charly Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Seriile cb-ului pe care-l am in vizor sunt: SASIU- PC262002711 si MOTOR- PC26E/2003232. Spun ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Seriile cb-ului pe care-l am in vizor sunt: SASIU- PC262002711 si MOTOR- PC26E/2003232.Spun ceva? Salut Nu te grabi cu cumparatul... o sa apara altul( stiu ce inseamna sa astepti dar eu m am fript de 2 ori.. vb frumoase.. e ca noua.. strangi 2 suruburi... si gata pana in china mergi cu ea.. duo la un service sau asa ceva.. sunt banii tai, o iei te dai 2 zile si o duci in service ca sa sticat -alti bani nu mai ai.... credema stiu cum e...) eu am un gs500 dupa 1 an si trei luni a pornit la sfert deci nu prea o cred pe aia ca trebuie sa reglezi nitel pe ici pe colo.. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
charly Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Da, asa e. Oricum am sa merg maine pentru vizita finala si am sa duc pe cineva sa-i asculte motorul. Riscul exista, dar se diminueaza prin faptul ca primesc 6 luni garantie pe cutie si motor (fara consumabile). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Da, asa e. Oricum am sa merg maine pentru vizita finala si am sa duc pe cineva sa-i asculte motorul.Riscul exista, dar se diminueaza prin faptul ca primesc 6 luni garantie pe cutie si motor (fara consumabile). Exista un avantaj ca ti da garantie.. dar nu cred ca vrei sa ai nevoie de ea, cel mai bine sa o asculte cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Am un CB limitat, poate cineva sa ma ajute cum sa scot limitarea? Daca se poate un pic detailat daca se poate eventual cu poze...stiu ca cer mult dar...ca intre mobristi. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 dar imi tot vorbeau motociclistii mai varstnici ca mine, de prin zona mea ca in italia se fac campionate cu cb-uri ca ale noastre si tipii ajung la viteze de 260 km/h, am vazut si pe net cateva filmulete in care chiar ajung la asemenea viteze CB 500 Cup a fost o competiție în UK, nu știu dacă se mai ține, dar toate motocicletele erau modificate. Jicloare, filtre, evacuare, oglinzi și semnale demontate (obligatoriu), cric demontat, scărițe modificate etc. Nu ajungeau la 260, nici un SS de 600 nu prea ajunge la viteza aia dar am văzut grafice de putere și ajungeau pe la 75 CP (față de 58) cu care poți să prinzi cam 230-240 pe bord, sub 220 real. La 75 CP te ridici mai ușor pe o roată, dar și cu un CB normal se poate. Dacă vrei cu adevărat se poate și cu scuterul, spun unii (personal nu am văzut). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 (editat) CB 500 Cup a fost o competi?ie în UK, nu ?tiu dacă se mai ?ine, dar toate motocicletele erau modificate. Jicloare, filtre, evacuare, oglinzi ?i semnale demontate (obligatoriu), cric demontat, scări?e modificate etc. Nu ajungeau la 260, nici un SS de 600 nu prea ajunge la viteza aia dar am văzut grafice de putere ?i ajungeau pe la 75 CP (fa?ă de 58) cu care po?i să prinzi cam 230-240 pe bord, sub 220 real. La 75 CP te ridici mai u?or pe o roată, dar ?i cu un CB normal se poate. Dacă vrei cu adevărat se poate ?i cu scuterul, spun unii (personal nu am văzut). o HONDA cbr 600 f3 din 94, ia 260 oricand desi in talon au viteza maxima constructiva 230 km/h, un prieten de-al meu i-a dat 130 km/h numai cu viteza 1 .... eu am vb cu un italian care mi-a zis ca CB chiar ajunge la 260 , si mie imi este greu sa cred , Faza cu scuteru care merge intr-o roata am vazut-o de n ori ...da !? scutere din alea de 50 cm3, sa vezi ce se ridica nu gluma Am un CB limitat, poate cineva sa ma ajute cum sa scot limitarea? Daca se poate un pic detailat daca se poate eventual cu poze...stiu