Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Salut Petrica...ia legatura cu userul Baluba...parca el a avut un model asemanator sau cb550. oricum arata aproape identic, el stie mai multe cred.

 

In alta ordine de idei :) ia lasati voi tobele si tzambalele de esapament si aruncati un ochi sau doi aici http://cgi.ebay.co.uk/Honda-CB500-Engine-c...r-/170587928895 Stie careva daca se gasesc si in romania dinastastea? Arata super si mi-ar acoperi si zgarietura de pe capacul motorului + ceva protectie :) iar pretul nu pare piperat...dar cand ma uit ca e din Anglia...devine.

 

Sa iti raspund in ordinea scrisa de tine ...

Cb-ul de 550 e in 4 cilindri, deci nu are nici cea mai mica asemanare cu cel de 450.

Nu lasam nimic, daca ai avea si tu ai sti ce inseamna dar na ... stii tu treaba aia cu strugurii acri :)

Si daca sunt din anglia ce? e un cb-ist in anglia, am sa incerc sa iau legatura cu el sa vad poate te ajuta cumva, dar sincer nu prea stiu cata protectie iti ofera ...

 

Am ajuns cumva in posesia unei codite de cbr1000rr, mai exact cam ca asta http://www.triumphchepassione.com/honda/cb...00-rr-prova.jpg si ma bate asa un gand, dar nu stiu daca am timpul si rabdarea necesara pt a face modificarea ... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

n-ai curaj :)

acu pe bune, ai vazu ceva asemanator? :laugh:

 

Am vazut unul cu coditza de R1, am pus poze cu el aici, acum vreo 4 pagini ... ma bate asa un gand dar nu stiu ce sa zic, deja vine vremea buna si am nevoie de motor ca sa ma misc prin oras si nu stiu daca as putea rezista sa nu merg cu motorul 2-3 saptamani daca afara e cald si bine ... mai e si treaba aia cu curajul, da e mult pana prinde radacini ideea in capul meu, sa vezi dupaia curaj :)

Mesaj completat

M-am uitat ieri mai bine pe pozele alea, am cautat si pe net si defapt e coditza de 600rr. Am cautat si pe bikepics si am gasit cateva poze cu un cadru de coditza modificat

https://lh5.googleusercontent.com/_wPaonPpV...617753-full.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/_wPaonPpV...617758-full.jpg

https://picasaweb.google.com/Thunderbyte13/...918303439173698

 

Asta e facut cam din topor si pentru stunt, de asta are totusi o prelungire pe sub codita, am analizat un pic pozele alea cu cb-ul cu codita de 600rr si undertail-ul pare a fi cel al cb-ului doar ca e taiat la un momentdat, se vede in poza de mai jos

https://lh4.googleusercontent.com/_wPaonPpV...cb500rr%201.JPG

ce ma mira e faptul ca, cadrul coditei e facut dintre-o singura teava, adica pana in dreptul prinderilor de la amortizoare e cumva dublat, mai gros, in rest e subtire. Ma mira pentru ca am topcase pus pe motor si am pus in el chestii destul de grele, pasager+ multe altele si totusi a tinut, ciudata treaba.

 

Am sa verific zilele astea cum vine coditza de 1000rr pe cadrul de la cb si ce modificari trebuiesc facute, daca merg toate asa cum cred eu in maxim 1 sapt o sa am coditza de 1000rr pe cb 500 :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa verific zilele astea cum vine coditza de 1000rr pe cadrul de la cb si ce modificari trebuiesc facute, daca merg toate asa cum cred eu in maxim 1 sapt o sa am coditza de 1000rr pe cb 500 :laugh:

 

abia astept sa o vad pe asta.....

eu o sa ma chinui curand sa fixez sha de street triple 2009....si o sa trebuiasca sa fac tot ceva de genu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

abia astept sa o vad pe asta.....

eu o sa ma chinui curand sa fixez sha de street triple 2009....si o sa trebuiasca sa fac tot ceva de genu....

 

In primul rand domnu crezi ca ne poti ajuta cu asa ceva http://cgi.ebay.co.uk/Honda-CB500-Engine-c...r-/170587928895.

