Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1

Arată OK, dar verifică data fabricației (DOT, săptămâna și anul, ceva gen 3208 adică august 2008). Se practică să se vândă la preț mai mic cauciucuri fabricate de 3-4 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Că tot vorbiți de gume, vă rog spuneți-mi Âşi mie dacă niÂşte Pirelli Demon Sport la dimensiunile pt roata spate (adică, 130/80-17 65CH) ar fi OK ? Uitați, am Âşi niÂşte poze cu ele. Mi se oferă la un preț rezonabil, zic eu. Un anticipat mersi frumos !

super ok, am avut eu. singura problema e ca se duc cam repede, dar aderenta e maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un mulțumesc celor care mi-ați răspuns! Cum trebuie să-l schimb, fiind foarte uzat Âşi avînd un față un ITP, probabil că nu voi risipi banii comandîndu-mi acel pneu. Acum, să găsesc în zona mea undeva să-l schimb este următoarea mea problemă... Pînă una alta, dacă nu-i cu "banat" (adică, supărare), postez aici un link pt. confratele de mai sus care zice nu primeÂşte răspuns la întrebarea lui. De pildă aici găseÂşte ceva ieftin: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...ew&ID=65995

Mai sînt Âşi alți furnizori, îi găseÂşti aici pe forum dar dă Âşi tu o căutare după cauciucuri. Sper să te descurci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc. am sa incerc si a numarul asta. acum vreo 2 zile am sunat vreo 3 oameni de pe bikeshop care aduc pneuri, insa la nimeni nu am gasit gume pt cb. ma intereseaza sa le iau cat mai ieftin pt ca vand motorul si indiferent cati bani dau pe ele, pretul motorului nu creste

numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc. am sa incerc si a numarul asta. acum vreo 2 zile am sunat vreo 3 oameni de pe bikeshop care aduc pneuri, insa la nimeni nu am gasit gume pt cb. ma intereseaza sa le iau cat mai ieftin pt ca vand motorul si indiferent cati bani dau pe ele, pretul motorului nu creste

numai bine !

salut

poti sa incerci Heidenau. Nu sunt Bridgestone, Pirelli etc insa isi fac treaba. Eu le am de vreo 1000 Km si sunt multumit (doar pe uscat deocamdata, pe ploaie nu le-am incercat). Si la 380 lei setul de gume noi... Eu merg mai linistit, nu ating scaritele de asfalt, nu-i dau 190 deci pentru ce imi trebuie mie e ok. Si daca zici ca vinzi motorul un set de gume noi da bine, daca nu-i creste pretul macar o dai mai repede.

Zicea cineva ca sunt proaste. Mecanicul care mi le-a schimbat spunea ca a avut Heidenau pe un Transalp si a fost multumit de ele, doar ca s-au uzat cam repede. Si e motociclist cu multi km in spate. De asemenea, pe un forum din afara am citit niste pareri destul de bune despre aceste gume, e drept tot pe ceva gen enduro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici vor fi poze, intamplari, amintiri ale posesorilor de CB500.

Eu am o Honda CB500 R din 94 care vrea sa-si faca noi prietene.

Mai e vreuna pe aici? :cheers:

salut, nu o veai de vanzare? sau abia ai luat`o? :(

 

http://www.depozitauto.ro/vand-Honda-cb%20...ti-id40542.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
salut, nu o veai de vanzare? sau abia ai luat`o? :cheers:

Dacă ai căsca ochii ai vedea că asta era acum 4 ani, între timp a vândut-o (acum un an sau doi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Inainte sa postez la rubrica service am zis sa va cer si voua o parere: de ceva timp (cam 1000 km in urma) am observat un zgomot la motor in mers, ca un carait (singurul cuvant pe care l-am gasit pt a-l descrie), care se instaleaza in mers dupa ce trec de 60-70 km/h, indiferent de treapta de viteza (am incercat in treptele 3, 4 si 5). Exclud posibilitatea sa fie din motor, pe loc nu se aude indiferent de turatie, la fel si ambreiajul, acesta lucreaza normal. De asemenea am exculs transmisia finala, kitul de lant are abia 3000 km, e intins conform manualului si uns la 500-600km. Am verificat de asemenea si suruburile de pe la motor, ma gandeam sa fie vreun surub slab iar piesa in cauza (de regula elementele de carena) sa intre in rezonanta de la o anumita turatie/viteza...nimic. Ar mai ramane cutia de viteze si transmisia primara, desi acestea functioneaza ca si inainte. In general motorul se comporta normal, trage bine, cum am spus singurul lucru ingrijorator e zgomotul. Si inca ceva: zgomotul se aude cu precadere pe accelerare, pe frana de motor nu se mai aude sau e mai putin intens si nu-l aud eu (in felul asta am exculs si casca din ecuatie care are destule lacune la capitolul zgomot).