ca cer mult dar...ca intre mobristi. Multumesc http://www.tanga-moteurs.ro/service/ ai aici un site de unde poti sa iti dai jos manualul pt CB 500 , ai nevoie de el ca sa nu intampini dificultati la montarea si demontarea carburatoarelor.... in rest nu trebuie decat sa demontezi carburatoarele si sa vezi ca ai acolo la admisie niste tablite perforate , care limiteaza admisia de aer in carburatoare .. e foarte simplu , mi-a spus asta un motociclist din targoviste care a avut un CB adus din Germania, spunea ca cele din germania suntlimitate , imi zicea ca atunci cand avea limitarea aceea nu se tura decat putin peste 7000 si prindea maxim 160 , si ca dupa ce le-a scos lua cu a 2- a 120 km/h CATEVA FILMULETE CU INDRAGITUL CB 500 http://www.youtube.com/watch?v=wZW_Y0x_Kew...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=EKRxTFujaAw&NR=1 Editat Iulie 11, 2008 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 o HONDA cbr 600 f3 din 94, ia 260 oricand desi in talon au viteza maxima constructiva 230 km/h, un prieten de-al meu i-a dat 130 km/h numai cu viteza 1 .... eu am vb cu un italian care mi-a zis ca CB chiar ajunge la 260 , si mie imi este greu sa cred , Faza cu scuteru care merge intr-o roata am vazut-o de n ori ...da !? scutere din alea de 50 cm3, sa vezi ce se ridica nu gluma 1. Chiar dacă mergi cu 130 în treapta 1 nu înseamnă că vei ajunge la 260. Puterea necesară crește exponențial, pentru viteză dublă trebuie putere de 4 ori mai mare. Un 750 cc poate ajunge la 260, dar nu un 600. 2. 260 afișat pe bord înseamnă sub 240 real, majoritatea motocicletelor au cam 92-94 km/h real la 100 afișat pe bord. 3. CB la 260 poate cu motor rachetă. Cu modelul original la 10.000 rpm ai 220 afișat pe bord, adică sub 200 real. Dacă modifici raportul din pinioane nu cred că ai putere suficientă să ajungi nici la 180 km/h afișați Chiar cu motorul modificat pentru 75 CP nu te apropii de un CBR F3 ca putere (are cam 100 CP), deci nici ca viteză, mai ales că nu ai carenaj pentru asemenea viteză. Per total, oricine poate să viseze că motocicleta lui de 500 cc prinde 500 km/h, puțini au văzut măcar 200 pe bord. 4. Motocicleta din ultimul clip are un demaraj mai bun decât un Thunderrace de 1000cc, dacă te uiti cât de repede accelerează de la 150 la 200 km/h. Cam greu de crezut, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 (editat) sunt de acord ca pentru viteză dublă trebuie putere de 4 ori mai mare, dar nuami daca gandim logicun pic o dacea, da o dacie din aia de 1400 cm3 are 54 cai , atinge o viteza de 160km/h ai are aproape o tona , un cb are 57 virgula nu mai stiu cati cai la 9200 rpm ...nu poate cu 800 kg in minus sa castige 40 km/h in plus fata de o dacie ?, nu mai luam in calcul si rezistenta opusa de aer care este evident mult mai mica in cazul motocicletei ! puterea , ma refer la cai putere sunt identici si la motoare de turatie si la cele cu cilindree mai mare dar mai putin turate , diferenta este de cuplu si de fiabilitate in timp ! MATIZU are 796 cmc 48 cai la 5900 rpm, cuplu maxim 68.6 Nm la 3500 rpm,Viteza max constructiva 144 km /h, masa 850 kg , ajunge de fapt la 160 km /h fara nici un vitezomentru exagerat, Honda cb 500 499 cmc, 58 cai la 9200 rpm, 47 Nm la 8000 rpm, viteza max constructiva 195 km/h, masa 193 kg + motociclist Editat Iulie 11, 2008 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Viteza maximă nu are treabă cu greutatea, cel puțin așa zice fizica de liceu. Puterea = forța x viteza medie. În cazul nostru pentru atingerea vitezei maxime (simplificat) viteza medie ține de putere și suma forțelor de frecare și rezistența la înaintare (aerodinamică). Rezistența la înaintare e iarăși viteza x