 

Si eu abia astept pacar ca aici e vremea nasoala, in weekend a fost mai frumos dar azi noapte a nins un pic si stau cumva un dubii daca sa plec cu motorul asa. Ideea e ca trebuie sa il duc unde lucrez eu, acolo e coditza si acolo or sa se faca toate modificarile daca ma apuc de ele, trebuie numai sa vad exact cum vine pe cadru coditei de cb. O sa imi mai trebuiasca si o sa de pasager, la care stau un dubii, sa o cumpar sau sa o fac; cea a conducatorului o sa fie asta de cb taiata si ajustata, dar la cea de pasager am 2 variante fie o fac de la 0 din restul de burete de la sa + o bucata de plastic, fie o cumpar. Aceeasi chestie si cu stopul pe spate ....

 

Tu ce ai mai facut cu motorul, i-ai rezolvat problema cu pistonul sau inca nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pot sa te ajut, o sa fie un pic mai greu cu drumul, adica pana in SM or sa coste in jur de 5 lire (obiecte mici cum ar fi coveru' asta), de acolo ar fi curieratu nostru mioritic...

 

acum modific coditza

Ce anume modifici la ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc fumos pentru raspunsuri !

 

Se pare ca la capitolul consumabile / pieste de schimb, CB450S sta destul de bine, chiar la noi in tara !

Ia priviti ................ AICI !!!

 

da, romi-moto sunt de incredere. Au mai multe surse, nu numai louis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce anume modifici la ea?

subframe-ul il tai chiar dupa prinderea telescoapelor si o sa il ridic cumva cu 10 cm mai sus (inca admir cadru ca sa vad ce pot scoate din el, ca sa lucrez curat si sa nu ingreunez, dimpotriva as vrea sa il usurez un pic)....ca sa pot fixa shaua de la street triple, si sa poata sa imi faca Ice-Queen un model de coditza care sa aiba un design potrivit. Plus ca acum lucreaza la o alta masca pt motoru meu....renunt la cea de ktm in favoarea uneia mai usoara.

 

mi-a mai fugit imaginatia la un flat-tracker, dar mi-a scos sotia prostiile din cap. ( pentru asa ceva o sa aleg pe viitor un alt motor mai vechi un pic)

 

o sa pun poze mai incolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

subframe-ul il tai chiar dupa prinderea telescoapelor si o sa il ridic cumva cu 10 cm mai sus (inca admir cadru ca sa vad ce pot scoate din el, ca sa lucrez curat si sa nu ingreunez, dimpotriva as vrea sa il usurez un pic)....ca sa pot fixa shaua de la street triple, si sa poata sa imi faca Ice-Queen un model de coditza care sa aiba un design potrivit. Plus ca acum lucreaza la o alta masca pt motoru meu....renunt la cea de ktm in favoarea uneia mai usoara.

 

mi-a mai fugit imaginatia la un flat-tracker, dar mi-a scos sotia prostiile din cap. ( pentru asa ceva o sa aleg pe viitor un alt motor mai vechi un pic)

 

o sa pun poze mai incolo.

 

Pai cam asa fac toti, taie cadrul coditei imdeiat dupa ce se termina intaritura aia de care se prind si amortizoarele. Eu m-am gandit sa o tai tot de acolo si sa preungesc subframe-ul pe linia intariturii, asa cred ca mi-ar fi cel mai usor sa prind codita. Inca nu am desfacut sa vad exact toate detaliile dar pana acum e ok treaba, codita de rr e un pic mai lata dar nu e problema, abia ocolesc mai bine eventualele obstacole astfel incat sa nu ciopartesc chiar de tot din subframe. Mai e cumva o problema si cu undertailul, la cb-ul negru cu coditza de 600rr am vazut ca e taiat undeva pe langa amortizoare apoi prelungit cu alt undertail, trebuie sa vad exact ce variante as avea, nu de alta dar pot scoate un spatiu destul de marisor sub saua de la pasager :laugh: Poate reusesc deseara sa stau ceva mai mult si sa incep primele modificari ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noi iti uram mult spor sa ai!

 

eu personal m-am gandit la varianta de a modifica tot bratul spate si de a trece pe un sigur amortizor-central. dar ice-man nu vrea, lui ii place aspectul mai retro cu 2 telescoape.

noi am ales o codita moderna, usoara,care sa se potriveasca cu aspectul general al motocicletei si care sa poata duce pasager (adica eu sau incarcatura de drum lung) caci eu la drumuri lungi nu ies cu motorul meu, nu am voie pe motorway inca....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam asa fac toti, taie cadrul coditei imdeiat dupa ce se termina intaritura aia de care se prind si amortizoarele. Eu m-am gandit sa o tai tot de acolo si sa preungesc subframe-ul pe linia intariturii, asa cred ca mi-ar fi cel mai usor sa prind codita. Inca nu am desfacut sa vad exact toate detaliile dar pana acum e ok treaba, codita de rr e un pic mai lata dar nu e problema, abia ocolesc mai bine eventualele obstacole astfel incat sa nu ciopartesc chiar de tot din subframe. Mai e cumva o problema si cu undertailul, la cb-ul negru cu coditza de 600rr am vazut ca e taiat undeva pe langa amortizoare apoi prelungit cu alt undertail, trebuie sa vad exact ce variante as avea, nu de alta dar pot scoate un spatiu destul de marisor sub saua de la pasager :laugh: Poate reusesc deseara sa stau ceva mai mult si sa incep primele modificari ...

