Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Pentru posesori de CB500 un link util de unde puteti invata cate ceva. http://groups.msn.com/CB500CLUB/tips.msnw

Tot aici am citit ca poate fi limitata la 33 hp. A meade la 6000rpm urla dar nu prea mai trage! Ma poate ajuta cineva? Eu sunt din Constanta, daca e cineva de aici sau stie un mecanic priceput va-si fi profund recunoscator! Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator AdrianB1

Din ce stiu, pentru limitare se pun jicloare cu diametru mai mic. Un set de jicloare normale e vreo 5 EUR, mi le-am schimbat eu recent si atat au costat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da frate, am inteles, dar de unde stiu eu cum arata unele si cum arata celelalte, cum trage limitata sau cum trage nelimitata! Trebuie sa imi spuna cineva care are asa mura in gura, cate ture ce viteza, etc. ori sa ma intalnesc cu cineva care are una la fel. Nu stiu ce sa fac

Merci oricum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

A mea inainte de a schimba jicloarele pe la 9000 rpm se sugruma si scadea turatia. Acum la 10000 trebuie sa am eu grija sa schimb viteza ca sa nu intru pe rosu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare adresata tuturor posesorilor de CB 500: Ce va scrie in talon si Cartea de Identitate la rubrica putere? La mine scrie 25kw si din cate stiu eu are mai multi...A mea e PC32/CB 500. Va rog mult faceti un efort si uitati-va in taloanele voastre, sunt chiar curios. Multumesc anticipat!

Si inca o intrebare, a apelat cineva la service-ul Honda din Brasov, daca da, ce pareri aveti?

Editat de emanuel71
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de faza cu rezerva: mai citeste-ti odata postul si ai sa vezi ca e logic ce s-a intamplat --ultima parte, ca prima e intr-adevar sf,vezi poate ai probleme cu comutatorul--:moto:) Rezerva e de 2 litri, daca ai bagat 2 cum ai zis tu trebuia sa comuti pe rezerva, nu pe deschis. Si a mea are 25 kw, as vrea sa vad una care nu are:)).Cred ca explicatia e asa: in Germania se respecta treaba cu incepatorii pe motociclete limitate. Cb (si gs si er5, si gpz500) sunt vazute ca motociclete ideale pt incepatori, deci multe vor fi gedrosselt (limitate) cel putin in acte. Cum s-a spus inainte, e vorba de jicloare, in principal. Nu stiu exact care e relatia cu viteza maxima, dar presupun ca pe una limitata nu vei reusi sa te apropii de viteza respectiva (probabil te vei opri pe la 140). Nu sunt sigur de asta, astept sa ma contrazica cineva care stie mai exact

Editat de fressko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare adresata tuturor posesorilor de CB 500: Ce va scrie in talon si Cartea de Identitate la rubrica putere? La mine scrie 25kw si din cate stiu eu are mai multi...A mea e PC32/CB 500. Va rog mult faceti un efort si uitati-va in taloanele voastre, sunt chiar curios. Multumesc anticipat!

Si inca o intrebare, a apelat cineva la service-ul Honda din Brasov, daca da, ce pareri aveti?

Iti multumesc frumos, m-am mai linistit :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesori de CB500 un link util de unde puteti invata cate ceva. http://groups.msn.com/CB500CLUB/tips.msnw

Tot aici am citit ca poate fi limitata la 33 hp. A meade la 6000rpm urla dar nu prea mai trage! Ma poate ajuta cineva? Eu sunt din Constanta, daca e cineva de aici sau stie un mecanic priceput va-si fi profund recunoscator! Multumesc

Chiar nu are nimeni un manual de PC32?!? :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma confrunt cu urmatoarea problema, temperatura la motor imi urca fff greu. Dupa 15 min de relanti e abia la sfarsitul portiunii albe de la min spre max. Deci nici la o treime, acolo imi sta si in timpul mersuli, indiferent de regimul de mers....La voi cum e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, in ultima vreme am observat ca relantiul e foarte jos, parca inainte era la 1000 ture acum a scazut considerabil. e ok doar cand e motoru incins. stie cineva cum as pputea sa-l reglez?

