Vizitator AdrianB1 Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 Vezi ca nu e bine, ii dai sfaturi proaste si il bate nevasta, eventual o aduce si pe soacra-sa sa locuiasca cu el Deci, orice ai face, nu folosi lemnul pentru snitele sau daca o faci ai mare grija sa nu te prinda. Etrierii nu trebuie demontati, doar cablul de kilometraj si axul. Am verificat si in manualul de service, tot asta spune; mai spune cand o pui la loc sa aplici vaselina la distantieri, dar cel mai bine e sa iti tiparesti paginile din cartea de service si sa le tii langa tine in timpul operatiunii, are si poze pe langa instructiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Dinu Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Multumesc napoleon si Adrian B1 pentru sfaturi; candva saptamana asta ma apuc de ea, oricum mare dezamagire in week end cand imi planificasem o plimbarica de relaxare. Am si eu manual, dar este printat ...la a treia mana cred, pt. ca nu se mai intelege nimic. Am sa ma uit atent daca trebuie sa scot etrierul sau nu. Sincer nu prea m-am bagat eu la mecanica moto dar acum este necesar pt. ca platforma pana la service ma costa mult mai mult decat problema in sine...sper.... Asfalt uscat tuturor si am sa revin cu detalii dupa rezolvare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Daca te ajuta iti scanez paginile din manual, direct din cel original, si le postez. Dar nu e deloc complicat sa o demontezi, sunt doar 4 pasi (desfaci vitezometru, desfaci piulita ax, desfaci surub dreapta, scoti axul spre stanga sprijinind roata), trebuie sa ai insa grija cand o montezi cum strangi suruburile, 60 Nm la ax si 27 Nm la surubul de pe dreapta - la astea iti trebuie ori experienta multa ori o dinamometrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Webb`R Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Va salut! N-aveti cumva din greseala un furtun de apa, de la radiator la capacul pompei de apa? Se cam prelinge apa pe acolo si n`as vrea sa raman pe undeva in weekend. Cat despre colier, da, e strans bine. Furtunul pare obosit, deci n`ar strica sa`l schimb. Unul nou e cam 60lei, si de aceea vreau prima data sa apelez la cineva, sau la dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Eu iti recomand sa cumperi unu nou daca este doar 60 de lei. Cel de la dezmembrări este tot vechi si poate ceda repede. Oricum trebuie sa dai drumu la lichidul de răcire cu ocazia asta mai bine il si schimbi cu unul nou. Furtunul+1,5l de antigel g12 hepu cu un bidon de apa distilata face pana in 40 de lei. Eu zic chiar daca platesti 100 de lei faci treaba buna. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Da-l jos, curata de depuneri stutul pe care intra, misca-i putin pozitia (inclusiv a colierului, cativa mm sunt de ajuns) si strange-i colierul bine, eu zic ca se rezolva Daca nu, au furtune la metru cam la orice magazin mai rasarit de piese auto, dar nu prea rezista la fel de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Webb`R Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 Eu iti recomand sa cumperi unu nou daca este doar 60 de lei. Cel de la dezmembrări este tot vechi si poate ceda repede. Oricum trebuie sa dai drumu la lichidul de răcire cu ocazia asta mai bine il si schimbi cu unul nou. Furtunul+1,5l de antigel g12 hepu cu un bidon de apa distilata face pana in 40 de lei. Eu zic chiar daca platesti 100 de lei faci treaba buna. Succes Asa ar fi cel mai bine, ma impiedica doar bugetul, in rest asta ar fi cazul sa fac deja. Da-l jos, curata de depuneri stutul pe care intra, misca-i putin pozitia (inclusiv a colierului, cativa mm sunt de ajuns) si strange-i colierul bine, eu zic ca se rezolva Daca nu, au furtune la metru cam la orice magazin mai rasarit de piese auto, dar nu prea rezista la fel de bine. M-am gandit si eu la asta si cel mai probabil o sa si incerc. Iar despre faza cu furtun la metru nu stiu daca ar fi valabil fiindca exista coturi/curbe dupa cum stii, si sa nu cumva sa se stranguleze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Dinu Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Vezi ca nu e bine, ii dai sfaturi proaste si il bate nevasta, eventual