Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

rp34ics, n-o lua cu rautate, nu te invidiaza nimeni, tot CB-uri avem si noi. Dar ca pretul e cam maricel. Daca zici ca o pastrezi, ok, tu stii cat castigi. Dar daca o revinzi dupa 1-2 ani, pierzi serios la pret (650 Euro?), chiar si culoarea e una (cea mai) nedorita.

 

cauciucurile erau uzate doar pe partea din mijloc ( atat cel din fata cat si cel din spate) incat a tras concluzia ca a mers cu ea numai pe o autostrada fara prea multe viraje si a mers a naibii bunica vreo 8000 de km. Abia acum i-a facut el uzura pe partea laterala; si acum se mai vad diferentele pe ambele anvelope.

 

In anunt scria ca a folosit-o doar 2km in Romania. Si pe ce a mers de a tocit cauciucurile pe laterale, pe smirghel? :D

 

Daca tocesti lateralele in doua luni (Iulie-August) inseamna a motorul ala e birjarit si e imposibil sa aiba doar 1.000Km in plus (scoasa la 11.000Km in Iulie, vanduta cu 12.000Km in Septembrie). Ori a dat kilometrajul inapoi (treaba de 5 minute), ori... Eu am cauciucuri de 15.000Km si arata excelent, nu stiu daca s-au dus jumate.

 

Apropo, ai carte de service la ea?

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

rp34ics, n-o lua cu rautate, nu te invidiaza nimeni, tot CB-uri avem si noi. Dar ca pretul e cam maricel. Daca zici ca o pastrezi, ok, tu stii cat castigi. Dar daca o revinzi dupa 1-2 ani, pierzi serios la pret (650 Euro?), chiar si culoarea e una (cea mai) nedorita.

 

 

 

In anunt scria ca a folosit-o doar 2km in Romania. Si pe ce a mers de a tocit cauciucurile pe laterale, pe smirghel? :D

 

Daca tocesti lateralele in doua luni (Iulie-August) inseamna a motorul ala e birjarit si e imposibil sa aiba doar 1.000Km in plus (scoasa la 11.000Km in Iulie, vanduta cu 12.000Km in Septembrie). Ori a dat kilometrajul inapoi (treaba de 5 minute), ori... Eu am cauciucuri de 15.000Km si arata excelent, nu stiu daca s-au dus jumate.

 

Apropo, ai carte de service la ea?

 

Adam, dragule

 

De unde dracu, scuza-ma te rog, le tot scoateti mai frate! N-o iau ca pe o rautate, crede-ma, nici prin gand nu-mi trece. Asta e si motivul pentru care i-am zis si am vorbit serios, sa vina s-o vada si el sa-si spuna parerea, si-l mai rog inca odata daca e din Bucuresti; tel meu este 0732999913. Il invit si la un suc, cafea sau bere fara alcool. Chiar vreau parerea lui sincera dar mai intai s-o vada. Nu-mi place sa trag concluzii fara sa vad ceva cu ochii mei. Daca esti in Bucuresti atunci chiar mi-ar face placere sa ne vedem. In principiu duminica incerc s-o aduc pentru ca am lasat-o intr-un garaj la loc sigur. Nu a facut doar 2 km ci 2000 erau in anunt pe www. motoSH.ro. Eu am luat legatura cu el dupa o luna si ceva, timp in care s-au mai adunat 1000. Cat despre cauciucuri, depinde ce tip de cauciuc ai pe ea, stilul de condus, greutatea ocupantului sau ocupantilor si multi alti factori. Stii ca sunt cauciucuri, mai ales cele de spate, care ruleaza 9000 de km, altele 12000 iar altele 15000 si chiar mai mult iar cele de fata evident mai mult. Un sfat, si uite ca dau sfaturi :D) nu luati cauciucuri cu viata lunga de rulare daca vreti aderenta buna, pe urma vindem motociclete in " stare foarte buna" dar cu " mici defecte optice". Si ma refer la mai multi factori: comportament pe drum uscat, pe drum umed, aderenta in curbe pe drum uscat si umed, distanta de franare in ambele situatii, comportamentul cauciucului la iesire din curbe.