Imi cer scuze pt nuvela de mai sus insa am vrut sa fiu cat mai explicit. Poate ma ajutati cu ceva sfaturi/pareri legate de provenienta zgomotului sau cu alte teste pe care le-as putea face pt a identifica cauzele acestuia inainte sa ajung cu ea la ''doctor''.

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Câți kilometri are motocicleta și din ce an este? După simptome nu e exclus lanțul de distribuție, dar nu e neapărat ăla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Câți kilometri are motocicleta și din ce an este? După simptome nu e exclus lanțul de distribuție, dar nu e neapărat ăla.

 

scuze, am uitat sa mentionez: din 1994 si 32.000 km (din acestia 8000 i-am facut eu, pentru restul nu garantez desi sunt primul proprietar in Ro si moto e adusa din Germania)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

La modelele 94-95 lanțul de distribu'ie ar trebui să țină cam 50.000, la cele mai noi ține mai mult. Dacă zici că ai luat-o la 24.000 km din 1994 nu cred că sunt kilometri reali, e mult prea puțin: cine mergea cu ea 1500 km pe an nu o ținea atâția ani, o vindea de mult timp. Deci, posibil lanțul de distribuție. Nu pică brusc, ai cam 1-2000 km de când începe să facă zgomot și până se rupe și îți spargi motorul.

 

Dacă asta e problema, e destul de complicat de schimbat, e în mijlocul motorului (trebuie să îl faci bucăți) și trebuie înlocuite tot soiul de garnituri după aceaa. Eu am făcut operațiunea în service și a costat vreo 1300 lei acum vreo 3 ani, acum e ceva mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelele 94-95 lanțul de distribu'ie ar trebui să țină cam 50.000, la cele mai noi ține mai mult. Dacă zici că ai luat-o la 24.000 km din 1994 nu cred că sunt kilometri reali, e mult prea puțin: cine mergea cu ea 1500 km pe an nu o ținea atâția ani, o vindea de mult timp. Deci, posibil lanțul de distribuție. Nu pică brusc, ai cam 1-2000 km de când începe să facă zgomot și până se rupe și îți spargi motorul.

 

Dacă asta e problema, e destul de complicat de schimbat, e în mijlocul motorului (trebuie să îl faci bucăți) și trebuie înlocuite tot soiul de garnituri după aceaa. Eu am făcut operațiunea în service și a costat vreo 1300 lei acum vreo 3 ani, acum e ceva mai mult.

 

N-are treaba cu ce zice el, daca era lantul se auzea numai la relanti si in ture mari nu se mai auzea ... cu siguranta e altceva

Ti-ai montat cumva de curand alarma pe motor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

meseriasii ajutati-ma si pe mine k sunt si eu mic...mi s-a blocat cablul de km (cel putin asa cred) si nu-mi mai functioneaza vitezometrul si implicit km cu tot cu km-trip. daca v-ati lovit de asa ceva as vrea si eu un sfat pls e agatzat sau ce are? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, curand ar insemna luna mai...

 

Mai mult ca sigur zgomotul se aude de la senzorul de soc ... mi s-a intamplat si mie candva treaba asta si am desfacut cutia cu senzorul si i-am lipit ceva material mai grosut in dreptul contragreutatii de la senzor ca sa nu mai zdrangane in halul ala, si zgomotul a disparut ...

Mesaj completat

meseriasii ajutati-ma si pe mine k sunt si eu mic...mi s-a blocat cablul de km (cel putin asa cred) si nu-mi mai functioneaza vitezometrul si implicit km cu tot cu km-trip. daca v-ati lovit de asa ceva as vrea si eu un sfat pls e agatzat sau ce are? multumesc

e rupt cablul nu ai ce sa ii mai faci, cauta pe la astia care vand piese de scutere, se potrivesc de minune si sunt doar 25-30 roni, fatza de 80-100 de la reprezentanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e rupt cablul nu ai ce sa ii mai faci, cauta pe la astia care vand piese de scutere, se potrivesc de minune si sunt doar 25-30 roni, fatza de 80-100 de la reprezentanta

 

