Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Lanti, PC 26 e serie de sasiu la seria 94-98 (fabricate in Japonia), PC32 sunt cele 98-2003 (majoritatea Italia). Motorul tau e mai vechi decat motocicleta, dar din cate stiu motorul nu se mai trece in talon deci nu trebuie "identificat", e considerat "consumabil" sau "piesa de schimb".

 

Daca e deja inmatriculata in alt judet nu stiu daca mai trebuie facut RAR, intreaba si tu la voi in judet.

 

Satori, carenele sunt de la o firma din Franta, nu au distribuitori in Romania. Vezi aici detalii: http://www.tcpsa.com/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cum e CBF500, ceva diferente notabile fata de CB500? As fi facut un drive test zilele astea, am cativa dealeri Honda prin zona, dar se pare ca CBF e model doar pentru Europa si pe-aici nu se gaseste (Ohio, US). Singurul model apropiat e 599 (Hornet), dar eu vreau ceva cu parbriz si semicarena sau carena completa (gen CBF600S).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cautarea mea pentru bicilindriul de 500 am rasfoit zeci de pagini de forumuri de afara. de departe cea mai "laudata" e honda :cheers: :cheers: . dar (exista si un dar/minus) toti se plang ca ar exista probleme cu rugina/protectia anticoroziune. exista cineva care a mai intalnit asta la hondita lui? adica... ceva iesit din comun (gen tabla de dacie 1310), nu un punct - doua de rugina pe o portiune pe care vopseaua sarise deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am auzit, rugina apare rulate in Marea Britanie, unde clima e foarte umeda si sarata. De cele rulate in Italia sau Germania nu am auzit sa aibe probleme de rugina, iar cele facute in Japonia se pare ca sunt mai rezistente la rugina (si japonezii au clima umeda si sarata de la ocean).

 

In functie de banii de care dispui ia in calcul si CBF 500, e modelul care a inlocuit CB500 in 2003 si respecta ceva din normele Euro (Euro 2, cred, dar nu sunt sigur).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@AdrianB1: forumurile citite erau si americane, nu neaparat ale celor din east/west coast. oricum... cbf-ul nu imi prea face cu ochiul. probabil are ciclistica mai buna ca cb-ul si arata ceva mai agresiv/bine dar are acelasi motor :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal la toata lumea, sunt incepator in virusul motociclism, am luat carnetul anul trecut, si ma gandesc sa-mi cumpar un cbf 500, dar sincer nu am avut ocazia sa merg pe unu. Nu stiu daca pot sa-l stapanesc.Daca poate sa ma ajute cineva din brasov cu o tura, sau cu niste sfaturi, raman dator. Bafta si ASFALT USCAT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut..uite imi fac si eu loc printre voi cu un cb400 :P

inainte m-am plimbat si cu un Cb500, dar l-am preferat e cel de 400

faza nasoala e k modelul de 400 este japonez si nu prea gasesc piese dkt l tomina..

in rest ..

nu ii place frigul

intre 5000 - 6000 rpm mormaie

dupa 7000 ti s depalseaza stomacul

frane,manevrabilitate OK

dup 3000 km nu m avut nici o problema..

acum m gandesc la un Husaberg de supermoto

 

salut..uite imi fac si eu loc printre voi cu un cb400 :(

inainte m-am plimbat si cu un Cb500, dar l-am preferat e cel de 400

faza nasoala e k modelul de 400 este japonez si nu prea gasesc piese dkt l tomina..

in rest ..

nu ii place frigul

intre 5000 - 6000 rpm mormaie

dupa 7000 ti s depalseaza stomacul

frane,manevrabilitate OK

dup 3000 km nu m avut nici o problema..

acum m gandesc la un Husaberg de supermoto

 

salut..uite imi fac si eu loc printre voi cu un cb400 :P

inainte m-am plimbat si cu un Cb500, dar l-am preferat e cel de 400

faza nasoala e k modelul de 400 este japonez si nu prea gasesc piese dkt l tomina..

in rest ..

nu ii place frigul

intre 5000 - 6000 rpm mormaie

dupa 7000 ti s depalseaza stomacul

frane,manevrabilitate OK

dup 3000 km nu m avut nici o problema..

acum m gandesc la un Husaberg de supermoto

 

salut..uite imi fac si eu loc printre voi cu un cb400 :rose:

inainte m-am plimbat si cu un Cb500, dar l-am preferat e cel de 400

faza nasoala e k modelul de 400 este japonez si nu prea gasesc piese dkt l tomina..

in rest ..

nu ii place frigul

intre 5000 - 6000 rpm mormaie

dupa 7000 ti s depalseaza stomacul

frane,manevrabilitate OK

dup 3000 km nu m avut nici o problema..

acum m gandesc la un Husaberg de supermoto

post-10912-1180816845_thumb.jpg

post-10912-1180816861_thumb.jpg

post-10912-1180816875_thumb.jpg

post-10912-1180816921_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

In sfarsit ma alatur si eu! Am cumparat CBul! :(

Intrebare: unde pot gasi manual de reparatii? Se poate descarca de undeva? Aveti careva in format electronic?

