Clasic Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 (editat) Editat Martie 27, 2011 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 cablu de km...Honda? sigur nu opune rezistenta ceva cablului/freaca pe camasha(poate a intrat ceva mizerie) la cate RPM e relantiul? carburatoarele is curatate si sincronizate? cloncaitul de la relanti poate fi si de la arcurile de la oala de ambreiaj (la mine asa a fost) [/quote Da de honda au fost cablurile.CAm 5-600 rpm cred.ce curatat nu am curata nimic de cand il am nici de schimbat nu am schimbat nimic. Cloncanitu se simte si in mers daca cumava scad cu turatia sub 2600rpm.dar la relanti se aude ciudad . Inca incerc sa ma documentez despre intretinere,nu stiu mai nimic despre ce se schimba si dupa cat timp. Mesaj completat Ce presiune este inticata pt pneuri,fata ,spate?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 daca sti cum sa il folosesti e un motor cool, daca il aranjezi un pic, dar nu bling bling e chiar rock, si de inveti sa te dai bine, pe curbe poti sa faci sportivele. drumu de la resita pana in anina, eu pe cb 500 cu tot cu nevasta in spate am fumat tot, de la cbr 600 pana la bmw sportiva-boxer, am ajuns cu 15 minute inainte tuturor(din grupu nostru). Cum e drumul ala ca suprafata de rulare? Asfalt brici, asfalt cu gropite, asfalt cu cratere, piatra cubica, macadam, noroi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) @Speedy, iar incepi? Editat Martie 28, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 va salut din nemtia am bagat ~1600 km in 3 zile. Nici o problema, doar o mica emotie pe la oradea cand mi-a sarit borna de la baterie...(am legat firele direct pe borne pt priza de gps, si n-am facut treaba prea bine) am prins de toate: de la caldura, mers la 4 grade, ploaie si mai ales vant, autostrada dar si o gramada de drumuri neumblate, paduri etc, toate trecute cu brio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 bravo bravo! si tu iti faceai griji ca iti trebuiesc nush ce scule. fii serios! e un CB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) @Speedy, iar incepi? N-am inteles? Te-am interpelat cu ceva? Nu ai observat ca te ignor? Oricum, ca sa dormi linistita: vreau sa merg in Cheile Nerei si am o companioana "endurista" cu CB 500 S. Acum am voie sa intreb si eu ceva despre starea drumului? Sau nu se mai ajunge in Nera prin Anina? Vezi ca devine penibila paranoia asta a ta... Editat Martie 28, 2011 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Scuze ca-mi bag nasul unde nu-mi fierbe oala, dar nu cumva Ice-Man e plecat din tara de mai bine de un an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) bravo bravo! si tu iti faceai griji ca iti trebuiesc nush ce scule. fii serios! e un CB da de cand cu melcu anu trecut care-a murit ca tiganu la mal, lumea si-a pierdut incredea in CB-uri. Toti au zis ca "sunt curajos" (in gandu lor nebun), inclusiv politistii care mi-au ars o amenda... Editat Martie 28, 2011 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 da de unde. singura problema care am avut-o cu motoru asta a fost un vid in rezervor cauzat de ceva impuritati ce blocasera o aerisire sub rezervor.... si culmea ca tocmai vizitasem un castel(Arundel)si eram la distanta de Londra, intr-o parcare, ne pregateam sa iesim ....cand a inceput broom broom broom par par ...partz....ops.mort. era clar ca nu intra benzina in carburatoare din cauza vidului insa am rezolvat problema deschizand busonul de benzina. am ajuns si acasa fara nici o problema anu asta vrem sa merem prin Scotia ca drumurile sunt super bune si peisajele parca-s pictate de Constable sa speram ca iese ok cu modificarile, @ice-man a bagat flexu in ea azi. sa vedem .... prezicerea pe 2011 e facuta: noul "trend" va fi dat de flat-trackere. sunt sigura ca vor aparea "prototipuri" stilu' asta si la case mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Ma bucur pentru voi ... ce pot sa zic, nici mie nu mi-a facut probleme, chiar deloc. Niciodata nu m-a lasat in drum, dar am si avut cat de cat grija de ea ... Eu am renuntat la ai mai face modificari, am dus tot ce e de vopsit la vopsit, astept sa vina zilele astea. Dupa care cu parere de rau am sa o scot la vanzare, vreau ceva mai mare si cu protectie mai buna la vant, ma gandeam la un VFR, pacat ca oferta e slaba, sunt doar 3 pe bikeshop care se incadreaza in buget si limita de varsta. Momentan caut si alte variante de motoare dar slabe sanse, vfr-ul e inlocuitorul perfect din punctul meu de vedere, mai gasisem un cb1000 big one, dar nu prea ma atrage din diferite motive gen greutate, putere(cam mare), cuplu mai mic(raportat la putere si cilindree), protectie la vant, consum .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) ... mai gasisem un cb1000 big one, dar nu prea ma atrage din diferite motive gen greutate, putere(cam mare), cuplu mai mic(raportat la putere si cilindree), protectie la vant, consum .... unde l-ai gasit? e prea misto motoru ala Mesaj completat Cum e drumul ala ca suprafata de rulare? Asfalt brici, asfalt cu gropite, asfalt cu cratere, piatra cubica, macadam, noroi? vezi asfaltu? asta o fo amu 3 ani daca vrei mai multe detalii intreaba si tu pe aia din timisoara, resita, arad... plm Mesaj completat asa o aratat cauciucu' de cb dupa curbele de pe resita-anina cu pasager in spate, negru dintr-o parte pana in alta Editat Martie 29, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 unde l-ai gasit? e prea misto motoru ala E pe bikeshop la 1700, in bucuresti. Nu stiu ce sa zic/fac, am scris si mai sus ca dupa mine motorul perfect ar fi vfr-ul dar oferta e limitata, si cb-ul de 1000 ar fi o varianta dar nu stiu daca o sa mai fie la vanzare cand o sa am eu banii. Nu stiu ce alte motoare ar mai fi cam la fel ca vfr-ul dpv al cuplului, cai, protectie vant si comfort . