animal Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 am un bmw f650 gs 2001 si vreau sa-i scot alarma, alarma e de la bmw, dar sunt prea multe fire si se duc in multe parti , se scoate greu , ? stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 (editat) Daca vrei numai sa o dezactivezi e suficient sa desfaci mufa de conectare a unitatii centrale a alarmei. Daca te incurca cablajul, atunci tre' sa urmaresti firele care ies din alarma si sa vezi unde au fost conectate pe instalatia electrica (ai cel putin: o masa, un + din baterie, un + din contact, un + si masa care duc la sirena si inca 1 sau 2 fire de alimentare ptr. semnalizare/lumini). Sa le identifici mai usor: in general masele sunt negre si alimentarile +12V sunt rosii. Editat Ianuarie 26, 2009 de A n d y Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Tai tot manunchiul care intra in modulul alarmei si ai scapat. Nu explodeaza nimic, garantat. Eventual nu mai porneste.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
animal Postat Ianuarie 26, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2009 dap, mercic andy, am sa incerc maine belbody ce pot sa zic, daca tu ai incercat asa si a mers si ai fost si multumit , ma bucur pentru tine dar cred ca am sa il ascult pe andy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Daca e o alrma destul de desteapta s-ar putea sa nu o lase sa plece daca o zgandari la mufe. Mai intai intereseaza-te ce fel de alarma ai si ce feature-uri are. In mod normal la mai toate alarmele mai scumpe de 50 de lei daca o scoti din circuit, blochezi si mobra. E ca senzorul de cric, nu ajunge sa scoti mufa, mai trebuie sa si refaci legaturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Daca e o alrma destul de desteapta s-ar putea sa nu o lase sa plece daca o zgandari la mufe. Mai intai intereseaza-te ce fel de alarma ai si ce feature-uri are. In mod normal la mai toate alarmele mai scumpe de 50 de lei daca o scoti din circuit, blochezi si mobra. E ca senzorul de cric, nu ajunge sa scoti mufa, mai trebuie sa si refaci legaturile. cat se poate de logic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 dap, mercic andy, am sa incerc mainebelbody ce pot sa zic, daca tu ai incercat asa si a mers si ai fost si multumit , ma bucur pentru tine dar cred ca am sa il ascult pe andy Fac pariu cu tine pe ce vrei tu ca daca tai toate firele acea motocicleta o sa functioneze. Si daca nu functioneaza este suficient sa unesti MAXIM 2 din cele taiate si va porni. A dreacu electrotehnica asta, HUBBLE nu alta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Mai puna e ideea lu @Belbody! Tai tot manunchiul de fire si gata ai terminat povestea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 am un bmw f650 gs 2001 si vreau sa-i scot alarma, alarma e de la bmw, dar sunt prea multe fire si se duc in multe parti , se scoate greu , ? stie cineva? de ce ai scapa de o alarma oare? iti consuma bateria? nu mai bine iei alta baterie da iti stii motorul mai in siguranta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 de ce ai scapa de o alarma oare? iti consuma bateria? nu mai bine iei alta baterie da iti stii motorul mai in siguranta? Probabil ca il tine undeva in siguranta si atunci alarma i-ar fi inutila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 de ce ai scapa de o alarma oare? iti consuma bateria? nu mai bine iei alta baterie da iti stii motorul mai in siguranta? poate alarma da alarme false sau mobra nu mai prezinta interes pentru hoti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
animal Postat Ianuarie 27, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2009 eu de fapt vreau numai sa o deconectez si atata, nu pot sa tai toate firele. am lluat motocicleta , care a suferit un accident si nu mai are bordu si faru, am incercat sa o pornesc si nu merge, de aici ma gandesc ca ar fi mai bine sa deconectez si alarma ca daca a patit si ea ceva n-o sa porneasca motorul ala ever, in weekend am sa o duc la un electrician . alarma e de la bmw, nu vreau sa tai eu firele asa, poate nu s-a ars nimic din ea si e buna, poate e buba in alta parte, merci oricum de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Pai motocicleta nu mai are bordul si tu vrei sa porneasca? si te-ai gandit sa scoti alarma? mai bine cauta contactul de neutral, el poate fi in mare parte responsabil de pornit, sau cel de cric. Lasa alarma in pace. Fa rost de schema electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) Fa rost de schema electrica. Eu caut de mai mult de o luna..si nu am gasit schema ..tot ce am aflat este ca mufa aceea ce intra in alarma este un fel de magistrala de "date" mai rudimentala folosite pe BMW-uri.. Tehnologie CAN presupun ca e analogica.....Mufa de la alarma seamana cu cea de la sursa ATX ce alimenteaza placa de baza.. Sunt destul de multe fire.. Eu am luat motocicleta si nu am primit telecomanda pt. alarma de aceea asi dori sa-l dezafectez si eu... mai am si un switch cu cheie pus lateral cu firele smulse, la care vineau 4 fire de aceeasi culoare... acum sunt impreunate si este dezafectat switchul..... Uite o schema dar nu pusca cu ce este pe BMW.. are cineva macar manualul/instructiunile de folosire a alarmei originale BMW? Editat Ianuarie 28, 2009 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Eu caut de mai mult de o luna..si nu am