Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Salutare omule, eu am avut un CB500 anul trecut si stiu cum sta treaba cu el. Daca mai ai rabdare pana saptamana viitoare ne vedem si iti zic eu ce si cum cu lichidele, asta ca sa nu mai dai bani pe la un service ceva. Te pot ajuta sa iti faci schimbul de antigel, vii la mine la curte, bem un suc, stam la o vorba.

 

Cool. S-a facut. Da-mi un semn cand ai timp si ma teleportez la tine cu mobra :) Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ahilepeleianul Imi place motorul tau, mai e putin si iau si eu A-ul dupa care vreau tot un Honda Cb500 mai ales ca toti il lauda. Tu esti din Timisoara si daca nu te superi cat tea costat motorul ?.

Editat de Coste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de informatie Good, ma gandeam ca daca e din Timisoara sa imi spuna si mie unde unde pot gasi un Cb500 mai bun ca dupa ce iau A-ul vreua si un motor dar in partea asta nu prea am gasit acest model si alte modele nu imi plac sau ce imi place e mult prea scump pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mam gandit sa caut si in Germania dar ce am vazut eu pe net preturile de acolo sunt cam la fel ca cele de aici. Ce consum avea Cb-ul tau si cam la cati km se face schimbul de ulei la ele sau ce probleme, defecte au aceste motoare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Incerc de vreun an de zile sa-mi fac cont aici si in sfarsit am reusit :) De doua luni si doua saptamani sunt si fericitul posesor al unei Honda CB500 (atasat in poza) cu care am facut deja 5,000 de km. And I love it. Pentru doritori, am Haynes Service and Repair Manual pentru Honda CB500 in limba engleza, in format pdf.

Acum, desi tipul de la care am luat-o m-a asigurat ca e pusa la punct (si il cred), as vrea totusi sa merg la un service sa imi verifice lichidele toate, placutele si ce mai e de verificat. De asemenea, cred ca trebuie strans si vreun colier la esapamant ca o aud ca scapa pe undeva (am fost prin munti cu ea si s-a nimerit sa facem si drum neasfaltat si accidentat, vreo 50 de km, si cred ca acolo s-a desprins ceva, ca inainte nu facea). Deci ii rog pe cei experimentati sa ma indrume catre un service bun (cel de pe bd. Timisoara e ok? sau United Mototrs?). De asemenea o sa trebuiasca sa schimb guma pe spate ca asya pe care o am nu prea imi confera incredere si as vrea sa pun Michelin Anakee. Ce parere aveti?

In rest, ma bucur sa va "cunosc" si sunt oricand dispus sa ne scoatem mobrele la plimbare :)

 

Asfalt uscat!

 

Frumos motor :D

Este identic cu al meu ca model, CB500 V (adica modelul din '97). Doar ca al meu a suferit usoare modificari in timp.

Cand mai iesiti noaptea la plimbari prin bucuresti, da-ti un semn !

Bafta si asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare omule, eu am avut un CB500 anul trecut si stiu cum sta treaba cu el. Daca mai ai rabdare pana saptamana viitoare ne vedem si iti zic eu ce si cum cu lichidele, asta ca sa nu mai dai bani pe la un service ceva. Te pot ajuta sa iti faci schimbul de antigel, vii la mine la curte, bem un suc, stam la o vorba.

 

sa traiesti domnu

 

te deranjeaza daca iti mai vine un cb in curte? :D

asa la o discutie, un suc, o am de 1 luna

 

in ce zona stai si cand se poate? daca se poate :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ahilepeleianul Imi place motorul tau, mai e putin si iau si eu A-ul dupa care vreau tot un Honda Cb500 mai ales ca toti il lauda. Tu esti din Timisoara si daca nu te superi cat tea costat motorul ?.

 

Salut man. Nu, nu sunt din Timisoara, sunt din Bucuresti. Eu am dat 1700 de Euroi pe el, 33.500 de km, din '97 (PC32, model cu frana disc pe spate). Gasesti si mai vechi si la preturi mai bune. Oricum, nu te lua dupa nr de km, la motoare nu conteaza atat de tare ca la masini, poate sa aiba si 60,000 de km, nu are nimic. Sa fie ok mecanic si eventual estetic, desi la partea estetica o sa poti umbla dupa gustul tau. In rest, e o super motoreta, si pentru incepatori si cred ca si pentru ne-incepatori. Chiar daca o sa-mi iau peste un sezon, doua alta motoreta, p-asta n-o dau :D

 

Cheers!

