Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 acum am si eu o problema si doresc sa stiu daca este asa la toate cb-urile sau a mea are probleme ghidonul i-si cauta singur pozitia de mijloc (adica de la mersul drept inainte opune un pic de rezistenta la rotire ca si cum ar avea un clicket ceva Verifica rulmentii furcii, e posibil sa fie unul dus. E destul de periculos, poti sa te trezesti cu directia blocata intr-o curba si sa iesi la pascut fara sa fii de acord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuel71 Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 Motocicleta are 76000 km si am dat 2100 euro. A mai papat fo 4-500 ca sa o pun la punct si asta este. Acum suntem gata de drum . f frumos arata. cat ai dat pe ea? problema cu ghidonul o ai si la viteza mica? Te-ai cam fript...parerea mea...Asfalt uscat si cat mai putine incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sherbann Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 Salut voua tuturor , de vreo doua saptamani am si eu cb 500 din 96 adusa din italia .am vazut-o pe moto.it am vorbit cu macaronarul ,m-am dus si am luat-o am mai avut o jawa 250 prin 93-95 dar de atunci masina,familie,copii Parca am vazut-o pe site acu ceva vreme, arata bine... Care e diferenta intre poza si realitate..ai avut surprize? Ti-a radiat-o inainte sa ajungi la el? Sunt pe cale sa fac acelasi lucru, frec site-ul de vreo 2 luni...voi lua un CB 500S din 99 daca ma inteleg cu macaroana!!! Drumuri lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 (editat) din cate stiu treaba cu ghidonul nu e normala, ar trebui sa se roteasca ghidonul fara nici un punct tzeapan. Probleme cu rulmentii din jug, probabil @AdrianB1: la ce te referi exact cu "directia blocata"? pls elaboreaza:( la 2000 de ture o omori. peste 4000 e oka. Eu incerc sa o tin peste 4000, si pana in 5000 pana se incalzeste suficient motorul Editat Iulie 9, 2007 de fressko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Daca ai un rulment spart se poate bloca directia. Nu se mai misca ghidonul in nici o parte sau se misca doar in partea opusa curbei in care ai intrat. E un risc de luat in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 am rezolvat problema cu ghidonul.era mult prea strins in conuri,am curatat rulmentii si arata f bine ,acum vireaza ca o bicicleta . multumesc pentru atentionare altfel nu cred ca aveam de gand sa o desfac asa repede. arata identic cu poza de pe moto.it,eu am facut doar niste poze in camion nu cred ca vroiati sa le vedeti pe alea.de radiat am radiat-o impreuna pentru ca eu ,ca un idiot credeam ca pot veni cu ea pe roti dar italienii nu fac numere provizorii ca nemtii. daca e cineva din bucuresti si vrea so o vada si a o auda !!!! astept un semn ceva ca eu nu am decat un prieten cu un scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amacara1 Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 , Ma alatur si eu voua cu un CB500S din 2001, adus din Germania la 25.000km. Intre timp am facut 1000km (de fapt - primii mei 1000km) fara evenimente nedorite. Stiu, vreti poze, dar, incredibil, inca nu am facut niciuna. Am preferat sa o calaresc Dar promit sa revin cu o poza! Acest mini-club de CB nu iese la un suc? Mi-ar face placere sa va cunosc. Si ca sa nu las reply-ul fara ceva tehnic: unde va sincronizati carburatoarele (in Bucuresti)? De bine, Cristian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 Carburatoarele le sincronizez la service Honda pe Bd Timisoara. Acum ca am manualul as putea sa le fac si singur daca as avea manometre, dar o data pe an merita banii la service (le si curata cu ocazia aia). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sherbann Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Agonie si extaz! Pai sa incep cu extazul: Luni imi va ajunge motorul in tara, o CB 500S frumusica foc. Din pacate am ajuns imobilizat la pat cu arsuri de gr 2 si 3 pe ambele picioare. sugestiv, nu? Sfat: daca mergeti in team-building si nu va simtiti pregatiti nu mergeti pe carbuni incinsi. O sa postez poze cu mine si cu motoreta...ca tot fac eu cumva sa ajung langa ea si sa ne cunoastem Asta puteam s-o spun si undeva la "accidente stupide: motociclisti fara motocicleta" - o exista??? Asfalt rece!