Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1

Vezi ca nu e bine, ii dai sfaturi proaste si il bate nevasta, eventual o aduce si pe soacra-sa sa locuiasca cu el :D

 

Deci, orice ai face, nu folosi lemnul pentru snitele sau daca o faci ai mare grija sa nu te prinda.

 

Etrierii nu trebuie demontati, doar cablul de kilometraj si axul. Am verificat si in manualul de service, tot asta spune; mai spune cand o pui la loc sa aplici vaselina la distantieri, dar cel mai bine e sa iti tiparesti paginile din cartea de service si sa le tii langa tine in timpul operatiunii, are si poze pe langa instructiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc napoleon si Adrian B1 pentru sfaturi; candva saptamana asta ma apuc de ea, oricum mare dezamagire in week end cand imi planificasem o plimbarica de relaxare. Am si eu manual, dar este printat ...la a treia mana cred, pt. ca nu se mai intelege nimic. Am sa ma uit atent daca trebuie sa scot etrierul sau nu. Sincer nu prea m-am bagat eu la mecanica moto dar acum este necesar pt. ca platforma pana la service ma costa mult mai mult decat problema in sine...sper....:)

 

Asfalt uscat tuturor si am sa revin cu detalii dupa rezolvare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Daca te ajuta iti scanez paginile din manual, direct din cel original, si le postez. Dar nu e deloc complicat sa o demontezi, sunt doar 4 pasi (desfaci vitezometru, desfaci piulita ax, desfaci surub dreapta, scoti axul spre stanga sprijinind roata), trebuie sa ai insa grija cand o montezi cum strangi suruburile, 60 Nm la ax si 27 Nm la surubul de pe dreapta - la astea iti trebuie ori experienta multa ori o dinamometrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

N-aveti cumva din greseala un furtun de apa, de la radiator la capacul pompei de apa? Se cam prelinge apa pe acolo si n`as vrea sa raman pe undeva in weekend. Cat despre colier, da, e strans bine. Furtunul pare obosit, deci n`ar strica sa`l schimb. Unul nou e cam 60lei, si de aceea vreau prima data sa apelez la cineva, sau la dezmembrari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand sa cumperi unu nou daca este doar 60 de lei. Cel de la dezmembrări este tot vechi si poate ceda repede. Oricum trebuie sa dai drumu la lichidul de răcire cu ocazia asta mai bine il si schimbi cu unul nou. Furtunul+1,5l de antigel g12 hepu cu un bidon de apa distilata face pana in 40 de lei. Eu zic chiar daca platesti 100 de lei faci treaba buna. Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-l jos, curata de depuneri stutul pe care intra, misca-i putin pozitia (inclusiv a colierului, cativa mm sunt de ajuns) si strange-i colierul bine, eu zic ca se rezolva :) Daca nu, au furtune la metru cam la orice magazin mai rasarit de piese auto, dar nu prea rezista la fel de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand sa cumperi unu nou daca este doar 60 de lei. Cel de la dezmembrări este tot vechi si poate ceda repede. Oricum trebuie sa dai drumu la lichidul de răcire cu ocazia asta mai bine il si schimbi cu unul nou. Furtunul+1,5l de antigel g12 hepu cu un bidon de apa distilata face pana in 40 de lei. Eu zic chiar daca platesti 100 de lei faci treaba buna. Succes

Asa ar fi cel mai bine, ma impiedica doar bugetul, in rest asta ar fi cazul sa fac deja.

 

Da-l jos, curata de depuneri stutul pe care intra, misca-i putin pozitia (inclusiv a colierului, cativa mm sunt de ajuns) si strange-i colierul bine, eu zic ca se rezolva :) Daca nu, au furtune la metru cam la orice magazin mai rasarit de piese auto, dar nu prea rezista la fel de bine.

M-am gandit si eu la asta si cel mai probabil o sa si incerc. Iar despre faza cu furtun la metru nu stiu daca ar fi valabil fiindca exista coturi/curbe dupa cum stii, si sa nu cumva sa se stranguleze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vezi ca nu e bine, ii dai sfaturi proaste si il bate nevasta, eventual o aduce si pe soacra-sa sa locuiasca cu el :D

 

Deci, orice ai face, nu folosi lemnul pentru snitele sau daca o faci ai mare grija sa nu te prinda.

 

Etrierii nu trebuie demontati, doar cablul de kilometraj si axul. Am verificat si in manualul de service, tot asta spune; mai spune cand o pui la loc sa aplici vaselina la distantieri, dar cel mai bine e sa iti tiparesti paginile din cartea de service si sa le tii langa tine in timpul operatiunii, are si poze pe langa instructiuni.

