Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Parbrizul ala nu face mare lucru, ca sa faca ceva diferenta trebuie sa il pui aproape vertical, lucru care nu avantajeaza ca aspect motorul, altfel daca il pui la unghi o sa iti dea tot vantul in gat si casca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sa ma inscriu in randurile posesorilor de CB 500. O am din 4 august a.c. iar poze se afla mai jos. Neagra si impacabila! Ca si prima motocicleta sunt foarte incantat de ea si nu cred ca apuc sa ma plictisesc foarte usor :)

Dupa o luna si jumate in traficul si peisajul betonat al Bucurestiul, dar si ca incepator haideti sa va povestesc ce am cutezat in mai putin de doua luni:

1. Prim chestie de incepator a fost sa ma trezesc, la semafor cu unul infipt in teava mea de esapament. Norocul sau inspiratia a fost sa am mana pe frana. Am dus-o la unul la my Moto care doar s-a uitat la ea si mi-a zis ca e ok. inidivdul cu masina a avut bara fata sub farul stang gaurita! Bun, mergem mai departe.

2. Eram tot la semafor, la Victoriei, cel care te duce din mijlocul pietei spre bd. Aviatorilor. Eram pe banda (in partea ei dreapta) si nu pe linia dintre benzi.Plec si imediat pe piciorul meu drept vad/simt cum se urca o roata de Citroen C3. Vad acel alba; farul si bara, cum ajunge pana la genunchiul meu si preseaza piciorul de motor. Am accelerat si am scapat…o frana m-ar fi aruncat de pe motor sau sub rotile unei masini. Repet, pelcare de pe loc de la semafor. Ma opresc pe partea dreapta, dar dobitonul nu s-a sinchisit sa opreasca!

3. Acum doua saptamani. Plecare de pe loc la interesectia N Titulescu cu strada ce are liniile de tramvai - Iacob Felix. Sunt langa bordura, plec de pe loc si dau sa fac dreapta. Linia de tramvai imi era in stanga. Am facut dreapta doar ca roata de pe spate a prins linia de tramvai si motorul a aluncat. Eu pe jos privieam cum motorul face 360 grade pe asflat. Culcata pe partea cu toba de esapament. Umar, cot si mana protejate de geaca si manusa, dar abuzate de lovitura. Motorul are toba zgariata pana la otel, protectie ghidon maner dreapta zgariat, oglinda zagriat dar intacta.Cu alte cuvinte: mi-am luat botezul! Am verifciat-o si am scapt si de aceasta data!

 

Ce sa mai...un moto solid!

 

Altfel, exista intalniri ale noastre (ca sa zic asa) ?

Hai, o tomana faina!

post-66452-0-98909800-1317218253_thumb.jpg

post-66452-0-51686200-1317218272_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost cazut motorul tau, sau macar scapat, se vede din poze, amnele capete de maneta(frana si ambreiaj) sunt scariate/indoite.

In rest da ... impecabil. Baga niste crash bar-uri, sunt convins ca dupa cazatura ai capacul de la ambreiaj atins.

 

da, capacul de la ambreaj era atins de dinainte.

imi poti da un sfat de unde pot sa iau niste crash bar-uri ?

 

ms.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, capacul de la ambreaj era atins de dinainte.

imi poti da un sfat de unde pot sa iau niste crash bar-uri ?

 

ms.

Ia legatura cu mariusspuneceva de pe forum. PM sau 0746175884

 

Lantul l-ai mai uns?

Poza pare a fi facuta inainte sa cumpere motorul sau sa cada cu el cel putin, toba e neatinsa.

 

Ba frate da ce este la voi in Bucuresti, merg aia cu masinile cum apuca.

 

Si totusi cat ai dat pe motor?

 

Se numeste sat fara caini ... pe de-o parte e ca curu pe romaneste dar pe cealalta te cam doare in ula de niste chestii, fata de restul oraselor. Spre exemplu mie bucurestilul mi s-a parut singurul oras in care soferii constientizau cat de cat presenta motociclistilor printre ei si chiar respectau. Am fost foarte uimit cand mergand printre masini la semafor in coloana un tip a mutat autobuzul pe care il conducea ca sa am loc sa trec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut cu respect !

 

Am o mica problema, poate ma puteti ajuta.

Am nevoie urgent de piesa pe care pivoteaza frana de picior, in manual este denumita "Brake pedal pivot plate". Am atasat si pagina scanata in cazul in care nu stiti exact la ce ma refer. In detaliul de demontare/montare, piesa are numarul 18.

Am descoperit astazi cand am vrut sa schimb suportul de scarite de pe partea dreapta ca CB-ul meu nu are deloc aceasta piesa si ca cilindrul pe care pivoteaza frana de picior este prins direct de suportul de scarite. Probabil o inventie a fostului proprietar al motocicletei.