secțiunea transversală x coeficientul aerodinamic. (sau, sub altă formă, puterea = viteza ^2 x secțiunea transversală x coeficientul aerodinamic, tot simplificare pentru că ignoră forța de frecare și pierderile în transmisie) Secțiunea transversală a unei Dacii o fi mai mare, dar coeficientul aerodinamic e mult mai bun decât al unui naked și chiar al unui CB carenat. La CB 500 naked ai turbulențe pe toate planurile, la cel carenat ai presiune frontală exagerată (ca să protejeze pilotul de vânt și când nu stă lipit pe rezervor) și turbioane dorsale serioase pentru că numai aerodinamic nu e corpul uman călare pe o șea dreaptă. Ceea ce influențează mult greutatea este accelerația, nu viteza maximă, de aceea Dacia prinde suta în 14 secunde și CB-ul doar în 4.5 sec. Forța = masa x accelerația, la putere similară și suficientă aderență vehiculul mai ușor (masa mai mică) va avea accelerația mai mare. Calculele sunt în principiu corecte (doar simplificate pentru a fi înțelese mai ușor), am o oarecare experiență în aeromodelism și calcule aerodinamice pe lângă fizica de liceu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 (editat) una peste a;lta nu cred ca o dacie iatampina mai putina forta de frecare la inaintare ca un cb , in nici un caz si poate am sa va conving vreodata ca cb -ul prinde lejer 195, pentru ca asta stiu sigur , eu am mers cu viteza asta . etc si cu asta sper sa inchei capitorlul viteza cb ului Editat Iulie 11, 2008 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Eu am un fix, vreau motor de-asta si sa-l carenez si sa-i pun 2 tobe sub sa. Nu e niciun chip sa-i pun tobe sub sa? Tai, sudez, indoi fac ce e nevoie, numai sa-i pun domne tobe sub sa (e o obsesie de-a mea). As lua si un GS 500, dar sa-l carenez? Pai nu are racire pe aer? Stati linistiti, F nu-mi permit, asa la un CB iau azi o juma' de carena, maine 2 piulite, mai una, mai alta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Deci: - CB-ul se poate carena, dar nu gasesti carene la bucata ci doar set complet. Un set nou costa cel putin 600 EUR, asa ca nu il iei cu banii de țigări. Dacă 600 EUR sunt bani de țigări ia moto carenată din start, ori CB500 ori GS500F - sub Âşea nu ai spațiu să bagi tobele, trebuie să tai Âşeaua ca să le bagi Âşi nu Âştiu cine îți face asta. Spatele la CB nu e o codiță minusculă sub care să se vadă tobe, e destul de lăsat ca să nu se potrivească estetic chiar dacă ai găsi soluția să pui tobele. Iese urât cu spume, avorton de-a dreptul. Marius, am mers Âşi eu cu 200 pentru câteva sute de metri (de curiozitate), dar nu am ajuns la viteza asta lejer Âşi nu contează prea tare ce crezi, ci ceea ce se întâmplă în realitate. Nu Âştiu dacă tu crezi câți electroni se miÂşcă doar ca să îți prăjeÂşti o felie de pâine în prăjitor, nu cred că ai stat să îi numeri (doar dacă oi fi Chuck Norris), dar numărul o să ți se pară incredibil, deÂşi e adevărat. AÂşa Âşi cu Dacia, despre care nu am zis că are "forță de frecare la înaintare mai mică decât CB-ul" (cred că faci parte din procentul ăla uriaÂş de oameni care nu înțeleg ce citesc, e rezistență la înaintare nu frecare la înaintare), pentru că dacă era aÂşa Dacia la 62 de CP (54 are cea cu motor de 1300 cc) avea viteză maximă mai mare decât CB-ul la 58 CP, prindea Dacia vreo 220 cel puțin Dacă mai citeÂşti de vreo 2-3 (eventual 30) ori o să vezi că am zis altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Deci: - CB-ul se poate carena, dar nu gasesti carene la bucata ci doar set complet. Un set nou costa cel putin 600 EUR, asa ca nu il iei cu banii de țigări. Dacă 600 EUR sunt bani de țigări ia moto carenată din start, ori CB500 ori GS500F - sub Âşea nu ai spațiu să bagi