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_ivan Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Pfoa ce tampenie. Am fost si eu la un training de genul asta dar s-a starnit un vant extraordinar si nu s-a mai tinut partea cu mersul pe carbuni. Probabil ca am avut noroc. Sa stapanesti sanatos motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fixmrs Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Salut baieti, in afara de louis.de de unde poti lua cate ceva ieftinut (semnalizari mici, far dublu, toba, etc.)? Ce placute de frana puneti voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_ivan Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 Eu mi-am luat semnalizatoare (mici) de la Kawa Motors. 60 lei perechea. Nu foarte "ieftinut" dar de urgenta a mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 Ce placute de frana puneti voi? Am pus Lucas si sunt OK, dar cam subtirele: cand le-am cumparat erau mai subtiri cele noi decat cele de pe moto (nu stiu ce marca erau). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sherbann Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 Pai sa incep cu extazul: Luni imi va ajunge motorul in tara, o CB 500S frumusica foc. Din pacate am ajuns imobilizat la pat cu arsuri de gr 2 si 3 pe ambele picioare. sugestiv, nu? Sfat: daca mergeti in team-building si nu va simtiti pregatiti nu mergeti pe carbuni incinsi. O sa postez poze cu mine si cu motoreta...ca tot fac eu cumva sa ajung langa ea si sa ne cunoastem Asta puteam s-o spun si undeva la "accidente stupide: motociclisti fara motocicleta" - o exista??? Asfalt rece!! Dupa cum spuneam, iata motorul, catre care cu greu m-am deplasat. Din pacate nu am fost in stare sa merg nici 2 metri, durerile din picioare nu se vad in poze... Abia astept.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuel71 Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 Are cineva idee cat costa o pereche de amortizoare fata si cat de complicat este sa le schimbi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 Nu e complicat. Nu stiu cat costa, suna la Honda si intreaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 revin cu o problema mai veche: ULEIUL Se recomanda semisintetic pt cb500. Am vb cu niste englezi de pe cb500 forum si ei spun ca folosesc semisintetic 10w40. Acum chestiunea este asa: In general (nu neaparat la cb si nu neaparat numai la motociclete), se recomanda uleiurile sintetice, singura atentionare fiind ca sunt mai scumpe decat cele semi (duh!). Eu in a mea am repsol full sintetic. Eu va intreb pe voi: ce naiba sa fac, ca nu mai pricep nimic: sa bag un semisintetic gen motul sau sa continui cu repsol sintetic (scump, doamna, scump)? am vreun avantaj cu sintetic? este intr-adevar motorul mai bine protejat?merita?Mentionez ca merg si vara si iarna cu CB-ul Va multumesc anticipat pentru raspuns! p.s. careva din Timisoara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 care stiti cat trebuie ssa fie raportu de compresie la un model pc26? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 raport compresie 10,5:1 nu ma uitati cu uleiul! (vezi mai sus) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 revin cu o problema mai veche: ULEIUL Se recomanda semisintetic pt cb500. Am vb cu niste englezi de pe cb500 forum si ei spun ca folosesc semisintetic 10w40. Acum chestiunea este asa: In general (nu neaparat la cb si nu neaparat numai la motociclete), se recomanda uleiurile sintetice, singura atentionare fiind ca sunt mai scumpe decat cele semi (duh!). Eu in a mea am repsol full sintetic. Eu va intreb pe voi: ce naiba sa fac, ca nu mai pricep nimic: sa bag un semisintetic gen motul sau sa continui cu repsol sintetic (scump, doamna, scump)? am vreun avantaj cu sintetic? este intr-adevar motorul mai bine protejat?merita?Mentionez ca merg si vara si iarna cu CB-ul Va multumesc anticipat pentru raspuns! p.s. careva din Timisoara? sal, uite eu folosesc motul semisintetic, si sunt foarte multumit, dar la 5000 km schimb uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 mersi, cred ca m-am lamurit:) Motul 10w40 cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 mersi, cred ca m-am lamurit:) Motul 10w40 cumva? exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuel71 Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 am rezolvat problema cu ghidonul.era mult prea strins in conuri,am curatat rulmentii si arata