paimei01 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 (editat) Salut si eu. De la o vreme mi se pare ca nu mai trage motocicleta, sau m-am obisnuit cu ea. In viteza 1 prinde maxim 20, in a 2 a 40. La 80km/h sunt la 4000 de ture in a 6 a, la 100km/h la 4500. Si peste 120 am senzatia ca o fortez - peste 6000 de ture. Sunt normale valorile astea ? Motocicleta e din 1993 Editat Octombrie 6, 2011 de paimei01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Salut si eu. De la o vreme mi se pare ca nu mai trage motocicleta, sau m-am obisnuit cu ea. In viteza 1 prinde maxim 20, in a 2 a 40. La 80km/h sunt la 4000 de ture in a 6 a, la 100km/h la 4500. Si peste 120 am senzatia ca o fortez - peste 6000 de ture. Sunt normale valorile astea ? Motocicleta e din 1993 Nu te-ai obisnuit cu ea , probabil e timpul sa mai cureti carburatoarele schimbat filtre buji si reglat supape.ori benzina de la noi nui mai place. vitaza 1 doar 20 km/h este putin. La mine in 1 la 2000 de ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paimei01 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Da, avea o problema, a turat-o un mecanic, pana a iesit niste fum negru, acum merge perfect, se simte cum accelereaza. Mersesem prea mult cu ea sub-turata. De obicei la 4000 de ture schimb viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Si va mai intrebati de ce pica turbinele spre exemplu de la auto ... Una peste alta eu mi-am schimbat toba si drept urmare pe cea veche o vand. Daca e cineva interesat sa ma contacteze. - Toba noua - Toba veche, de vanzare. Am sa ii fac cateva poze mai pe seara si o sa le pun si pe alea. Alte poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandy123 Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Si va mai intrebati de ce pica turbinele spre exemplu de la auto ... Una peste alta eu mi-am schimbat toba si drept urmare pe cea veche o vand. Daca e cineva interesat sa ma contacteze. - Toba noua - Toba veche, de vanzare. Am sa ii fac cateva poze mai pe seara si o sa le pun si pe alea. Alte poze Zimi cat ceri pe ea? Cand am achizitionat CB'u avea o bataie care se auzea din motor un prieten mi-a schimbat lantu de distributie si nu mai batea nimic, a urmat un schimb de ulei( Castrol Actevo 10w40) niste bujii schimbate marca NGK, curatat si sincronizat carburatoarele si cand am pornit motoru am constatat ca are un fel de tacanic, un zgomot neplacut din zona ambreiajului. Acest prieten al meu a verificat tot la ambreiaj nu are nimic, s-a consultat si cu alti mecanici si unii i-au spus ca merge linistit si cu acest zgomot. Zicea ca daca era o problema cu ambreiajul era si problema cu schimbatul vitezelor sau sa sara din viteza in schimb nu am intalnit astfel de probleme MOTORUL MERGE OK, dar acel zgomot nu e normal. Zicea ca o alta problema ar putea fi chiar uleiul si ca daca as putea incerca sai bag un ulei de grosime 10w30, dar totusi exista riscu sa dau banii pe ulei din nou si sa aibe acelasi tacanit. Acuma intrebarea mea este daca vati confruntat cu astfel de probleme sau daca ma puteti sfatui ce pot sa fac sa dispara acel zgomot. Editat Octombrie 7, 2011 de Sandy123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 cine e din Timisoara si este dispus sa ne intalnim , vreau sa masor ceva distante la CB pentru niste crash-bar . mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Zimi cat ceri pe ea? Cand am achizitionat CB'u avea o bataie care se auzea din motor un prieten mi-a schimbat lantu de distributie si nu mai batea nimic, a urmat un schimb de ulei( Castrol Actevo 10w40) niste bujii schimbate marca NGK, curatat si sincronizat carburatoarele si cand am pornit motoru am constatat ca are un fel de tacanic, un zgomot neplacut din zona ambreiajului. Acest prieten al meu a