tobele, trebuie să tai Âşeaua ca să le bagi Âşi nu Âştiu cine îți face asta. Spatele la CB nu e o codiță minusculă sub care să se vadă tobe, e destul de lăsat ca să nu se potrivească estetic chiar dacă ai găsi soluția să pui tobele. Iese urât cu spume, avorton de-a dreptul. Marius, am mers Âşi eu cu 200 pentru câteva sute de metri (de curiozitate), dar nu am ajuns la viteza asta lejer Âşi nu contează prea tare ce crezi, ci ceea ce se întâmplă în realitate. Nu Âştiu dacă tu crezi câți electroni se miÂşcă doar ca să îți prăjeÂşti o felie de pâine în prăjitor, nu cred că ai stat să îi numeri (doar dacă oi fi Chuck Norris), dar numărul o să ți se pară incredibil, deÂşi e adevărat. AÂşa Âşi cu Dacia, despre care nu am zis că are "forță de frecare la înaintare mai mică decât CB-ul" (cred că faci parte din procentul ăla uriaÂş de oameni care nu înțeleg ce citesc, e rezistență la înaintare nu frecare la înaintare), pentru că dacă era aÂşa Dacia la 62 de CP (54 are cea cu motor de 1300 cc) avea viteză maximă mai mare decât CB-ul la 58 CP, prindea Dacia vreo 220 cel puțin Dacă mai citeÂşti de vreo 2-3 (eventual 30) ori o să vezi că am zis altceva. Chuck Norris! =)) Esti criminal! Am cazut de pe scaun cand am citit! Ms pt. raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Deci: - CB-ul se poate carena, dar nu gasesti carene la bucata ci doar set complet. Un set nou costa cel putin 600 EUR, asa ca nu il iei cu banii de țigări. Dacă 600 EUR sunt bani de țigări ia moto carenată din start, ori CB500 ori GS500F - sub Âşea nu ai spațiu să bagi tobele, trebuie să tai Âşeaua ca să le bagi Âşi nu Âştiu cine îți face asta. Spatele la CB nu e o codiță minusculă sub care să se vadă tobe, e destul de lăsat ca să nu se potrivească estetic chiar dacă ai găsi soluția să pui tobele. Iese urât cu spume, avorton de-a dreptul. Marius, am mers Âşi eu cu 200 pentru câteva sute de metri (de curiozitate), dar nu am ajuns la viteza asta lejer Âşi nu contează prea tare ce crezi, ci ceea ce se întâmplă în realitate. Nu Âştiu dacă tu crezi câți electroni se miÂşcă doar ca să îți prăjeÂşti o felie de pâine în prăjitor, nu cred că ai stat să îi numeri (doar dacă oi fi Chuck Norris), dar numărul o să ți se pară incredibil, deÂşi e adevărat. AÂşa Âşi cu Dacia, despre care nu am zis că are "forță de frecare la înaintare mai mică decât CB-ul" (cred că faci parte din procentul ăla uriaÂş de oameni care nu înțeleg ce citesc, e rezistență la înaintare nu frecare la înaintare), pentru că dacă era aÂşa Dacia la 62 de CP (54 are cea cu motor de 1300 cc) avea viteză maximă mai mare decât CB-ul la 58 CP, prindea Dacia vreo 220 cel puțin Dacă mai citeÂşti de vreo 2-3 (eventual 30) ori o să vezi că am zis altceva. nu are cum sa aiba o dacie cx mai mic ca al motocicletei.are un parbriz lat cat doua motociclete, faza cu electronii e chiar penibila , nu ai de unde sa ma cunosti , dar ma crezi atata de prost ??? crezi ca nu stiu ce e ala un atom si cu ce se mananca ? acolo am gresit cand m-am exprimat , cu frecarea , oricum aerul dislocat de un autoturism este mult mai mare ca o moto, eu mai am siltceva de facut in afara de a-mi construi un text perfect . apropo ca veni vorba de modificari etc. nu caas fide acord cu toba sub sa la Cb dar ai pus mana pe un felx si un aparat de sudura vreodata , "avorton ", eu cred ca este greu sa treaza evacuareape sub motor sa ajunga sub sa pt ca nu are locde carcasa filtrului de aer , dar cat d urat sau frumos va fi nu ai cum sa stii decat daca faci lucrul asta chiar si intr-un desen ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 una peste a;lta nu cred ca o dacie iatampina mai putina forta de frecare la inaintare ca un cb , in nici