Doctor X Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 (editat) Uite aici kit de lant DID la 440 lei: http://consumabile.bepagroup.ro/kit-lant-did/kit-lant-honda/did-kit-lant-pentru-cb-500-2-zyl-94- Montajul costa 80 de lei la Florin-v. PS: Si-a inlocuit vreun detinator de CB500S semnalizatoarele spate si nu mai are nevoie de cele originale? As fi interesat sa i le cumpar. Multam! PPS: Nu cumparati semnalizatoare de la Wemoto. Se rup dupa 100 de km de mers mai vioi. Editat August 7, 2012 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 futui nu mai e ok la 8 ca la 7 a aparut progamare la dentist :| Atunci cred ca ne vedem in weekend. Mai vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pravale baba Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 Multumesc de info. Acum am 20.000 de km si lantul l-am uns cam la 500-600 km, cu un spray Motul cumparat de la Kronau, Cand am fost sa schimb cauciucurile, mi s-a spus ca trebuie schimbat. Am sa mai cer o parere. 900 mi s-a parut si mie extrem de mult dar am zis ca EK o fi vreo marca mult peste DID. Am gasit insa pe Internet preturi sensibil apropiate. Ma duc cand am timp la Florin sa iil intinda si sa imi zica cat mai tine. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 Multumesc de info. Acum am 20.000 de km si lantul l-am uns cam la 500-600 km, cu un spray Motul cumparat de la Kronau, Cand am fost sa schimb cauciucurile, mi s-a spus ca trebuie schimbat. Am sa mai cer o parere. 900 mi s-a parut si mie extrem de mult dar am zis ca EK o fi vreo marca mult peste DID. Am gasit insa pe Internet preturi sensibil apropiate. Ma duc cand am timp la Florin sa iil intinda si sa imi zica cat mai tine. Asfalt uscat. Eu am DID si sunt f multumit de el. Nu stiu cati kilometri are. 14000km am facut eu cu el pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Salut ! Are cineva chef de o tura pe amckart maine ? Bafta si asflat uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodoo69 Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Diferenta dintre lanturile cu garnituri O, X, Z ring. La X ring avem etanseitate in 2 puncte in timp ce la O ring avem intr un singur punct Z ring gasim aceleasi proprietati ca la X ring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dunechild Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Salutare la toata lumea! Am CB 500 din 96 cu tambur pe spate, desi in talon scrie PC32 (undeva in cartea de identitate scrie tip PC 26 E). Nu am schimbat mai nimic de doi ani in afara de antigel si inca merge exemplar, desi mai mult o folosesc la drumuri prin oras. Acum vreau sa fac un drum pe Transalpina cu intoarcere pe Transfagarasean. 1. ce ma sfatuiti sa schimb 2. unde gasesc piese mai ieftine dar bune 3. ce tip de piese ar trebui sa iau. Am incercat sa recitesc topicul de la pagina 1 dar dureaza prea mult si incerc sa le rezolv pe toate in cat mai scurt timp. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Daca uleiul e schimbat in termen nu trebuie sa schimbi nimic, unge lantul si ia un spray cu ulei de lant la tine si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Lichidul de frana se schimba la doi ani. Baga un ochi si la lant si pinioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei.Hrubaru Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 salut, poate ati mai avut si voi problema asta: 1. plec dimineata de acasa spre munca, totul foarte frumos 2. sta motocicleta la munca 4 sau 9 ore dupa care o pornesc si plec cu ea spre casa 3. dupa circa 1km de mers face niste semne de inecare si se opreste motorul - chiar daca o turez mai tare 4. toata chestia dureaza 3-4 secunde 5. incerc sa o pornesc si nu vrea 6. astept 2-3 minute, o pornesc si pana acasa toate merg normal 7. a doua zi, fix la fel .... ce poate sa fie ? poate sa fie legat de faptul ca in timpul zilei sta in soare ? /index.php?app=forums&module=post§ion=post&do=reply_post&f=67&t=30820 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Se baga cineva la o tura pe amckart maine de dimineata si pe urma