in@ Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 buna ziua popor iubitor de cb-uri, cer iertare ca n-am cum citi 170 si de pagini.... dar.. o oglinda cat mai asemanatoare cu originalul unde gasesc si eu? Am facut la cineva o comanda pe louis si mi-a venit o dracie de oglinda cu suruburi care nu are nimic in comun cu oglinda originala....Daca o montez pe aia o sa arate intr-o ureche! imi trebuie ptr partea dreapta, motorul e din 94.... daca mai trebuie alte amanunte, ziceti. multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 cer iertare ca n-am cum citi 170 si de pagini.... dar.. o oglinda cat mai asemanatoare cu originalul unde gasesc si eu? Am facut la cineva o comanda pe louis si mi-a venit o dracie de oglinda cu suruburi care nu are nimic in comun cu oglinda originala....Daca o montez pe aia o sa arate intr-o ureche! imi trebuie ptr partea dreapta, motorul e din 94.... daca mai trebuie alte amanunte, ziceti. 1) Cred ca sunt simetrice oglinzile. 2) Tot pe Louis, dar eu am luat de la Kronau ce aveau pe stoc, am probat inainte sa vad daca merge. Au mai multe modele, le recomand pe alea dreptunghiulare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Sa ne zici pana la urma cum ai rezolvat problema si de la ce era ... in week-end o sa dau alarma jos si fac o proba sa vad daca dispare, sper sa fie de la senzorul de soc... Mesaj completat 90% sigur este alarma. am dat-o jos si m-am foit si prin oras si in afara, si nu se mai auzea, cel putin pe la 70 km/h, ca peste nu mai auzeam nimic din cauza vantului. multumesc Thunderbyte de ajutor! acum daca tot s-a vb de lantul de distibutie care vad ca e musai sa pice pe la 50.000 km (desi cica ar fi fost un test cu CB 500 in care s-a ajuns la 100.000 km fara nici o reparatie) imi puteti spune si mie cam ce tip de zgomot, in ce zone ale motorului si in ce regim de mers (rece, cald, turatii mari, relanti, accelerari, decelerari) prevestesc iminenta schimbare a acestuia? pot sa-mi dau seama de exemplu cu vreo 5000 km inainte sa fie prea tarziu? a mea la rece dupa o noapte de stat scoate un trancanit usor vreo 30 sec - 1 min max dupa care dispare. Ma gandeam ca e normal mai ales ca se aude de ceva timp fara sa devina din ce ince mai prezent si ca ar proveni de la jocurile mai mari de functionare ale unui motor rece. e normal sa se intample asta, pana iti urca ulei in rampa, la axele cu came iti tacane un pic ... stai linistit, cand o sa iti bata lantul o sa iti dai seama, in ultima faza(cateva sute-1000 km) face un zgomot infernal ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragoselu Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 golanii mei cu cb-uri, care, cum organizeaza o intalnire prin bucurestiu asta? sa ne adunam si noi undeva sa turam motoarele, sa bem un cico...poate punem de un gang-bang. sau daca va intalnitzi pe undeva spuneti-mi si mie ca tare as vrea sa vin. Merci, v-am pupat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 poate punem de un gang-bang. sau daca va intalnitzi pe undeva spuneti-mi si mie ca tare as vrea sa vin. Mulțumesc de ofertă, dar nu mă interesează tipii care fac pe fetițele, iar unde ne întâlnim noi nu mai primim membri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 am facut o plimbare prin tara mai lunga decat planuisem, dar CB-ul a fost extraordinar. Am mare incredere in motocicleta asta, care chiar si cu scarita crapata si cauciucul tocit, cu uleiul sub nivel si presiunea in roti aoleu...pe asfalt, pe panta cu bolovani de nu-tzi vine sa crezi, bagaje etc...s-a descurcat de minune. povestea concediului meu prin tara aici: /index.php?showtopic=418900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragoselu Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Mulțumesc de ofertă, dar nu mă interesează tipii care fac pe fetițele, iar unde ne întâlnim noi nu mai primim membri oky atunci intrebam altfel: exista cluburi fara circuit inchis sau fara vip-uri unde sa mai intre un cb? asa pana mai crestem si unii din noi pana la stadiul de "super membru". Sa avem si noi de ce rade pe forumul asta ca topicul rezervat pt cb500 l-am transformat in talcioc si service ieftin. 