Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Ca sa vezi, cine vorbea ... adevarul e ca tu il mai stergi de praf din cand in cand :lol:)

 

Al meu e curat acum ... cand s-a topit zapada pusa azinoapte a spalat si jegul :)

I-am pus Âşenile, mănâncă norii acum, comparativ cu horneturile astea pentru bătrâni, de 500 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

I-am pus Âşenile, mănâncă norii acum, comparativ cu horneturile astea pentru bătrâni, de 500 :)

Poti sa ii pun si picioare si sa ii dai jaratec, tot nu cred ca o sa se ridice la fel de repede pe o roata ca un Hornet din ala de 500 pentru batrani :lol:

Mesaj completat

Poti sa ii pui si picioare si sa ii mai dai si jaratec, tot nu o sa se ridice la fel de repede pe o roata ca un Hornet de 500 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
"Monser" ti se pare ca as vrea sa demonestez ceva ? ca sa iti potolesc un pic curiozitatea ... tot ce e aici e facut de mine: http://picasaweb.google.com/Thunderbyte13/LucrariMotoare#

 

 

aha! deci tu esti vinovatul pentru mizeriile alea de crashbar-uri de pe bmw-ul cu care impartim garajul! doamne de cate ori m-am lovit de ele! :lol: acum stiu pe cine sa injur ca le-a facut! :)

Editat de stress_L&P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha! deci tu esti vinovatul pentru mizeriile alea de crashbar-uri de pe bmw-ul cu care impartim garajul! doamne de cate ori m-am lovit de ele! :) acum stiu pe cine sa injur ca le-a facut! :)

 

Recunosc, m-ai prins :lol:

Pai probabil te vad(crash-bar-ul) ca fiind un pericol pentru motor si iti mai dau cate un ghiont sa stai departe :D

 

Totusi in cazul lui Eduard si-au facut treaba ... am inteles de la el ca dupa evenimentul in care el si-a rupt mana motorul a plecat pe roti in perfecta stare de functionare ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare...cat ulei intra la un CB 500? La gsx-r srad intra 3 l...la cb cat intra?

Cu tot cu filtru 3,1L asta ca sa ai nivelul la maxim, dar poti sa ii bagi si 3 fix, ca n-are treaba, numai sa ii mai verifici din cand in cand nivelul, in caz de iti dispare sa nu ajungi sa ramai fara nici un pic de ulei in motor. Ce ulei vrei sa ii bagi ?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vreau sa ii pun ceva de o vascozitate mai mare pentru primul sezon...asa am fost sfatuit...mi s-a zis ca e bine sa fie mai vascos, fiind incepator...deci un 15w40 sau ceva de genul...Marca sincer nu stiu, Mobil1, Motul sau daca sunt alternative bune calitate/pret...voi? ce folositi?

Nu fa prostia asta ... primele cifre indica temperatura exterioara cu minus grade si ultimele doua temperatura exterioara cu plus la care e indicat sa folosesti motorul, faptul ca ii pui 15 nu face il face utilizabil la temperaturi de pana in -15 grade. Toata treaba asta e o mare prostie, nu ai nici o treaba cu uleiul, manualul zice 10w30, am facut si eu prostia de ai pune 15w50 in vara lui 2009 si pana nu se incingea motorul bine imi schimba ca naiba, si tine cont ca era vara, de atunci i-am pus 10w40 si merge brici si la cald dar si la rece. Cu supra incalzirea nu ai treaba, toata vara daca mi-a intrat electroventilatorul de 5 ori cred ca e mult spus. Iar cu marca, ori ca ii pui ulei de la peco la 5 lei litru, ori ca ii pui Mobil tot aia e, e unul dintre cele mai de rahat uleiuri, pune-i Motul 5100 10w40 si ai sa fii multumit, atat tu cat si motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de explicatie Thunder...ce reprezinta coeficientul acela din fata indicatorului de temperatura? "5100" "7100" etc...am vazut ca cu cat creste ala cu atat creste si pretul uleiului....si pana la urma...de ce nu foloseste lumea ulei de 5 lei de la peco? :))) De ce zici ca e naspa Mobil? Am vazut ca posesorii din afara folosesc si Castrol...pe la noi nu prea am auzit...Uleiul tb sa fie semisintetic? full sintetic? la ce se refera asta?

