MotoRocker Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 salutare, ce nr. de cheie tubulara iti trebe pt bujii la CB500 (an 2002)? in trusa ei de scule originale este inclusa o asemenea cheie ? multumesc vezi ca merge si aia de la Suzuki Bandit 600 Mda, dupa aia m-am luat. Acum ca mi-ai atras atentia cred ca ai dreptate. In fine, ideea e ca ce am vazut prin brasov arata mult mai rau. Acum daca mi-ar lua vreo 100 de eur ca sa rezolve problema as fi multumit. Sunt constient ca voi mai cheltui niste bani...poate cauciucuri, ceva consumabile, insa nu as vrea sa bag mai mult de 300 maixm 400 EUR. Acum incep sa caut si echipament. Toata distractia ma va duce pe la 2000 EUR in cel mai fericit caz... nu-ti recomand sa iei mobra cu probleme de la SerMoto, crede-ma pe cuvant, gasesti mai buna.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 (editat) @Sebibv am eu de vanzare 2001,anvelope 2013,mici bubite pe capace de la scaparea moto(fostul propietar)vopsea originala,40000 km,acte in regula,inmatriculata.Ofer poze in detaliu. Pret 1300 euro Editat Octombrie 13, 2015 de MariusCB500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 De unde esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 http://olx.ro/i2/oferta/honda-cb500-ID2sDwz.html#:a102546deb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 Vezi , ai rezolvat, 7 ani mai noua, cauciucuri noi,daca are si kit de lant ok, inscrisa, deja esti in castig .......nu cunosc motorul de mai sus dar in afara de toba (parerea mea), la prima vedere arata bine mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 (editat) Multumesc @Obed pt Up.Kit-ul de lant mai are viata in el.Nu cere schimbare.Toba finala am primit-o cadou.O am si pe cea originala. P.S. Nu mai este toba finala din poze.Acum este un Micron Titanium fara modificari,mult mai finuta Editat Octombrie 13, 2015 de MariusCB500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 cand vad cat de mofturosi sunteti... si's motoare bune. si ieftine. CB-ul meu arata de 10 ori mai groaznic si a depasit 80.000 km anul asta - si-s multumit de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Salut, un Motor pt piese schimb nu vreá nimeni??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nemosergiu Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Salut, un Motor pt piese schimb nu vreá nimeni??? Detalii.............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 Motor de Honda CB 500. Lipsesc de pe el electromotorul si intinzatorul de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 (editat) Salut eu nu am reușit sa mă mai inteleg cu ea, ca vrea toba de ziua ei. Asa ca astăzi pe o super ploaie am fost sa luam cadoul si dupa ce ne băgăm la garaj curatam, sincronizam si delimitam motorul sa aibă 50+ de cai. Am facut 25000, in iarna o pun la punct pentru ca ne mutăm in Uk. Stiti un atelier unde sa pot face un DB-killer si un cot de legatura pentru toba? Seara buna tuturor. Editat Octombrie 22, 2015 de RD 02 ALX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
merkerik Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Salut Oglinda dreapta original are cineva de vanzare ? (patrat negru TOYO) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Noiembrie 5, 2015 Share Postat Noiembrie 5, 2015 Prostie sau nu, am luat moto de la Sermoto. Voi vedea eu ce problema are ambreiajul la primavara. Oricum, de mers, merge si arata ok. Sunt foarte multumit momentan de alegerea facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Webb`R Postat Noiembrie 8, 2015 Share Postat Noiembrie 8, 2015 Va salut, am observat ca Cb-ul meu nu incarca decat foarte slab, si m-am gandit ca de vina ar putea fi releul de incarcare.. Are cineva idee cam cat costa, si daca are careva dintre voi unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocipm Postat Noiembrie 14, 2015 Share Postat Noiembrie 14, 2015 Salutare tuturor! Am permis categ A de cateva saptamani, iar B-ul de 10 ani. Am gasit un CB 500 pe care vreau sa il cumpar si as avea nevoie de un mecanic care sa ii faca o verificare.Mentionez ca sunt din Bucuresti, iar motocicleta nu mai are RCA valid, asa ca va trebui sa mergem acasa la proprietar, mai precis in sectorul 1.Va rog sa ma ajutati cu o recomandare de mecanic priceput, Bineinteles ca fac cinste ! Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Eu, pana acum, am cam gasit raspunsuri pe forum la intrebarile pe care le aveam. Am insa o chestie pe care nu o pot intelege....de ce sunt crash bar-urile atat de scumpe? Mi se pare exagerat sa deu peste 100 EUR pe 2 bare si cateva suruburi. Inteleg, 100 de lei ar fi un pret acceptabil, hai 150 de lei un set nou. Oare de ce au preturile astea? Pot gasi oare pe undeva un set folosit in jurul sumei de 100 lei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 (editat) Am gasit un CB 500 pe care vreau sa il cumpar si as avea nevoie de un mecanic care sa ii faca o verificare.Mentionez ca sunt din Bucuresti, iar motocicleta nu mai are RCA valid, asa ca va trebui sa mergem acasa la proprietar, mai precis in sectorul 1. Eu nu as cumpara vreodata o motocicleta cu care sa nu pot face un test pe strada. Am cumparat una odata, in 2009 (un CBF) si pe loc arata impecabil, in mers s-a vazut ca are discurile strambe si jugurile cu probleme. De asemenea prin primavara cand cautam un CB500 pentru varul meu am vazut una care arata ok, suna ok, iar cand am mers cu ea pe strada m-am intors dupa 500 de metri si i-am spus proprietarului sa mearga cu ea la mecanic ca motorul merge prost in sarcina. Static poate sa fie ok, pana nu mergi cu ea nu stii cum e in realitate si fara RCA nu ai cum sa o testezi in siguranta pe strada, ca doar nu o sa o testezi pe o straduta ingusta din spatele blocurilor cu 30 km/h. » Post actualizat in 15 Nov 2015 13:47 Inteleg, 100 de lei ar fi un pret acceptabil, hai 150 de lei un set nou. Oare de ce au preturile astea? Pot gasi oare pe undeva un set folosit in jurul sumei de 100 lei? Pentru ca nu e fabricatie de serie, se fac manual de fiecare data si costa mult mai mult decat sa faci serii de cate 1000 de bucati ca sa le poti vinde cu 100 de lei. De asemenea in Romania daca un produs se vinde cu 100 de lei in magazin vreo 60 de lei sunt taxe la stat (20 de lei TVA, 50% din manopera, 16% din profit), cu 40 de lei nu poti sa fabrici asa ceva. Editat Noiembrie 15, 2015 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Am înțeles. Credeam ca sunt accesorii standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocipm Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Proprietarul e de acord sa o iau si sa dau o tura, dar pe raspunderea mea. Nu e obtuz, ci destul de ok. Ideea este ca as avea nevoie de un mecanic priceput care sa asculte motorul si sa imi zica daca are probleme majore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 AdrianB1 poti veni si sa iesi la o tura de 2-3 km pe barba ta si pe benzina ta nu ma deranjeaza.Daca esti in Masura sa-l poti ajuta pe baiat sa faca un diagnostic,poate iesi cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Eu am spus cum as cumpara si cum nu as cumpara o motocicleta si in ultimii 10 ani am avut 3 motociclete, din care 2 sh si una noua, deci stiu pe barba mea ce inseamna sa nu poti testa o motocicleta. Poate fi in stare perfecta, poate avea probleme, nu ai cum sa iti dai seama cu ea pe cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocipm Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 @AdrianB1 iti apreciez sfaturile date prin prisma experientelor proprii, insa as vrea sa fim constructivi. Cunosti vreun mecanic bun care se poate deplasa pentru a evalua un CB500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Salut, uite îmi dau si eu cu părerea. Anul trecut am fost in situatia ta si am gasit un cb 500 in Campina. Era frig afara si motocicleta nu mai avea asigurare. Am ajuns acolo seara fără sa anunt doar ce văzusem un anunt, m-am întâlnit cu proprietarul care a scos motorul din garaj si l-am rugat sa o porneasca. Cat merge motorul asteapta 10-15 minute sa se încălzească si vezi daca pleacă ventilatorul ca sa se răcească, verifica sa functioneze semnale, stop, claxon far toate pozitiile si cu faza de drum pornita uitate in far la relanti si când o accelerezi trebuie sa isi mărească Putin intensitatea. Apasa frana fata si apăsate pe suspensie si vezi daca nu lasa urma de ulei pe partea cromata. Mă scuzi sunt foarte obosit si sunt multe de zis. Maine da un telefon la numărul asta si iti spun mai multe. Alex 0736628257 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 RD 02 ALX-el are nevoie pt parte mecanica/batai de motor/sunete anormale.Cred ca prin telefon nu accepta o impresie.Nici eu nu as accepta .Tot ce ai enumerat mai sus le-a verificat si sunt ok.Este vorba de motoreta mea si stiu ce ajutor ar avea nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Corect, uite eu de exemplu sunt cursant la rădăcini (Mazda) si pot sa spun ca daca cineva vrea sa ascunda anumite lucruri o va face foarte usor. Până la urmă tu esti un user serios, presupun ca nici suma nu este colosală si cb-urile sunt destul de bullet proof. Se pot ascunde multe cu un ulei mai vascos. Eu zic colegul sa o cumpere liniștit pentru ca in afara de intinzatorul distributiei, zgomotul de la oala de ambreiaj si releul de încărcare nu prea au probleme. Eu am plătit 5200 de lei pentru a mea si eram constient ca voi mai baga ceva in ea. Doar are 15 ani dar nimic de speriat. Eu am un program foarte aglomerat lucrez de la 9-17:00 si apoi merg la curs pana la 21:00 dar in weekendul sunt liber. Pot sa îmi dau cu părerea comparat cu a mea. Dar fără sa desfaca cineva motorul nu poti sa stiu daca este in parametri. Astept răspuns de la colegul nostru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.