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 E pe bikeshop la 1700, in bucuresti.Nu stiu ce sa zic/fac, am scris si mai sus ca dupa mine motorul perfect ar fi vfr-ul dar oferta e limitata, si cb-ul de 1000 ar fi o varianta dar nu stiu daca o sa mai fie la vanzare cand o sa am eu banii. Nu stiu ce alte motoare ar mai fi cam la fel ca vfr-ul dpv al cuplului, cai, protectie vant si comfort . intrebare stupida, parbriz la CB ai incercat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Nu se compară parbrizul cu carenele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Nu se compară parbrizul cu carenele. asa o fi, dar poti compensa Eu am parbrizul asta 10006548 si mai am carene portabile pt genunchi - niste protectii cam asa 20019119 (louis) Iar in loc de handguards, manusi de iarna si inca o pereche subtiri pe dedesubt, hehe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Un far original de CB gasesc si eu pe la voi ? Sau partea din spate a farului (nu cea cu oglinda si geamul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Posibil să găseÂşti la dezmembrări. Majoritatea caută sticla, aia se sparge deobicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) AM o problema +o intrebare ,nu stiu ce presiune este necesara pe roata spate ,respectiv fata???? Si problema cu semnalizatorul nu mai functioneaza pe partea dreapta iar pe stanga doar uneori...asta doar de ieri, (din blocu de lumini) sa pun ceva sprei de contact sau ce ma sfatuiti sa fac. Editat Martie 29, 2011 de cipi_sb_honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 AM o problema +o intrebare ,nu stiu ce presiune este necesara pe roata spate ,respectiv fata???? Si problema cu semnalizatorul nu mai functioneaza pe partea dreapta iar pe stanga doar uneori...asta doar de ieri, (din blocu de lumini) sa pun ceva sprei de contact sau ce ma sfatuiti sa fac. 2 bar pe fata si 2,25 pe spate (2,50 cu pasager), acestea sunt valorile din manual. Legat de semnale, verifica mai intai contactele, asa cum ti s-a sugerat mai sus, daca tot nu merge mai bine cauti un electrician sa-ti verifice tot circuitul semnalelor; de vina pot fi cablurile, comutatorul de pe ghidon sau releul insusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) Contactele din interiorul semnalizatoarelor am rezolvato anu trecut cu vasilina si cositor la electrician .Acum am probleme la blocul de semnalizare ,din maneta nu se mai face contact cand dau pe semnalizare dreapta si pe stanga daca o apas de mai multe ori .Magandeam sa dau cu putin sprei de contact ,nu stiu daca ajuta . Editat Martie 29, 2011 de cipi_sb_honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Contactele din interiorul semnalizatoarelor am rezolvato anu trecut cu vasilina si cositor la electrician .Acum am probleme la blocul de semnalizare ,din maneta nu se mai face contact cand dau pe semnalizare dreapta si pe stanga daca o apas de mai multe ori .Magandeam sa dau cu putin sprei de contact ,nu stiu daca ajuta . Ajuta chiar foarte mult Mesaj completat intrebare stupida, parbriz la CB ai incercat? Am incercat dar nu se comapara, una gandita din fabrica cu parbriz altfel e la vant si vitezape cand cb-ul cu parbriz e fix pix, doar sa pui un parbriz imens gen touring, dar ala actioneaza si ca vela + ca eu nu vreau doar protectie la vant ci si ceva mai multa putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 tocmai am venit din atelier. mi-am taiat sub-frame-ul, am pozitionat saua de street triple, totul e frumos sudat, modificat, a ramas doar sa fixez suportul de numar...din pacate nu am reusit astazi din cauza ca am scapat un V-max pe mana stanga. am o gaura in palma cat o zi de post. macar am reusit sa pornim motoru de V-max dupa ce am facut un rebuild complet si asta cu o singura mana... o sa pun poze cu cb-ul maine seara, arata exact cum vroiam eu. o sa fie flat-tracker style modern. Mesaj completat ps: cel mai frumos e sa iei vantu' in piept, ca un barbat, pussies Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) Ajuta chiar foarte mult Mesaj completat Am incercat dar nu se comapara, una gandita din fabrica cu parbriz altfel e la vant si vitezape cand cb-ul cu parbriz e fix pix, doar sa pui un parbriz imens gen touring, dar ala actioneaza si ca vela + ca eu nu vreau doar protectie la vant ci si ceva mai multa putere. vreau doar sa fac o precizare: cred ca un parbriz rezonabil ca dimensiuni oricum e mai aerodinamic decat fara, deci nu cred ca are o mare legatura... acum ca vrei motor mai mare, asta inteleg. Si eu sper sa trec pe un touring mai mare candva...desi tocmai ce-am facut peste 500 km/zi fara sa am ce sa reprosez CB-ului @Ice-Man: eu de cand am iesit pe o vreme cu vant puternic si abia reuseam sa ma tin de ghidon m-am convins ca parbrizul e bun...Dupa o perioada, am avut un moment cand l-am dat jos, si aceeasi poveste: chin sa ma tin de ghidon desi n-am mers cu viteza. Daca mergi prin oras, ok, dar daca mergi pe-afara...e mult mai confortabil si practic cu Editat Martie 29, 2011 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) glumeam la faza cu pussies am avut si eu un parbriz puig dinala negru si abia l-am folosit. e o diferenta cu el dar nu prea mare Editat Martie 29, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.