Omul n-o are de doua luni ci de un an, adica din 2007. Carte service? Da, am carte service de la primul proprietar, cel din Germania, actele originale ale motorului, actele de vanzare-cumparare dintre ei, stampila de la reprezentanta Honda Germania cu revizia facut acolo in 04.06.1999 la 1100km, de la Honda Romania cu revizia la 11191 km la 03.06.2007, factura de la revizie. Ce sa-ti spun ? Ca omul cand a adus-o n-a putut s-o porneasca cu propria baterie pentru ca proprietarul nefolosind-o nu mai avea suficient curent? I-a cumparat baterie noua imediat ce a adus-o in tara. Am si factura aceea si data la care a fost cumparata bateria; e imediat dupa ce a adus-o in tara. Acum stiu ca sunt multi escroci care incearca sa traga teapa si sa te minta dar crede-ma baiatul asta chiar nu merita. Intamplator ma pricep la mecanica si inca destul de bine; umba tu la 1 din 10 kilometraje si-modifica-l in 5 minute iar eu iti garantez ca in 30 de secunde iti spun la care ai umbalat. Daca nu-ti vine a crede, du-te la un mecanic si daca il cinstesti s-ar putea sa te si invete la ce sa te uiti. Intr-adevar ma pricep la mecanica dar nu la moto ci la masini ( segmentari, distributie, reglaje tacheti, frane etc) asa ca ti-am spus ca a fost vazuta de oameni cu experienta, nu de alta dar atunci cand nu ai reparat un motor mai bine lasi un om care se pricepe caci altfel te numesti carpaci. Ei bine, primul lucru la care m-am uitat dupa ce ne-am salutat a fost kilometrajul ca sa stiu daca mai discutam sau ne salutam printre dinti. Sunt mici detalii pe care un ochi format le vede doar uitandu-se la cadran si imediat iti dai seama daca s-a umblat sau nu.

 

Galben? Da! :D) Ei, tocmai asta a fost norocul meu.... culoarea si i-am spus-o si fostului proprietar, culmea ironiei. Da, si stiu ce vorbesc si daca vrei ceva bun trebuie sa stii unde sa cauti un lucrul ala. Femeile foarte frumoase le prefer doar pentru o aventura, cel putin asa vad lucrurile la varsta mea. Altfel era demult cumparata la a nu stiu cata mana si revanduta si iar revanduta. Cat despre faza cu bunicuta, uite, si eu sunt o bunicuta. Un prieten m-a ispitit sa ma apuc de pescuit. Si m-am apucat de pescuit si mi-a placut dar pentru ca serviciul nu-mi permite am renuntat repede. Am fost la pescuit de trei ori si, crede-ma unii pescari chiar s-ar uita lung la ce bafta am avut si cum brusc m-am lasat. Insa asta a fost. Nu pot sta in weekend noaptea pe balta si in cursul saptamanii sa lucrez cate 8-9- 10 ore pe zi. Ok, cu ce m-am ales? Cu scule profesionale de 4000 de ron. Noi noute, cu facturi, garantii si toate cele, lansete, mulinete, senzori, huse, truse de si eu ma uit ce tampit am fost. Asa s-o fi intamplat si cu omul ala din Germania. Si-a luat un motor mic si lent, si galben, i-or fi spus si prietenii ca e o culoare care se vinde greu, ca dupa 8000-9000 de km poate si merita ceva mai puternic, si cum germanii au salarii " mici" omul si-o fi luat alta si crede-ma, uneori ei le vand pentru ca ii deranjeaza lipsa spatiului. Deci baiatul asta este al doilea proprietar iar eu al treilea.

Bun, am vorbit si m-am motivat destul. Il consider subiect inchisdar promit sa revin daca mi-am luat teapa. Pana atunci sper sa nu.

Om trai si om vedea, buna, rea mie-mi place desi combinatia galben-albastru nu mi se pare reusita. Putea fi macar negru-galben ca sa fie un efect cromatic cu un contrast puternic. Eu sper ca flerul meu sa nu-mi joace feste mai ales pe banii mei :D).