verificat tot la ambreiaj nu are nimic, s-a consultat si cu alti mecanici si unii i-au spus ca merge linistit si cu acest zgomot. Zicea ca daca era o problema cu ambreiajul era si problema cu schimbatul vitezelor sau sa sara din viteza in schimb nu am intalnit astfel de probleme MOTORUL MERGE OK, dar acel zgomot nu e normal. Zicea ca o alta problema ar putea fi chiar uleiul si ca daca as putea incerca sai bag un ulei de grosime 10w30, dar totusi exista riscu sa dau banii pe ulei din nou si sa aibe acelasi tacanit. Acuma intrebarea mea este daca vati confruntat cu astfel de probleme sau daca ma puteti sfatui ce pot sa fac sa dispara acel zgomot. Daca zgmotul dispare cand tragi ambreiajul, atunci e de la rulmentul de la ambreiaj care costa cam 90 de lei. Daca se aude tare ar fi cazul sa il schimbi, dar daca se aude numai putin poti sa mai mergi cu el asa lejer. La mine se aude la relanti un cloncanit care dispare daca trag ambreiajul si nu ma grabesc deloc sa il schimb. Daca e vorba de o bataie de genul asta nu iti bate capul sa schimbi uleiul ca nu o sa dispara nici o bataie. - Poza promisa. Ma bate gandul sa imi iau de pe ebay asa ceva Am vazut la cineva la un sv si sunt foarte ok, mai ales la banii astia ... De cb nu se gasesc dar astea de hornet sunt exact cele de cb, in mod normal manetele difera dar suportii sunt identici. Intrebarea mea e, se mai baga careva, daca luam mai multi iesim si mai ok la transport . Editat Octombrie 7, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paimei01 Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 (editat) Jumatate de accident azi: viteza prea mare, apa pe jos. Deodata masina din fata opreste la un semafor pe care nu-l vazusem. Nici o problema, puteam opri de 2 ori in cat spatiu era. Pun frana spate, si putin fata, motocicleta incepe sa alunece si sa faca S uri, roata din spate - traiectorie sinusoidala, din ce in ce mai puternic, si ma indreptam fix spre masina din fata. Repede am lasat frana si am accelerat, fara sa vreau de fapt, am trecut milimetric pe langa masina si pe rosu. Cand am pus frana mergeam drept, o fi stramba roata. Editat Octombrie 9, 2011 de paimei01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Nu cred, de cele mai multe ori in spatiul de dinaintea semaforului sunt tot felul de chestii pe asfalt ... ulei, motorina si alte cacaturi scurse de la daciile de 2 bani. Cred ca te-ai panicat un pic, asfaltul ud si murdar si ... iata rezultatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paimei01 Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 (editat) M-am panicat dupa ce a inceput sa o ia in toate partile, nu inainte, nu aveam de ce. Dar e ceva in neregula cu roata din spate, cand pun frana mai puternic simt cum o ia intr-o parte. E frana cu tambur, pe asfalt uscat nu am putut nicidata bloca roata, acum ca a fost ud s-a blocat si a alunecat. Editat Octombrie 9, 2011 de paimei01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Apropo de discutiile de mai sus, si a mea face un sunet putin ciudat cand o tin la relanti, dar dispare cand trag ambreajul. Am inteles ca ar fi o problema destul de des intalnita la CB 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) M-am panicat dupa ce a inceput sa o ia in toate partile, nu inainte, nu aveam de ce. Dar e ceva in neregula cu roata din spate, cand pun frana mai puternic simt cum o ia intr-o parte. E frana cu tambur, pe asfalt uscat nu am putut nicidata bloca roata, acum ca a fost ud s-a blocat si a alunecat. Ti-a intrat apa la tambur, asa se intampla de cele mai multe ori, si mie imi face la fel cand ploua mai zdravan. Prima oara si eu m-am panicat ... Apropo de discutiile de mai sus, si a mea face un sunet putin ciudat cand o tin la relanti, dar dispare cand trag ambreajul. Am