jenifer Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 ai sa ne traiti ,posesori de cb 500.. intrebare -cel mai mic consum pe care l-ati avut cu cb-la ce viteza,etc....multam fain multam fain .....sunteti foarte saritori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Suntem saritori, dar nu stam toata ziua pe net, unii mai muncesc, unii se mai plimba etc. Cel mai mic consum? 3.3 litri la 100 km, in afara orasului la 100 km/h, drum lung si cam 3.5 in oras cu trafic foarte lejer si plecat de la semafor ca o baba surda. Dar nu a tinut mult, a sarit peste 5 in oras (plecat mai rapid) si peste 4.5 in afara (la 170 consuma mult ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Suntem saritori, dar nu stam toata ziua pe net, unii mai muncesc, unii se mai plimba etc. Cel mai mic consum? 3.3 litri la 100 km, in afara orasului la 100 km/h, drum lung si cam 3.5 in oras cu trafic foarte lejer si plecat de la semafor ca o baba surda. Dar nu a tinut mult, a sarit peste 5 in oras (plecat mai rapid) si peste 4.5 in afara (la 170 consuma mult ). bua hahahahaha'ca o baba surda' , asta vroiam sa aud 3,3 brava tie domnu sefu,multumesc mult-inseamna ca daca te tin nervii si mergi cu 80 inghiortaie 2jumate...am avut si eu un ntv 650 si am facut un drum de vreo 600 km si la un calcul rapid mi-a iesit fo 3,6-vorbesc serios conteaza asa mult stilul de condus?oricum cb-urile astea de 500 sunt si frumoase si bengoase si fitoase si ssi si ...multam fain oricum ,daca vreti mai povestiti una ,alta despre ele ,voi citi tot ca e un model care imi place mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Sub 3 consuma doar cind mergi la vale cu motorul oprit Da, stilul de condus si traficul conteaza enorm. Motocicletele sunt renumite pentru demarajul puternic si chestia asta se face consumind o gramada de benzina. Poti merge in oras cu a 5-a (asa consumam eu initial putin) si schimbind la 3500 rpm sau cu a 3-a si schimbi la 8-9000. Intr-a 3-a ai demaraj mai bun, motocicleta e mai vioaie, faci zgomot mai mult ca sa te auda eventual soferii cu conserve, dar mergi la turatii mari si consumi mult mai mult. La o rotatie a motorului intra o cantitate asemanatoare de benzina (simplific, nu e chiar aceeasi), consumul creste aproape proportional cu turatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Cb rules si la consum si la manevrabilitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Sub 3 consuma doar cind mergi la vale cu motorul oprit Da, stilul de condus si traficul conteaza enorm. Motocicletele sunt renumite pentru demarajul puternic si chestia asta se face consumind o gramada de benzina. Poti merge in oras cu a 5-a (asa consumam eu initial putin) si schimbind la 3500 rpm sau cu a 3-a si schimbi la 8-9000. Intr-a 3-a ai demaraj mai bun, motocicleta e mai vioaie, faci zgomot mai mult ca sa te auda eventual soferii cu conserve, dar mergi la turatii mari si consumi mult mai mult. La o rotatie a motorului intra o cantitate asemanatoare de benzina (simplific, nu e chiar aceeasi), consumul creste aproape proportional cu turatia. citit, multumesc mult....ai modelul facut in japonia sau cel facut in italy?frumoase rau...si am inteles ca sunt bine proportionate stai bine pe ea si daca ai 180....pe ntv nu prea mai stai bine la 180 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 manual de reparatzie pentru cb500 din '94 are cineva? multzumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 ai modelul facut in japonia sau cel facut in italy? Japonia. manual de reparatzie pentru cb500 din '94 are cineva? L-am comandat pe Amazon, dar inca nu a ajuns. Ce ai patit de iti trebuie manualul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 Japonia. L-am comandat pe Amazon, dar inca nu a ajuns. Ce ai patit de iti trebuie manualul? din fericire nu am patzit nimic, dar as avea nevoie de ea in scopul sa mi-o intretin "ca la carte" PS: daca primesti manualu immi trimiti si mie o copie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 a incercat careva dintre detinatorii modelului cb 500 sa puna pneu de dimenisune 140/80-17 pe spate? Ceva impresii daca se poate, plusuri, minusuri? multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AbyssWalker Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 salut grupul cb500 . bine v-am gasit. sunt mai mult decat entuziasmat de noua akizitie. la fel si prietena mea care kiar m-a amenintat ca ma paraseste in ziua in care ajunge motorul. totul a durat pana azi seara, cand am dus-o putin cu 7000 de ture prin oras pe-o strada cu sens unic si-au intors 20-30 de oameni capul sa vada avionul. nu credeam ca se poate trai asa pe un motor asa de batran (97). numai bine la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Salut, cine are robinet de benzina pentru honda cb500 din 93, sau macar partea intermediara cu membrana??????????????? Nevoie mare!