Mersi anticipat!

 

Si acum haideti sa va arat bijuteria :P

 

post-18703-1181025003_thumb.jpgpost-18703-1181025053_thumb.jpgpost-18703-1181025182_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e onditza mea :P

 

 

Ai luat-o azi?...Cum merge?...Ma intereseaza sa-mi iau acelasi model in vreo luna si as vrea sa imi zici si mie niste impresii daca poti. Mersi

 

 

P.S. De-asta mi-au zis azi cand am fost ca nu mai au decat una pe roshu :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut in primul rand la primul post pe forum, de cateva zile am descoperit acest loc si chiar imi place ... pun aici primul raspuns ptr ca sunt direct interesat de un CB500 .. la concurenta cu Suzuki SV 650 S, am A-ul de aprox 2, 3 ani dar nu l-am folosit ptr ca nu a fost cazul, acum insa vreau sa ma alatur voua .. motociclistilor :scratch:. Felicitari tuturor ce si-au luat asa motor si celor ce isi vor lua, e f posibil ca pana in vara sa ma alatur voua cu aceeasi marca/model si pasiune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

x_364, o am de cam o luna dar nu ti-as putea spune in adevaratul sens al cuvantului cum merge pentru ca nu am carnet si nu am iesit pe strada :scratch:

Poate iti spune UncleFester cum merge pentru ca el a mers cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam'. I-am trimis PM lui UncleFester.

In rest cine mai are modelu asta sau a condus unu suficient cat sa-si dea cu pararea...please...don't be shy :scratch:)

(E vorba de CBF500 de anu asta - ca sa nu trebuiasca sa mai cititi mai sus :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ar fi mai bine daca s-ar posta raspunsul lui UncleFester. Eu vreau sa cumpar o honda cb500 insa ma gandesc si la CBF500. M-ar interesa f mult plusurile si minusurile la fiecare dintre ele. Nu stiu care este efectul inlocuirii celor 2 amortizoare din spate cu unul singur. Doar banuiesc ca rotile cu latimea usor marita confera o stabilitate mai buna. Astept detalii de la cei care au mers cu ambele modele si sunt in masura sa ofere mai multe detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UncleFester mi-a raspuns in felu urmator:

 

"Pai ... na. N-am mers f. mult, deci pot sa-ti zic doar vreo 5 km de parcurs. Io am GPZ 500, asta ca termen de comparatie, 1.85 si vreo 90 kg.

 

Mi s-a parut mai inghesuita ca spatiu decat GPZ; nu cu mult, dar nu stiu cat de comoda ar fi la excursii lungi. Probabil daca stateam mai in spate era ok.

 

Are jante late si mari, e foarte stabila, n-am tremurat deloc pe linii de tramvai/denivelari. Nu am simtit vantul (bine, in oras ... nu prea ai ce vant sa simti).

 

De tras, trage bine, are vreo 70 de CP din cate tin minte. Nu trage smucit, demareaza "neted", dar hotarat. Cutia e ok, dar la fel ca la mine, mi s-a parut a fi dificil de nimerit punctul neutru (aici o fi si problema de pilot = eu, nu stiu).

 

Arata relativ "bland", din cauza ca nu are carene, si nu pare asa masiva. La o cadere de pe loc nu prea are ce sa se strice, motorul e compact si bine "strans" in cadru. Franele sunt foarte ok, cat le-am probat eu in oras.

 

Per total, numa' buna de inceput si excursii lejere. Nu e racing, nu e de fitze, pare a fi un motor cinstit si cu care nu te faci de rusine. Eu nu mi-as da GPZ pe ea, totusi, dar daca ar fi sa aleg o motocicleta de incepator, as alege-o linistit."

 

Multam' din nou pentru info UncleFester.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

42kW deci vreo 56CP.

Cu punctul mort, nu stiu care e faza. Daca stau sa ma gandesc la manevra, o cam dau in balarii, nu imi iese. Daca nu stau sa ma gandesc, o scot usor.

Singura chestie pana acum ar fi cu pornirea. Nu vrea sa porneasca daca nu ii dau si nitel gaz imediat dupa sau nu stiu eu sa apas cat trebuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Tocmai mi-am luat un CB500 . In cartea tehnica zice ca e CB500R PC26 . E din 96 dupa cum scrie pe talonu "neamzului". A stat in garaj nefolosita timp de 2 ani si a inceput sa se vada asta .

Acum urmeaza intrebarea mea:

 

Cu ce se pot curatza urmele de rugina de pe furci si suportii pedalelor. Am niste pete care ma enerveaza.

Se poate rezolva ceva ?

 

Multumesc pentru orice idee. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

satori, chiar si vara trebuie sa tragi socul un pic si pleaca usor.

 

Adic, petele sunt pe aluminiu la suportii pedalelor? Aluminiul nu rugineste, ci oxideaza. Pe furci am avut si eu ceva urme dar s-a rezolvat in timp cu ceva ulei (imi curgea un semering :scratch: ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...