inteles ca ar fi o problema destul de des intalnita la CB 500. Si la mine face la fel se aude un toc toc toc enervantca si cum ar avea motorul in sine o bataie, desi nu se aude foarte tare ... problema e rulmentul de la oala de ambreiaj dar momentan nu il schimb, inca e in faza incipienta ca sa zic asa ... cand o sa inceapa sa huruie mai tare atunci am sa il schimb desi e un (cuvant urat) de bani(90 de lei) Editat Octombrie 10, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandy123 Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Vad ca toate CB'urile au un sunet specific ). Da in orice caz merg bine dale incolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 He he ... Sa auzi sunetul specific de la un gpz de 500, zici ca e un lighean cu suruburi, e foarte ciudat motorul ala ... Cb-ul se aude bine, cel putin al meu, daca trag ambreiajul cu motorul cald se aude(nici nu stiu cum sa ii zic) zumzet-ul, sa zicem, unei masinarii bine reglate la care toate piesele functionaza in armonie . E ca o bere buna savurata seara dupa o zi lunga de munca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Salutare baieti, trebuie sa imi schimb urgent guma pe spate, daca stiti/vindeti ceva ieftin si bun (fac cinste ).... Am gasit ceva de la HEIDENAU pe la 300 lei, dar nu stiu nimic de aceasta marca si pretul pt un no-name am impresia ca e cam mare... Astept pareri Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Salutare baieti, trebuie sa imi schimb urgent guma pe spate, daca stiti/vindeti ceva ieftin si bun (fac cinste ).... Am gasit ceva de la HEIDENAU pe la 300 lei, dar nu stiu nimic de aceasta marca si pretul pt un no-name am impresia ca e cam mare... Astept pareri Asfalt uscat Nu e chiar no name, firma e nemteasca si face gume destul de apreciate pentru enduro. Motorul meu e incaltat cu Heidenau (K62 si K63 parca) si sunt ok pe timp uscat si cald. Pe ploaie sau frig mi se par cam tari, deci aderenta scazuta. Oricum ar fi se preteaza la mers linistit, nici eu nu-s Rossi asa ca m-am inteles bine cu ele. Parerea mea ar fi sa iei o marca cunoscuta, chiar daca sunt mai scumpe gumele sunt importante si nu le schimbi in fiecare an, asa ca se merita investitia. Cat despre marci, mai cauta pe forum aici, sigur s-a mai discutat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 (editat) Salutare baieti, trebuie sa imi schimb urgent guma pe spate, daca stiti/vindeti ceva ieftin si bun (fac cinste ).... Am gasit ceva de la HEIDENAU pe la 300 lei, dar nu stiu nimic de aceasta marca si pretul pt un no-name am impresia ca e cam mare... Astept pareri Asfalt uscat Ei nu le schimbi o data pe an ... eu mi-am schimbat cauciucurile in toamna anul trecut, super bune, super aderenta, doar ca cel ce spate acu cere schimbat Depinde cum sunt, daca sunt moi au super aderenta dar se si duc repede daca sunt mai tari gen hidenau or sa tina mai mult dar aderenta se cam duce. Toba a ajuns la @Sandi123. Editat Octombrie 13, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seadryro Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 (editat) Salutare baieti, trebuie sa imi schimb urgent guma pe spate, daca stiti/vindeti ceva ieftin si bun (fac cinste ).... Am gasit ceva de la HEIDENAU pe la 300 lei, dar nu stiu nimic de aceasta marca si pretul pt un no-name am impresia ca e cam mare... Astept pareri Asfalt uscat http://www.ninjette.org/forums/showthread.php?t=9780 Editat Octombrie 14, 2011 de seadryro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Multumesc baieti, Am gasit un heidenau , luni ma duc sa il schimb Multumesc inca o data pentru sprijin. APROPO Spunea cineva mai sus daca sau cand facem si noi o ADUNARE , la o bere fara alcool/suc, un pahar de vorba ceva.... Ce spuneti ne vedem si noi ???? BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Ce bine e de voi, astia din bucuresti ... poate facem la vara undeva in tara o adunare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 Azi am vrut sa scot bateria, sa o duc in casa peste iarna, sa o mai bag la redresor din cand in cand. Ma trezesc ca intra cheia se roteste dar saua nu se ridica de nici o culoare,ramane blocata. Ceva nu e ok acolo la mecanismul ala. A mai patit careva asa ceva ? Ce pot sa fac, ce ma sfatuiti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 (editat) Azi am vrut sa scot bateria, sa o duc in casa peste iarna, sa o mai bag la redresor din cand in cand. Ma trezesc ca intra cheia se roteste dar saua nu se ridica de nici o culoare,ramane blocata. Ceva nu e ok acolo la mecanismul ala. A mai patit careva asa ceva ? Ce pot sa fac, ce ma sfatuiti ? Demonteaza panoul lateral de la yala, ar trebui sa ai ceva acces la sufa, mai mult ca sigur a sarit de undeva. Daca e sarita din yala pur si simplu tragi de sufa, dar daca e sarita din broasca, nu poti decat sa incerci sa agati cu ceva broasca prin lateral si sa tragi de cuiul care blocheaza limba la sa, desi am impresia ca nu ai acees la ea prin lateral. Alte variante fara sa distrugi ceva nu prea ai, eu zic sa incerci sa misti din sa in acelasi timp in care invarti cheia, sa ii dai un pumn, poate e limba aia intepenita sau ceva, am mai patit dinastea(nu la cb dar nu stii niciodata ...) Editat Octombrie 15, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 Demonteaza panoul lateral de la yala, ar trebui sa ai ceva acces la sufa, mai mult ca sigur a sarit de undeva. Daca e sarita din yala pur si simplu tragi de sufa, dar daca e sarita din broasca, nu poti decat sa incerci sa agati cu ceva broasca prin lateral si sa tragi de cuiul care blocheaza limba la sa, desi am impresia ca nu ai acees la ea prin lateral. Alte variante fara sa distrugi ceva nu prea ai, eu zic sa incerci sa misti din sa in acelasi timp in care invarti cheia, sa ii dai un pumn, poate e limba aia intepenita sau ceva, am mai patit dinastea(nu la cb dar nu stii niciodata ...) Merci, o sa mai incerc poate reusesc cumva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 mda, eu am o problema cu butucul in care bagi cheia sa pornesti moto - nu se mai invarte cheia. ultima oara am mers vineri cu ea - m-am chinuit putin dar pana la urma a luat-o. azi dimineata dupa 15 min de incercari - nimic. Nici cu cheia de vineri, nici cu aia de rezerva. aceleasi chei merg OK atat la sa cat si la rezervor. Idei? Poate o fi intepenit ceva? ajuta daca bag o picatura de ulei? Stie careva de unde fac rost de un butuc nou cu cheile aferente + un service OK care sa se bage la asa ceva? (sa schimbe butucul) - sper sa nu fie cazul da'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 (editat) mda, eu am o problema cu butucul in care bagi cheia sa pornesti moto - nu se mai invarte cheia. ultima oara am mers vineri cu ea - m-am chinuit putin dar pana la urma a luat-o. azi dimineata dupa 15 min de incercari - nimic. Nici cu cheia de vineri, nici cu aia de rezerva. aceleasi chei merg OK atat la sa cat si la rezervor. Idei? Poate o fi intepenit ceva? ajuta daca bag o picatura de ulei? Stie careva de unde fac rost de un butuc nou cu cheile aferente + un service OK care sa se bage la asa ceva? (sa schimbe butucul) - sper sa nu fie cazul da'... Mai ieftin cred ca ai iesi daca l-ai duce la cineva care se ocupa de confectionat chei dupa yala, iesi mult mai ieftin asa, mai degraba iti face o cheie ca sa iti mearga contactul decat sa cumperi contact De cumparat cred ca gasesti la mtony (parca asa avea username-ul) Merci, o sa mai incerc poate reusesc cumva... Ai rezolvat ceva ? Editat Octombrie 17, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.