o aduce si pe soacra-sa sa locuiasca cu el Deci, orice ai face, nu folosi lemnul pentru snitele sau daca o faci ai mare grija sa nu te prinda. Etrierii nu trebuie demontati, doar cablul de kilometraj si axul. Am verificat si in manualul de service, tot asta spune; mai spune cand o pui la loc sa aplici vaselina la distantieri, dar cel mai bine e sa iti tiparesti paginile din cartea de service si sa le tii langa tine in timpul operatiunii, are si poze pe langa instructiuni. Salutare, Am reusit in cele din urma sa vulcanizez roata fata. Dupa ca am demontat-o am facut si scurta inspectie la rulmenti si totul parea ok, vaselina inca avea culoarea initiala desi nu a a umblat de foarte mult timp cineva pe acolo. Pasii sunt simpli: - desfacut piulita din axul manei drepte (dupa ce am stabilizat motorul cu roata fata suspendata) - slabit surubul din capatul furcii de pe mana stanga - scos cablul de la vitezometru desfacand singurul surub pe care il are - scos axul rotii prin partea cu mana stanga a furcii - scos roata si avut grija la distantieri dupa care i-am scos si am dus roata la vulcanizare ( Str. Reinvierii 1-3 sector 2 Bucuresti - foarte ok oamenii) - nu a fost nevoie sa scot etrierul la demontare La montare am urmat pasii in sens invers insa, m-am chinuit un pic sa asez discul de frana in etrier intre placute. Am observat ca etrierul nu e prins de furca prin suruburi si doar are doua bolturi de ghidaj, iar pe furca sunt niste lacase cu garnituri.. El se echilibreaza singur in discul de frana ??!!?! (sper sa nu fi interpretat gresit mecanismul sau sa fi pierdut eu pe drum anumite componente )) Asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 Etrier flotant, asa se numeste sistemul. E in regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Biru Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Salutare, stie careva de unde pot achizitiona protectii motor pentru un Cb 500 din 97 la un pret mai decent ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sury Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 salutare, ce nr. de cheie tubulara iti trebe pt bujii la CB500 (an 2002)? in trusa ei de scule originale este inclusa o asemenea cheie ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Eu am cheie de bujii in trusa de scule originala, e o tubulara la care folosesti surubelnita ca si maner... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
merkerik Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Salutare Unde pot achizitiona protectii motor pentru un Cb 500 din 2003 la un pret mai decent ? si suport topcase multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Pune-ti locatia la profil, daca nu stie nimeni in ce oras sau tara esti nu o sa primesti informatiile cele mai bune. In functie de oras sunt diverse variante, erau vreo 2 baieti pe forum care fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Salut, am la vanzare un motor de cb500 si carburatoare daca este cine va interesat. La motor lipseste intinzatorul de lant si electromotorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Filip Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 (editat) am gasit un cb de vanzare la mine in oras, la 950 euro. e inscris pe ro. http://postimg.org/gallery/eeycbvzg/ecfc70c9/ as vrea sa merg sa-l vad. imi puteti spune cam ce sa verific la el? cu ce probleme se confrunta modelu d-a lungu anilor? mentionez ca e primul meu motor. Editat Septembrie 7, 2015 de Cristian Filip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 (editat) Negative scenario: Cauciucul "nou" de pe spate pare ca trebuie schimbat, probabil si cel fata. Uite-te si ce DOT au sa nu fie mai vechi de 4 ani (ar fi ideal)... A fost vopsita, uite-te atent pe rezervor in stanga si in dreapta lui sa nu fi avut reparatii de prost gust. Uite-te in rezervor si vezi sa nu fie plin de brobonele de rugina (cateva e normal sa aiba, dar nu in exces). Daca vrei sa studiezi si cadrul, daca tin minte bine, in spatele carenutelor alora mici dintre aripa spate si rezervor, se vad imbinarile. Trebuie sa il rogi sa te lase sa le dai jos. La imbinari acolo daca e sarita vopseaua poti sa te intorci sa