f bine ,acum vireaza ca o bicicleta . multumesc pentru atentionare altfel nu cred ca aveam de gand sa o desfac asa repede. arata identic cu poza de pe moto.it,eu am facut doar niste poze in camion nu cred ca vroiati sa le vedeti pe alea.de radiat am radiat-o impreuna pentru ca eu ,ca un idiot credeam ca pot veni cu ea pe roti dar italienii nu fac numere provizorii ca nemtii. daca e cineva din bucuresti si vrea so o vada si a o auda !!!! astept un semn ceva ca eu nu am decat un prieten cu un scuter Cat de complicat a fost sa ajungi la rulmenti? A trebuit sa desfaci furca cu totul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superstar Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 am si eu de curand un cb 500 din 98....si nu stiu ce ulei sa ii pun....am vazut in datele tehnice pe louis ca tb sa pun 20w-40....dar p la magazine prin buc nu am gasit nimic(cica nu se mai face)...am gasit insa la louis pe site CASTROL 1. http://www.louis.de/_10e9d38fa7f44511030be...59087"SET: Castrol GO! (SAE 20W-40) MotorenĂśl & Sicherheits-Warnweste:Hochwertiges 4-Takt-MotorenĂśl, speziell fĂźr Motorrad-Motoren. Mineralische Premium-Qualität fĂźr ein langes Motorenleben. Sorgt fĂźr einen dauerhaft belastbaren Schmierfilm, welcher in jeder Situation einen kompletten und lang anhaltenden Schutz vor VerschleiĂ und Korrosion bietet. Reduziert Ălverbrauch. Sehr gut auch fĂźr den Einsatz in Ălbadkupplungen geeignet. Ăbertrifft API SG, JASO MA. Inhalt: 4 Liter.Die ultraleichte und luftdurchlässige Warnweste mit breiten rundum Reflexstreifen bietet jederzeit optimale Sicherheit. Ein Muss fĂźr jede (Urlaubs-)Tour und bereits Pflicht in vielen europäischen Ländern. ErfĂźllt die DIN EN 471. Material: 100% Polyester. Farbe: Neon-Gelb. GrĂśĂe: Universell.Greifen Sie jetzt zu und sparen Sie Bares, bevor es zu spät ist!"2. http://www.louis.de/_10e9d38fa7f44511030be...r_gr=10038209GO! 4T:Mineralische Premium-Qualität fĂźr ein langes Motorenleben. 4-Takt-MotorenĂśl, speziell fĂźr Motorrad-Motoren. Sorgt fĂźr einen dauerhaft belastbaren Schmierfilm, welcher in jeder Situation einen kompletten und lang anhaltenden Schutz vor VerschleiĂ und Korrosion bietet. Reduziert Ălverbrauch. Sehr gut auch fĂźr den Einsatz in Ălbadkupplungen geeignet. Ăbertrifft API SG, JASO MA.Stie cineva care e diferenta intre aceste 2 prodsue?...vad ca sunt mineral....e ok?...sau tb sinthethic...sau semi? exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 am si eu de curand un cb 500 din 98....si nu stiu ce ulei sa ii pun....am vazut in datele tehnice pe louis ca tb sa pun 20w-40....dar p la magazine prin buc nu am gasit nimic(cica nu se mai face)...am gasit insa la louis pe site CASTROL 1. http://www.louis.de/_10e9d38fa7f44511030be...59087"SET: Castrol GO! (SAE 20W-40) MotorenĂśl & Sicherheits-Warnweste:Hochwertiges 4-Takt-MotorenĂśl, speziell fĂźr Motorrad-Motoren. Mineralische Premium-Qualität fĂźr ein langes Motorenleben. Sorgt fĂźr einen dauerhaft belastbaren Schmierfilm, welcher in jeder Situation einen kompletten und lang anhaltenden Schutz vor VerschleiĂ und Korrosion bietet. Reduziert Ălverbrauch. Sehr gut auch fĂźr den Einsatz in Ălbadkupplungen geeignet. Ăbertrifft API SG, JASO MA. Inhalt: 4 Liter.Die ultraleichte und luftdurchlässige Warnweste mit breiten rundum Reflexstreifen bietet jederzeit optimale Sicherheit. Ein Muss fĂźr jede (Urlaubs-)Tour und bereits Pflicht in vielen europäischen Ländern. ErfĂźllt die DIN EN 471. Material: 100% Polyester. Farbe: Neon-Gelb. GrĂśĂe: Universell.Greifen Sie jetzt zu und sparen Sie Bares, bevor es zu spät ist!"2. http://www.louis.de/_10e9d38fa7f44511030be...r_gr=10038209GO! 4T:Mineralische Premium-Qualität fĂźr ein langes Motorenleben. 4-Takt-MotorenĂśl, speziell fĂźr Motorrad-Motoren. Sorgt fĂźr einen dauerhaft belastbaren Schmierfilm, welcher in jeder Situation einen kompletten und lang anhaltenden Schutz vor VerschleiĂ und Korrosion bietet. Reduziert Ălverbrauch. Sehr gut auch fĂźr den Einsatz in Ălbadkupplungen geeignet. Ăbertrifft API SG, JASO MA.Stie cineva care e diferenta intre aceste 2 prodsue?...vad ca sunt mineral....e ok?...sau tb sinthethic...sau semi? sal, baga motul sau repsol semisintetic 10W40 si nu o sa ai probleme, doar sa ai grija sa schimbi uleiu la 5000 de km parcursi. e viata motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.