Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

stie careva cum putem vedea daca senzorul de la frana de mana e busit? (presupun ca firele le putem verifica cu o baterie...nu?)

si daca da - e vreun magazin de unde-l pot lua sa-l aiba pe stock? ar trebui sa fie ieftin...

 

Iei un multimetru, il pui pe masurarea rezistentei, pui cablurile pe cei doi papuci ai contactului frana (nu este senzor) si, daca atunci cand apesi butonelul, valoarea de pe ecran se duce spre 0 inseamna ca este bun. In caz contrar se poate desface foarte usor pentru curatare.

 

Nou gasesti pe Louis ( https://www.louis.eu/artikel/brake-light-switch-honda-front-wheel-fuer-honda-cb-500/10032206?filter_bike_id=0810&list=110427302 )

» Post actualizat in 23 Sep 2015 09:21

... de fapt ... cred ca este exact invers ... ar trebui sa aiba continuitate cand este eliberat, iar cand il apesi sa intrerupa circuitul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iei un multimetru, il pui pe masurarea rezistentei, pui cablurile pe cei doi papuci ai contactului frana (nu este senzor) si, daca atunci cand apesi butonelul, valoarea de pe ecran se duce spre 0 inseamna ca este bun. In caz contrar se poate desface foarte usor pentru curatare.

 

Nou gasesti pe Louis ( https://www.louis.eu/artikel/brake-light-switch-honda-front-wheel-fuer-honda-cb-500/10032206?filter_bike_id=0810&list=110427302 )

» Post actualizat in 23 Sep 2015 09:21

... de fapt ... cred ca este exact invers ... ar trebui sa aiba continuitate cand este eliberat, iar cand il apesi sa intrerupa circuitul

aaa... al meu n-are boton...

 

 

post-45176-0-32450700-1443004975_thumb.jpgpost-45176-0-76445500-1443004975_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Mi-a murit bateria (cel putin astea au fost simptomele si la concluzia asta am ajuns eu) si am zis sa mai cer o parere.Treaba a fost cam asa:

 

Mi-a pornit putin mai greu intr-o dimineata iar mai dupa-amiaza cand am dat sa pornesc iar nu a mai vrut. A fost sunetul si scaderea intensitatii luminilor ca si cum nu ar mai avea de unde trage curent. A pornit din prima de la o masina cu cabluri asa ca am dus-o acasa si a mers pornita din nou.Mi-am vazut de treaba iar pe seara iar nu pornea, asa ca am masurat urmatoarele:

- 11.6-11.7 V fara nimic pornit (deci bateria clar descarcata)

- am verificat curentul de scurgere poate este ceva in neregula (un scurt sau ceva): valoare de <100 uA mi se pare in parametri si destul de mica (in manual scrie ca tr sa fie max decat 1mA)

- am pus bateria la incarcat la un redresor peste noapte (~12 ore) dimineata avea aprox 12.8V (In manual scrie ca ar tr sa fie undeva la 13 o baterie optima, insa nu mai incarca redresorul, imi indica full si nu mai trecea curent prea mult) a pornit din prima dupa remontare. Cu aceasta ocazie am verificat voltajul de alimentare cand avea motorul pornit: 14.7-14.8V pe la 4500 de ture , mai sus nu am dat ca sa nu supar vecinii de dimineata. am plecat la o plimbare de ~100km fara nici un fel de problema.

- idea e ca peste doar o zi de nefolosit motocicleta am patit aceiasi figura.

 

Ce parere aveti, este vorba de baterie? Eu consider ca nu mai tine sarcina la fel de bine, bateria ne stiind cu exactitate de cand este pe motocicleta. Nu m-ar deranja sa o schimb sa stiu ca e noua dar am zis sa intreb daca ar mai fi ceva de verificat si daca cei 14.8V sunt pentru o functionare normala in mers.

 

O zi buna,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Mi-a murit bateria (cel putin astea au fost simptomele si la concluzia asta am ajuns eu) si am zis sa mai cer o parere.Treaba a fost cam asa:

 

Mi-a pornit putin mai greu intr-o dimineata iar mai dupa-amiaza cand am dat sa pornesc iar nu a mai vrut. A fost sunetul si scaderea intensitatii luminilor ca si cum nu ar mai avea de unde trage curent. A pornit din prima de la o masina cu cabluri asa ca am dus-o acasa si a mers pornita din nou.Mi-am vazut de treaba iar pe seara iar nu pornea, asa ca am masurat urmatoarele:

- 11.6-11.7 V fara nimic pornit (deci bateria clar descarcata)

- am verificat curentul de scurgere poate este ceva in neregula (un scurt sau ceva): valoare de <100 uA mi se pare in parametri si destul de mica (in manual scrie ca tr sa fie max decat 1mA)

- am pus bateria la incarcat la un redresor peste noapte (~12 ore) dimineata avea aprox 12.8V (In manual scrie ca ar tr sa fie undeva la 13 o baterie optima, insa nu mai incarca redresorul, imi indica full si nu mai trecea curent prea mult) a pornit din prima dupa remontare. Cu aceasta ocazie am verificat voltajul de alimentare cand avea motorul pornit: 14.7-14.8V pe la 4500 de ture , mai sus nu am dat ca sa nu supar vecinii de dimineata. am plecat la o plimbare de ~100km fara nici un fel de problema.

