ANDREIBAD Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) am patit la un R6 dupa un drum pe ploaie torentiala sa-mi oxideze contactul de la butonul de pornire. Dar daca zici ca se intampla ceva cand apesi inseamna ca nu e asta. La tine se comporta ca o baterie moarta(nu face si un tacanit?). Incearca sa o pornesti impinsa, si daca merge e posibil sa mearga alternatorul dar sa nu incarce bateria. merci de sfat o sa incerc cu inpinsul, macar sa porneasca ca sa o duc pana la service, nu e de la apa, am mers si pe ploi torentiale si nu a avut nimic, alte idee careva??? bafta Editat August 5, 2011 de ANDREIBAD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Vezi releul de pornire, e pe partea dreapta sub panoul de sub sa, a mai patit un amic tot cu cb, avea mufele oxidate si mergea numai cand vroia ea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Vezi releul de pornire, e pe partea dreapta sub panoul de sub sa, a mai patit un amic tot cu cb, avea mufele oxidate si mergea numai cand vroia ea ... Multumesc ThunderByte, ar fi bine sa fie doar atat, o sa incerc azi (daca nu incepe ploaia) cand ajung acasa sa ii curat cele doua prinderi la mufe, am mai desfacut capacul ala acu cateva zile, dar m-am uitat ca vitelul la poarta noua oricum, dc aveam un picior rupt nu cred ca eram atat de sup cum is, nu sh dc ma intelegi, Multumest tututor de sprijin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Multumesc ThunderByte, ar fi bine sa fie doar atat, o sa incerc azi (daca nu incepe ploaia) cand ajung acasa sa ii curat cele doua prinderi la mufe, am mai desfacut capacul ala acu cateva zile, dar m-am uitat ca vitelul la poarta noua oricum, dc aveam un picior rupt nu cred ca eram atat de sup cum is, nu sh dc ma intelegi, Multumest tututor de sprijin salut am vorbit la telefon ti-am zis sa verifici bateria + incarcarea . o alta problema poate sa fie periile de la electromotor . Dar asa pe ghicite e mai greu , vezi tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 salut am vorbit la telefon ti-am zis sa verifici bateria + incarcarea . o alta problema poate sa fie periile de la electromotor . Dar asa pe ghicite e mai greu , vezi tu salut baieti,, a-ti avut dreptate erau periile sau cum se numesc de la electromotor (care se afla pe partea dreapta a motocicletei), cum le-am desfacut le-am curatat putin cu sprey degripant, le-am sters si apoi insurubat la loc, a pornit imediat dar nu imi dau seama dc a facut asa pt ca erau bine prinse in cele 2 suruburi, la sfatul vostru am sa il duc luni la service si am sa-i rog pe baieti sa imi verif si amperajul din electromotor si bateria sa fiu sigur ca is ok, eu ma gandeam ca poate fi ceva din "nuca" de pornire de pe ghidon....(ma bucur ca nu a fost acolo buba) inca o data multumesc de ajutor apropo , are careva un chit de lant de vanzare?????????? vreau sa ii schimb si becurile de la vitezometru (sau ars), am inteles ca imi trebuiesc becuri de 1,7 si ca le pot schimba singur pt ca se schimba usor???? asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Bine ca ai rezolvat. Acum eu Am o problema, cred ca ii stiu cauza si rezolvarea, vreau doar sa fiu sigur inainte de a investi un ban. Joc in ghidon. Daca iau mainile de pe ghidon pe la 50-60 incepe sa tremure din ce in ce mai tare pana ajunge (cel mai probabil) la voblaj. De vina este rulmentul din jug, corect ? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Bine ca ai rezolvat. Acum eu Am o problema, cred ca ii stiu cauza si rezolvarea, vreau doar sa fiu sigur inainte de a investi un ban. Joc in ghidon. Daca iau mainile de pe ghidon pe la 50-60 incepe sa tremure din ce in ce mai tare pana ajunge (cel mai probabil) la voblaj. De vina este rulmentul din jug, corect ? Merci mai degraba roata fata dezechilibrata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 mai degraba roata fata dezechilibrata da..ar fi si asta o varianta. se procedeaza la fel ca la masina ? ma duc la vulcanizare si pun baietii niste plumbi ? sau nu e asa usor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 da..ar fi si asta o varianta. se procedeaza la fel ca la masina ? ma duc la vulcanizare si pun baietii niste plumbi ? sau nu e asa usor ? tot asa , numai vezi la vulcanizare sa aiba aparatura pt roata moto , adica sa poata prinde roata in scula aia de echilibrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 mai degraba roata fata dezechilibrata Asta sau e cauciucul de rahat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Asta sau e cauciucul de rahat. pai cam aceste 3 variante le aveam si eu in cap : cauciuc praf, roata ne-echilibrata sau rulemntul. Acu daca e s-o iau pe incercate n-ajung nicaieri...sunt putin in dubii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 pai cam aceste 3 variante le aveam si eu in cap : cauciuc praf, roata ne-echilibrata sau rulemntul. Acu daca e s-o iau pe incercate n-ajung nicaieri...sunt putin in dubii Ca sa vezi daca sunt rulmentii, desi daca se strica rulmentii nu iti face asa, o pui pe cricul central, rogi pe cineva sa stea pe locul din spate astfel incat roata fata sa stea in aer si verifici sa se miste lejer si fara joc ghidonul stanga-dreapta. O duci la echilibrat si cand invarte roata te uiti la suprafata de calcare sa nu iti fluctueze ... la mine facea la fel si am zis ca e din echilibrare dar cand am pus-o pe masina suprafata de rulare avea o tesitura in interior intr-o zona, cum am schimbat cauciucul cum am rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Ca sa vezi daca sunt rulmentii, desi daca se strica rulmentii nu iti face asa, o pui pe cricul central, rogi pe cineva sa stea pe locul din spate astfel incat roata fata sa stea in aer si verifici sa se miste lejer si fara joc ghidonul stanga-dreapta. O duci la echilibrat si cand invarte roata te uiti la suprafata de calcare sa nu iti fluctueze ... la mine facea la fel si am zis ca e din echilibrare dar cand am pus-o pe masina suprafata de rulare avea o tesitura in interior intr-o zona, cum am schimbat cauciucul cum am rezolvat problema. Asa o sa fac. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dunechild Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 (editat) Salutare. Sunt, dupa cum stiti, posesor de CB 500, prin Bucuresti. Mi-am rupt scarita fata dreapta. Are cineva o scarita in plus sau de la alt motor care sa se potriveasca (partea mobila, nu montura fixa)? M-ati ajuta enorm, e super nasol fara scarita si mi-e sa nu fac accident, dar nu ma pot deplasa nici fara motor. Mii de multumiri, e oarecum urgent... Andrei Pentru cei ce ma pot ajuta: 0723 464804 Editat August 8, 2011 de dunechild Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDude Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Legat de problema cu voblajul - verifica si prinderea rotii spate: cele doua gradatii de pe laterale trebuie sa fie identice, altfel roata stă strâmb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Salutare. Sunt, dupa cum stiti, posesor de CB 500, prin Bucuresti. Mi-am rupt scarita Andrei Pentru cei ce ma pot ajuta: 0723 464804 Ti-am dat si pm, provizoriu poti pune scarita spate in loc, (eu o am asa de un an), iar daca mai ai si in spate pe cineva are cat de cat de ce se sprijini. scarite am vazut la romimoto, nush cat dureaza sa le trimita... sper ca ti am fost de ajutor, bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dunechild Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Ti-am dat si pm, provizoriu poti pune scarita spate in loc, (eu o am asa de un an), iar daca mai ai si in spate pe cineva are cat de cat de ce se sprijini. scarite am vazut la romimoto, nush cat dureaza sa le trimita... sper ca ti am fost de ajutor, bafta. Acu am vazut, nu stiu ce e cu mailul meu de nu ma tine la curent cu ce e pe aici. Pentru moment o sa pun una de pe spate, mai tarziu vad eu ce fac. Multumesc mult pentru sfaturi... Mai ridic o intrebare, poate stie cineva. Motorul meu e limitat la 130 km/h. Am desfacut carburatorul si nu am gasit nicio reductie. Manerul de acceleratie face cursa completa. Nu stiu de unde ar putea fi. Stie cineva de unde ar putea fi? Hondica mea e PC 26 de prin 96. Multumesc in avans celor ce s-au lovit deja de problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Mi-am schimbat anvelopele, aveam niste... opinci dunlop erau f vechi, spatele era cam patrat, iar acum i-am pus pirelli sport demon. Prima impresie: zici ca am alta motocicleta se apleaca f repede si da un sentiment de siguranta acolo. Mai revin cu impresii dupa un drum mai solicitant pt ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 (editat) Acu am vazut, nu