la o plimbare prin imprejurimi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 (editat) salut, poate ati mai avut si voi problema asta: 1. plec dimineata de acasa spre munca, totul foarte frumos 2. sta motocicleta la munca 4 sau 9 ore dupa care o pornesc si plec cu ea spre casa 3. dupa circa 1km de mers face niste semne de inecare si se opreste motorul - chiar daca o turez mai tare 4. toata chestia dureaza 3-4 secunde 5. incerc sa o pornesc si nu vrea 6. astept 2-3 minute, o pornesc si pana acasa toate merg normal 7. a doua zi, fix la fel .... ce poate sa fie ? poate sa fie legat de faptul ca in timpul zilei sta in soare ? /index.php?app=forums&module=post§ion=post&do=reply_post&f=67&t=30820 Am patit si eu asta de multe ori la CB, dar cand era seara un pic mai rece (vreo 15 grade): ingheata carburatoarele. Vezi aici ce e aia: http://en.wikipedia.org/wiki/Carburetor_icing. Se rezolva incalzind un pic mai mult motorul si punand amestecul o idee mai bogat, dar afecteaza si consumul. Si nu se intampla decat daca e ceva mai umed afara (dupa ploaie) si racoare. Editat August 14, 2012 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei.Hrubaru Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Am patit si eu asta de multe ori la CB, dar cand era seara un pic mai rece (vreo 15 grade): ingheata carburatoarele. Vezi aici ce e aia: http://en.wikipedia.org/wiki/Carburetor_icing. Se rezolva incalzind un pic mai mult motorul si punand amestecul o idee mai bogat, dar afecteaza si consumul. Si nu se intampla decat daca e ceva mai umed afara (dupa ploaie) si racoare. pai acum sunt 25+ grade afara, iar in miezul zilei 30+. problema trebuie sa fie din alta parte. turatia la ralanti se regleaza la rece sau la cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodoo69 Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 (editat) Se baga cineva la o tura pe amckart maine de dimineata si pe urma la o plimbare prin imprejurimi ? suna bine, cat costa distractia? si ce inseamna dimineata? da mi un telefon dimineata. Editat August 14, 2012 de bodoo69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei.Hrubaru Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 salut, poate ati mai avut si voi problema asta: 1. plec dimineata de acasa spre munca, totul foarte frumos 2. sta motocicleta la munca 4 sau 9 ore dupa care o pornesc si plec cu ea spre casa 3. dupa circa 1km de mers face niste semne de inecare si se opreste motorul - chiar daca o turez mai tare 4. toata chestia dureaza 3-4 secunde 5. incerc sa o pornesc si nu vrea 6. astept 2-3 minute, o pornesc si pana acasa toate merg normal 7. a doua zi, fix la fel .... ce poate sa fie ? poate sa fie legat de faptul ca in timpul zilei sta in soare ? /index.php?app=forums&module=post§ion=post&do=reply_post&f=67&t=30820 nu mai patit nimeni asa ceva ? dintre atatia cb-isti sunt singurul asa norocos ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pieseapriliasr Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 nu mai patit nimeni asa ceva ? dintre atatia cb-isti sunt singurul asa norocos ? incearca sa o lasi sa mearga umpic pe relantiu 5-10 min inainte sa pleci,motorul e oarecum rece si deaia se ineaca.Asa iy facea lu varumiu la un cbr 600,daca plecai dupa 1-2 de mers in gol,se ineca si fara sa dai os bujiile nu pleca. HELP!vreau sa inchiriez un cb 500,ce consum scot afara pana in 120km/h(rare ori) mers normal legal 70-100km/h? mentionez ca sunt doar eu pe motor si fara bagaje,un ghiozdan atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei.Hrubaru Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 incearca sa o lasi sa mearga umpic pe relantiu 5-10 min inainte sa pleci,motorul e oarecum rece si deaia se ineaca.Asa iy facea lu varumiu la un cbr 600,daca plecai dupa 1-2 de mers in gol,se ineca si fara sa dai os bujiile nu pleca. HELP!vreau sa inchiriez un cb 500,ce consum scot afara pana in 120km/h(rare ori) mers normal legal 70-100km/h? mentionez ca sunt doar eu pe motor si fara bagaje,un ghiozdan atat. pai toata ideea e sa te