 

Prea multe detalii sincer nu stiu, dar sunt sigur ca ai sa gasesti raspunsul aici:

Motul 300v factory line

Motul 7100

Motul 5100

 

La faza cu Mobilul am exagerat, nu e chiar cel mai nasol ulei dar nici mare diferenta nu e, eu am ramas cu un gust amar dupa ce l-am folosit, nu isi facea traba calumea, motorul facea tot felul de zgomote si il papa ... Uleiul nu conteaza daca e semi sau full sintetic, poate sa fie mineral, dar se presupune ca cu cat e mai bun uleiul cu atat isi face treaba mai bine, dar daca ai sa bagi 7100 in CB ai sa constati cu stupoare ca iti patineaza ambreiajul :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea multe detalii sincer nu stiu, dar sunt sigur ca ai sa gasesti raspunsul aici:

Motul 300v factory line

Motul 7100

Motul 5100

 

La faza cu Mobilul am exagerat, nu e chiar cel mai nasol ulei dar nici mare diferenta nu e, eu am ramas cu un gust amar dupa ce l-am folosit, nu isi facea traba calumea, motorul facea tot felul de zgomote si il papa ... Uleiul nu conteaza daca e semi sau full sintetic, poate sa fie mineral, dar se presupune ca cu cat e mai bun uleiul cu atat isi face treaba mai bine, dar daca ai sa bagi 7100 in CB ai sa constati cu stupoare ca iti patineaza ambreiajul :)

 

salut

cum sa nu conteze daca e mineral , semi-sintetic sau full sintetic?!?!?!?!?!- pe la tutoriale gasiti un topic unde se explica f. bine cere e treaba cu uleiurile (/index.php?showtopic=62409&hl=ulei) - fara suparare dar mai cititi, mai documentati-va si voi inainte sa dati sfaturi

 

in 35.000 km (poate mai mult) am bagat numai motul 7100 10w40 si nu am avut probleme

 

@GoodKat

stiu ca e mai greu dar ia si tu manualul de cb 500 (l-am postat undeva pe forum -cel de la Haynes) si acolo explica multe- cat ulei intra cu filtru schimbat , fara filtru schimbat etc. ca vei avea surpriza sa nu fie adevarat tot ce citesti pe forum sau ce auzi...

7100 e ester 300v(topul de gama-) e double ester 5100 e semisintetic

salut

Editat de negru_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

cum sa nu conteze daca e mineral , semi-sintetic sau full sintetic?!?!?!?!?!- pe la tutoriale gasiti un topic unde se explica f. bine cere e treaba cu uleiurile (/index.php?showtopic=62409&hl=ulei) - fara suparare dar mai cititi, mai documentati-va si voi inainte sa dati sfaturi

 

in 35.000 km (poate mai mult) am bagat numai motul 7100 10w40 si nu am avut probleme

 

@GoodKat

stiu ca e mai greu dar ia si tu manualul de cb 500 (l-am postat undeva pe forum -cel de la Haynes) si acolo explica multe- cat ulei intra cu filtru schimbat , fara filtru schimbat etc. ca vei avea surpriza sa nu fie adevarat tot ce citesti pe forum sau ce auzi...

7100 e ester 300v(topul de gama-) e double ester 5100 e semisintetic

salut

El a intebat daca trebuie neaparat sa puna unul anume, nu care e mai bun ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect. Dar nu cred ca se gandea Honda la conditiile din Romania. Daca te uiti si la masinile noi care se vand pe plaiul mioritic, intervalul de service e mai scurt ca in alte tari mai "civilizate".

Da' ce e aÂşa de special în România înafară de mai multa mizerie decât în restul țărilor?

Mesaj completat

Da? Eu am auzit ca pentru hornet merge bine untura de porc topita :)

Se vede că eÂşti începător. Cu asta se unge lanțul înainte de a-l monta, rezultatele fiind Âşi mai bune dacă foloseÂşti Âşuncă de oaie, decât de porc.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' ce e aÂşa de special în România înafară de mai multa mizerie decât în restul țărilor?

 

Faptul ca, printre altele, avem un climat continental extrem. Nu stiu daca asta e denumirea exacta, dar ideea e ca avem diferente de temperaturi destul de mari intre sezoane. Iar asta face ca uleiul sa isi piarda proprietatile mai repede si sa trebuiasca schimabt mai des.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca, printre altele, avem un climat continental extrem. Nu stiu daca asta e denumirea exacta, dar ideea e ca avem diferente de temperaturi destul de mari intre sezoane. Iar asta face ca uleiul sa isi piarda proprietatile mai repede si sa trebuiasca schimabt mai des.

Pe la noi baicării merg de la 5 - 10 grade în sus. AcelaÂşi climat e Âşi în sudul Italiei, ba vara e chiar mai cald. Acolo nu schimbă nimeni uleiul lafel cum se schimbă la noi, la fiecare ieÂşire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, ai dreptate. Nu ai cum sa te contrazici cu un Guru-gica-contra. Schimba tu uleiul la 10, 15 sau 20.000 km dupa bunul plac. Dar nu-i considera prosti sau fuduli pe altii care il schimba intre 5 si 7000 km pentru ca e negru ca smoala.