10x anyway k un "super membru" se oboseste sa citeasca posturile unui membru mai mititel. Iar lasand "gaysmele" la o parte nu dvs va era adresat "pupatul", ma gandesc k poate sunt si posesoare de cb. salut, v-am pupat FETELOR Mesaj completat se poate pune pe honda cb 500 ghidon de sportiva? ms tu de fapt vrei o pozitie mai aplecata peste rezervor k sa zic asa...la sportive practic nu exista un ghidon dintr-o bucata, ansamblul de manere, manete, butoane, etc fiind prinse direct pe furca pe terminatiile unui ghidon...oricum daca printr-o nebunie reusesti schimbarea nu o sa fie aceeasi motoreta manevrabila, unghiul de bracare s-ar reduce la jumatate pe fiecare parte din cauza k te opresti in rezervor. in fine sper k ai inteles ceva din explicatia asta de doi lei. daca te gandesti la ce am inteles eu, anume mai aplecat peste rezervor, GS-ul are o idee ghidonul cu 10cm mai jos. uite am incercat sa editez o poza cu pozitia relativa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 salutare tuturor! ma cheama mihai; in ultima vreme ( sa tot fie un an) aspir sa devin si eu un membru al comunitatii voastre; am citit toate cele 178 de pagini cu posturi si mi-am format o idee despre aceasta "mobra" ( cum zic unii) ... momentan cam am o dilema: nu sunt sigur ce ar fi mai bine sa aleg, cb 500 sau gs 500, cu toate ca honda imi place mai mult, si stiu ca e mai puternica, am citit pe undeva ca s-ar gasi mai greu piese, acum va intreb pe voi..sa fie asa? O alta intrebare e daca sunt membri si din Oradea; daca ar fi cineva dispus sa ma lase sa vad/fac o tura mica (in cea mai fericita situatie) cu un cb 500 ..normal...ofer si eu o bere, 2, 3, 4... si daca e nevoie las si garantie masina pana ma intorc, atat ca as vrea sa vad cum merge ca sa stiu daca m-as simti bine pe ea multumesc anticipat! drum intins si (tipic) asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Doar Honda CB500 să-ți iei, altceva nu-ți recomand fiind într-adevăr o vită nervoasă, față de GS, un ieduț sprinten, sau GPZ500 Âşi el un mînz năzdrăvan ! Dar, 58 de cai ai doar la CB ! Acum fiind începător, ai mare grijă dar cu timpul vei ajunge să-i înhami la tot felul de treburi. Acum pentru o încălecare, eu nu pot să te ajut decît dacă ajung prin zonă ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 tu de fapt vrei o pozitie mai aplecata peste rezervor k sa zic asa...la sportive practic nu exista un ghidon dintr-o bucata, ansamblul de manere, manete, butoane, etc fiind prinse direct pe furca pe terminatiile unui ghidon...oricum daca printr-o nebunie reusesti schimbarea nu o sa fie aceeasi motoreta manevrabila, unghiul de bracare s-ar reduce la jumatate pe fiecare parte din cauza k te opresti in rezervor. in fine sper k ai inteles ceva din explicatia asta de doi lei. daca te gandesti la ce am inteles eu, anume mai aplecat peste rezervor, GS-ul are o idee ghidonul cu 10cm mai jos. uite am incercat sa editez o poza cu pozitia relativa frumoasa poza am gasit insa o honda care arata ca si un cb cu semighidoane: honda cb1 ..... 4 cilindri in linie... oau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) Motorul meu este in continuare de vanzare. CB 500 an: 2002 km: 43.000 pret: 1900 euro ps: are cauciucuri noi, puse acum 3 zile. daca este cineva interesat, sa zica. pun poze noi pe topic http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...002-199738.html Editat Septembrie 7, 2009 de smakalan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Nu vrei un crash bar? da mai bine la vanzare .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 se poate pune pe honda cb 500 ghidon de sportiva? ms Nu iti recomand, dimpotriva mai bine pui un ghidon de cross, iti da mai multa stabilitate si control asupra motorului. Am cb de 2 ani si am facut aproape 30 de mii de km, din care jumate cu ghidon de cross...nici nu se compara. Acum am modificat un CB din 99, furca de hornet, roti de CBR F3, bord de DUKE KTM si un ghidon de titan de cross (pentru ceva suzuki DR).Ne mai trebuie evacuare (cu tot cu galerii) din inox si o vopsea sexy (mult negru cu ceva dungi portocalii gen cafe racer) si e gata de drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Îmi permit să adaug că am făcut Âşcoala pe un CB500 