 

Adam, dragule

 

De unde dracu, scuza-ma te rog, le tot scoateti mai frate! N-o iau ca pe o rautate, crede-ma, nici prin gand nu-mi trece. Asta e si motivul pentru care i-am zis si am vorbit serios, sa vina s-o vada si el sa-si spuna parerea, si-l mai rog inca odata daca e din Bucuresti; tel meu este 0732999913. Il invit si la un suc, cafea sau bere fara alcool. Chiar vreau parerea lui sincera dar mai intai s-o vada. Nu-mi place sa trag concluzii fara sa vad ceva cu ochii mei. Daca esti in Bucuresti atunci chiar mi-ar face placere sa ne vedem. In principiu duminica incerc s-o aduc pentru ca am lasat-o intr-un garaj la loc sigur. Nu a facut doar 2 km ci 2000 erau in anunt pe www. motoSH.ro. Eu am luat legatura cu el dupa o luna si ceva, timp in care s-au mai adunat 1000. Cat despre cauciucuri, depinde ce tip de cauciuc ai pe ea, stilul de condus, greutatea ocupantului sau ocupantilor si multi alti factori. Stii ca sunt cauciucuri, mai ales cele de spate, care ruleaza 9000 de km, altele 12000 iar altele 15000 si chiar mai mult iar cele de fata evident mai mult. Un sfat, si uite ca dau sfaturi :D) nu luati cauciucuri cu viata lunga de rulare daca vreti aderenta buna, pe urma vindem motociclete in " stare foarte buna" dar cu " mici defecte optice". Si ma refer la mai multi factori: comportament pe drum uscat, pe drum umed, aderenta in curbe pe drum uscat si umed, distanta de franare in ambele situatii, comportamentul cauciucului la iesire din curbe.

Omul n-o are de doua luni ci de un an, adica din 2007. Carte service? Da, am carte service de la primul proprietar, cel din Germania, actele originale ale motorului, actele de vanzare-cumparare dintre ei, stampila de la reprezentanta Honda Germania cu revizia facut acolo in 04.06.1999 la 1100km, de la Honda Romania cu revizia la 11191 km la 03.06.2007, factura de la revizie. Ce sa-ti spun ? Ca omul cand a adus-o n-a putut s-o porneasca cu propria baterie pentru ca proprietarul nefolosind-o nu mai avea suficient curent? I-a cumparat baterie noua imediat ce a adus-o in tara. Am si factura aceea si data la care a fost cumparata bateria; e imediat dupa ce a adus-o in tara. Acum stiu ca sunt multi escroci care incearca sa traga teapa si sa te minta dar crede-ma baiatul asta chiar nu merita. Intamplator ma pricep la mecanica si inca destul de bine; umba tu la 1 din 10 kilometraje si-modifica-l in 5 minute iar eu iti garantez ca in 30 de secunde iti spun la care ai umbalat. Daca nu-ti vine a crede, du-te la un mecanic si daca il cinstesti s-ar putea sa te si invete la ce sa te uiti. Intr-adevar ma pricep la mecanica dar nu la moto ci la masini ( segmentari, distributie, reglaje tacheti, frane etc) asa ca ti-am spus ca a fost vazuta de oameni cu experienta, nu de alta dar atunci cand nu ai reparat un motor mai bine lasi un om care se pricepe caci altfel te numesti carpaci. Ei bine, primul lucru la care m-am uitat dupa ce ne-am salutat a fost kilometrajul ca sa stiu daca mai discutam sau ne salutam printre dinti. Sunt mici detalii pe care un ochi format le vede doar uitandu-se la cadran si imediat iti dai seama daca s-a umblat sau nu.

 

