Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

:angryfire: :angryfire: :angryfire: - mi-am luat si eu hondica mai baieti, ieri am adus-o din deva, e belea motorul merge si arata superb, nu ma asteptam si nici nu stiu sa va descriu sentimentul:d fuge ca o nebunaaaaa, o sa va zic mai multe de ea cand o sa o cunosc mai bine pana atunci sa auzim de bine si asfalt uscat :angryfire:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salutare tuturor

 

pentru cei patiti cu problema mea...va rog un sfat

 

tensiunea la borne: fara contact-8,..V; la relanti-10,..V; turata-9,..V ;

in timpul mersului, cu farul aprins, se opreste doar cand incetinesc f tare sau stau la stop

fara far aprins nu se opreste deloc ( inca )

nu mai precizez ca o pornesc doar impinsa sau cu baterie de masina

bateria a fost reincarcata si a fost ok cateva zile, apoi vechea poveste

 

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce spui sună a regulator de tensiune: nu încarcă bateria suficient, trebuie să ai cam 14V la relanti Âşi 15.5V la 5000 rpm. Tensiunea la borne cu motorul oprit îți spune doar dacă bateria e încărcată sau descărcată.

 

merci

 

stii cumva unde sa afla regulatorul la cb500 ? ( deci nu releul de incarcare )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În lateral, sub capacul din stânga, în mijlocul triunghiului de metal format de cadru. Nu Âştiu despre ce releu de încărcare vorbeÂşti, nu există aÂşa ceva în schema electrică Âşi sigur nu e Dacie :bigstar: Cred că regulatorul de tensiune e ceea ce numeÂşti tu "releu".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo saptamana si ceva am schimbat becu la far cu unu mai puternic (cel vechi avea 65 wati pe faza lunga, cel nou 100 w pe faza lunga)...si ziceam c-o sa revin cu impresii....care din pacate sun negative :finger:

Dupa ce am umblat de cand l-am schimbat, vreo 600 km, ziua cu faza scurta pornita si nu a avut nimic, in seara asta ma lasa la 50 km de casa, cand aveam mai mare nevoie de el. Ora 22, pornesc spre casa f multumit de luminile ce le aveam in comparatie cu cele vechi...cand, dupa vreo 10 km de folosiri a fazei scurte, si lungi, cand sa dau un blitz....se face noapte dintr-o data :moron:....si raman doar cu pozitia...Mai merg umpic, trag la un peco, iau un bec, niste scule de la un tirist, schimb becu....si...nimic...asa ca am facut restu drumului in spate la 2 tir-uri si mai apoi la o duba...viteza: 70...80 km/h, pe drum neiluminat. Am observat ca s-a topit umpic cauciucu ce strange becu pe far.....sper sa-l rezolv maine. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În lateral, sub capacul din stânga, în mijlocul triunghiului de metal format de cadru. Nu Âştiu despre ce releu de încărcare vorbeÂşti, nu există aÂşa ceva în schema electrică Âşi sigur nu e Dacie :bigstar: Cred că regulatorul de tensiune e ceea ce numeÂşti tu "releu".

 

merci pentru ajutor

azi s-a terminat curentul....acum o sa caut regulatorul de tensiune...

 

daca a mai cumparat cineva, sugestii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo saptamana va ceream parerea despre ce ar putea sa aiba CB-ul meu care merge la un relanti f scazut 900-1000 ture si nu mai are putere, accelereaza f greu.

L-am disecat impreuna cu un prieten si am vazut ca bujiile sunt cam duse, una da scanteie galbena si un pic intr-o parte iar cealalta numai intr-o parte si foarte slab.

 

Ce bujii va puneti ? CR8EH-9 standard sau CR9EH-9 pentru mers mai fortat ?

Multumesc :bigstar:

 

Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jarod, instalația electrică nu e proiectată pentru becuri de 100W. Mai degrabă pui becuri cu xenon, am văzut pe internet becuri de 55W cu 5 lire sterline, nu trebuie să modifici nimic ca să meargă, schimbi doar becul.

 

 

 

--- Mesaj completat în 15 Apr 2008 12:55 -------------
Vlad, acum câteva zile când ai întrebat ți-am zis să te uiți la bujii :bigstar:

 

Lasă bujiile standard, nu o să mergi pe circuit ca să ajungi la temperatura optimă pentru CR9.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, acum câteva zile când ai întrebat ți-am zis să te uiți la bujii :finger:

Lasă bujiile standard, nu o să mergi pe circuit ca să ajungi la temperatura optimă pentru CR9.