10x din cate am mai citit ar putea fi si melcul de la roata, merci pt ajutor oricum...ma duc sa mesteresc, daca raman piese poate mai pun d un moto :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Inainte sa postez la rubrica service am zis sa va cer si voua o parere: de ceva timp (cam 1000 km in urma) am observat un zgomot la motor in mers, ca un carait (singurul cuvant pe care l-am gasit pt a-l descrie), care se instaleaza in mers dupa ce trec de 60-70 km/h, indiferent de treapta de viteza (am incercat in treptele 3, 4 si 5). Exclud posibilitatea sa fie din motor, pe loc nu se aude indiferent de turatie, la fel si ambreiajul, acesta lucreaza normal. De asemenea am exculs transmisia finala, kitul de lant are abia 3000 km, e intins conform manualului si uns la 500-600km. Am verificat de asemenea si suruburile de pe la motor, ma gandeam sa fie vreun surub slab iar piesa in cauza (de regula elementele de carena) sa intre in rezonanta de la o anumita turatie/viteza...nimic. Ar mai ramane cutia de viteze si transmisia primara, desi acestea functioneaza ca si inainte. In general motorul se comporta normal, trage bine, cum am spus singurul lucru ingrijorator e zgomotul. Si inca ceva: zgomotul se aude cu precadere pe accelerare, pe frana de motor nu se mai aude sau e mai putin intens si nu-l aud eu (in felul asta am exculs si casca din ecuatie care are destule lacune la capitolul zgomot).

Imi cer scuze pt nuvela de mai sus insa am vrut sa fiu cat mai explicit. Poate ma ajutati cu ceva sfaturi/pareri legate de provenienta zgomotului sau cu alte teste pe care le-as putea face pt a identifica cauzele acestuia inainte sa ajung cu ea la ''doctor''.

Multumesc anticipat.

 

 

stimate domn, ai in semnatura telefonul meu si adresa unde ma gasesti.....nu trebe sa te iei dupa ureche, vino pe la mine s-o ascult si eu

 

drum uscat si te salut cu farul :)

 

daca are cineva, doresc si eu sa achizitionez:

 

-oglinzi

-bord

-grup comanda electica stanga

-ansamblu ambreiaj, adica maneta si suportul maneta de ambreiaj

-far

 

sau daca aveti vreu relatie in aceasta directie, astept si eu un PM.

 

va multumesc anticipat

Editat de dublu JACK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ne zici pana la urma cum ai rezolvat problema si de la ce era ...

 

in week-end o sa dau alarma jos si fac o proba sa vad daca dispare, sper sa fie de la senzorul de soc...

Mesaj completat

Sa ne zici pana la urma cum ai rezolvat problema si de la ce era ...

 

 

in week-end o sa dau alarma jos si fac o proba sa vad daca dispare, sper sa fie de la senzorul de soc...

 

90% sigur este alarma. am dat-o jos si m-am foit si prin oras si in afara, si nu se mai auzea, cel putin pe la 70 km/h, ca peste nu mai auzeam nimic din cauza vantului. multumesc Thunderbyte de ajutor!

 

acum daca tot s-a vb de lantul de distibutie care vad ca e musai sa pice pe la 50.000 km (desi cica ar fi fost un test cu CB 500 in care s-a ajuns la 100.000 km fara nici o reparatie) imi puteti spune si mie cam ce tip de zgomot, in ce zone ale motorului si in ce regim de mers (rece, cald, turatii mari, relanti, accelerari, decelerari) prevestesc iminenta schimbare a acestuia? pot sa-mi dau seama de exemplu cu vreo 5000 km inainte sa fie prea tarziu?

a mea la rece dupa o noapte de stat scoate un trancanit usor vreo 30 sec - 1 min max dupa care dispare. Ma gandeam ca e normal mai ales ca se aude de ceva timp fara sa devina din ce ince mai prezent si ca ar proveni de la jocurile mai mari de functionare ale unui motor rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu la toate pică lanțul la 50.000, la cele mai noi cred că au schimbat lanțul și patina și ține mai mult, dar cele până în 96 (poate si 97, chiar nu știu) au problema asta.

 

Zgomotul e un huruit/zornăit în motor care în timp se intensifică și se aude cel mai bine pe loc când accelerezi.

Mesaj completat

 

Dar și la mașini cureaua de distribuție se schimbă la 60.000 km (la Renault), nu e ceva anormal să schimbi lanțul la 50.000 km mai ales că nu sunt prea mulți cei care merg atât cu o motocicletă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...