Galben? Da! :blbl:) Ei, tocmai asta a fost norocul meu.... culoarea si i-am spus-o si fostului proprietar, culmea ironiei. Da, si stiu ce vorbesc si daca vrei ceva bun trebuie sa stii unde sa cauti un lucrul ala. Femeile foarte frumoase le prefer doar pentru o aventura, cel putin asa vad lucrurile la varsta mea. Altfel era demult cumparata la a nu stiu cata mana si revanduta si iar revanduta. Cat despre faza cu bunicuta, uite, si eu sunt o bunicuta. Un prieten m-a ispitit sa ma apuc de pescuit. Si m-am apucat de pescuit si mi-a placut dar pentru ca serviciul nu-mi permite am renuntat repede. Am fost la pescuit de trei ori si, crede-ma unii pescari chiar s-ar uita lung la ce bafta am avut si cum brusc m-am lasat. Insa asta a fost. Nu pot sta in weekend noaptea pe balta si in cursul saptamanii sa lucrez cate 8-9- 10 ore pe zi. Ok, cu ce m-am ales? Cu scule profesionale de 4000 de ron. Noi noute, cu facturi, garantii si toate cele, lansete, mulinete, senzori, huse, truse de si eu ma uit ce tampit am fost. Asa s-o fi intamplat si cu omul ala din Germania. Si-a luat un motor mic si lent, si galben, i-or fi spus si prietenii ca e o culoare care se vinde greu, ca dupa 8000-9000 de km poate si merita ceva mai puternic, si cum germanii au salarii " mici" omul si-o fi luat alta si crede-ma, uneori ei le vand pentru ca ii deranjeaza lipsa spatiului. Deci baiatul asta este al doilea proprietar iar eu al treilea.

Bun, am vorbit si m-am motivat destul. Il consider subiect inchisdar promit sa revin daca mi-am luat teapa. Pana atunci sper sa nu.

Om trai si om vedea, buna, rea mie-mi place desi combinatia galben-albastru nu mi se pare reusita. Putea fi macar negru-galben ca sa fie un efect cromatic cu un contrast puternic. Eu sper ca flerul meu sa nu-mi joace feste mai ales pe banii mei :huh:).

PS Si, uite, m-am uitat pe contractul de vanzare-cumparare intre el si neamt, a cumparat-o la 9900 km. Iar 11191 de km ii avea in luna iunie cand a facut revizia la Honda

Gata, hai s-o lasam balta si " Asfalt uscat!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare da cat poate si vrea pe motorul lui....daca este mult sau putin il priveste doar pe el...si cel mai important este cu TU - proprietarul sa ai multumirea banilor dati pe bunul respectiv

 

 

Eu am vaga banuiala ca orice motor mai ieftinel are o problema ascunsa...

 

Cu numarul de Km...niciodata nu o sa ai de unde sa cunosti exact...

 

Eu am CBF din 2007 si la 800 de km am avut accident, am casco asa ca acum motorul este impecabil dar pe bord are cu 800 de km mai putin...ca a fost schimbat

 

 

In concluzie cand iti cumperi motor sh tot loterie se numeste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare da cat poate si vrea pe motorul lui....daca este mult sau putin il priveste doar pe el...si cel mai important este cu TU - proprietarul sa ai multumirea banilor dati pe bunul respectiv

 

 

Eu am vaga banuiala ca orice motor mai ieftinel are o problema ascunsa...

 

Cu numarul de Km...niciodata nu o sa ai de unde sa cunosti exact...

 

Eu am CBF din 2007 si la 800 de km am avut accident, am casco asa ca acum motorul este impecabil dar pe bord are cu 800 de km mai putin...ca a fost schimbat

 

 

In concluzie cand iti cumperi motor sh tot loterie se numeste

 

Buna Iollele'

 

Am adus-o si nici n-ai habar ce emotii am... Am si botezat-o " Pansy" de la panseluta. Cred ca i se potriveste la combinatia asta de culoare, . Mi-a adus-o un prieten ( eu inca n-am permis) si i-a placut si lui insa mi-a spus ca dupa cum ma cunoaste s-ar putea sa mi se para lenta dupa cateva mii de kilometri. Pe el il cred; are un CBR600 si e normal s-o simta asa. Pana in Bucureti a mers in urma mea cu 100-120 km/ora si mi s-a parut destul de nervoasa; cand demaram in tromba recupera distanta destul de repede. In oras in schimb... l-am ajuns acasa dupa 30 de minute.

Tu ce motor ai? CBF 500? Daca da, te invidiez. Foarte reusit modelul. Ma tenteaza sa-i fac unele imbunatatiri estetice care s-o apropie de modelul asta dar cred ca s-ar dubla pretul. Furca fata vopsita sau cromata in negru, discurile de frana la fel, aripa spate mult mai supla si agresiv ridicata, stopul spate inhide bine linia, esapamentul mai scurt, ce mai, l-au gandit bine.

