bogdan_harea Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 (editat) Am investit si eu intr-o casca mai buna, 250euro, ca mai mult nu-mi permit. Mult mai silentioasa decat cea veche, dar suieratul la viteza ramane in continuare. Dispare doar daca ma pitesc in spatele parbrizului ridicat aproape la max. Amicul cu F merge mult mai tare decat 110. La 90 intradevar nu prea ai nevoie de parbriz, mai ales daca faci putini km pe zi. Editat Decembrie 5, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Un mic parbriz am de ceva timp si km destui cu el..nu e cine stie ce tocmai de asta m-am gandit la un deflector,motocicleta am facut-o pentru multi km si faptul de a fi independent de o masina care sa care bagaje sau orice mi-ar trebui in drumul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 (editat) Iata si parbrizul meu facut de Bogdan Harea.Cu dibacia-i cunoscuta a reusit sa-l confectioneze folosind aceeasi matrita cu care s-au facut parbrizele pt VStrom si SuperTenere. Din cauza ca n-am putut obtine curand o rezervare la tunelul aerodinamic al celor de la F1(glumesc),forma finala a fost aleasa dupa 2 iesiri in viteza pe A1.Fanta centrala,facuta dupa prima iesire,ajuta la protectia mai buna a mainilor. Stiu,n-o sa castige nici un concurs de design,dar comfortul este mult superior celui anterior,cu 1/3 mai mic. DSC00542.JPG DSC00544.JPG Ca sursa de inspiratie pt motocicleta ta. Decupajul pe margini si dimensiunile pot fi schimbate pt inbunatatirea design-ului Editat Decembrie 22, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Dar pentru un Transplant din 91, ai facut vreun parbriz? Ma interseaza cat mai mare, ca nu-mi place sa ma lup cu vantul... Merci, Vice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 (editat) Daca nu ma insel la Transalp parbrizul este lipit de carene. Trebuie o matrita Dedicata si nu am. O alta varianta ar fi prinderea noului parbriz de un suport confectionat special. Eu le fac din dural de 2 mm. Am montat mai multe pe F650 <2000 si pe Freewind. Dpdv protectie lumea a fost multumita, ramane partea cu noul design al motocicletel care este interpretabil. Editat Decembrie 24, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 OK, tin minte si cand voi scoate vaca din barlog, poate ne vedem sa-i facem o vela. Sarbatori Fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Asa arata suporti de parbriz pt Freewind care nu are din dotare si pt Vstrom 1000, care are si din dotare, dar s-a dorit un suport reglabil pe inaltime, glisant, pt o actionare usoara fara scule, direct din sa. Materialul folosit dural de 2 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 Daca nu ma insel la Transalp parbrizul este lipit de carene. Trebuie o matrita Dedicata si nu am. O alta varianta ar fi prinderea noului parbriz de un suport confectionat special. Eu le fac din dural de 2 mm. Am montat mai multe pe F650 <2000 si pe Freewind. Dpdv protectie lumea a fost multumita, ramane partea cu noul design al motocicletel care este interpretabil. Poate-ti pun o intrebare aiurea, dar se pot face si viziere in acest fel? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 In principiu se poate indoi plastic in orice forma, cu conditia sa aiba aceeasi grosime peste tot, deci fara dantura, pini sau alte blocaje in relief. Acum nu stiu daca merita, desi vizierele sunt destul de scumpe. Personal nu am incercat si nici nu am lucrat cu plastic ma subtire de 3 mm. pt viziere probabil ar trebui de 1 max 1,5 mm, cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NTVrevere-rider Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Buna ziua domnule Bogdan Harea. Vreau sa-mi inlocuiesc parbrizul de la ''noul'' meu K1100LT cu unul mai inalt. Ma puteti ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Baga parbrizul in portbagaj si fa-mi o vizita in Militari. Vedem ce si cum. Iti dau adresa pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NTVrevere-rider Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Multumesc, vorbim maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 salutare, ati incercat careva sa faceti parbriz din plastic abs transparent? Stiti daca se gaseste la noi in tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Salut, La mine parbrizul e asa: Si tare mult mi-ar placea sa ii pot pune o extensie. Mai face cineva prinderi/parbrize/extensii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Plasticul propriuzis este usor de facut, mai greu cu sustemul de prindere cu articulatii. Niste prieteni si le-au cumparat separat din China sau Lituania nu stiu sigur si plastic de la mine. Inainte sa dai banii ar trebui testat ceva similar facut din carton, diatantieri din polistiren si powertape pt a vedea efectul. Multi au fost dezamagiti de rezultate, altii incantati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Plasticul propriuzis este usor de facut, mai greu cu sustemul de prindere cu articulatii. Niste prieteni si le-au cumparat separat din China sau Lituania nu stiu sigur si plastic de la mine. Inainte sa dai banii ar trebui testat ceva similar facut din carton, diatantieri din polistiren si powertape pt a vedea efectul. Multi au fost dezamagiti de rezultate, altii incantati. Buna idee, o sa incerc cand termin cu restul mesterelilor de iarna. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Ce materiale se folosesc la parbrize? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 In general plexiglas turnat, sau policarbonat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) ceva facut la repezeala pentru un Dominator RD02 '90 Editat Februarie 16, 2013 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) Parbriz pt BMW K1100/93 mai mare decat original, din plexiglas 6 mm. Buna ziua domnule Bogdan Harea. Vreau sa-mi inlocuiesc parbrizul de la ''noul'' meu K1100LT cu unul mai inalt. Ma puteti ajuta?Asa a iesit. Editat Februarie 16, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Ziua bună. Pentru un Dominator din 90 RD02 se poate face ceva mai înalt și eventual transparent? Dacă da, puteți vă rog să-mi spuneți un preț? Mulțam mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 In principiu se poate, problema este daca merita. Parbrizul nu poate fi prea inalt din motive de design si nici foarte lat din motive de atins oglinzile la viraj. Nefiind mare, iar Dominatorul deplasandu-se de regula cu viteze 100-120, diferenta de protectie nu cred ca este semnificativa ca sa merite investitia. Pret pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Poti sa imi dai preturi la niste cutii laterale cam de 45 Litri + un topcase tot asa mai mare ! Am suporti de teava Givi tip vechi ! Si un parbriz touring , toate vreau sa le pun pe Varadero ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 (editat) Buna ziua domnule Bogdan Harea. Vreau sa-mi inlocuiesc parbrizul de la ''noul'' meu K1100LT cu unul mai inalt. Ma puteti ajuta? Baga si tu poze si eventual impresii ca sunt tare curios de felul cum arata montat pe motor si cum isi face treaba, noul parbriz. Editat Februarie 22, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 un parbriz ideal trebuie sa fie pina la inaltimea ochilor dar sa nu treaca peste,avind in vedere ca ati trebuie stergator peste,am facut si eu unu arata binisor si m-ai ales se simte si la piept si putin la consum Ziua bună. Pentru un Dominator din 90 RD02 se poate face ceva mai înalt și eventual transparent? Dacă da, puteți vă rog să-mi spuneți un preț? Mulțam mult da se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.