care avea un ghidon de cross Âşi este mai manevrabilă decît motoreta mea, de aceelaÂşi tip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) Nu iti recomand, dimpotriva mai bine pui un ghidon de cross, iti da mai multa stabilitate si control asupra motorului.Am cb de 2 ani si am facut aproape 30 de mii de km, din care jumate cu ghidon de cross...nici nu se compara. Acum am modificat un CB din 99, furca de hornet, roti de CBR F3, bord de DUKE KTM si un ghidon de titan de cross (pentru ceva suzuki DR).Ne mai trebuie evacuare (cu tot cu galerii) din inox si o vopsea sexy (mult negru cu ceva dungi portocalii gen cafe racer) si e gata de drum. Pai baga ceva poze sa vada si ochiu nostru . Cred ca te pot ajuta eu cu avacuarea , asta in caz ca nu ai de unde sa o procuri, cand zic asta nu includ si louis, ebay sau alte site-uri de unde poti lua asa ceva la un pret de abia il ajungi cu scara ... Editat Septembrie 7, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Acum am modificat un CB din 99, furca de hornet, roti de CBR F3, bord de DUKE KTM si un ghidon de titan de cross (pentru ceva suzuki DR).Ne mai trebuie evacuare (cu tot cu galerii) din inox si o vopsea sexy (mult negru cu ceva dungi portocalii gen cafe racer) si e gata de drum. Poze, poze, poze !!! Sună bine, chiar sunt curios cum arată. Da, ghidonul drept (enduro) e mai bun în oraș și la viteze medii, cu semighidoane o să ajungi să o întorci ca pe TIR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 poze...peste o saptamana...abia am terminat de montat furca fata...cu roata, comenzi, mai trebuie sa ii pun bordu... cam peste o saptamana o sa pun poze, acum e in lucru si nu arata cine stie ce. Mesaj completat la indemnul sotiei mele...am pus si cateva poze... repet...e inca in lucru...si imi mai trebuie cam 200 de euro sa o termin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 salutari am de vanzare manualul de reparatii, color, original Heynes la Honda Cb 500...65 lei tel:0724795508,ovi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Sunt curios cum o să fie frâna cu 2 discuri. E singura modificare care mi-ar fi plăcut la CB, după semicarenă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Cateva poze noi. Azi am terminat cu spatele, centrat roata spate, pus distantiere, lant nou, fixat frana. Pe fata am pus masca fatza cu bord si lupe, fixat nucile comenzi, si fixat frana fata. Mai am de pus galeriile (cu ajutorul unui prieten forumist de-al nostru, care imi face galerii de inox) o sa arate bestial, toba Sebring....si vopseaua o sa fei neagra cu dungi (de aceeasi culoare ca si "orange"-ul de pe masca ). A da si radiatoru (ca e de CBR)...o sa am putin de lucru si cu el. Codita o sa mi-o "sculpteze" sotia, sunt si eu curios ce o sa iasa. Cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kool Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Nu vrei un crash bar? da mai bine la vanzare .... Il mai ai?Si daca da, cu cat il vinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Il mai ai?Si daca da, cu cat il vinzi? Ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzul123 Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Anvelopele Heidenau sunt OK le am de doi ani si 18000km, fara probleme. Careva merge maine la Iasi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Salut, Proaspat posesor de Cb500 vin si eu cu o problema, Pornesc motorul, il las se incalzeste, se tureaza normal....., bag in a-1a si dau sa plec .... motorul nu are putere sa traga.... cu gazu tras la maxim merge in hopuri ( deabea se misca ).... :-s de unde poate fii problema? Multumesc mult.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Salut, Proaspat posesor de Cb500 vin si eu cu o problema, Pornesc motorul, il las se incalzeste, se tureaza normal....., bag in a-1a si dau sa plec .... motorul nu are putere sa traga.... cu gazu tras la maxim merge in hopuri ( deabea se misca ).... :-s de unde poate fii problema? Multumesc mult.... fi un pic mai explicit. tureaza? ca de nu atunci e ceva de la carburatoare (trebuie reglate). daca tacane ceva la motor poate ai distributia dusa si nu trage. da-ne mai multe detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.