 

nu vreau sa ma bag in rezistenta, aparatu meu de sudura e mai slabut asa si nu am cu ce...momentan, daca as avea, as schimba tot subframe-ul.

nu mai am de 2 ani undertail-u', am nituit frumos o tabla taiata exact dupa forma cadrului si a iesit destul de ok, acu am gasit prin garaj o bucata si mai buna si o sa o schimb si pe aia.

faza e ca abia in 2 saptamani o sa ma pot apuca de munca (am un examen).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa ma bag in rezistenta, aparatu meu de sudura e mai slabut asa si nu am cu ce...momentan, daca as avea, as schimba tot subframe-ul.

nu mai am de 2 ani undertail-u', am nituit frumos o tabla taiata exact dupa forma cadrului si a iesit destul de ok, acu am gasit prin garaj o bucata si mai buna si o sa o schimb si pe aia.

faza e ca abia in 2 saptamani o sa ma pot apuca de munca (am un examen).

 

Nu stiu ce sa fac, o singura chestie nu am luat in calcul ... si anume faptul ca coditza e lata, are unceva la 47 de cm in cel mai lat loc, pe cand motorul nu depaseste 43 decat cu ghidonul si crash-bar-urile. Acum stau in dubii daca sa fac sau nu modificarea, imi e sa nu arate ca un ... la final. Inca sunt la service acum dar am sa pun niste poze mai tarzior cand ajung acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca e mai lata poate iti trebuie alta carena. daca te pricepi la design un pic asa poate iti iese-incearca din spuma daca nu ai plastelina(cu plastelina e si mai greu pt ca tre' sa te pricepi la facut structura de baza ) oricum tu fa poze si iti zic daca ar merge. si eu ma confrunt cu belele si spatii care raman ampulea. incerc sa fac ca motoru sa arate ca asa e facut din fabrica, de la mama lui, fara sa se vada imbinari dubioase de amator...

 

Mesaj completat

eu pun saua si stopul spate si construiesc designul (carena)dorit pe langa. stopul e ales in asa fel incat sa se potriveasca la schitele initiale

Mesaj completat

inca ceva... cu designul e mare problema cu simetria . iti trebuie o scula numita"profile gauge tool"-scula care o folosesc si cei ce construiesc rezervoare de bobbere pt a verifica profilul formei.

in fine e mai complicat si nu pot sa-ti explic asa, din ochi nu iese simetric orice ai face. nici mie nu mi-a iesit prima lucrare si am ani de zile experienta cu lut deci am ochiul format. acum lucrez cu repere pt simetrie si scule speciale, uneori stau si 2 saptmani la o lucrare(la alea complicate) pt ca in fiecare zi descopar ca sunt 1-2 mm diferente.

 

nu vreau sa te descurajez dar a sa faci treaba ca lumea tre' sa gandesti 3 miscari in avans si sa ai toate sculele.

 

Mesaj completat

fuck...n-am citit cum trebuie, am crezut ca te referi la subcadru

deci tu ai toata codita, completa?

 

Mesaj completat

:laugh: ce am descris eu e cum sa faci o codita(carena) daca ai saua, stopul si subcadrul (nu neaparat de la acelasi moto)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea. Stie cineva daca pentru un CB500 se potrivesc pneuri mai late de 130 pe spate si 110 pe fata? As vrea sa pun undeva la 120 cu 150 dar am inteles ca e posibil sa atinga aparatoarea si bascula. A incercat cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea. Stie cineva daca pentru un CB500 se potrivesc pneuri mai late de 130 pe spate si 110 pe fata? As vrea sa pun undeva la 120 cu 150 dar am inteles ca e posibil sa atinga aparatoarea si bascula. A incercat cineva?

 

150 merge, dar nu te-as sfatui sa bagi asa mare, janta e ingusta si se face cauciucul ciuperca, un 140 cred ca ar fi perfect, cat despre fata nu te sfauiesc sa pui 120, nu se aseaza deloc bine pe janta.