un caz si poate am sa va conving vreodata ca cb -ul prinde lejer 195, pentru ca asta stiu sigur , eu am mers cu viteza asta . etc si cu asta sper sa inchei capitorlul viteza cb ului Stau si citesc posturile voastre si imi dau seama ca intradevar mi-ar place sa facem o intalnire a noastra a CB-istilor. In legatura cu viteza max...si eu am mers 200 cu al meu (naked). Al meu pana la 180 km/h trage destul de repede, apoi tre sa ma aplec maxim pe rezervor si daca il rog frumos...urca si pana la 200 km/h. Totusi am patit de cateva ori ca nu vroia sa treca de 185, si am impresia ca am prins ceva vant din fata, care si-a spus cuvantul. Intradevar CB-ul nu e f performant d.p.d.v. aerodinamic, mai ales cel naked. La 200 km/h chiar daca sunt aplecat pe rezervor, tre sa ma tin bine de ghidon caci vantul e f puternic ) As vrea sa nu vand niciodata CB-ul meu pentru ca imi place enorm de mult, insa oricum vreau CBR 600 F4, sau GSX-R 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 (editat) HONDA RULLLZ Editat Iulie 12, 2008 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 (editat) nu are cum sa aiba o dacie cx mai mic ca al motocicletei.are un parbriz lat cat doua motociclete Deci nu ai înțeles nimic, deÂşi ai citit. Parbrizul lat face parte din secțiune, nu din coeficient aerodinamic. EÂşti capabil să înțelegi diferența? faza cu electronii e chiar penibila , nu ai de unde sa ma cunosti , dar ma crezi atata de prost ??? Nu te cunosc, văd doar ce scrii Âşi deja mi-am format o părere. eu mai am siltceva de facut in afara de a-mi construi un text perfect . Poate te reținem din treabă, dar ai cam poluat aici cu hieroglifele Âşi scrisul de copil de clasa a 3-a. Demonstrează că poți mai mult sau o să cred că eÂşti chiar la nivel de clasa a 3-a. apropo ca veni vorba de modificari etc. nu caas fide acord cu toba sub sa la Cb dar ai pus mana pe un felx si un aparat de sudura vreodata , "avorton ", eu cred ca este greu sa treaza evacuareape sub motor sa ajunga sub sa pt ca nu are locde carcasa filtrului de aer , dar cat d urat sau frumos va fi nu ai cum sa stii decat daca faci lucrul asta chiar si intr-un desen ..... Da, Âştiu să folosesc un flex Âşi aparat de sudură (de vreo 20 de ani chiar) Âşi nu am nevoie de desen pe hârtie ca să îmi imaginez ce iese dintr-un CB cu tobe sub Âşea. Se numeÂşte proiecție mentală Âşi mie mi-a apărut ceva tare urât. Atât de urât că nici nu îți poți imagina. Editat Iulie 12, 2008 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Deci nu ai înțeles nimic, deÂşi ai citit. Parbrizul lat face parte din secțiune, nu din coeficient aerodinamic. EÂşti capabil să înțelegi diferența? Nu te cunosc, văd doar ce scrii Âşi deja mi-am format o părere. Poate te reținem din treabă, dar ai cam poluat aici cu hieroglifele Âşi scrisul de copil de clasa a 3-a. Demonstrează că poți mai mult sau o să cred că eÂşti chiar la nivel de clasa a 3-a. Da, Âştiu să folosesc un flex Âşi aparat de sudură (de vreo 20 de ani chiar) Âşi nu am nevoie de desen pe hârtie ca să îmi imaginez ce iese dintr-un CB cu tobe sub Âşea. Se numeÂşte proiecție mentală Âşi mie mi-a apărut ceva tare urât. Atât de urât că nici nu îți poți imagina. Deci nu ai înțeles nimic, deÂşi ai citit. Parbrizul lat face parte din secțiune, nu din coeficient aerodinamic. EÂşti capabil să înțelegi diferența? Nu te cunosc, văd doar ce scrii Âşi deja mi-am format o părere. Poate te reținem din treabă, dar ai cam poluat aici cu hieroglifele Âşi scrisul de copil de clasa a 3-a. Demonstrează că poți mai mult sau o să cred că eÂşti chiar la nivel de clasa a 3-a. Da, Âştiu să folosesc un flex Âşi aparat de sudură (de vreo 20 de ani chiar) Âşi nu am nevoie de desen pe