Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Suntem saritori, dar nu stam toata ziua pe net, unii mai muncesc, unii se mai plimba etc.

 

Cel mai mic consum? 3.3 litri la 100 km, in afara orasului la 100 km/h, drum lung si cam 3.5 in oras cu trafic foarte lejer si plecat de la semafor ca o baba surda. Dar nu a tinut mult, a sarit peste 5 in oras (plecat mai rapid) si peste 4.5 in afara (la 170 consuma mult :cheers: ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suntem saritori, dar nu stam toata ziua pe net, unii mai muncesc, unii se mai plimba etc.

 

Cel mai mic consum? 3.3 litri la 100 km, in afara orasului la 100 km/h, drum lung si cam 3.5 in oras cu trafic foarte lejer si plecat de la semafor ca o baba surda. Dar nu a tinut mult, a sarit peste 5 in oras (plecat mai rapid) si peste 4.5 in afara (la 170 consuma mult :moto: ).

:eek: bua hahahahaha'ca o baba surda' :moto: , asta vroiam sa aud 3,3 brava tie domnu sefu,multumesc mult-inseamna ca daca te tin nervii si mergi cu 80 inghiortaie 2jumate...am avut si eu un ntv 650 si am facut un drum de vreo 600 km si la un calcul rapid mi-a iesit fo 3,6-vorbesc serios :D conteaza asa mult stilul de condus?oricum cb-urile astea de 500 sunt si frumoase si bengoase si fitoase si ssi si ...multam fain :cheers: oricum ,daca vreti mai povestiti una ,alta despre ele ,voi citi tot ca e un model care imi place mult... :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub 3 consuma doar cind mergi la vale cu motorul oprit :cheers:

 

Da, stilul de condus si traficul conteaza enorm. Motocicletele sunt renumite pentru demarajul puternic si chestia asta se face consumind o gramada de benzina. Poti merge in oras cu a 5-a (asa consumam eu initial putin) si schimbind la 3500 rpm sau cu a 3-a si schimbi la 8-9000. Intr-a 3-a ai demaraj mai bun, motocicleta e mai vioaie, faci zgomot mai mult ca sa te auda eventual soferii cu conserve, dar mergi la turatii mari si consumi mult mai mult. La o rotatie a motorului intra o cantitate asemanatoare de benzina (simplific, nu e chiar aceeasi), consumul creste aproape proportional cu turatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub 3 consuma doar cind mergi la vale cu motorul oprit :ok:

 

Da, stilul de condus si traficul conteaza enorm. Motocicletele sunt renumite pentru demarajul puternic si chestia asta se face consumind o gramada de benzina. Poti merge in oras cu a 5-a (asa consumam eu initial putin) si schimbind la 3500 rpm sau cu a 3-a si schimbi la 8-9000. Intr-a 3-a ai demaraj mai bun, motocicleta e mai vioaie, faci zgomot mai mult ca sa te auda eventual soferii cu conserve, dar mergi la turatii mari si consumi mult mai mult. La o rotatie a motorului intra o cantitate asemanatoare de benzina (simplific, nu e chiar aceeasi), consumul creste aproape proportional cu turatia.

:) citit, multumesc mult....ai modelul facut in japonia sau cel facut in italy?frumoase rau...si am inteles ca sunt bine proportionate stai bine pe ea si daca ai 180....pe ntv nu prea mai stai bine la 180 :cheers: :hurt: :) :lol: :blbl: :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Japonia.

L-am comandat pe Amazon, dar inca nu a ajuns. Ce ai patit de iti trebuie manualul?

din fericire nu am patzit nimic, dar as avea nevoie de ea in scopul sa mi-o intretin "ca la carte"

 

PS: daca primesti manualu immi trimiti si mie o copie :D ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salut grupul cb500 . bine v-am gasit.

 

sunt mai mult decat entuziasmat de noua akizitie.

 

 

la fel si prietena mea care kiar m-a amenintat ca ma paraseste in ziua in care ajunge motorul. ;) :smoke:

 

totul a durat pana azi seara, cand am dus-o putin cu 7000 de ture prin oras pe-o strada cu sens unic si-au intors 20-30 de oameni capul sa vada avionul.

 

nu credeam ca se poate trai asa pe un motor asa de batran (97). numai bine la toti! :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

cine are robinet de benzina pentru honda cb500 din 93, sau macar partea intermediara cu membrana???????????????