Multam

Cartea spune ca ar trebui sa ai relantiul pe la 1300 de ture, dar stai linistit ca asa e la toate, doar cand se incalzeste motorul relantiul ajunge la turatia aia. Parerea mea e sa nu umbli sa il dai mai mare daca acu e ok cu motorul cald pt ca s-ar putea sa te trezesti apoi ca ai relantiul la cald pe la 3500 de ture. Zi mai bine in cat timp ti se incalzeste si cat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Si a mea are 25 kw, as vrea sa vad una care nu are:)).Cred ca explicatia e asa: in Germania se respecta treaba cu incepatorii pe motociclete limitate. Cb (si gs si er5, si gpz500) sunt vazute ca motociclete ideale pt incepatori, deci multe vor fi gedrosselt (limitate) cel putin in acte. Cum s-a spus inainte, e vorba de jicloare, in principal. Nu stiu exact care e relatia cu viteza maxima, dar presupun ca pe una limitata nu vei reusi sa te apropii de viteza respectiva (probabil te vei opri pe la 140). Nu sunt sigur de asta, astept sa ma contrazica cineva care stie mai exact

Nu te contrazic, doar stiu cateva amanunte in plus.

 

Limitarea de putere se face la jiclorul principal. Cu jiclor mai mic puterea este de 25 kW si viteza maxima 158 km/h. Cu jiclor normal sunt 43 kW si 192 km/h. In Romania la RAR probabil prima omologare de tip a fost facuta cu o motocicleta de 25 kW in acte si acum toate apar in acte de 25 kW.

 

Chiar si limitata, in treptele joase trebuie sa treaca de 6000 rpm. Daca nu trece, sunt mai multe posibilitati: amestec incorect (vezi bujia), nivel in carburator prea mic (teoretic nu e reglabil, practic unii mai inventivi reusesc sa il modifice, ceea ce e rau; nivelul normal este de 13.7 mm), carburator infundat, filtrul de aer, bujiile, sincronizarea carburatoarelor sau chiar compresia sau depunerile de carbon (doar la motoare foarte vechi).

 

Carburatorul se poate curata si regla destul de usor, mai ales amestecul si sincronizarea.Bujiile se pot verifica si schimba, filtrul de aer la fel, dar daca cu aceste operatii tot sunt probleme trebuie verificata compresia si jocul la supape.

 

Ma confrunt cu urmatoarea problema, temperatura la motor imi urca fff greu. Dupa 15 min de relanti e abia la sfarsitul portiunii albe de la min spre max. Deci nici la o treime, acolo imi sta si in timpul mersuli, indiferent de regimul de mers....La voi cum e?

Posibil sa ai senzorul defect, nici macar iarna nu ii ia 15 minute sa treaca de zona alba de jos.

 

Salutare, in ultima vreme am observat ca relantiul e foarte jos, parca inainte era la 1000 ture acum a scazut considerabil. e ok doar cand e motoru incins. stie cineva cum as pputea sa-l reglez?

Multam

Relantiul se regleaza la 1300 la CB 500 si la 1350 la CB 500S doar cu motorul cald. Cand motorul e rece folosesti socul ca sa tii motorul pe la 1800-2000 ture.

 

PS. Am facut rost de manual de reparatii. Nu fac fotocopii, dar pot cauta in el orice informatie aveti nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa ai senzorul defect, nici macar iarna nu ii ia 15 minute sa treaca de zona alba de jos.

facut rost de manual de reparatii. Nu fac fotocopii, dar pot cauta in el orice informatie aveti nevoie.

Cauta si mie unde e senzorul ala de temperatura pls!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Senzorul de temperatura e in termostatul de sub rezervor. Pentru a verifica functionarea pune firul din senzor la masa si vezi daca pe bord acul se duce la maxim in sus, iar cand e deconectat e in zona alba de jos. Senzorul nu se repara, se inlocuieste. In carte zice ca mai intai sa verifici nivelul la lichidul de racire. Mai e descrisa si o metoda de verificare mai delicata, iei senzorul si niste lichid de racire si le pui intr-un vas la incalzit cu un termometru in el si compari. Masori rezistenta si trebuie sa aibe:

- la 50 grade: 133-179 Ohm

- la 80 grade: 47-57 Ohm

- la 120 grade: 14-18 Ohm

Termostatul trebuie sa deschida la 80-84 grade si sa aibe deschiderea de 8 mm la 95 de grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul de temperatura e in termostatul de sub rezervor. Pentru a verifica functionarea pune firul din senzor la masa si vezi daca pe bord acul se duce la maxim in sus, iar cand e deconectat e in zona alba de jos. Senzorul nu se repara, se inlocuieste. In carte zice ca mai intai sa verifici nivelul la lichidul de racire. Mai e descrisa si o metoda de verificare mai delicata, iei senzorul si niste lichid de racire si le pui intr-un vas la incalzit cu un termometru in el si compari. Masori rezistenta si trebuie sa aibe:

- la 50 grade: 133-179 Ohm

- la 80 grade: 47-57 Ohm

- la 120 grade: 14-18 Ohm

Termostatul trebuie sa deschida la 80-84 grade si sa aibe deschiderea de 8 mm la 95 de grade.