 

Stii de ce intreb ? pentru ca bujiile care le avea erau CR9. Probabil fostul proprietar din Germania o forja mai mult pe autostrazile lor. Dar cum de au cedat exact acum cand am luat-o eu ? e doar o coincidenta sau are vreo legatura cu faptul ca eu am mers relativ usor cu ea, si bujiile CR9 fiind speciale pentru viteze mari s-au incins mai tare si fiind si vechi au "crapat" intr-un final ? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms AdrianB1, nus ce sa zic am vazut pe bikeshop doua in oradea una de 95-1600 si una de 94 - 1700,in schimb am vazut una in tg mures de 2001 - 2300 arata bestial asta dar nici banii nu imi cresc in pom, ar fi bani si de asta dar imi zice un prieten ca e super k si asta de 95 are chit nou, baterie si nu mai stiu ce noi. chiar nu stiu ce sa zic, as vrea-o pe asta din 01 dar mai am nevoie de ceva bani dupa si nu imi mai raman cine stie ce sa zic, imi e foarte greu sa iau o decizie tu ce zici ...

 

Ms gabriela25 dar chiar nu mai am rabdare sa stau pana imi vine de afara si dinastea, si tot pe acolo ajung, vreau sa ma dau cat mai repede, maine o sa merg pe la oradea sa vad ceva oferte, sa imi tineti pumnii si apropo AdrianB1 daca iti mai vine cate-o idee in leg cu la ce trebuie sa ma uit cand il iau sa imi zici

asfalt uscat all

 

<small>--- Mesaj completat în 12 Apr 2008 15:47 -------------</small><br/>AdrianB1 zimi repede sau oricare zicetimi, am de ales intre un cb din 2001 la 2300e si unul de 95 la 1600e. ce ati alege si de ce asa ...

 

R.I.P. - CB-ul din Oradea la care te gandeai sa il cumperi e al meu. Intre timp...vad ca ti-ai luat deja CB. Sa il folosesti sanatos...si fara evenimente neplacute. Cu cat l-ai luat ? Din ce an? Incearca sa pui o poza sa il vedem si noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian poti sa ma ajuti te rog in legaruta cu faru? Am schimbat becu, dar tot nu merge...am verificat mufa si firele din zona, sunt ok la prima vedere. Imi zicea cineva ca daca m-i sa stins cand am dat blitz, a fost o supra sarcina, deoarece remane aprinsa si faza scurta pt putin timp la blitz, si e posibil sa imi fi ars ceva sigurante....poti sa imi zici te rog unde sunt localizate pe motocicleta?..ca nu ma pricep sa citesc schema electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutia de siguranțe e sub capacul lateral din dreapta. Nu Âştiu exact care e siguranța de pe lumini, verifică toate siguranțele Âşi vezi dacă ai tensiune pe circuitul de ieÂşire. Sper că e doar o siguranță.

 

 

 

Ok.Ms mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

In ultima saptamana s-a petrecut o schimbare interesanta cu motorul meu.

La prima pornire din zi, trag socul la maxim (desi nu e rece afara), pornesc, motorul sta pe la 1500 ture, creste pana la 2000 si apoi dupa max un minut scade iar pe la 1800 ture si ramane asa( cu socul la max). Pana acum, daca lasam tras socul la maxim, turatia la motor crestea max intr-un minut la 4- 5000 turatii.

Intrebarea mea, de ce oare nu se mai tureaza motorul, daca la pornire las socul tras mai mult timp ???

 

Si inca ceva: Vi s-a intamplat vreodata sa simtiti vibratii mai accentuate ale motorului??? Eu am simtit uneori niste vibratii care sunt destul de deranjante !!! Motorul suna si functioneaza normal, insa simt in ghidon si la scarite (unde intru eu in contact cu motorul) niste vibratii mai puternice. Oare de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becul acela cu xenon, am inteles ca este indicat pentru faza scurta deoarece are un moment de initiere si nu se aprinde instant in caz de flash. Cel cu halogen pentru faza lunga ar trebui, deoarece se aprinde instant. Deci trebuie ca farul sa aibe cred, doua fasunguri pentru montat doua becuri. Cum se poate rezolva problema? Cine stie mai multe amanunte,detalii sunt interesat si eu si poate si altii. O alta problema: am inteles ca la Xenon sunt niste balasturi unde s-ar putea monta la noi. As dori sa montez un claxon suplimentar, ce valori ar trebui sa aibe si cum se monteaza ? In paralel in serie? Rog detalii,ceva preturi,de la cine se pricepe.Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era arsa siguranta de la lumini......Daca patiti vreodata ca mine, sa stiti ca exista siguranta de rezerva, si panoul cu sigurante se afla in partea dreapta sub capacul triunghiular, cum a spus Adrian....Asa ca nu trebuie sa rulati noaptea cu pozitia, doar sa aveti la voi un inbus, sa desfaceti capacul. Am pus inapoi bec de 65 de w, sau 60 , nu mai stiu, cu halogen......e ok , dar tot mai bine se vedea ala cu xenon, de 100 de watti:d

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Intrebarea mea, de ce oare nu se mai tureaza motorul, daca la pornire las socul tras mai mult timp ???

