Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

am patit la un R6 dupa un drum pe ploaie torentiala sa-mi oxideze contactul de la butonul de pornire. Dar daca zici ca se intampla ceva cand apesi inseamna ca nu e asta. La tine se comporta ca o baterie moarta(nu face si un tacanit?). Incearca sa o pornesti impinsa, si daca merge e posibil sa mearga alternatorul dar sa nu incarce bateria.

 

merci de sfat o sa incerc cu inpinsul, macar sa porneasca ca sa o duc pana la service,

nu e de la apa, am mers si pe ploi torentiale si nu a avut nimic,

 

alte idee careva???

 

 

bafta

Editat de ANDREIBAD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vezi releul de pornire, e pe partea dreapta sub panoul de sub sa, a mai patit un amic tot cu cb, avea mufele oxidate si mergea numai cand vroia ea ...

 

Multumesc ThunderByte,

 

ar fi bine sa fie doar atat, o sa incerc azi (daca nu incepe ploaia) cand ajung acasa sa ii curat cele doua prinderi la mufe, am mai desfacut capacul ala acu cateva zile, dar m-am uitat ca vitelul la poarta noua :)

oricum,

dc aveam un picior rupt nu cred ca eram atat de sup cum is, nu sh dc ma intelegi, :(

 

Multumest tututor de sprijin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc ThunderByte,

 

ar fi bine sa fie doar atat, o sa incerc azi (daca nu incepe ploaia) cand ajung acasa sa ii curat cele doua prinderi la mufe, am mai desfacut capacul ala acu cateva zile, dar m-am uitat ca vitelul la poarta noua :)

oricum,

dc aveam un picior rupt nu cred ca eram atat de sup cum is, nu sh dc ma intelegi, :(

 

Multumest tututor de sprijin

 

salut am vorbit la telefon ti-am zis sa verifici bateria + incarcarea .

 

o alta problema poate sa fie periile de la electromotor .

 

Dar asa pe ghicite e mai greu , vezi tu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am vorbit la telefon ti-am zis sa verifici bateria + incarcarea .

 

o alta problema poate sa fie periile de la electromotor .

 

Dar asa pe ghicite e mai greu , vezi tu :)

 

 

salut baieti,,

a-ti avut dreptate erau periile sau cum se numesc de la electromotor (care se afla pe partea dreapta a motocicletei), cum le-am desfacut le-am curatat putin cu sprey degripant, le-am sters si apoi insurubat la loc, a pornit imediat

dar nu imi dau seama dc a facut asa pt ca erau bine prinse in cele 2 suruburi, la sfatul vostru am sa il duc luni la service si am sa-i rog pe baieti sa imi verif si amperajul din electromotor si bateria sa fiu sigur ca is ok, eu ma gandeam ca poate fi ceva din "nuca" de pornire de pe ghidon....(ma bucur ca nu a fost acolo buba)

inca o data multumesc de ajutor

 

apropo ,

are careva un chit de lant de vanzare??????????

vreau sa ii schimb si becurile de la vitezometru (sau ars), am inteles ca imi trebuiesc becuri de 1,7 si ca le pot schimba singur pt ca se schimba usor????

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ai rezolvat.

 

Acum eu :D Am o problema, cred ca ii stiu cauza si rezolvarea, vreau doar sa fiu sigur inainte de a investi un ban. Joc in ghidon. Daca iau mainile de pe ghidon pe la 50-60 incepe sa tremure din ce in ce mai tare pana ajunge (cel mai probabil) la voblaj. De vina este rulmentul din jug, corect ?

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ai rezolvat.

 

Acum eu :D Am o problema, cred ca ii stiu cauza si rezolvarea, vreau doar sa fiu sigur inainte de a investi un ban. Joc in ghidon. Daca iau mainile de pe ghidon pe la 50-60 incepe sa tremure din ce in ce mai tare pana ajunge (cel mai probabil) la voblaj. De vina este rulmentul din jug, corect ?

 

Merci

 

mai degraba roata fata dezechilibrata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai degraba roata fata dezechilibrata

 

da..ar fi si asta o varianta. se procedeaza la fel ca la masina ? ma duc la vulcanizare si pun baietii niste plumbi ? sau nu e asa usor ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da..ar fi si asta o varianta. se procedeaza la fel ca la masina ? ma duc la vulcanizare si pun baietii niste plumbi ? sau nu e asa usor ? :)

 

 

tot asa , numai vezi la vulcanizare sa aiba aparatura pt roata moto , adica sa poata prinde roata in scula aia de echilibrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta sau e cauciucul de rahat.