 

Cred ca ar fi bine sa-i fac si eu asigurare casco caci nu se stie niciodata. Cat despre loterie, ei bine, si cei care au vazut-o au spus acelasi lucru, Am castigat la loto! :D

 

Dar mai intai sa ne luam permisul!

 

Seara placuta Iollele si " asfalt uscat"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am vazut motorul, foarte frumos si cum arata si culoare dar eu merg pe alte principii. Daca motorul meu are kilometri rulati cat cauciucul tau de fata si motorul a fost incercat doar o singura data la 170 de km/h in Romania, cu cat s-o fi luat-o? Cu 2000 euro pret fix? Din cate stiu eu diferente intre modelul '99 si cel din 2000 nu prea cunosc. Oare nu merita 650 de euro stiind ca nu mai fac pe mecanicul pe langa ea cu simeringuri, ulei ( uleiul si filtrul au fost schimbate la reprezentana la 11125 km), bujii, cauciucuri, filtru de aer si cate si mai cate. Tu stii foarte bine lucrurile astea, si sincer sa fiu, din moment ce i-ai inlocuit toate acele piese si motorul merge ok, eu in locul tau n-as negocia nimic; doar cazuta sa nu fie. Cine vrea motocicleta fara cusur, atunci sa-si cumpere motocicleta noua. Asa ca multa bafta la vanzare!

 

PS. Zi-mi mai bine de unde ai luat parbrizul acela, ca si eu sunt interesat sa-i cumpar unul si al tau am vazut ca arata destul de fain? Astept raspuns, multumesc.

Si ce motor urmeaza sa-ti iei? :D

 

parbrizul a venit odata cu motocicleta, asa ca nu te pot ajuta.

 

eu deja mi-am luat sv650 care pot spune ca e o motocicleta foarte faina. numai plusuri fata de cb, mai putin saua care e cam incomoda. nu ma urati. motorul are un sunet grav iar cuplul te face sa te simti ca stai pe un zmeu. mult mai stabila in curbe decat cb-ul. spune lumea ca suspensiile sunt naspa la sv, dar pe drumurile noastre mi se pare ca e exact ce trebuie. am mers pe acelasi drum rau cu cb si cu sv, iar cu sv am mers cu vreo 40 km /h in plus si tot m-am simtit mai in siguranta decat pe cb. mi-a placut cb-ul foarte mult, dar acum vad ca se poate si mult mai bine

 

inca ceva , nu stiu care a spus mai inainte, dar a spus o minciuna. parbrizul face o mare diferenta la drum lung. eu nu prea l-am purtat ca nu imi place cum arata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parbrizul a venit odata cu motocicleta, asa ca nu te pot ajuta.

 

eu deja mi-am luat sv650 care pot spune ca e o motocicleta foarte faina. numai plusuri fata de cb, mai putin saua care e cam incomoda. nu ma urati. motorul are un sunet grav iar cuplul te face sa te simti ca stai pe un zmeu. mult mai stabila in curbe decat cb-ul. spune lumea ca suspensiile sunt naspa la sv, dar pe drumurile noastre mi se pare ca e exact ce trebuie. am mers pe acelasi drum rau cu cb si cu sv, iar cu sv am mers cu vreo 40 km /h in plus si tot m-am simtit mai in siguranta decat pe cb. mi-a placut cb-ul foarte mult, dar acum vad ca se poate si mult mai bine

 

inca ceva , nu stiu care a spus mai inainte, dar a spus o minciuna. parbrizul face o mare diferenta la drum lung. eu nu prea l-am purtat ca nu imi place cum arata

 

Nu se supara nimeni, stai linistit. In fond si la urmei CB 500 e foarte bun pentru oras si mai ales pentru incepatori si pentru fete. Pe a mea deja au incercat-o doua fete astazi sa vada daca ajung cu picioarele bine la asfalt. Dar musai trebuie sa ne arati niste poze cu ea sa stim pentru ce-ti facem urarile si sa ne bucuram impreuna cu tine.

 

 

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea si s-o numesti ca asa o sa-ti fie mai draga si o sa ai mai multa grija de ea!