pleci, cadrul a fost strambat si indreptat in cel mai bun caz, stiu asta pentru ca eu am strambat unul de CB. (mentiune: nu l-am indreptat sau dat mai departe spre utilizare de bun) Inainte sa o pornesti incearca sa te asiguri ca motocicleta nu a functionat verificand caldura evacuarilor si a motorului. Desi pe caldurile astea chestia asta poate fi relativa, ar trebui sa porneasca fara soc. Singura problema pe care o cunosc la modelul asta e incarcarea. Stiu ca releul de incarcare stock tinde sa crape si cand se intampla asta e indicat sa il schimbi cu unul aftermarket. Mai poti arunca un ochi si pe la suspensiile fata (cele spate nu par sa aiba probleme dar la cele fata ai putea sa te uiti macar sa nu scape ulei pe la simeringuri), frane (cata viata mai au discurile si placutele), lant (cat de intins e)... Dar daca spui ca e prima motocicleta nu cred ca poti evalua corect ultimele 3 chestii... Positive scenario: Arata bine, estetic si motocicleta a fost cu adevarat intretinuta. Si doar cateva din cele spuse la negative scenario sunt adevarate Mechanic scenario: Cauti un service moto in Timisoara si rogi pe cineva de acolo sa-ti faca un test de compresie si vezi daca se poate ca in pretul lui sa intre o scurta verificare tehnica a motocicletei. Iti spune el ce ar trebui schimbat si-ti dai tu seama singur daca merita sau nu investitia. Personal note: Ti-ai ales un model bun ca prima motocicleta, dar nu uita sa-ti cumperi si echipament complet cu protectii certificate de grad cat mai mare. Pretul este foarte mic pentru cum arata motocicleta si cum o prezinta proprietarul... Iar din cele 3 de mai sus, sa fiu in locul tau as alege varianta mecanic. Nu ar trebui sa te coste mai mult de 50-70 lei evaluarea asta si e indicat sa ajungi acolo oricum imediat dupa ce o cumperi. Mult succes iti doresc! Editat Septembrie 7, 2015 de mikehit47 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Filip Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 o sa merg cel mai probabil cu unchiul meu, care e mecanic si totodata pasionat de moto, avand si el un gs500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 Am cautat vreo cateva luni un CB500 in stare buna si ce am vazut erau destul de uzate, se vedea varsta pe ele. Din pacate CB 500 in stare buna e o pasare din ce in ce mai rara, ultimul s-a fabricat in 2003, adica acum 12 ani, iar cele mai multe la vanzare erau de dinainte de 2000. Povestea mea s-a sfarsit cu final fericit, am luat ceva mai nou: CBF 500. Dar a fost si pretul pe masura (sensibil mai mare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Filip Postat Septembrie 7, 2015 Share Postat Septembrie 7, 2015 (editat) revin cu poze. maine merg s-o vad. uploading images screenshot software image upload windows screenshot upload a picture photo hosting sites free image host Editat Septembrie 7, 2015 de Cristian Filip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 (editat) Ce vad eu: -lipsesc acele mici carene laterale -cauciucurile par in regula si se vad ca au "carne" pe ele.conteaza DOT-ul -lantul pare ca mai are viata.In poza cu toba finala se observa ca intinzatorul este abia la 1/4 din "intindere" -saua(tapiteria)a fost modificata/schimbata -ambele capace bloc motor sunt atinse(unul mai putin ca celalalt).In cazul asta eu le-am facut asa cand am cazut cu ea In rest pare ok mobra.Grija mare la furca fata,discuri frana si sunet/mers motor atunci cand vei merge sa o vezi/probezi. P.S. mie unul imi pare ca a fost revopsita Editat Septembrie 8, 2015 de MariusCB500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 am eu carenele alea mici daca te hotaresti sa o cumperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Filip Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 am renuntat la achizitionarea ei, astept pana in primavara sa vad ce mai apare pe piata. @robyb, am vazut ca ai avut multe cb-uri la vanzare. le aduci de dincolo sau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 (editat) De ce ai renuntat ca arata bine din poze + avea accesorii ?. ( nu-l cunosc pe vanzator) ps: aveam cb-uri Editat Septembrie 9, 2015 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.