 

Frumos motor :D

Este identic cu al meu ca model, CB500 V (adica modelul din '97). Doar ca al meu a suferit usoare modificari in timp.

Cand mai iesiti noaptea la plimbari prin bucuresti, da-ti un semn !

Bafta si asfalt uscat !

 

Multumesc :) Apreciem votul pozitiv. Prin Bucuresti nu e asa distractiv sa ne adunam, ar fi frumos sa facem niste iesiri, mai ales cu lume care stie trasee faine. Eu nu prea stiu. Dar poate ne invrednicim sa ne adunam la un moment dat si prin Bucuresti.

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit astazi pentru a treia oara pana acum, la relanti, cand motorul era cald un tacanit ciudat pe partea dreapta a motorului. Eram in intersectie ca l-as fi filmat pentru o proba video/audio insa pana cand am ajuns acasa, s-a dus. Ceva idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit astazi pentru a treia oara pana acum, la relanti, cand motorul era cald un tacanit ciudat pe partea dreapta a motorului. Eram in intersectie ca l-as fi filmat pentru o proba video/audio insa pana cand am ajuns acasa, s-a dus. Ceva idei?

 

Si la mine se aude, tot de la ambreiaj. Dar nu cred ca e ceva prea grav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, nu imi fac prea multe griji. Nu este un zgomot permanent, l-am auzit de trei ori pana acum ceteva secunde cand motorul era cald si statea la relanti.

O alta curiozitate este legata de cum va merge cutia de viteze. Observ in ultima vreme o incapatanare a ei de a intra in a 2a daca schimb undeva intre 4000-5000 de ture. Caraie si uneori ma trezesc accelerand in gol pe neutru. Trebuie verificat ceva sau e vina uleiului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, tu verifica sa ai ulei in motor, sa nu depaseasca linia de max sau sa fie sub linia de low. Asta se intampla cel mai probabil din cauza unui reglaj defectuos al ambreiajului, asta am patit si eu la CB. Cand schimbi viteza, tragi ambreiajul, lasi motorul o jumate de secunda, apoi apesi/ridici hotarat schimbatorul de viteze. Verifica cum este reglat ambreiajul, pariez ca e de acolo.

Fa asa ... intr-un final o sa iti sara din ce in ce mai des si ai sa faci ca mine ...

 

Schimba un pic mai hotarat, daca chiar si asa face figuri inseamna ca e problema din cutie, daca sare nu incerca sa bagi fortat ce o strici si mai tare si mai repede ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ambreiajul nu este reglat corect (zic eu cea mai probabila cauza) asa face. Nu strica sa regleze ambreiajul cum trebuie si sa observe daca mai face sau nu. Cand schimbi vitezele nu trebuie sa gadili schimbatorul, apesi sau ridici ferm (a nu se face confuzie cu lovit schimbatorul cum am mai vazut pe la unii)

Daca e reglat prost schimba prost in toate treptele ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul e la nivel, problema apare uneori doar cand dau a 2a din prima treapta in intervalul ala de ture 4000-5000 si cand motorul e cald. In restul treptelor merge parfum.

O sa vad cum evolueaza problema si daca simt ca e nevoie, fac o vizita cui trebuie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spuneti-mi si mie care stie, pe partea stanga unde se afla si schimbatorul de viteze este acel capac care ar trebui dupa stiinta mea sa fie acel alternator de unde ies firele spre releul de incarcare, am incercat sa desfac cutia aia ca nu stiam cum iese electromotorul si am constatat ca nu am scos capacul de tot ca am vazut niste rotite pe acolo si mia fost frica sa nu raman cu piese in plus , deci ce am vazut ca inauntru are ulei cumva si intrebarea mea asa trebuie sa fie ulei acolo sau trebuie sa fie uscat ,am auzit ca acel alternator de unde da curentul ar fi pe genul ala umed, este corec asa sau nu, rugamintea mea sa spuna cinevaa care stie nu parere ca am auzit ca asa ar fi ,ca ma gandesc ca daca ar fi fost uscat si eu am ulei sar fi bulit bobina de la rotor ,deci cum este corect. dau o bere la eventuala intalnire a CB-urilor 500 pentru informatia asta.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spuneti-mi si mie care stie, pe partea stanga unde se afla si schimbatorul de viteze este acel capac care ar trebui dupa stiinta mea sa fie acel alternator de unde ies firele spre releul de incarcare, am incercat sa desfac cutia aia ca nu stiam cum iese electromotorul si am constatat ca nu am scos capacul de tot ca am vazut niste rotite pe acolo si mia fost frica sa nu raman cu piese in plus , deci ce am vazut ca inauntru are ulei cumva si intrebarea mea asa trebuie sa fie ulei acolo sau trebuie sa fie uscat ,am auzit ca acel alternator de unde da curentul ar fi pe genul ala umed, este corec asa sau nu, rugamintea mea sa spuna cinevaa care stie nu parere ca am auzit ca asa ar fi ,ca ma gandesc ca daca ar fi fost uscat si eu am ulei sar fi bulit bobina de la rotor ,deci cum este corect. dau o bere la eventuala intalnire a CB-urilor 500 pentru informatia asta.?