 

 

Revin la ale mele ... :laugh: Coditza e prea lata, pe langa asta imi mai trebuie saua de la pasager si stopul spate(dupa calculele mele undeva la 400-500 de lei aproximativ), desi ma bate gandul sa le fac pe amandoua. Saua de la cb oricum trebuie sa o tai ca sa iau saua de la "sofer", si din ea cred ca pot scoate si burete pentru saua de pasager, dar nu am baza, plasticul pe care sa pun buretele si tapiteria. Stopul ... cu stopul e alta treaba, l-as face cu led-uri in o bucata de plexiglass pentru ca vreau sa integrez in el si semnalizarile, dar nu sunt sigur de produsul finit cum o sa iasa ...

 

De schimbat coditza nu stiu ce sa zic, sunt curios cat costa o codita de 600rr sa zic, eu pe asta am gasit-o la un amic la un pret foarte ok, oricum inca nu e platita deci nu e asa mare treagedie

post-18053-1299612105_thumb.jpg

post-18053-1299612480_thumb.jpg

post-18053-1299612501_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la ale mele ... :laugh: Coditza e prea lata, pe langa asta imi mai trebuie saua de la pasager si stopul spate(dupa calculele mele undeva la 400-500 de lei aproximativ), desi ma bate gandul sa le fac pe amandoua. Saua de la cb oricum trebuie sa o tai ca sa iau saua de la "sofer", si din ea cred ca pot scoate si burete pentru saua de pasager, dar nu am baza, plasticul pe care sa pun buretele si tapiteria. Stopul ... cu stopul e alta treaba, l-as face cu led-uri in o bucata de plexiglass pentru ca vreau sa integrez in el si semnalizarile, dar nu sunt sigur de produsul finit cum o sa iasa ...

 

De schimbat coditza nu stiu ce sa zic, sunt curios cat costa o codita de 600rr sa zic, eu pe asta am gasit-o la un amic la un pret foarte ok, oricum inca nu e platita deci nu e asa mare treagedie

 

mai nu arata chiar asa e rau (ma refer la partea cu latimea), ai putea sa compensezi prin a mari un pic carenele de pe radiator....sa le faci mai bulky.

 

sau sa vezi ce alte codite ai mai gasi

 

Mesaj completat

http://www.customfighters.com/forums/showthread.php?t=22432

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai nu arata chiar asa e rau (ma refer la partea cu latimea), ai putea sa compensezi prin a mari un pic carenele de pe radiator....sa le faci mai bulky.

 

sau sa vezi ce alte codite ai mai gasi

Nu prea am ce sa fac carenelor de pe rezervor ... ar arata foate aiurea, mi-ar tebui un rezervor mai lat sau un motor mai lat :laugh: Nu stiu ce sa zic, e mai lat cam cu 2-3 cm pe fiecare laterala + ca roata aia de 130 e foarte foare subtire in comparatie cu codita. Am sa ma orientez un pic sa vad cam in ce bani as putea gasi una de 600rr eventual cu tot cu stop si sea, ma uitam pe ebay si vad ca e mai scumpa saua ca codita, carena am gasit cateva cu 30 de lire, stop am gasit doar unul cu 16 lire(care acum nu mai e) iar sei sunt cam cu 45-50 de lire ... Am sa mai cer o oferta unui tip care aduce piese sh sa vad unde e mai convenabil si cam cat ar ajunge, daca ma incadrez un buget ma bag daca nu am sa investesc intr-o vopsea noua si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie nu mi se pare prea potrivita codita aia, e prea colturoasa, macar de aveai un rezervor gen hornet atunci poate mergea dar asa nu se pupa deloc.

tot asa am ajuns eu sa-mi fac propria codita dupa designul botului de duke, insa nu ne-a satisfacut si uite acum o desfacem sa o remodelam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-s asa urate dar nu-s pt cb. ca sa te apuci acum sa-ti faci de lucru sa schimbi si rezervorul( ca ar fi culmea sa ai asa codita si sa lasi rezervorul original) e o pierdere de timp si bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect ... cu toba stock nu se da deloc pe o roata, indiferent cat tragi de el, in schimb cu una mai permisiva ... alta viatza :laugh:

 

 

Orice mobra sa poate ridica intr-o roata daca pilotu` este priceput nu are nici o legatura cu toba, se poate ridica si cb-ul cu toba stock fara nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...