- idea e ca peste doar o zi de nefolosit motocicleta am patit aceiasi figura.

 

Ce parere aveti, este vorba de baterie? Eu consider ca nu mai tine sarcina la fel de bine, bateria ne stiind cu exactitate de cand este pe motocicleta. Nu m-ar deranja sa o schimb sa stiu ca e noua dar am zis sa intreb daca ar mai fi ceva de verificat si daca cei 14.8V sunt pentru o functionare normala in mers.

 

O zi buna,

Alex

Bateria ta nu mai are amperajul, poate sa iti indice si 14v daca are 2 sau 3 amperi nu poti sa pornesti, sigur bateria a ajuns la sfarsitul duratei de exploatare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasibproblema cu bateria am patit-o si eu.Dupa schimbarea ei,totul a redevenit la normal.Bateria veche,inlocuita tot de mine,avea o vechime de fix 2 ani(cat se zice ca tine o baterie moto).Parerea mea este sa o schimbi cu alta noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai da i niste ture si vezi sa nu ti faca si releul de incarcare figuri... lasa vecinii ca o sa se invete ei...

Salut, o sa incerc. ce figuri ar putea face? sa mearga la 14-15V la 4500-5000 de ture si apoi sa scoata mai putin?

nu ma gandeam ca s-ar putea intampla asa dar o sa ma uit. o sa verific si amperajul daca tot o sa merg iar cu multimetru la ea. Aveti idee cam cat ar tr sa scoata ca amperaj la incarcare Ca nu am gasit decat despre voltaj in manualul de la heynes pe care il am?

Editat de menseph
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa fie o valoare constanta, fara spike-uri mari cand ii dai gaz, chestii d astea. Daca releul e prajit iti dileste si bateria rapid

» Post actualizat in 24 Sep 2015 13:18

Trebuie sa fie o valoare constanta, fara spike-uri mari cand ii dai gaz, chestii d astea. Daca releul e prajit iti dileste si bateria rapid

» Post actualizat in 24 Sep 2015 13:19

Scuze, e din cauza telefonului, rog admin sa stearga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am gasit o honda CB500 care arata bine, din 94, cu 900 EUR (autentificare rar inclusa).

Mi-au spus ca are o problema la ambreiaj in sensul ca desi functioneaza, are un zgomot.

Oare despre ce ar putea fi vorba si cam cat ar costa?

 

Oare sa imi vad de treaba mea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai are ..... cred ca tu te-ai luat dupa pozitia axului care este la jumatate ,dar uite-te la ultima poza ..... e o sageata care indica uzura...... un kit in jur de 500 de lei (pinioane si lant).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, dupa aia m-am luat. Acum ca mi-ai atras atentia cred ca ai dreptate.

In fine, ideea e ca ce am vazut prin brasov arata mult mai rau. Acum daca mi-ar lua vreo 100 de eur ca sa rezolve problema as fi multumit.

 

Sunt constient ca voi mai cheltui niste bani...poate cauciucuri, ceva consumabile, insa nu as vrea sa bag mai mult de 300 maixm 400 EUR.

 

Acum incep sa caut si echipament. Toata distractia ma va duce pe la 2000 EUR in cel mai fericit caz...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, ce nr. de cheie tubulara iti trebe pt bujii la CB500 (an 2002)? in trusa ei de scule originale este inclusa o asemenea cheie ?

multumesc

 

vezi ca merge si aia de la Suzuki Bandit 600

 

Mda, dupa aia m-am luat. Acum ca mi-ai atras atentia cred ca ai dreptate.

In fine, ideea e ca ce am vazut prin brasov arata mult mai rau. Acum daca mi-ar lua vreo 100 de eur ca sa rezolve problema as fi multumit.

 

Sunt constient ca voi mai cheltui niste bani...poate cauciucuri, ceva consumabile, insa nu as vrea sa bag mai mult de 300 maixm 400 EUR.

 

Acum incep sa caut si echipament. Toata distractia ma va duce pe la 2000 EUR in cel mai fericit caz...

 

nu-ti recomand sa iei mobra cu probleme de la SerMoto, crede-ma pe cuvant, gasesti mai buna....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sebibv am eu de vanzare 2001,anvelope 2013,mici bubite pe capace de la scaparea moto(fostul propietar)vopsea originala,40000 km,acte in regula,inmatriculata.Ofer poze in detaliu.

Pret 1300 euro

Editat de MariusCB500
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...