hârtie ca să îmi imaginez ce iese dintr-un CB cu tobe sub Âşea. Se numeÂşte proiecție mentală Âşi mie mi-a apărut ceva tare urât. Atât de urât că nici nu îți poți imagina. eu nu sunt de acord cu simplul fapt ca persoane de pe forum afirma ca Cb-ul nu are cum sa depaseasca 180km/h sau ceva de genul asta, nu ma uit in urma pe forum pnetru a cita ceva exact, si nici nu stau sa repar textul scris in graba, si nu folosesc formule pentru a expune argumente si contraargumente aici pe forum pt ca nu ma intereseaza sa impresionez pe nimeni cu asta , eu pur si simplu imi expun parerea proprie si personala. asa ca fapt divers din mica mea experienta pot afirma ca in ceea ce priveste CB -ul MEU ajunge la 195 km/h cu motociclist de 60 kg lipit de rezervor , si fara vant puternic din fata sau lateral , oricand. sunt constient ca atunci cand functioneaza un motor , chiar, se intampla o groaza de fenomene si ca atomii se misca , ca .moleculele se pun si ele in miscare , ca se genereaza tot felul de forte, ca in cilindri are loc o reactie de oxidare extrem de rapida , initiata de o scanteie, si care este numita si detonatie,,,,, care genereaza o presiune variabila in functie de amesteul de carburant si aer, tinand cont si de procentul de oxigen continut in aer, si de temperatura aerului, care de regula este de 21 % etc...... balarii, ma intereseaza ca motorul meu merge si ca o face foarte bine si ca relultat al tuturor acestor procese fizice si chimice care au lo ma deplasez cu 195km/h avand 9000 turatii pe minut .......... tre sa stii putin si din astea fara exagerari si fara a demonstra tuturor ca , chiar le cunosti, pefoarte putini ii intereseaza asta in ceea ce priveste designul, poate nu arata foarte bine din punctul unora de vedere, dar personal prefer sa nu il modific sa il fac sa arate altfel pt ca imi place asa cum este , dar nu inseama ca nu se poate modifica si pana una alta, in reliatate lucrurile pot arata si lasa o impresie cu totul si cu totul diferita fata de orice desen sau proiectie mentala . eu am demontat partea din spate a cb-ului si cred ca singura problema mai complicata este sa izolezi termic, galeria de evacuare , cu un strat subtire de material izolant, deoarece nu este spatiu prea mare intre roata si carcasa filtrului de aer. daca cineva doreste intradevar sa faca aceasta modificare , de a muta toba sub sa , va trebui sa construiasca alta sa , si alta codita cb-ului si atunci dupa ce aceste probleme vor fi fost rezolvate , nu cred ca va arata in nici un caz ca un avorton, imaginea lui va fi data de carcasa exterioara a partii din spate a motorului , de cum anume va arata ea, ca piesa integrata in ansamblu nu de toba propriu zisa, motoarele care au toba sub sa din fabrica au toto roata de fratele meu si-a modificat spatele motorului sau , nu pentru a pune acolo toba ci pt ca nu ii placea lui cum arata asa , nu spun ca este cine stie ce imagine acum dar este altceva , asa cum si-a dorit el ...in nici un caz un avorton .... depinde mult de cel care va face acest lucru , de cum anume va lucra, motoarele care au toba sub sa din fabrica , au acelasi diametru al rotii din spate si aceeasi inaltime de jos pana la sa ca si celelalte, si mai bine ar fi sa vezi cum au rezolvat producatorii aceasta problema si or sa iti vina idei aici pe forum expunem fiecare parerile pro sau contra , arbitrar , nu suntem o comunitate stiintifica din cate stiu eu, mai incurc literele , din graba de a raspunde si a pleca repede la treaba , dar nu cred ca dau vreun examen de caligrafie aici pe forum, era ceva urat sa folosesc un limbaj neadecvat comunicarii civilizate, sau stiu eu ce , dar sa incurc literele nu este nimic grav , pana si doctorii nu inteleg ce scriu dar eu .............intradevar e important si cum scrii ceea ce scrii, in functie de situatie, aici insa , pentru mine conteaza mai mult ce scriu chiar daca mai incurc uneori cuvinte sau litere, personal nu am judecat pe nimeni din punctul asta de vedere atunci cand nu mi-a dat dreptate , daca scrii frumos nu inseamna ca ai si dreptate ..... HONDA AAAAAAAAAAA !!