 

pai cam aceste 3 variante le aveam si eu in cap : cauciuc praf, roata ne-echilibrata sau rulemntul. Acu daca e s-o iau pe incercate n-ajung nicaieri...sunt putin in dubii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cam aceste 3 variante le aveam si eu in cap : cauciuc praf, roata ne-echilibrata sau rulemntul. Acu daca e s-o iau pe incercate n-ajung nicaieri...sunt putin in dubii :)

 

Ca sa vezi daca sunt rulmentii, desi daca se strica rulmentii nu iti face asa, o pui pe cricul central, rogi pe cineva sa stea pe locul din spate astfel incat roata fata sa stea in aer si verifici sa se miste lejer si fara joc ghidonul stanga-dreapta. O duci la echilibrat si cand invarte roata te uiti la suprafata de calcare sa nu iti fluctueze ... la mine facea la fel si am zis ca e din echilibrare dar cand am pus-o pe masina suprafata de rulare avea o tesitura in interior intr-o zona, cum am schimbat cauciucul cum am rezolvat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa vezi daca sunt rulmentii, desi daca se strica rulmentii nu iti face asa, o pui pe cricul central, rogi pe cineva sa stea pe locul din spate astfel incat roata fata sa stea in aer si verifici sa se miste lejer si fara joc ghidonul stanga-dreapta. O duci la echilibrat si cand invarte roata te uiti la suprafata de calcare sa nu iti fluctueze ... la mine facea la fel si am zis ca e din echilibrare dar cand am pus-o pe masina suprafata de rulare avea o tesitura in interior intr-o zona, cum am schimbat cauciucul cum am rezolvat problema.

 

Asa o sa fac. Multumesc :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt, dupa cum stiti, posesor de CB 500, prin Bucuresti.

Mi-am rupt scarita fata dreapta. Are cineva o scarita in plus sau de la alt motor care sa se potriveasca (partea mobila, nu montura fixa)?

M-ati ajuta enorm, e super nasol fara scarita si mi-e sa nu fac accident, dar nu ma pot deplasa nici fara motor.

Mii de multumiri, e oarecum urgent...

 

Andrei

 

Pentru cei ce ma pot ajuta: 0723 464804

Editat de dunechild
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt, dupa cum stiti, posesor de CB 500, prin Bucuresti.

Mi-am rupt scarita

Andrei

 

Pentru cei ce ma pot ajuta: 0723 464804

 

Ti-am dat si pm, provizoriu poti pune scarita spate in loc, (eu o am asa de un an), iar daca mai ai si in spate pe cineva are cat de cat de ce se sprijini.

 

scarite am vazut la romimoto, nush cat dureaza sa le trimita...

 

sper ca ti am fost de ajutor, bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am dat si pm, provizoriu poti pune scarita spate in loc, (eu o am asa de un an), iar daca mai ai si in spate pe cineva are cat de cat de ce se sprijini.

 

scarite am vazut la romimoto, nush cat dureaza sa le trimita...

 

sper ca ti am fost de ajutor, bafta.

Acu am vazut, nu stiu ce e cu mailul meu de nu ma tine la curent cu ce e pe aici. Pentru moment o sa pun una de pe spate, mai tarziu vad eu ce fac.

Multumesc mult pentru sfaturi...

Mai ridic o intrebare, poate stie cineva.

Motorul meu e limitat la 130 km/h.

Am desfacut carburatorul si nu am gasit nicio reductie. Manerul de acceleratie face cursa completa. Nu stiu de unde ar putea fi.

Stie cineva de unde ar putea fi? Hondica mea e PC 26 de prin 96.

Multumesc in avans celor ce s-au lovit deja de problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am schimbat anvelopele, aveam niste... opinci dunlop erau f vechi, spatele era cam patrat, iar acum i-am pus pirelli sport demon. Prima impresie: zici ca am alta motocicleta :) se apleaca f repede si da un sentiment de siguranta acolo. Mai revin cu impresii dupa un drum mai solicitant pt ele :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu am vazut, nu stiu ce e cu mailul meu de nu ma tine la curent cu ce e pe aici. Pentru moment o sa pun una de pe spate, mai tarziu vad eu ce fac.

Multumesc mult pentru sfaturi...