gasit schema ..tot ce am aflat este ca mufa aceea ce intra in alarma este un fel de magistrala de "date" mai rudimentala folosite pe BMW-uri.. Tehnologie CAN presupun ca e analogica.....Mufa de la alarma seamana cu cea de la sursa ATX ce alimenteaza placa de baza.. Sunt destul de multe fire.. Eu am luat motocicleta si nu am primit telecomanda pt. alarma de aceea asi dori sa-l dezafectez si eu... mai am si un switch cu cheie pus lateral cu firele smulse, la care vineau 4 fire de aceeasi culoare... acum sunt impreunate si este dezafectat switchul..... Uite o schema dar nu pusca cu ce este pe BMW.. are cineva macar manualul/instructiunile de folosire a alarmei originale BMW? Salut.Intamplator ma ocum cu montaje de alarme pe masini si motoare si cred ca alarma ta e una analogica ,adica nu are acea transmisie de date CAN .In general cele montate de fabrica sunt integrate in instalatia motorului si destul de complicat de dezactivat pt cineva nefamiliarizat.Totusi poti incerca solutia cea mai simpla si anume sa scoti mufa din alarma (nu sa tai tot manunchiul de fire) si sa vezi daca porneste .Daca ai noroc si pleaca tai firele pe rand iar dupa ce il tai unul il si izolezi cu banda .Daca nu ,mergi la un electrician care sa lege firele de la aprindere trecute prin alarma si care dezactiveaza pornirea. Schema e de la o alarma after market nu de la una originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cor$ac Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 da-o ma draq de alarma ..... tu chiar crezi ca o sa mergi vre-odata cu scarba aia de mobra ? te urci pe ea shi te impingem noi putzin pe strada pe acolo .... :laugh:)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kheratha Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 am un bmw f650 gs 2001 si vreau sa-i scot alarma, alarma e de la bmw, dar sunt prea multe fire si se duc in multe parti , se scoate greu , ? stie cineva? chemi niste hoti profesionisti, dar, exista riscul sa iti fre alarma cu tot cu motocicleta. se mai intampla, deh, deformatie profesionala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
animal Postat Februarie 2, 2009 Autor Share Postat Februarie 2, 2009 da-o ma draq de alarma ..... tu chiar crezi ca o sa mergi vre-odata cu scarba aia de mobra ? te urci pe ea shi te impingem noi putzin pe strada pe acolo .... :laugh:)))) sau ii punem niste pedala, aa ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 (editat) Incearca sa faci rost de manualul de service.... acolo ai partea electrica... uitate dupa cabluri intrerupte .... Cauta manual pe google eu am gasit unul in germana fara prea mare efort Editat Februarie 2, 2009 de drc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 daca acea alarma de la BMW nu are functii de oprire pornire motor, atunci poti scoate mufa linistit, sau intreurpe alimentarea de la baterie. Atunci incearca sa pornesti motorul. Daca nici asa nu porneste atunci sunt toate sansele ca alarma sa nu fie de vina. Daca o alarma nu are functie de pornire oprire motor, nu afecteaza cu nimic sistemul de pornire a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cor$ac Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 ALOOOOOO !!!!' TATI .... terminati cu ideile astea cretze ... cu taiat ... smuls, scos fire ..... Baietzii ashtia nu prea shtiu multe ... Mie pentru o amarata de toba ... cand am vrut sa o schimbam .... mi-au demontat toata motocicleta shi cand zic toata ... inseamna ... scos codita, dat jos rezervorul, dat jos amortizorul central, etc ramasese din ea doar farul shi rotile S-au chinuit 2 mecanici de la Kawa jumatate de zii dupa aceea ca sa o puna la loc Roakere stai sa dea nitzel caldura si o duci la electrician ... oricum nu vezi ca nu poate nimeni sa te ajute ..... n-ai cu cine ... asta e scula nemtzeasca ... nu te joci cu neamtzu .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 ALOOOOOO !!!!' TATI .... terminati cu ideile astea cretze ... cu taiat ... smuls, scos fire ..... Baietzii ashtia nu prea shtiu multe ... Mie pentru o amarata de toba ... cand am vrut sa o schimbam .... mi-au demontat toata motocicleta shi cand zic toata ... inseamna ... scos codita, dat jos rezervorul, dat jos amortizorul central, etc ramasese din ea doar farul shi rotile S-au chinuit 2 mecanici de la Kawa jumatate de zii dupa aceea ca sa o puna la loc Roakere stai sa dea nitzel caldura si o duci la electrician ... oricum nu vezi ca nu poate nimeni sa te ajute ..... n-ai cu cine ... asta e scula nemtzeasca ... nu te joci cu neamtzu .... ALOOOOOOOOO! Noi glumam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
animal Postat Februarie 2, 2009 Autor Share Postat Februarie 2, 2009 e nu ma crezi, mai cosmin, da sa vezi ca saptamana asta o pornim. eu cu mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cor$ac Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 e nu ma crezi, mai cosmin, da sa vezi ca saptamana asta o pornim. eu cu mihai Te cred Dane .... da trebuie doar putina practica .... Poate gasim un fraier cu un motor asemanator care sa ne lase sa facem ceva experimente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Te cred Dane .... da trebuie doar putina practica ....Poate gasim un fraier cu un motor asemanator care sa ne lase sa facem ceva experimente cu atitudinea asta, ii foarte probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.