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sop Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Interesant. Am si eu o honda cb500 din 94. nu vreau sa spun multe decat pentru ca s-a spus. O sa pun camera video pe rezervor ca de mult vreau...atunci avem probe...oricum difera...modelul meu de modelul lui marius si asa mai departe. Fiecare e unic . Oricum nu ne trebuie viteza aia. Eu merg pana la mare lejer intre 100 si 140 cu pasager si bagaj. Plimbare nene nu concurs. E prima mea motocicleta...dar cred ca o sa raman fan Naked sau mai bine zis fan pozitiei drepte pe motor, nu prea conteaza modelul..si KTM DUKE imi face cu ochiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 (editat) Eu am un fix, vreau motor de-asta si sa-l carenez si sa-i pun 2 tobe sub sa. Nu e niciun chip sa-i pun tobe sub sa? Tai, sudez, indoi fac ce e nevoie, numai sa-i pun domne tobe sub sa (e o obsesie de-a mea). As lua si un GS 500, dar sa-l carenez? Pai nu are racire pe aer? Stati linistiti, F nu-mi permit, asa la un CB iau azi o juma' de carena, maine 2 piulite, mai una, mai alta... uite un cbr din 2005 daca ai unu prin zona uita-te cum au pus galeriile si toba Editat Iulie 12, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 uite un cbr din 2005 daca ai unu prin zona uita-te cum au pus galeriile si toba Multumesc mult! Mama cat de atre e...Chiar aseara au venit 2 baieti cu CBR-uri si m-am bagat pe sub ele sa vad daca ar merge, de 1 toba e loc sub sa daca dau stopul jos, acum nu stiu cat se lasa motocicleta cand te urci pe ea! Sigur o sa fac asa ceva. Daca nu iau Bandit, iau CB si il modific cum imi imaginez eu! Catre fighter asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 (editat) Multumesc mult! Mama cat de atre e...Chiar aseara au venit 2 baieti cu CBR-uri si m-am bagat pe sub ele sa vad daca ar merge, de 1 toba e loc sub sa daca dau stopul jos, acum nu stiu cat se lasa motocicleta cand te urci pe ea! Sigur o sa fac asa ceva. Daca nu iau Bandit, iau CB si il modific cum imi imaginez eu! Catre fighter asa... ai un pic de curaj , da tot jos de pe motor , fa rost de o toba izolata termic si apuca-te de treaba , masoara de 10 ori si taie odata, nu fi neincrezator Editat Iulie 13, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 ai un pic de curaj , da tot jos de pe motor , fa rost de o toba izolata termic si apuca-te de treaba , masoara de 10 ori si taie odata, nu fi neincrezator Multumesc! Cand o sa-mi iau motor o sa va tin la curent! Cam ce as vrea eu sa-i fac: sa-i pun monobrat pe spate, sa ii schimb farurile si carena fata, sa modific ghidonul (am vazut eu un ghidon misto rau in niste desene animate: Star Hawks sau cam asa ceva), toba sub sa si sa-i modific saua sa fie pasagerul mai sus. Cand n-ai bani mai iei azi o d-aia, maine o d-aialalta, aparatura necesara o am: flex, aparatd e sudura, ma duc sa-m,i iau si un pistold e vopsit, compresorulde la tractor.... Daca nu gasesc toba izolata termic izolez saua si ii pun un deflector de caldura , dar sper sa nu afecteze si caucicul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
charly Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Salut. Am cumparat-o. 1500 euro, din '95. Asa mi-a trebuit. Acum sa-mi iau carnetul. O poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.