar fi o varianta dar nu stiu daca o sa mai fie la vanzare cand o sa am eu banii. Nu stiu ce alte motoare ar mai fi cam la fel ca vfr-ul dpv al cuplului, cai, protectie vant si comfort .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E pe bikeshop la 1700, in bucuresti.

Nu stiu ce sa zic/fac, am scris si mai sus ca dupa mine motorul perfect ar fi vfr-ul dar oferta e limitata, si cb-ul de 1000 ar fi o varianta dar nu stiu daca o sa mai fie la vanzare cand o sa am eu banii. Nu stiu ce alte motoare ar mai fi cam la fel ca vfr-ul dpv al cuplului, cai, protectie vant si comfort .

 

intrebare stupida, parbriz la CB ai incercat? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se compară parbrizul cu carenele.

asa o fi, dar poti compensa :)

Eu am parbrizul asta 10006548 si mai am carene portabile pt genunchi :baldy: - niste protectii cam asa 20019119 (louis)

Iar in loc de handguards, manusi de iarna si inca o pereche subtiri pe dedesubt, hehe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...