stiu ce e cu mailul meu de nu ma tine la curent cu ce e pe aici. Pentru moment o sa pun una de pe spate, mai tarziu vad eu ce fac. Multumesc mult pentru sfaturi... Mai ridic o intrebare, poate stie cineva. Motorul meu e limitat la 130 km/h. Am desfacut carburatorul si nu am gasit nicio reductie. Manerul de acceleratie face cursa completa. Nu stiu de unde ar putea fi. Stie cineva de unde ar putea fi? Hondica mea e PC 26 de prin 96. Multumesc in avans celor ce s-au lovit deja de problema. Mai mult ca sigur e din carburatoare. Verifica jigleoarele si cuiele si compara codurile de pe ele cu ce zice in manual. Editat August 10, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dunechild Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Mai mult ca sigur e din carburatoare. Verifica jigleoarele si cuiele si compara codurile de pe ele cu ce zice in manual. Sarumana! Asa am sa fac! Va tin la curent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Salutare. Sunt, dupa cum stiti, posesor de CB 500, prin Bucuresti. Mi-am rupt scarita fata dreapta. Are cineva o scarita in plus sau de la alt motor care sa se potriveasca (partea mobila, nu montura fixa)? M-ati ajuta enorm, e super nasol fara scarita si mi-e sa nu fac accident, dar nu ma pot deplasa nici fara motor. Mii de multumiri, e oarecum urgent... Andrei Pentru cei ce ma pot ajuta: 0723 464804 nu merge sudat? scarita mea fata a fost sudata a doua oara si se comporta bine Ultima data...funny poveste. Am avut un mic accident stupid in Muntenegru. Nu stiu pe unde ma uitam cand colegu din fata a franat brusc ca i-a tipat GPS-ul. Eu l-am vazut prea tarziu, am franat tare dar intr-o fractiune de secunda eram pe jos. Oglinda rupta, scarita crapata pe fosta sudura (exact la "incheietura"), nu se putea merge asa. Noroc mare ca vine o femeie si ne intreba in romaneste daca suntem Ok, si ne invita la un suc, cafea. Era romanaca ce traia acolo de 20 de ani. Nu mai spun ca ne-a ajutat cu toate. Fi-su a dat un tel la un motociclist si ne-au dus (cu un mertan clasa E) la cineva care suda aluminiu. Oglinda, i-au facu o gaura si filet si am prins-o cu un surub de dedesupt. Perfect, mai simplu ca acasa. Cateodata ai si noroc, dupa un ghinion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gajo_Dilo Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 salut. cumpar sa pt un cb din 2001.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 (editat) salut. cumpar sa pt un cb din 2001.. salut, vorbeste cu userul ROBYB, il gasesti la pagina 342 APROPO Stiu ca s-a mai discutat despre ce tip de ulei folosim la cb dar am fost la service pt al schimba si cei de acolo mi-au spus sa ii pun motul 7100, eu stiu ca trebe ceva gen motul 5100 10w40, ceea ce am si acum in el, stiu ca o mare parte dintre voi il folosesc, intrebarea mea : exista vreo diferenta notabila intre cele doua in afara de pret? SPOR Editat August 17, 2011 de ANDREIBAD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 salut, vorbeste cu userul ROBYB, il gasesti la pagina 342 APROPO Stiu ca s-a mai discutat despre ce tip de ulei folosim la cb dar am fost la service pt al schimba si cei de acolo mi-au spus sa ii pun motul 7100, eu stiu ca trebe ceva gen motul 5100 10w40, ceea ce am si acum in el, stiu ca o mare parte dintre voi il folosesc, intrebarea mea : exista vreo diferenta notabila intre cele doua in afara de pret? SPOR Diferente sunt intre ele, dar se vad la motoare gen cbr 600-900-1000, motoare de turatie. Cb-ul nu e nici pe departe un motor de turatie. Ultimele 3 schimburi le-am facut cu 5100 si nu am sa ii reprosez nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gajo_Dilo Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 salut, vorbeste cu userul ROBYB, il gasesti la pagina 342 APROPO Stiu ca s-a mai discutat despre ce tip de ulei folosim la cb dar am fost la service pt al schimba si cei de acolo mi-au spus sa ii pun motul 7100, eu stiu ca trebe ceva gen motul 5100 10w40, ceea ce am si acum in el, stiu ca o mare parte dintre voi il folosesc, intrebarea mea : exista vreo diferenta notabila intre cele doua in afara de pret? SPOR cb-ul nu e pretentios. eu am acum in el castrol grand prix 10 w40 si merge belea cu el si este destul de accectabil ca si pret ms pt informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.