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Faci comanda la Inter Motor Cycle si iti vine in citeva zile. Cat despre cauciuc, citeste mai jos, mai ales partea ingrosata: Honda a homologuĂŠ la CB avec 3 dimensions de pneu arrière : 130/80-17 (monte d'origine), 140/70-17 ou 150/60-17. La dimension 130/80 est la dimension d'origine du pneu arrière. Cette monte est normalement la plus adaptĂŠe Ă une utilisation polyvalente. Elle permet de profiter de la lĂŠgèretĂŠ naturelle de la direction, et permet de prendre des angles plus qu'honorables. En pratique le 140/70 de dimension plus large donne plus d'assurance dans les parcours sinueux. De plus puisque la roue est un peu plus petite, la moto a plus de reprise. Par contre, on perdrait en vitesse de pointe. La dimension 150/60 n'est utilisĂŠe que sur piste. Elle permet de prendre plus d'angle, mais rend la direction de la CB "camionesque". Il est aussi possible de monter du 130/90 ou du 140/80. C'est une solution ĂŠconomique car le moteur tourne moins vite, donc consomme moins et la bande de roulement du pneu ĂŠtant plus longue, il dure plus longtemps. HĂŠlas cela grève la pĂŞche de la moto en sortie de virage. On peut aussi monter un pneu arrière de 130/70, un maximum de pĂŞche, mais moins de vitesse de pointe. Attention, ces trois dernières dimensions ne sont pas homologuĂŠes sur la CB500. Pour info, le premier chiffre de la monte correspond Ă la largeur du pneu, le second Ă la hauteur du pneu en pourcentage de la largeur. Le troisième chiffre correspond au diamètre de la jante en pouces. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Faci comanda la Inter Motor Cycle si iti vine in citeva zile. Cat despre cauciuc, citeste mai jos, mai ales partea ingrosata: Honda a homologuĂŠ la CB avec 3 dimensions de pneu arrière : 130/80-17 (monte d'origine), 140/70-17 ou 150/60-17. La dimension 130/80 est la dimension d'origine du pneu arrière. Cette monte est normalement la plus adaptĂŠe Ă une utilisation polyvalente. Elle permet de profiter de la lĂŠgèretĂŠ naturelle de la direction, et permet de prendre des angles plus qu'honorables. En pratique le 140/70 de dimension plus large donne plus d'assurance dans les parcours sinueux. De plus puisque la roue est un peu plus petite, la moto a plus de reprise. Par contre, on perdrait en vitesse de pointe. La dimension 150/60 n'est utilisĂŠe que sur piste. Elle permet de prendre plus d'angle, mais rend la direction de la CB "camionesque". Il est aussi possible de monter du 130/90 ou du 140/80. C'est une solution ĂŠconomique car le moteur tourne moins vite, donc consomme moins et la bande de roulement du pneu ĂŠtant plus longue, il dure plus longtemps. HĂŠlas cela grève la pĂŞche de la moto en sortie de virage. On peut aussi monter un pneu arrière de 130/70, un maximum de pĂŞche, mais moins de vitesse de pointe. Attention, ces trois dernières dimensions ne sont pas homologuĂŠes sur la CB500. Pour info, le premier chiffre de la monte correspond Ă la largeur du pneu, le second Ă la hauteur du pneu en pourcentage de la largeur. Le troisième chiffre correspond au diamètre de la jante en pouces. cei de la inter motorcycle m-or linistit de tot, adica nu mi-au putut confirma 100% ca ce ar putea comanda ei sa fie 100% bun pt motor, si cu pretzu m-au dat gata, adik pe un robinet au cerut vreo 220 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Daca le dai seria de la cadru iti garanteaza ce iti aduc. Seria e ceva gen PC26xxxxxxx. Pretul probabil e ca sa te faca sa renunti, eu am luat o gramada de piese marunte de la ei si au fost destul de ieftine (11 EUR un disc de ambreiaj sau ~25 EUR cablu de ambreiaj, de pilda). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Daca le dai seria de la cadru iti garanteaza ce iti aduc. Seria e ceva gen PC26xxxxxxx. Pretul probabil e ca sa te faca sa renunti, eu am luat o gramada de piese marunte de la ei si au fost destul de ieftine (11 EUR un disc de ambreiaj sau ~25 EUR cablu de ambreiaj, de pilda). pai le-am dat seria, dar cica dupa seria respectiva nu prea or gasit nimica, o gasit de la un model din 94, dar eu cred ca e suta la suta compatibil robinetu cu una din 93, doar ca pretzul pe care mi l-au dat este foarte mare. Apropo care e faza ca imi dau pret mare ca sa renunt sa cumar de la ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 am "chinuit" zilele trecute un Cb 500 din 96' (al pretenei) pe soarelui. La peste 140 desi am parbriz Giwi , devine incomod mersul. Am urcat cu ea (cu tot cu pasagera in spate si cu topcase de 40 l full ) pana la 180. Am observat in ultima treapta o linie de putere mai domoala.adica nu se duce mai mult de 9 mii, insa cred ca dupa ce ii fac carburatia, o sa fuga mai bine. i-am pus o toba de cbr 600 f2 cu sitele scoase pe jumate. se aude frumos si are nerv . Un motor excelent pe care il recomand atat incepatorilor,cat si celor care iubesc nakedurile mai potolite. Pe curbe,manevrabilitate excelenta ( mai aler in contravirare), se inclina de dau cu scaritele de pamant. Peste 7000 mii consuma mai mult . E bine de tinut in 110- 130 , si pana in 5700 ture pt un consum bun. In oras e excelenta . Have fun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 La 140 cu set de carene TCM (parbriz, carena superioara, bugspoiler) nu ai nici cea mai mica problema cu vantul, abia la 160 incepe sa se simta. Pe bord trece de 190 km/h, ninja zicea ca a vazut si 200 (al ei e din '98). blue_nightwish, cu ce cauciucuri te dai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 De unde se ia acel set de carene si cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 (editat) La 140 cu set de carene TCM (parbriz, carena superioara, bugspoiler) nu ai nici cea mai mica problema cu vantul, abia la 160 incepe sa se simta. Pe bord trece de 190 km/h, ninja zicea ca a vazut si 200 (al ei e din '98). blue_nightwish, cu ce cauciucuri te dai? bffffffffffff ma crezi ca nu m-am uita la marca de cand a luat-o pretena ? am vzt ca sunt bune de tocit pe margine si i-am dat bice. fac 4-5 ture inainte sa le incalezesc . .apoi ma las cu ea asa jos.uita-te si tu la profilul lor in poza poate le identifici cu vreun model..Moto a stat la mine ceva in rodaj sa ma conving ce ii dau pe mana apoi. vbesc cu ea diseara si iti spun , ok ? Editat Mai 10, 2007 de blue_nightwish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lanti Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 Salutari la toti! Vreau sa cumpar un CB500. Sunt incepator si nu ma pricep la motoare de loc. Am gasit o oferta tentanta dar am observat o neconcordanta privind numarul de serie. In actele originale e trecut ca e model din 1998. A fost adus din austria sau germania si RAR e facut deja. Nu stiu daca e in regula sau nu. Sper ca ma puteti ajuta. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 o avea motorul schimbat ? ia vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lanti Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 o avea motorul schimbat ? ia vezi Sigur ca e schimbat? Atunci cum a trecut la RAR? Apropo! Daca eu vreau sa inmatruculez in alt judet, trebe dus la RAR si acolo sau se accepta hartiile? mersi oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 Sigur ca e schimbat? Atunci cum a trecut la RAR? Apropo! Daca eu vreau sa inmatruculez in alt judet, trebe dus la RAR si acolo sau se accepta hartiile? mersi oricum! si la CB-ul prietenei ...la fel a dat sa faca figuri la RAR ca nu iese seria de la motor.. insa s-a rezolvat pana la urma.. daca ai factura pe motor . se poate trece cu brio RAR-ul .exista situatii si situatii .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 Lanti, PC 26 e serie de sasiu la seria 94-98 (fabricate in Japonia), PC32 sunt cele 98-2003 (majoritatea Italia). Motorul tau e mai vechi decat motocicleta, dar din cate stiu motorul nu se mai trece in talon deci nu trebuie "identificat", e considerat "consumabil" sau "piesa de schimb". Daca e deja inmatriculata in alt judet nu stiu daca mai trebuie facut RAR, intreaba si tu la voi in judet. Satori, carenele sunt de la o firma din Franta, nu au distribuitori in Romania. Vezi aici detalii: http://www.tcpsa.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.