Nevoie mare!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faci comanda la Inter Motor Cycle si iti vine in citeva zile.

 

Cat despre cauciuc, citeste mai jos, mai ales partea ingrosata:

 

Honda a homologuÊ la CB avec 3 dimensions de pneu arrière :

130/80-17 (monte d'origine), 140/70-17 ou 150/60-17.

 

La dimension 130/80 est la dimension d'origine du pneu arrière. Cette

monte est normalement la plus adaptĂŠe Ă  une utilisation polyvalente. Elle

permet de profiter de la lÊgèretÊ naturelle de la direction, et permet de

prendre des angles plus qu'honorables.

 

En pratique le 140/70 de dimension plus large donne plus d'assurance dans

les parcours sinueux. De plus puisque la roue est un peu plus petite, la moto

a plus de reprise. Par contre, on perdrait en vitesse de pointe.

 

La dimension 150/60 n'est utilisĂŠe que sur piste. Elle permet

de prendre plus d'angle, mais rend la direction de la CB "camionesque".

 

Il est aussi possible de monter du 130/90 ou du 140/80. C'est une solution

ĂŠconomique car le moteur tourne moins vite, donc consomme moins et la bande

de roulement du pneu ĂŠtant plus longue, il dure plus longtemps.

HÊlas cela grève la pêche de la moto en sortie de virage.

 

On peut aussi monter un pneu arrière de 130/70, un maximum de pêche, mais

moins de vitesse de pointe. Attention, ces trois dernières dimensions ne sont

pas homologuĂŠes sur la CB500.

 

Pour info, le premier chiffre de la monte correspond Ă  la largeur du pneu,

le second à la hauteur du pneu en pourcentage de la largeur. Le troisième

chiffre correspond au diamètre de la jante en pouces.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faci comanda la Inter Motor Cycle si iti vine in citeva zile.

 

Cat despre cauciuc, citeste mai jos, mai ales partea ingrosata:

 

Honda a homologuÊ la CB avec 3 dimensions de pneu arrière :

130/80-17 (monte d'origine), 140/70-17 ou 150/60-17.

 

La dimension 130/80 est la dimension d'origine du pneu arrière. Cette

monte est normalement la plus adaptĂŠe Ă  une utilisation polyvalente. Elle

permet de profiter de la lÊgèretÊ naturelle de la direction, et permet de

prendre des angles plus qu'honorables.

 

En pratique le 140/70 de dimension plus large donne plus d'assurance dans

les parcours sinueux. De plus puisque la roue est un peu plus petite, la moto

a plus de reprise. Par contre, on perdrait en vitesse de pointe.

 

La dimension 150/60 n'est utilisĂŠe que sur piste. Elle permet

de prendre plus d'angle, mais rend la direction de la CB "camionesque".

 

Il est aussi possible de monter du 130/90 ou du 140/80. C'est une solution

ĂŠconomique car le moteur tourne moins vite, donc consomme moins et la bande

de roulement du pneu ĂŠtant plus longue, il dure plus longtemps.

HÊlas cela grève la pêche de la moto en sortie de virage.

 

On peut aussi monter un pneu arrière de 130/70, un maximum de pêche, mais

moins de vitesse de pointe. Attention, ces trois dernières dimensions ne sont

pas homologuĂŠes sur la CB500.

 

Pour info, le premier chiffre de la monte correspond Ă  la largeur du pneu,

le second à la hauteur du pneu en pourcentage de la largeur. Le troisième

chiffre correspond au diamètre de la jante en pouces.

 

cei de la inter motorcycle m-or linistit de tot, adica nu mi-au putut confirma 100% ca ce ar putea comanda ei sa fie 100% bun pt motor, si cu pretzu m-au dat gata, adik pe un robinet au cerut vreo 220 de euro :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca le dai seria de la cadru iti garanteaza ce iti aduc. Seria e ceva gen PC26xxxxxxx. Pretul probabil e ca sa te faca sa renunti, eu am luat o gramada de piese marunte de la ei si au fost destul de ieftine (11 EUR un disc de ambreiaj sau ~25 EUR cablu de ambreiaj, de pilda).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca le dai seria de la cadru iti garanteaza ce iti aduc. Seria e ceva gen PC26xxxxxxx. Pretul probabil e ca sa te faca sa renunti, eu am luat o gramada de piese marunte de la ei si au fost destul de ieftine (11 EUR un disc de ambreiaj sau ~25 EUR cablu de ambreiaj, de pilda).

