Sir Vlad Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Va salut, Sambata dis de dimineata plec spre Vama Veche pe drumul vechi . Mai exista amatori pe aici ? Dati de stire Asfalt uscat va doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodoo69 Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Va salut, Sambata dis de dimineata plec spre Vama Veche pe drumul vechi . Mai exista amatori pe aici ? Dati de stire Asfalt uscat va doresc nigga pana nu imi gasesc apartament nu mai fac iesiri mari drum bun si hav fun acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Salutare, Stiti cumva unde pot gasi un ghidon de vanzare ? Multumesc, asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodoo69 Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Salutare, Stiti cumva unde pot gasi un ghidon de vanzare ? Multumesc, asfalt uscat ! ce ai patit man? tie iti tebuie? cand am sus motorul la kawa motors aveau acolo ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 ce ai patit man? tie iti tebuie? cand am sus motorul la kawa motors aveau acolo ghidon. Pentru mine e. Anul trecut am avut un mic incident si de atunci a ramas ghidonul usor de tot indoit, am bratul drept cam 1cm mai jos decat bratul stang. La inceput am zis ca nu ma deranjeaza, dar acum la drum lung si la viteze mari, simt diferenta si vreau sa-l schimb. Ai ceva date de contact ? unde ma pot interesa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodoo69 Postat Septembrie 6, 2012 Share Postat Septembrie 6, 2012 (editat) Pentru mine e. Anul trecut am avut un mic incident si de atunci a ramas ghidonul usor de tot indoit, am bratul drept cam 1cm mai jos decat bratul stang. La inceput am zis ca nu ma deranjeaza, dar acum la drum lung si la viteze mari, simt diferenta si vreau sa-l schimb. Ai ceva date de contact ? unde ma pot interesa ? kawamotors(punct)ro dar cred ca mai sunt si altii, astia aveau ghidon whatever nu neaparat de cb 500 cumpar toba esapament (finala) (eventual si galeria) pentru cb 500s. originala este pe motor dar vreau sa o inlocuiesc pe motiv ca este prea silentioasa ce imi recomandati? nu tin neaparat sa fie 9 multam. Editat Septembrie 6, 2012 de bodoo69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei.Hrubaru Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 salut stiti un mecanic priceput care se poate deplasa la proprietar acasa pentru un comision ? am ceva probleme cu pornirea cb-ului si nu am reusit sa o pornesc cu metodele clasice. merci, andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Buna baieti. Are careva o scarita stanga fata? Am reusit sa o rup pe a mea . Sau stiti de unde pot cumpara una compatibila? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pravale baba Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Salut, Ahile! Daca vrei noi, iti pot da un site de unde am luat si eu cand am avut pocinog.(30 de EUR perechea). Daca vrei folosita, eu o mai am pe cea veche din stanga. Sunt simulare stanga - dreapta si fata spate. Cand am avut problema le-am schimbat in diagonala. Asfalt uscat! Apropos de piese, de stiut pe viitor. Eu am descoperit de curand targul Vitan, de duminica. Pe langa toate lucrurile de acolo, se gasesc si piese moto si echipamente. M-am uitat strict pentru Honda mea si am vazut oglinzi compatibile, mansoane, cabluri, manete, semnalizari, etc. Avantajul e ca se poate negocia si sper ca reperele astea mici nu sunt furate. Am vazut insa si lucruri cel mai probabil furate - o casca AGV de culoare negru mat, putin uzata, la 100 EUR. Mai mult ca sigur cineva plange dupa ea Sau un costum de toamna, alb cu negru, inscris cu HONDA, la 400 RON. Pe asta nu stiu cum l-o fi obtinut ca parea nepurtat, cu tot cu protectii. material bun. Imi pare rau de oamenii care au muncit pentru ele. Asfalt uscat! Salut! Daca sunteti interesati de o iesire mai lunga, aruncati ochii aici /index.php?/topic/683896-excursie-bucuresti-ruse-balcic-1516-sep/ Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peperonaldo19 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 and set curatat si uns lant PROCYCLE NOI Pachetu contine Procycle Chain Spray (white), 750 ml Procycle Chain Cleaner, 750 ml inf 0751 457 686 (90 ron ambele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu.bogdan Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Salut, Am un CB500 naked si la drumuri mai lungi ma cam bate vantul. Ma gandesc sa ii pun un parbriz. Poate cineva sa imi recomande unul anume din experienta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 (editat) Salut, Am un CB500 naked si la drumuri mai lungi ma cam bate vantul. Ma gandesc sa ii pun un parbriz. Poate cineva sa imi recomande unul anume din experienta? Salut Eu am de patru ani un parbriz Puig (Louis.eu, cod 10006508) care isi face treaba f bine ... acum depinde si ce inaltime ai, la 1,74 sunt chiar multumit de el. ... in alta ordine de idei Are cineva ramas vreun capat de ghidon (sau set) ? ... s-a