urci pe ea si sa pleci ) nu sa stai dupa ea ... eu scot mixt 7% cu viteza medie de 60-80km/ora in bucuresti. poate mai poate confirma si altcineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pravale baba Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 Salut! Eu intotdeauna o pornesc cu socul tras si o cateva minute asa. Dau inapoi socul treptat si plec cam dupa 5 minute (cat dureaza sa ma echipez). Asa am fost invatat cand am cumparat-o, asa fac. Am inteles ca se procedeaza asa din cauza ca e pe carburatie si nu pe injectie. Referitor la consum, pentru 430 de kilometri la drum lung (Bucuresti - RM Valcea - Orsova) a consumat 17.x litri (am mers pana a ajuns pe rezerva si apoi am facut plinul pana in buza). Viteza de croaziera 90-100-110, turatie 4000-4500-5000 rpm, 2 persoane. In oras nu am calculat. Nu prea merg prin jungla urbana cu ea. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pieseapriliasr Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 pai toata ideea e sa te urci pe ea si sa pleci ) nu sa stai dupa ea ... eu scot mixt 7% cu viteza medie de 60-80km/ora in bucuresti. poate mai poate confirma si altcineva ma intereseaza afara consumul,eu sunt din brasov di vreau sa fac drumu' asta in ziua respectiva,sa imi fac idee cat m-ar costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pozaru' Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 ma intereseaza afara consumul,eu sunt din brasov di vreau sa fac drumu' asta in ziua respectiva,sa imi fac idee cat m-ar costa. A mea, de exemplu, nu mananca mai mult de 4,2l/100Km afara. Depinde foarte mult de cum e reglata carburatia si de starea generala a motorului. Am avut si consum mai mic, la inceput, cand nu dadeam in ea. Ia-ti o marja cand iti faci calculul, pune 5l/100km si in felul asta sigur nu vei ramane fara benzina pe drum. In alta ordine de idei, asta e primul meu post la CB-isti, am un CB500 PC26 din '95 si cu aceasta ocazie tin sa salut ceilalti posesori Intrebare: cand e urmatoarea intalnire si unde ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 ma intereseaza afara consumul,eu sunt din brasov di vreau sa fac drumu' asta in ziua respectiva,sa imi fac idee cat m-ar costa. A mea ia afara cam 4,5%, mers ceva mai sportiv. Daca o tii la 4-5k ture, consuma si mai putin. Acum, vorba cuiva de p-aci, depinde si de starea motorului per total. Andrei.Hrubaru, un consum mixt de 7% mi se pare foarte mare. A mea in oras ia 5.5%, deci consumul mixt ar fi undeva la 5%. Cred ca trebuie sa-ti faci carburatia si poate asa dispare si problema pe care o ai. Eventual un schimb de bujii. Pozaru', bine ai venit! Eu unul lipsesc toata saptamana viitoare, poate ne adunam pe urma la un cico Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 Deci a mea si a lui.....ahilepeleianul, nea luat 4,37 % consum afara cu un mers mai mult pe serpentine, si amandoi am avut cam acelasi consum, cel ce spunea ca are 7 % chiar daca ar fi in oras este anormal, nici macar una mai mare in capacitate nu ia atat, si cred ca a mea este cea mai batrana pe piata si totusi consuma bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 Ma ... mie imi lua 6 in oras in conditiile in care trageam de el destul de tare(nu ca as fi vre-un zmeu) ... afara undeva la 5 - 4.5 sau sub, depinde mult in ce conditii, ce viteza de mers aleg, bagaje, pasager, etc ... O singura data mi-a luat 6 extern, dar atunci am mers cu pasager si bagaje constant cu 140-160 ca a trebuit sa ajung urgent acasa in braila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pieseapriliasr Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 nultam de raspunsuri,astept sa vad si realitatea,in mare cred k nu o sa sara de 5,tinand cont ca nu o sa trag de ea,e de la inchiriat si nu as vrea belele.,o sa merg decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodoo69 Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 hallo flacai nu mai miscati nimic pe aici? domnu vlad ce model de toba ai ca vreau si eu una la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.