 

salut,

 

daca vorbesti despre demaror, cel care apare in prima poza si e demontat in a doua, da, e normal sa ai ulei acolo, dar foarte putin, fix in zona conectarii.

post-12156-0-89906100-1343506242_thumb.jpg

post-12156-0-78765800-1343506255_thumb.jpg

Editat de Andrei.Hrubaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Andrei.Hrubaru...... eu vorbeam de partea cealanta ,mai exact pe partea cu schimbatorul de viteze ,tu imi arati partea cu ambreiajului,

 

ThunderByte....cred ca tu te-ai prins ce am intrebat eu si am vazut ca electromotorul este prins in 2 suruburi ,chestia este ca am vazut ca nu iesea din locas si am incercat sa desfac capacul ala prins in 8-9 suruburi si acolo am vazut ca era ulei eram curios daca este normal ca in dreptul acelui alternator ca pana la urma asa sar numi ar fi trebui sa fie umed sau nu. pana la urma am reusit sa scot electromotorul si mi-am dat seama de ce iesea asa mai greu ca avea o garnitura care cred ca este asa sa nu iasa uleiul de acolo. deci si eu cred ca acolo asa trebuie sa fie in ulei.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici un deranj. Stau pe sos. Bucuresti Magurele, sector 5. Apoi poate ne facem si noi un grup aici cu cateva persoane care merg asa mai lejer, ca nici eu nu ma dau tare prin oras, si facem niste plimbari nocturne, pe racoare.

 

eu stau la unirii, ne putem strange in fata la casa poporului.

 

hai pe joi seara asa, mai dam sfoara pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei.Hrubaru...... eu vorbeam de partea cealanta ,mai exact pe partea cu schimbatorul de viteze ,tu imi arati partea cu ambreiajului,

 

ThunderByte....cred ca tu te-ai prins ce am intrebat eu si am vazut ca electromotorul este prins in 2 suruburi ,chestia este ca am vazut ca nu iesea din locas si am incercat sa desfac capacul ala prins in 8-9 suruburi si acolo am vazut ca era ulei eram curios daca este normal ca in dreptul acelui alternator ca pana la urma asa sar numi ar fi trebui sa fie umed sau nu. pana la urma am reusit sa scot electromotorul si mi-am dat seama de ce iesea asa mai greu ca avea o garnitura care cred ca este asa sa nu iasa uleiul de acolo. deci si eu cred ca acolo asa trebuie sa fie in ulei.

 

pozele sunt facute din partea dreapta, adevarat, dar componenta de care vorbim este in partea stanga a motocicletei. montarea insa se face dinspre dreapta :) oricum, bine ca te-ai linistit ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ajung vineri in oras, oricum, poate ne vedem si i mai des, o vorba o informatie, o plimbarica o caterinca. Poate reusim sa facem un grup constant.

 

Pai atunci propun sa ne vedem nu joi, ci sambata, eventual poate facem si o iesire. Ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci propun sa ne vedem nu joi, ci sambata, eventual poate facem si o iesire. Ce ziceti?

 

nu propui rau

numai ca in we lumea e tirata prin afara orasului

ex we merg in vama

de obicei in we sunt plecat din localitate sau merg la pescuit ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e vorba de peste, pe unde te duci? Ca as vrea sa mai dau si eu la un carasel ceva. :cheers:

 

pai mai merg la mine in teleorman, dar acum e caldura mare domnu sef si nu prea doreste

 

trage doar sa moara :)

 

daca doresti putem organiza undeva in jurul bucurestiului.

 

eu planuiesc in luna august o plecate pe blasova / insula mare a brailei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...