Iti multumesc din suflet ca mi-ai raspuns! Poti sa imi spui exact care este locatia termostatului? Ar trebui sa fie in unul din furtunele de apa...dar nu stiu in care si unde. Inca odata multumiri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, m-am alaturat. Ia uitati ce fata dragutza:

 

post-20591-1183706796_thumb.jpgpost-20591-1183706779_thumb.jpgpost-20591-1183706754_thumb.jpg

 

cb 500 din '96.

 

Am si eu o intrebare: voi la cate ture mergeti cu ele la mers "de croaziera"? Eu la inceput mergeam cam in 2000 (obisnuit de la masina deh).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, m-am alaturat. Ia uitati ce fata dragutza:

 

post-20591-1183706796_thumb.jpgpost-20591-1183706779_thumb.jpgpost-20591-1183706754_thumb.jpg

 

cb 500 din '96.

 

Am si eu o intrebare: voi la cate ture mergeti cu ele la mers "de croaziera"? Eu la inceput mergeam cam in 2000 (obisnuit de la masina deh).

Faina motoreta, cat ai dat pe ea si cati km are la bord? Eu merg cam cu 5.000 ture vit de croaziera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Iti multumesc din suflet ca mi-ai raspuns! Poti sa imi spui exact care este locatia termostatului? Ar trebui sa fie in unul din furtunele de apa...dar nu stiu in care si unde. Inca odata multumiri!

E sub rezervor, nu e intr-un furtun ci conectat la un furtun, oricum destul de mare ca sa il gasesti usor. Trebuie sa demontezi rezervorul insa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut voua tuturor ,

 

de vreo doua saptamani am si eu cb 500 din 96 adusa din italia .am vazut-o pe moto.it am vorbit cu macaronarul ,m-am dus si am luat-o :wave:

am mai avut o jawa 250 prin 93-95 dar de atunci masina,familie,copii

 

fericire mare,toba mivv sport line ,carbon ,neomologata(probleme rar) 50 RON=rezolvat

acum am si eu o problema si doresc sa stiu daca este asa la toate cb-urile sau a mea are probleme

ghidonul i-si cauta singur pozitia de mijloc (adica de la mersul drept inainte opune un pic de rezistenta la rotire ca si cum ar avea un clicket ceva :lol:

 

multumesc si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cartea spune ca ar trebui sa ai relantiul pe la 1300 de ture, dar stai linistit ca asa e la toate, doar cand se incalzeste motorul relantiul ajunge la turatia aia. Parerea mea e sa nu umbli sa il dai mai mare daca acu e ok cu motorul cald pt ca s-ar putea sa te trezesti apoi ca ai relantiul la cald pe la 3500 de ture. Zi mai bine in cat timp ti se incalzeste si cat?

 

 

Pai cu motorul incins adica mers prin oras, stat la seamafoare pe caldurile alea mari relantiu nu ajungea la 1300 statea undeva la 1000 ceea ce ma face sa ma gandesc ca ar trebui ridicat putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina motoreta, cat ai dat pe ea si cati km are la bord? Eu merg cam cu 5.000 ture vit de croaziera.

 

 

Cam asa am dedus si eu "empiric", 4-5000 ii place. Ma incurca un pic sunetul ca are toba de cbr si tot am impresia ca e prea zgomotoasa.

 

Motocicleta are 76000 km si am dat 2100 euro. A mai papat fo 4-500 ca sa o pun la punct si asta este. Acum suntem gata de drum :lol:.

 

 

 

Salut voua tuturor ,

 

de vreo doua saptamani am si eu cb 500 din 96 adusa din italia .am vazut-o pe moto.it am vorbit cu macaronarul ,m-am dus si am luat-o :wave:

am mai avut o jawa 250 prin 93-95 dar de atunci masina,familie,copii

 

fericire mare,toba mivv sport line ,carbon ,neomologata(probleme rar) 50 RON=rezolvat

acum am si eu o problema si doresc sa stiu daca este asa la toate cb-urile sau a mea are probleme

ghidonul i-si cauta singur pozitia de mijloc (adica de la mersul drept inainte opune un pic de rezistenta la rotire ca si cum ar avea un clicket ceva :lol:

 

multumesc si asfalt uscat

 

 

f frumos arata. cat ai dat pe ea?

problema cu ghidonul o ai si la viteza mica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da problema o are si cand e ridicata pe cricul central

 

nu ar trebui sa spun cat am dat pe ea ca poate voi vrea sa o vand dar ........1000 euro,si am mai cheltuit vreo 700 pe drum din care am luat vreo 2 perechi de nike si o casca vemar plus chinul cu "rata" (a se citi atlasib)groaznic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...