Mai ridic o intrebare, poate stie cineva.

Motorul meu e limitat la 130 km/h.

Am desfacut carburatorul si nu am gasit nicio reductie. Manerul de acceleratie face cursa completa. Nu stiu de unde ar putea fi.

Stie cineva de unde ar putea fi? Hondica mea e PC 26 de prin 96.

Multumesc in avans celor ce s-au lovit deja de problema.

Mai mult ca sigur e din carburatoare. Verifica jigleoarele si cuiele si compara codurile de pe ele cu ce zice in manual.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult ca sigur e din carburatoare. Verifica jigleoarele si cuiele si compara codurile de pe ele cu ce zice in manual.

Sarumana! Asa am sa fac! Va tin la curent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt, dupa cum stiti, posesor de CB 500, prin Bucuresti.

Mi-am rupt scarita fata dreapta. Are cineva o scarita in plus sau de la alt motor care sa se potriveasca (partea mobila, nu montura fixa)?

M-ati ajuta enorm, e super nasol fara scarita si mi-e sa nu fac accident, dar nu ma pot deplasa nici fara motor.

Mii de multumiri, e oarecum urgent...

 

Andrei

 

Pentru cei ce ma pot ajuta: 0723 464804

 

 

nu merge sudat? scarita mea fata a fost sudata a doua oara si se comporta bine :)

Ultima data...funny poveste. Am avut un mic accident stupid in Muntenegru. Nu stiu pe unde ma uitam cand colegu din fata a franat brusc ca i-a tipat GPS-ul. Eu l-am vazut prea tarziu, am franat tare dar intr-o fractiune de secunda eram pe jos. Oglinda rupta, scarita crapata pe fosta sudura (exact la "incheietura"), nu se putea merge asa. Noroc mare ca vine o femeie si ne intreba in romaneste daca suntem Ok, si ne invita la un suc, cafea. Era romanaca ce traia acolo de 20 de ani. Nu mai spun ca ne-a ajutat cu toate. Fi-su a dat un tel la un motociclist si ne-au dus (cu un mertan clasa E) la cineva care suda aluminiu. Oglinda, i-au facu o gaura si filet si am prins-o cu un surub de dedesupt. Perfect, mai simplu ca acasa. Cateodata ai si noroc, dupa un ghinion :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. cumpar sa pt un cb din 2001..

 

 

salut,

vorbeste cu userul ROBYB, il gasesti la pagina 342

 

 

APROPO

 

Stiu ca s-a mai discutat despre ce tip de ulei folosim la cb dar am fost la service pt al schimba si cei de acolo mi-au spus sa ii pun motul 7100, eu stiu ca trebe ceva gen motul 5100 10w40, ceea ce am si acum in el, stiu ca o mare parte dintre voi il folosesc,

intrebarea mea : exista vreo diferenta notabila intre cele doua in afara de pret?

 

 

 

SPOR

Editat de ANDREIBAD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

vorbeste cu userul ROBYB, il gasesti la pagina 342

 

 

APROPO

 

Stiu ca s-a mai discutat despre ce tip de ulei folosim la cb dar am fost la service pt al schimba si cei de acolo mi-au spus sa ii pun motul 7100, eu stiu ca trebe ceva gen motul 5100 10w40, ceea ce am si acum in el, stiu ca o mare parte dintre voi il folosesc,

intrebarea mea : exista vreo diferenta notabila intre cele doua in afara de pret?

 

 

 

SPOR

 

Diferente sunt intre ele, dar se vad la motoare gen cbr 600-900-1000, motoare de turatie. Cb-ul nu e nici pe departe un motor de turatie. Ultimele 3 schimburi le-am facut cu 5100 si nu am sa ii reprosez nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

vorbeste cu userul ROBYB, il gasesti la pagina 342

 

 

APROPO

 

Stiu ca s-a mai discutat despre ce tip de ulei folosim la cb dar am fost la service pt al schimba si cei de acolo mi-au spus sa ii pun motul 7100, eu stiu ca trebe ceva gen motul 5100 10w40, ceea ce am si acum in el, stiu ca o mare parte dintre voi il folosesc,

intrebarea mea : exista vreo diferenta notabila intre cele doua in afara de pret?

 

 

 

SPOR

cb-ul nu e pretentios. eu am acum in el castrol grand prix 10 w40 si merge belea cu el si este destul de accectabil ca si pret :) ms pt informatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...