desfacut surubul in mers si l-am pierdut Editat Septembrie 29, 2012 de Guzganel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geanyiuly Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 (editat) are cineva de vanzare cric central pt Cb 500?sau se poate adapta de la alt model? Editat Septembrie 29, 2012 de geanyiuly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu.bogdan Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 Salut Eu am de patru ani un parbriz Puig (Louis.eu, cod 10006508) care isi face treaba f bine ... acum depinde si ce inaltime ai, la 1,74 sunt chiar multumit de el. ... in alta ordine de idei Are cineva ramas vreun capat de ghidon (sau set) ? ... s-a desfacut surubul in mers si l-am pierdut Eu sunt un pic mai inalt, 1,87. Dar vroiam sa aud o paparere, daca merita investitia, ca la drumuri lungi ma cam bate vantul. Si in alta ordine de idei.. si eu am pierdut un capat de ghidon azi! Daca are cineva un set poate il imparte in 2 si face doi oameni fericiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 29, 2012 Share Postat Septembrie 29, 2012 are cineva de vanzare cric central pt Cb 500?sau se poate adapta de la alt model? am eu unul de vanzare. fa un pret si vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 salutare cb-isti.am o problema cu moto:nu mai porneste.ii pun contactul si cand dau la buton se aude un ticait decat si scade intensitatea luminilor de la bord.ca sa isi revina trebuie sa astept putin.motocicleta porneste impinsa.am verificat sigurantele si sunt toate ok.ticaitul acela se aude la bobina de inductie si daca tin mana pe ea se si simte.eu ma gandesc ca asta e problema dar poate fi si releul de pornire sau electromotorul.dati-mi sfaturi cum gasesc piesele astea care le-am zis si cum le verific.multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu.bogdan Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 salutare cb-isti.am o problema cu moto:nu mai porneste.ii pun contactul si cand dau la buton se aude un ticait decat si scade intensitatea luminilor de la bord.ca sa isi revina trebuie sa astept putin.motocicleta porneste impinsa.am verificat sigurantele si sunt toate ok.ticaitul acela se aude la bobina de inductie si daca tin mana pe ea se si simte.eu ma gandesc ca asta e problema dar poate fi si releul de pornire sau electromotorul.dati-mi sfaturi cum gasesc piesele astea care le-am zis si cum le verific.multumesc anticipat. Ai masurat bateria? Sau chiar contactul de la borne? Electromotorul papa mult curent si daca contactul nu e bun se poate comporta cum ai descris tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodoo69 Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 salutare cb-isti.am o problema cu moto:nu mai porneste.ii pun contactul si cand dau la buton se aude un ticait decat si scade intensitatea luminilor de la bord.ca sa isi revina trebuie sa astept putin.... incearca sa o pornesti: -cu luminile stinse -cu soclu tras -sa ii dai curent de la masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 incearca sa o pornesti: -cu luminile stinse -cu soclu tras -sa ii dai curent de la masina am verificat bateria(voltajul),am si la bobina de inductie 12v.bornele le-am desfacut sa verific daca fac contact bine si e ok.nu am incercat sa ii dau curent de la bateria masinii dar eu zic ca are curent ca nu mi s-a intamplat niciodata sa nu porneasca.spuneti-mi unde e elctromotorul ca sa il verific si pe el(carbunii si daca e ok el).o alta problema ar putea fi releul de pornire dar nici ala nu stiu pe unde se afla.daca cineva se pricepe la partea de pornire a unui cb500 pot face si un filmulet pentru a vedea cam cum se comporta.multumesc pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 am verificat bateria(voltajul),am si la bobina de inductie 12v.bornele le-am desfacut sa verific daca fac contact bine si e ok.nu am incercat sa ii dau curent de la bateria masinii dar eu zic ca are curent ca nu mi s-a intamplat niciodata sa nu porneasca.spuneti-mi unde e elctromotorul ca sa il verific si pe el(carbunii si daca e ok el).o alta problema ar putea fi releul de pornire dar nici ala nu stiu pe unde se afla.daca cineva se pricepe la partea de pornire a unui cb500 pot face si un filmulet pentru a vedea cam cum se comporta.multumesc pentru raspunsuri. Salut, Degeaba ai tensiune daca nu ai si putere. Am patit-o si eu acum vreo 3 ani cu o prastie de acumulator. Aveam 12V dar cand incercam sa o pornesc se sugea de tot (fie se auzea doar un clanc fie se auzea un tac-tac-tac-tac din electromotor. Am incercat sa-i dau curent de la o baterie auto si a pornit imediat. Dupa aceea am cumparat un acumulator moto de calitate si nu am mai avut nicio problema de atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Salut, Degeaba ai tensiune daca nu ai si putere. Am patit-o si eu acum vreo 3 ani cu o prastie de acumulator. Aveam 12V dar cand incercam sa o pornesc se sugea de tot (fie se auzea doar un clanc fie se auzea un tac-tac-tac-tac din electromotor. Am incercat sa-i dau curent de la o baterie auto si a pornit imediat. Dupa aceea am cumparat un acumulator moto de calitate si nu am mai avut nicio problema de atunci. sal.am reusit sa o pornesc cu o alta baterie de moto.deci bateria e de vina.o intrebare mai am:cum verific daca imi incarca bateria.ma gandesc ca poate nu mai incarca si a mers pe baterie pana a terminat-o.ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 alnke....daca cand dai la buton so pornesti iti scade intensitatea lumini inseamna ca nu ai bateria buna,, poti face asa ia curent de la masina sau de la un redresor si daca invarte electromotorul si iti porneste este clar de la bateria ta este, o baterie poate sa-ti moara si la 2 ani daca este o baterie de proasta calitate , nu ai treaba cu electromotorul cand iti scade intensitatea lumini ,aici cand iti face asa inseamna ca nu are curent suficient si mai si caraie electromotorul intr-un fel, deci iao prin deductie ,ia curent de la o alta sursa stabila si daca iti porneste inseamna ca bateria ta este pa si resutul sunt ok.si mai vorbim cand ai facut lucrurile astea , ca nu are rost sa dai totul jos aiurea ca sa constati ca bateria ta nu mai tine curent si incercand so pornesti iti scade din intensitate la far, iar daca ai pornito fa o chestie inteligenta cu ia pornita ia un manometru si vezi daca iti incarca 14v cu ia pornita ca este posibil ca bateria ta sa fie buna dar sa se fi descarcat, ca releul tau nu isi face treaba incarcand bateria in timp ce mergi cu ia.......deci fa asa si mai vorbim, daca erai din Bucuresti te ajutam eu. mai fartilor de CB-uri,este rusinos ca nu ne facem si noi un club sau sa organizam iesiri prin oras, sau cum fac uni se intalnesc la un loc anume, eu am ajuns sa ma bag in clubul celor cu super moto si vitezane ca noi astea cu Cb 500 nu suntem mai uniti si grupati, voi ce ziceti am dreptate sau nu. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 alnke....daca cand dai la buton so pornesti iti scade intensitatea lumini inseamna ca nu ai bateria buna,, poti face asa ia curent de la masina sau de la un redresor si daca invarte electromotorul si iti porneste este clar de la bateria ta este, o baterie poate sa-ti moara si la 2 ani daca este o baterie de proasta calitate , nu ai treaba cu electromotorul cand iti scade intensitatea lumini ,aici cand iti face asa inseamna ca nu are curent suficient si mai si caraie electromotorul intr-un fel, deci iao prin deductie ,ia curent de la o alta sursa stabila si daca iti porneste inseamna ca bateria ta este pa si resutul sunt ok.si mai vorbim cand ai facut lucrurile astea , ca nu are rost sa dai totul jos aiurea ca sa constati ca bateria ta nu mai tine curent si incercand so pornesti iti scade din intensitate la far, iar daca ai pornito fa o chestie inteligenta cu ia pornita ia un manometru si vezi daca iti incarca 14v cu ia pornita ca este posibil ca bateria ta sa fie buna dar sa se fi descarcat, ca releul tau nu isi face treaba incarcand bateria in timp ce mergi cu ia.......deci fa asa si mai vorbim, daca erai din Bucuresti te ajutam eu. mai fartilor de CB-uri,este rusinos ca nu ne facem si noi un club sau sa organizam iesiri prin oras, sau cum fac uni se intalnesc la un loc anume, eu am ajuns sa ma bag in clubul celor cu super moto si vitezane ca noi astea cu Cb 500 nu suntem mai uniti si grupati, voi ce ziceti am dreptate sau nu. ? Ai dreptate, Jorj Hai sa stabilim noi o zi, un loc si o ora in care sa ne adunam si incet, incet s-o duce vorba si or veni si altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu.bogdan Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Ai dreptate, Jorj Hai sa stabilim noi o zi, un loc si o ora in care sa ne adunam si incet, incet s-o duce vorba si or veni si altii Eu cred ca suntem destui sa ne intalim odata pe an toti undeva intr-un weekend.. mai schimbam impresii si din experienta. Acum e cam tarziu ca e sfarsit de sezon, dar poate ne gandim mai din timp la anul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Manometru? Cu ala se masoara presiunea. Cred ca vrei sa spui voltmetru. . Vezi in carte, trebuie sa iti incarce o anumita valoare la relanti si alta la o anumita turatie parca, insa nu trebuie sa scada sub 14 volti. Intreaba pe cineva care stie exact procedura, nu e complicata. ms de raspunsuri.la tine daca scoti o borna de la baterie mai sta moto pornita?eu am incercat azi cu o alta baterie si dadea sa moara dar totusi ramanea pornita.a incercat si un prieten pe un kawasaki er5 si lui i se oprea direct.nu stiu exact cum sta treaba.cred ca mie nu imi incarca cat trebuie releul.e vreo solutie pentru asta in afara de schimbat?am masurat bateria(nu a mea)cu moto oprit si avea 12v...am pornit moto si crestea.la 2000ture aveam 14v aproxximativ.eu zic ca e in regula dar nu stiu ce sa zic de ce cu bateria mea nu a mai mers dintr-odata....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.