 

2. Si inca ceva: Vi s-a intamplat vreodata sa simtiti vibratii mai accentuate ale motorului???

1. Si a mea face la fel. Daca bag socul la jumatate se tureaza mai tare. Vara nici nu prea trag socul pana la capat, doar trei sferturi.

2. Da, cand aveam probleme cu carburatia. Daca nu sunt sincronizate carburatoarele pistoanele nu functioneaza la fel si fiind in doi cilindri vibreaza toata motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mai rezistat azi sa astept sa-mi vina comanda si am plecat la cautare de bujii. Auzisem de un magazin de piese pe undeva pe langa italia motors si am plecat in cautare. Uimirea mea a fost ca am gasit magazinul destul de repede si aveau si bujii CR8EH-9 :whip: Am plecat de acolo alergand, m-am dus direct in baneasa sa le schimb sa vad in sfarsit daca asta era buba. Chiar placut sa lucrezi la motor in garaj cand ploua cu galeata afara, destul de relaxant ;) .

Eh nu mi-a luat foarte mult ca dupa 2 dezmembrari am ajuns sa dau rezervorul jos in 5 min...le-am schimbat, cele vechi fiind CR9EH-9 si a luat-o din prima cu socul tras. A scos un fum alb super gros timp de vreo 5 minute dar am lasat-o sa mearga sa-si curete "intestinele". Dupa vreo 10~15 minute disparuse orice urma de fum si mergea perfect, ba chiar ajunsese la 1400 rmp asta dupa ce inainte nu trecea de 900 rpm la relanti, si se tura foarte greu cand acceleram. Totusi am ajuns sa cred ca n-a fost nici de la bujii, am impresia ca atunci cand a mers pe "OFF" pana s-a oprit a creat o depresiune si o fi tras ulei sau vapori de ulei si s-a inecat; si totusi de ce nu s-o fi desfundat singura cand am mers in stilul asta vreo 40 km :D .

Eh, o sa vad in timp daca s-a intamplat asta de la altceva sau chiar a fost numai de la bujii. Momentan sunt super fericit asa ca nu ma mai gandesc, le iau pe rand.

In alta ordine de idei, stiti cumva unde pot gasi piese mai mici si nesemnificative pentru CB500? cum ar fi garnitura de la axul de prindere al rezervorului, capac de mascare a bateriei de sub sa, etc....sau trebuie sa improvizez singur ceva ?

Sper ca nu v-am plictisit de tot.

Va salut cu respect si asfalt uscat ! ca ploi am avut destule....

Editat de Sir Vlad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal!Are cineva habar cam cat ar costa schimbarea semeringurilor.uleiului si manopera de la telescopele de pe fata????Tre sa o fac k imi curge din cel stang ulei....god dame'it :D Aaaa...si chiar, ce ulei trebuie bagat in ele...????Thank's Numa' bine :whip:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sus cu cateva posturi am intrebat si eu de simeringuri. Pana la urma am gasit pe site-ul de la Louis ce dimensiuni au. Costa 9,95 Euro setul.

Urmatoarea intrebare ar fi ce ulei se pune in furca si de unde se poate cumpara. Cred ca schimbul de ulei la a mea va fi home made de aia intreb.

Mersi mult. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal!Are cineva habar cam cat ar costa schimbarea semeringurilor.uleiului si manopera de la telescopele de pe fata????Tre sa o fac k imi curge din cel stang ulei....god dame'it :D Aaaa...si chiar, ce ulei trebuie bagat in ele...????Thank's Numa' bine :whip:
Mai sus cu cateva posturi am intrebat si eu de simeringuri. Pana la urma am gasit pe site-ul de la Louis ce dimensiuni au. Costa 9,95 Euro setul.

Urmatoarea intrebare ar fi ce ulei se pune in furca si de unde se poate cumpara. Cred ca schimbul de ulei la a mea va fi home made de aia intreb.

Mersi mult. ;)

 

Se pune ulei de furca.De obicei se gaseste tot la magazinul unde se gaseste si ulei de motor,de asemenea producatorii de ulei de motor fac de obicei si pt. furca.

In general la furca normala am observat ca se pune ulei 10W,acum nu stiu sigur de care se pune la CB500,dar nu cred ca e diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In service costa 300-350 RON (a fost mai ieftin la Honda decat la MyMoto), simeringuri+ulei+manopera. Pentru ulei sunt mai multe optiuni in functie de cat de rigida vrei sa fie suspensia pe fata, moale-medie-dura. Eu am 15W pentru medie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In service costa 300-350 RON (a fost mai ieftin la Honda decat la MyMoto), simeringuri+ulei+manopera. Pentru ulei sunt mai multe optiuni in functie de cat de rigida vrei sa fie suspensia pe fata, moale-medie-dura. Eu am 15W pentru medie.

in tg mures la un service au spus ca ma costa 180 lei cu totul. si un mecanic mi-a zis ca simeringurile de pe louis nu sunt indicate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...