 

PS Nu uita de poze :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ata ete:post-20895-1220811300_thumb.jpg

motorul e foarte fain, spersa se dovedeasca la fel de fiabil ca si honditza

 

 

Super faina, frate! Si din cate vad e si galbena :D)!!! Sa fie intr-un ceas bun. Chiar sunt curios cum se comporta dupa mai multi kilometri parcursi. Asa ca, nu ne parasi prea curand chiar daca vor mai aparea carcoteli pe forum. In fond si la urma urmei fiecarei persoane i se potriveste un anumit tip de motor, sunt multe elemente de luat in calcul; conformatie fizica, temperamentul celui care conduce, cum raspunde motorul, ciclistica. Ia-o la cateva drumuri lungi si dupa ce te acomodezi cu ea, spune-ne si noua concluziile. Si eu peste un an-doi vreau sa-mi iau o Yamaha TDM 900 desi sunt cam pitic pentru asa ceva :D). Dar pe Pansy tot am s-o pastrez chiar de-ar fi s-o tin in garaj desi pentru Bucuresti cred ca e de neinlocuit.

 

Sa nu uiti s-o uzi cu prietenii tai, dar sa nu inceri faza cu sampania sparta de rezervor ca lasa urme :D)

 

Asfalt uscat!

 

ata ete:post-20895-1220811300_thumb.jpg

motorul e foarte fain, spersa se dovedeasca la fel de fiabil ca si honditza

 

 

PS Pune-i un nume inainte de a bea jumatate din sampanie. Sa auzim !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parbrizul a venit odata cu motocicleta, asa ca nu te pot ajuta.

 

eu deja mi-am luat sv650 care pot spune ca e o motocicleta foarte faina. numai plusuri fata de cb, mai putin saua care e cam incomoda. nu ma urati. motorul are un sunet grav iar cuplul te face sa te simti ca stai pe un zmeu. mult mai stabila in curbe decat cb-ul. spune lumea ca suspensiile sunt naspa la sv, dar pe drumurile noastre mi se pare ca e exact ce trebuie. am mers pe acelasi drum rau cu cb si cu sv, iar cu sv am mers cu vreo 40 km /h in plus si tot m-am simtit mai in siguranta decat pe cb. mi-a placut cb-ul foarte mult, dar acum vad ca se poate si mult mai bine

 

inca ceva , nu stiu care a spus mai inainte, dar a spus o minciuna. parbrizul face o mare diferenta la drum lung. eu nu prea l-am purtat ca nu imi place cum arata

 

eu am zis , dar am uitat sa precizez ceva si anume ca ...............tre sa fie maricel ca sa faca o diferenta sesizabila,daca este mic e egal cu zero daca nu ma credeti incercati si voi , probabil ca pogor are unu mai mare , care este si inestetic cum spunea si el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am zis , dar am uitat sa precizez ceva si anume ca ...............tre sa fie maricel ca sa faca o diferenta sesizabila,daca este mic e egal cu zero daca nu ma credeti incercati si voi , probabil ca pogor are unu mai mare , care este si inestetic cum spunea si el

true

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
ii pot pune anvelope 120/ 70/ 17 fata si 160/ 60/ 17 pe spate?

Poti pune 120/70 pe fata si 140 sau 150 pe spate, dar din ce spuneau unii care chiar le-au incercat deja 150 e mai greoi pe viraje. 160 nu stiu daca mai stau pe janta originala, dar nu cred ca o cobori vizibil din asa ceva - 60 nu e inaltimea talonului, e proportia.

 

Am avut cauciucuri sport si apoi touring pe motocicleta. Diferenta in cazul CB-ului e ca cele sport se uzeaza mai repede, ca aderenta nu am vazut diferenta pe strada (nu am mers pe circuit).

 

Tobe aftermatket nu m-au interesat, dar sigur exista tobe mai scurte care sa se potriveasca.Nu stiu daca gasesti ceva omologat (legal), dar daca vrei look grozav iei un CBF sau un CBR, nu CB.