 

pai le-am dat seria, dar cica dupa seria respectiva nu prea or gasit nimica, o gasit de la un model din 94, dar eu cred ca e suta la suta compatibil robinetu cu una din 93, doar ca pretzul pe care mi l-au dat este foarte mare. Apropo care e faza ca imi dau pret mare ca sa renunt sa cumar de la ei? :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am "chinuit" zilele trecute un Cb 500 din 96' (al pretenei) pe soarelui. La peste 140 desi am parbriz Giwi , devine incomod mersul. Am urcat cu ea (cu tot cu pasagera in spate si cu topcase de 40 l full ) pana la 180. Am observat in ultima treapta o linie de putere mai domoala.adica nu se duce mai mult de 9 mii, insa cred ca dupa ce ii fac carburatia, o sa fuga mai bine. i-am pus o toba de cbr 600 f2 cu sitele scoase pe jumate. se aude frumos si are nerv . Un motor excelent pe care il recomand atat incepatorilor,cat si celor care iubesc nakedurile mai potolite. Pe curbe,manevrabilitate excelenta ( mai aler in contravirare), se inclina de dau cu scaritele de pamant. Peste 7000 mii consuma mai mult . E bine de tinut in 110- 130 , si pana in 5700 ture pt un consum bun. In oras e excelenta . Have fun ! :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 140 cu set de carene TCM (parbriz, carena superioara, bugspoiler) nu ai nici cea mai mica problema cu vantul, abia la 160 incepe sa se simta. Pe bord trece de 190 km/h, ninja zicea ca a vazut si 200 (al ei e din '98).

 

blue_nightwish, cu ce cauciucuri te dai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 140 cu set de carene TCM (parbriz, carena superioara, bugspoiler) nu ai nici cea mai mica problema cu vantul, abia la 160 incepe sa se simta. Pe bord trece de 190 km/h, ninja zicea ca a vazut si 200 (al ei e din '98).

 

blue_nightwish, cu ce cauciucuri te dai?

bffffffffffff ma crezi ca nu m-am uita la marca de cand a luat-o pretena ? am vzt ca sunt bune de tocit pe margine si i-am dat bice. fac 4-5 ture inainte sa le incalezesc . .apoi ma las cu ea asa jos.uita-te si tu la profilul lor in poza poate le identifici cu vreun model..Moto a stat la mine ceva in rodaj sa ma conving ce ii dau pe mana apoi. vbesc cu ea diseara si iti spun , ok ?

Editat de blue_nightwish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari la toti!

 

Vreau sa cumpar un CB500. Sunt incepator si nu ma pricep la motoare de loc.

Am gasit o oferta tentanta dar am observat o neconcordanta privind numarul de serie.

In actele originale e trecut ca e model din 1998. A fost adus din austria sau germania si RAR e facut deja.

Nu stiu daca e in regula sau nu. Sper ca ma puteti ajuta.

 

Multumesc!

 

post-18703-1179212856_thumb.jpgpost-18703-1179212879_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o avea motorul schimbat ? ia vezi :bounce: :angry:

 

Sigur ca e schimbat? Atunci cum a trecut la RAR?

Apropo! Daca eu vreau sa inmatruculez in alt judet, trebe dus la RAR si acolo sau se accepta hartiile?

 

mersi oricum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur ca e schimbat? Atunci cum a trecut la RAR?

Apropo! Daca eu vreau sa inmatruculez in alt judet, trebe dus la RAR si acolo sau se accepta hartiile?

 

mersi oricum!

si la CB-ul prietenei ...la fel a dat sa faca figuri la RAR ca nu iese seria de la motor.. insa s-a rezolvat pana la urma.. daca ai factura pe motor . se poate trece cu brio RAR-ul .exista situatii si situatii ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lanti, PC 26 e serie de sasiu la seria 94-98 (fabricate in Japonia), PC32 sunt cele 98-2003 (majoritatea Italia). Motorul tau e mai vechi decat motocicleta, dar din cate stiu motorul nu se mai trece in talon deci nu trebuie "identificat", e considerat "consumabil" sau "piesa de schimb".

 

Daca e deja inmatriculata in alt judet nu stiu daca mai trebuie facut RAR, intreaba si tu la voi in judet.

 

Satori, carenele sunt de la o firma din Franta, nu au distribuitori in Romania. Vezi aici detalii: http://www.tcpsa.com/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...