 

Drum cald si uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vreau sa ii pun ceva de o vascozitate mai mare pentru primul sezon...asa am fost sfatuit...mi s-a zis ca e bine sa fie mai vascos, fiind incepator...deci un 15w40 sau ceva de genul...Marca sincer nu stiu, Mobil1, Motul sau daca sunt alternative bune calitate/pret...voi? ce folositi?

Salut

Ca si ulei foloseste 10W40 (manualul recomanda 10W30), semisintetic sau sintetic (nu full sintetic gen motul 300V care costa destul de mult). La un motor ca Cb-ul nu cred ca are mare importanta marca, fie ca e Motul, Mobil 1, Motorex, Castrol etc. Manualul spune ceva de genul "good quality oil" (nici macar nu spune ca ar trebui sa fie special de motocicleta sau nu) asa ca tu decizi cat ar trebui sa coste calitatea. Eu de exemplu am folosit numai Motul 5100 10W40, un ulei de motocicleta care dupa mine isi merita banii.

Sa fii atent ca diferentele de pret la un ulei identic pot fi destul de mari de la un comerciant la altul, cauta cu rabdare ca mai este timp pana la primavara.

Ca si frecventa de schimb a uleiului, manualul zice 12000km sau 12 luni, deci oricum la inceput de sezon trebuie sa-l schimbi. De fiecare data schimba si filtrul. Eu am folosit pana acum doar Champion si Hiflo, dar cred ca gasesti si alte marci.

 

Inca ceva: in loc sa intri in polemici cu colegii de forum mai bine studiaza tutoriale de condus, cere sfaturi de la cei mai experimentati, pregateste-te cat mai bine teoretic pentru cand o sa iesi in trafic. E mult mai important, iti spun din proprie experienta. Mai ales daca nu ai mai condus nimic pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E motorul stricat, deaia Âşi iese uleiul negru.

 

Pai de'.. e Ducati. Nu e 'onda. Asta iese stricat pe usa fabricii, de-asta trebuie sa-i schimbi atat de des uleiul. Cateodata, ies si bucati de piese odata cu uleiul. Ce ti-e si cu italienele astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare...doar de curiozitate, uleiul de masina difera fata de cel de motocicleta? Vizibil vorbind sau olfactiv. Eu am cumparat motoreta de la un tip care mi-a zis ca a pus motul 5100 in ea si uleiul are cam 4 luni si vro 800 km din ce a zis el. Am luat joja de ulei, am verificat, culoarea este sa zic...galben-cafenie. Am asa o teama sa nu fi pus ala ulei de masina in ea si cand ies sa ma duc sa imi schimb uleiul sa ma trezesc ca am motoru' calat etc...desi as putea sa imi schimb uleiul si singur acasa daca ma gandesc bine...am zis sa fac un schimb de ulei asa...sa stiu eu cand l-am pus, sa nu ma incred in altii. Filtrul de ulei poate fi desfacut cu mana sau numai cu cheia?

Stai linistit, dupa culoare se pare ca e 5100. Oricum, chiar daca era de masina nu ti se cala nimic, tot ulei de motor este.

Schimbul de ulei il poti face linistit si singur, si da, ai nevoie de o cheie de filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca, printre altele, avem un climat continental extrem. Nu stiu daca asta e denumirea exacta, dar ideea e ca avem diferente de temperaturi destul de mari intre sezoane. Iar asta face ca uleiul sa isi piarda proprietatile mai repede si sa trebuiasca schimabt mai des.

Asta ca si cum primavara nu ai pune in motor ulei nou ...

Mesaj completat

OK, ai dreptate. Nu ai cum sa te contrazici cu un Guru-gica-contra. Schimba tu uleiul la 10, 15 sau 20.000 km dupa bunul plac. Dar nu-i considera prosti sau fuduli pe altii care il schimba intre 5 si 7000 km pentru ca e negru ca smoala.

 

Drum cald si uscat!

 

E negru ca smoala ca strange toata mizeria de prin motor, inseamna ca isi treaba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ca si cum primavara nu ai pune in motor ulei nou ...

Mesaj completat

 

 

E negru ca smoala ca strange toata mizeria de prin motor, inseamna ca isi treaba :)

Du-te ma, motoreta mea, ca Âşi a lui tibi scoate doar ulei roz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ca si cum primavara nu ai pune in motor ulei nou ...

Mesaj completat

 

Cumnate, cand pui tu uleiul in februarie sau martie sunt alte conditii decat in miez de august.

 

E negru ca smoala ca strange toata mizeria de prin motor, inseamna ca isi treaba

 

...Si eu care credeam ca se smoleste de la negrii aia mici care bat in ambreiaj :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...