 

Nu sunt expert in CB500, merg doar de 2 ani si jumatate, vara si iarna, iar acum cateva ore era sa cumpar un CBF 600 nou si sa vand CB-ul (nu aveam permisul la mine si nu puteam face asigurare pentru CBF ca sa o aduc acasa pe roti). Merg cu motocicleta mai mult in scop utilitar (commuting) si de placere (plimbari, preferabil in afara Romaniei) si nu ma intereseaza prea tare nici aderenta extrema pe circuit (desi unii zic ca uzez destul marginea cauciucurilor) si nici look-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

separat vand suport pt topcase GIVI cu tot cu placa metalica, dar fara cutie, la pretul de 150 ron+transport daca e cazul

 

Ce se mai aude cu suportul ala de topcase ?

Chiar sunt interesat.

Tot caut de ceva vreme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se mai aude cu suportul ala de topcase ?

Chiar sunt interesat.

Tot caut de ceva vreme

 

 

am gasit o poza dar nu e prea grozava. dar iti poti face o idee. ce nu se vede in poza e placa de aluminiu (vopsita negru din fabrica) pa care se poate monta topcase-ul. prinderile intra undeva sub plastic, nu e nevoie sa tai nimic

post-20895-1220978602_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca-mi moare motorul daca nu-l pornesc cu socul tras si lasat asa minim 5 minute. Mi se pare cam mult.

Sunt ceva reglaje care se pot face?

da, sincronizat carburatoare, reglat amestec

 

alternativ se poate duce motorul pe rosu de cateva ori, eu nu am incercat dar cred ca nu o sa mai aiba nevoie de soc :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Si marit turatia de relanti un pic, ajuta desi nu rezolva problema. E mai usor de facut decat reglatul carburatoarelor, asa ca merge ca solutie pe termen scurt pana ajungi la un mecanic bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit o poza dar nu e prea grozava. dar iti poti face o idee. ce nu se vede in poza e placa de aluminiu (vopsita negru din fabrica) pa care se poate monta topcase-ul. prinderile intra undeva sub plastic, nu e nevoie sa tai nimic

post-20895-1220978602_thumb.jpg

 

Influenteaza cumva pozitia semnalizatoarelor ? ca asa pare din poza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoarele s-au reglat imediat dupa ce am cumparat-o (acum 2 luni). Un alt detaliu pe care l-am sesizat e sunetul de toba (pocnituri rare, pe turatia de relanti, mai bine zis in mers cu socul tras si gazul oprit).

 

da, sincronizat carburatoare, reglat amestec

 

alternativ se poate duce motorul pe rosu de cateva ori, eu nu am incercat dar cred ca nu o sa mai aiba nevoie de soc :scratch:

 

 

Si marit turatia de relanti un pic, ajuta desi nu rezolva problema. E mai usor de facut decat reglatul carburatoarelor, asa ca merge ca solutie pe termen scurt pana ajungi la un mecanic bun.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Destul de ieftin, dar 3 litri de Motul semisintetic costă cam tot pe-acolo. În rest nu știu nimic de uleiul ăla, Motul măcar e un nume cunoscut și e uleiul recomandat de Honda pentru CB-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Influenteaza cumva pozitia semnalizatoarelor ? ca asa pare din poza

da. semnalizatoarele se monteaza pe suportul de topcase, are gauri destinate pentru asa ceva. operatiunea de mutare a semnalizatoarelor e foarte simpla

 

Ce parere aveti despre uleiul pt motor Procycle 10W40, semisintetic, de pe Louis.de? Ma refer ca marca de ulei. Eventual comparat cu Mobil1 semisintetic. http://www.louis.de/_30bcfe57983f3662a108a...tnr_gr=10038521

 

cod ulei: 10038521

 

am avut eu in motor odata asa ceva, nu am constatat nimic in neregula. daca il tii numai vreo 5000 de km eu zic ce e imposibil sa-i faci un rau, ma ales ca la cb scrie in carte ca uleiul se schimba la 12000km. si pretul chiar nu e acelasi cu motul semisintetic(am luat eu ieri motul si a costat 95 de lei 4 litri) adica la procycle iesi cu 30 de lei mai ieftin. luand in calcul ca mai ttrbuie sa mai platesti si transport, plus faima motulului, as zice sa iei totusi motul, si sa nu te zgarcesti la 25 de lei (asa cum am facut eu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...