 

Salutare,

 

Am reusit in cele din urma sa vulcanizez roata fata. Dupa ca am demontat-o am facut si scurta inspectie la rulmenti si totul parea ok, vaselina inca avea culoarea initiala desi nu a a umblat de foarte mult timp cineva pe acolo. Pasii sunt simpli:

- desfacut piulita din axul manei drepte (dupa ce am stabilizat motorul cu roata fata suspendata)

- slabit surubul din capatul furcii de pe mana stanga

- scos cablul de la vitezometru desfacand singurul surub pe care il are

- scos axul rotii prin partea cu mana stanga a furcii

- scos roata si avut grija la distantieri dupa care i-am scos si am dus roata la vulcanizare ( Str. Reinvierii 1-3 sector 2 Bucuresti - foarte ok oamenii)

- nu a fost nevoie sa scot etrierul la demontare

 

La montare am urmat pasii in sens invers insa, m-am chinuit un pic sa asez discul de frana in etrier intre placute. Am observat ca etrierul nu e prins de furca prin suruburi si doar are doua bolturi de ghidaj, iar pe furca sunt niste lacase cu garnituri.. El se echilibreaza singur in discul de frana ??!!?! (sper sa nu fi interpretat gresit mecanismul sau sa fi pierdut eu pe drum anumite componente :)))

 

Asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Pune-ti locatia la profil, daca nu stie nimeni in ce oras sau tara esti nu o sa primesti informatiile cele mai bune. In functie de oras sunt diverse variante, erau vreo 2 baieti pe forum care fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit un cb de vanzare la mine in oras, la 950 euro. e inscris pe ro.

 

http://postimg.org/gallery/eeycbvzg/ecfc70c9/

 

as vrea sa merg sa-l vad. imi puteti spune cam ce sa verific la el? cu ce probleme se confrunta modelu d-a lungu anilor?

 

mentionez ca e primul meu motor.

Editat de Cristian Filip
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Negative scenario: Cauciucul "nou" de pe spate pare ca trebuie schimbat, probabil si cel fata. Uite-te si ce DOT au sa nu fie mai vechi de 4 ani (ar fi ideal)... A fost vopsita, uite-te atent pe rezervor in stanga si in dreapta lui sa nu fi avut reparatii de prost gust. Uite-te in rezervor si vezi sa nu fie plin de brobonele de rugina (cateva e normal sa aiba, dar nu in exces). Daca vrei sa studiezi si cadrul, daca tin minte bine, in spatele carenutelor alora mici dintre aripa spate si rezervor, se vad imbinarile. Trebuie sa il rogi sa te lase sa le dai jos. La imbinari acolo daca e sarita vopseaua poti sa te intorci sa pleci, cadrul a fost strambat si indreptat in cel mai bun caz, stiu asta pentru ca eu am strambat unul de CB. (mentiune: nu l-am indreptat sau dat mai departe spre utilizare de bun) :) Inainte sa o pornesti incearca sa te asiguri ca motocicleta nu a functionat verificand caldura evacuarilor si a motorului. Desi pe caldurile astea chestia asta poate fi relativa, ar trebui sa porneasca fara soc. Singura problema pe care o cunosc la modelul asta e incarcarea. Stiu ca releul de incarcare stock tinde sa crape si cand se intampla asta e indicat sa il schimbi cu unul aftermarket. Mai poti arunca un ochi si pe la suspensiile fata (cele spate nu par sa aiba probleme dar la cele fata ai putea sa te uiti macar sa nu scape ulei pe la simeringuri), frane (cata viata mai au discurile si placutele), lant (cat de intins e)... Dar daca spui ca e prima motocicleta nu cred ca poti evalua corect ultimele 3 chestii...

 

Positive scenario: Arata bine, estetic si motocicleta a fost cu adevarat intretinuta. Si doar cateva din cele spuse la negative scenario sunt adevarate :D

 

Mechanic scenario: Cauti un service moto in Timisoara si rogi pe cineva de acolo sa-ti faca un test de compresie si vezi daca se poate ca in pretul lui sa intre o scurta verificare tehnica a motocicletei. Iti spune el ce ar trebui schimbat si-ti dai tu seama singur daca merita sau nu investitia. :)

 

Personal note: Ti-ai ales un model bun ca prima motocicleta, dar nu uita sa-ti cumperi si echipament complet cu protectii certificate de grad cat mai mare. Pretul este foarte mic pentru cum arata motocicleta si cum o prezinta proprietarul... Iar din cele 3 de mai sus, sa fiu in locul tau as alege varianta mecanic. Nu ar trebui sa te coste mai mult de 50-70 lei evaluarea asta si e indicat sa ajungi acolo oricum imediat dupa ce o cumperi. Mult succes iti doresc!

Editat de mikehit47
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Am cautat vreo cateva luni un CB500 in stare buna si ce am vazut erau destul de uzate, se vedea varsta pe ele. Din pacate CB 500 in stare buna e o pasare din ce in ce mai rara, ultimul s-a fabricat in 2003, adica acum 12 ani, iar cele mai multe la vanzare erau de dinainte de 2000.

 

Povestea mea s-a sfarsit cu final fericit, am luat ceva mai nou: CBF 500. Dar a fost si pretul pe masura (sensibil mai mare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vad eu:

-lipsesc acele mici carene laterale

-cauciucurile par in regula si se vad ca au "carne" pe ele.conteaza DOT-ul

-lantul pare ca mai are viata.In poza cu toba finala se observa ca intinzatorul este abia la 1/4 din "intindere"

-saua(tapiteria)a fost modificata/schimbata

-ambele capace bloc motor sunt atinse(unul mai putin ca celalalt).In cazul asta eu le-am facut asa cand am cazut cu ea ;)

In rest pare ok mobra.Grija mare la furca fata,discuri frana si sunet/mers motor atunci cand vei merge sa o vezi/probezi.

P.S. mie unul imi pare ca a fost revopsita ;)

Editat de MariusCB500
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...