Prin urmare nu am cum sa schimb suportul de scarite fara sa fac rost si de aceasta piesa pe care pivoteaza frana de picior.

 

Aveti idee unde as putea gasi piesa asta ? mai demonteaza cineva vreun CB 500 ?

 

Mersi mult si asfalt uscat !

post-22810-0-70129900-1317587811_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut cu respect !

 

Am o mica problema, poate ma puteti ajuta.

Am nevoie urgent de piesa pe care pivoteaza frana de picior, in manual este denumita "Brake pedal pivot plate". Am atasat si pagina scanata in cazul in care nu stiti exact la ce ma refer. In detaliul de demontare/montare, piesa are numarul 18.

Am descoperit astazi cand am vrut sa schimb suportul de scarite de pe partea dreapta ca CB-ul meu nu are deloc aceasta piesa si ca cilindrul pe care pivoteaza frana de picior este prins direct de suportul de scarite. Probabil o inventie a fostului proprietar al motocicletei.

Prin urmare nu am cum sa schimb suportul de scarite fara sa fac rost si de aceasta piesa pe care pivoteaza frana de picior.

 

Aveti idee unde as putea gasi piesa asta ? mai demonteaza cineva vreun CB 500 ?

 

Mersi mult si asfalt uscat !

Stiu 2 persoane care dezmembreaza si la ambele cb-urile sunt dupa 97, deci nu au piesa respectiva(frana pe disc).

Nou pe original e 50,92 euro fata TVA, in lei cu tot cu TVA e 269,9. Nu stiu ce problema ai cu piesa aia dar e bine de stiut ca e din fier deci o poti reface lejer cu orice aparat de sudura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu 2 persoane care dezmembreaza si la ambele cb-urile sunt dupa 97, deci nu au piesa respectiva(frana pe disc).

Nou pe original e 50,92 euro fata TVA, in lei cu tot cu TVA e 269,9. Nu stiu ce problema ai cu piesa aia dar e bine de stiut ca e din fier deci o poti reface lejer cu orice aparat de sudura.

 

Si a mea e model 97', tot frana pe disc am...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am un Cb din 1994, cu urmatoarele probleme: un cilindru se incalzeste mai greu, dupa un timp isi da drumul, si a doua probleme da o gramada de rateuri. Ce ar trebui sa fac, sunt complet afon in mecanica. Multumesc anticipat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ThunderByte

"Ia legatura cu mariusspuneceva de pe forum. PM sau 0746175884"

 

rezolvat. multumesc.

 

@ Sandy 123

 

1600 EUR plus parbriz si suport bagaj (laterle + top case). mult sau putin?! nu stiu, dar stiu ca mi-a placut din prima!

 

@seadryro

da, a fost uns. fac chestia asta la 1000km. e bine asa sau mai des ? asta scrie in carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca nu am fost atent sa vad tija respectiva, am crezut ca e valabil si pentru modelul meu detaliul de montare/demontare.

Deci tija pe care se monteaza frana de picior este atasata direct de suportul de scarite dreapta ?

La a mea asa este, doar ca este imposibil de demontat...si nu am cum sa-l mut pe noul suport de scarite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca nu am fost atent sa vad tija respectiva, am crezut ca e valabil si pentru modelul meu detaliul de montare/demontare.

Deci tija pe care se monteaza frana de picior este atasata direct de suportul de scarite dreapta ?

La a mea asa este, doar ca este imposibil de demontat...si nu am cum sa-l mut pe noul suport de scarite.

Trebuie sa fie ceva, da suportul de scara jos cu tot cu pompa, borcanas de lichid si pedala si vezi care e treaba, mai mult ca sigur ai un cilindru cu un cap mai mare si cu celalant cap blocat de un splint la imbinarea dintre pedala si tija care intra in pompa.

 

Salutare!

 

Am un Cb din 1994, cu urmatoarele probleme: un cilindru se incalzeste mai greu, dupa un timp isi da drumul, si a doua probleme da o gramada de rateuri. Ce ar trebui sa fac, sunt complet afon in mecanica. Multumesc anticipat!!!

Vezi in prima faza bujiile. Daca ai cheia corecta poti sa ajungi la ele prin lateralul motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile sunt noi, marca NGK, le am schimbat de aprox. 2 luni...sa fie de la carburatoare?

Eu am patit ceva asemanator ,am schimbat bujiile care mergeau ,dar am zis ca e cazu sa le schimb .am cumparat NGK CRh9N si dupa cateva zile mergea foarte rau rateuri murea motoru la relanti. le-am pus inapoi pe cele vechi si problema s-a rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! am o intrebare pentru posesorii de CB 500 S. Difera partea de jos a cadrului, sau cadrul in general, exceptand supotul pentru semicarena si bord de la CB 500 S fata de CB 500 fara semicarena , ma refer in mod special la prinderea motorului pe cadru etc ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...