bobitzza Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Salut. Am un Suzuki Bandit de 250 luata de putin timp (la sfarsitul anului trecut). Nu am apucat sa merg decat foarte putin cu ea pentru ca am vazut ca a intrat benzina in ulei. Am aratat-o unui mecanic, care i-a luat compresia si mi-a zis ca are compresia prea mica (ceasurile aratau undeva intre 8 cel mai putin si 10 cel mai mult), ca sunt segmentii dusi si d-aia intra benzina. Am dus-o de unde am luat-o, i-au luat si aia compresia (mi-au zis ca e foarte buna asa (?)), am lasat-o acolo, i-au curatat carburatoarele, au schimbat uleiul si am luat-o acasa. Am mers un pic prin oras cu ea, dupa ce am luat-o, prin decembrie si am lasat-o in curte invelita. Astazi cand m-am dus sa vad ce mai face, uleiul (desi e f. frig afara) nu era vascos, arata ca apa prin gemuletul ala, capacul de la ulei mirosea a benzina si inauntru la fel si cand am pus mana sub carburatoare aveam benzina pe ea (pe mana). Nu inteleg ce are, este de la carburatoare problema, este de la segmenti? Rezervorul are robinet cu vacuum, pentru ca daca ii scot furtunul nu curge benzina. De unde ajunge benzina in ulei si cum? E normal sa fie putina benzina pe sub carburatoare? Unde a stat afara timp de o luna nu a lasat urma de benzina. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Salut. Am un Suzuki Bandit de 250 luata de putin timp (la sfarsitul anului trecut). Nu am apucat sa merg decat foarte putin cu ea pentru ca am vazut ca a intrat benzina in ulei. Am aratat-o unui mecanic, care i-a luat compresia si mi-a zis ca are compresia prea mica (ceasurile aratau undeva intre 8 cel mai putin si 10 cel mai mult), ca sunt segmentii dusi si d-aia intra benzina. Am dus-o de unde am luat-o, i-au luat si aia compresia (mi-au zis ca e foarte buna asa (?)), am lasat-o acolo, i-au curatat carburatoarele, au schimbat uleiul si am luat-o acasa. Am mers un pic prin oras cu ea, dupa ce am luat-o, prin decembrie si am lasat-o in curte invelita. Astazi cand m-am dus sa vad ce mai face, uleiul (desi e f. frig afara) nu era vascos, arata ca apa prin gemuletul ala, capacul de la ulei mirosea a benzina si inauntru la fel si cand am pus mana sub carburatoare aveam benzina pe ea (pe mana). Nu inteleg ce are, este de la carburatoare problema, este de la segmenti? Rezervorul are robinet cu vacuum, pentru ca daca ii scot furtunul nu curge benzina. De unde ajunge benzina in ulei si cum? E normal sa fie putina benzina pe sub carburatoare? Unde a stat afara timp de o luna nu a lasat urma de benzina. Multumesc! Carburatoarele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) Salut. Am un Suzuki Bandit de 250 luata de putin timp (la sfarsitul anului trecut). Nu am apucat sa merg decat foarte putin cu ea pentru ca am vazut ca a intrat benzina in ulei. Am aratat-o unui mecanic, care i-a luat compresia si mi-a zis ca are compresia prea mica (ceasurile aratau undeva intre 8 cel mai putin si 10 cel mai mult), ca sunt segmentii dusi si d-aia intra benzina. Am dus-o de unde am luat-o, i-au luat si aia compresia (mi-au zis ca e foarte buna asa (?)), am lasat-o acolo, i-au curatat carburatoarele, au schimbat uleiul si am luat-o acasa. Am mers un pic prin oras cu ea, dupa ce am luat-o, prin decembrie si am lasat-o in curte invelita. Astazi cand m-am dus sa vad ce mai face, uleiul (desi e f. frig afara) nu era vascos, arata ca apa prin gemuletul ala, capacul de la ulei mirosea a benzina si inauntru la fel si cand am pus mana sub carburatoare aveam benzina pe ea (pe mana). Nu inteleg ce are, este de la carburatoare problema, este de la segmenti? Rezervorul are robinet cu vacuum, pentru ca daca ii scot furtunul nu curge benzina. De unde ajunge benzina in ulei si cum? E normal sa fie putina benzina pe sub carburatoare? Unde a stat afara timp de o luna nu a lasat urma de benzina. Multumesc! Imi pare rau sa iti dau eu vestea, dar sunt carburatoarele! Tng am postat amandoi in acelasi timp! Sa stii ca nu ti-am luat ideea! Editat Februarie 1, 2009 de Rossi_jr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobitzza Postat Februarie 1, 2009 Autor Share Postat Februarie 1, 2009 Multumesc, dar am nevoie de mai multe detalii. Aia spun ca mi le-au curatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 cred ca stiu de la cine ai luat-o... du-te si cere-le banii inapoi. dupa ce rezorvi carburile, o sa-ti apara alte probleme la ea. nu incerca sa o faci sa mearga ca nu va merge niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobitzza Postat Februarie 1, 2009 Autor Share Postat Februarie 1, 2009 De ce crezi ca nu va merge niciodata? Arata bine motocicleta si inca mai sper. Banii - nu cred ca-i mai vad, am zis o data si mi s-a spus ca nici nu se pune problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) De ce crezi ca nu va merge niciodata? Arata bine motocicleta si inca mai sper. Banii - nu cred ca-i mai vad, am zis o data si mi s-a spus ca nici nu se pune problema... din pacate cunosc povestea foarte bine... am patit-o pe pielea mea (acum ceva ani). singura diferenta e ca al meu "fier" a fost de 400cc. daca nu eram cu adevarat pasionat de motociclism, ma lasam de "meserie" la cate probleme si necazuri am avut cu rabla aia si cati bani am bagat in ea s-o fac functionala s-o pot vinde... imi pare rau, nu am vrut sa te descurajez ci doar sa te previn. succes! Editat Februarie 1, 2009 de _andrei_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Mergi cumva cu socul tras? Poate ramane blocat, verifica putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobitzza Postat Februarie 1, 2009 Autor Share Postat Februarie 1, 2009 Nu am mers cu socul tras, cand am mers ultima data cu ea am lasat-o sa se incalzeasca si l-am dat inapoi dupa aceea. Ideea e ca am lasat-o o luna si ieri cand m-am uitat la ea, in loc sa fie uleiul gros/vascos ca e frig afara, arata ca apa (ca si consistenta) prin gemuletul ala mic si mirosea a benzina dupa ce am scos capacul de la ulei. Acum am mai descoperit o chestie: desi am lasat-o cu vreo 5 litri de benzina in ea, acum daca mai are vreo jumatate de litru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Am patit si eu chestia asta. Trebuie verificat nivelul in carburatoare sa inchida toate in acelasi timp. daca unul inchide mai tarziu, curge benzina pe supraplinul carburatorului in cutia filtrului de aer, dupa aceea prin futrunul de gaze de carter care vine din motor in cutia filtrului de aer, intra in motor. Verifica daca toate carburatoarele inchid benzina cand se ridica plutitorul. Asta este singurul motiv din care benzina ajunge in motor in cantitati asa mari. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto-shop cristur Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Salut.Da toti au dreptate intrun fel dar cind motorul este oprit si are robinet cu vacum nu are posibilitate cum sa curga benzina .Parerea mea este sa verifici robinetul de benzina .Are un furtun care face vacum .Daca ai problema cu mambranul de la robinet poate sa curga inapoi in furtunul de vacum. Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Daca au disparut peste 4l de benzina din rezervor e clar ca pe undeva curge(asta daca nu a furat cineva benzina ) si din moment ce ajunge in ulei inseamna ca robinetul ala nu-si face treaba cum trebuie si pe langa asta cel putin un plutitor/cui pontou din carburatoare nu lucreaza cum trebuie. Explicatia data de blade e cea mai plauzibila in cazul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Daca ai membrana de vacuum putin crapata benzina curge prin ea in furtunul de vacuum si pe acesta direct in cilindri. E posibil sa nu curga pe unde trebuie si totusi sa curga prin membrana. Sugruma acel furtun si nu vei mai avea probleme, si rezolva si robinetul, pune-l pe direct (adica fara nici o membrana) in caz ca nu gasesti alta. 100% la tine asta e cazul. Exact aceeasi situatie o am si eu la TA, membrana e sparta si furtunul de vacuum este sugrumat cu un colier. Daca nu ar fi, toata benzina ar curge direct in cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobitzza Postat Februarie 7, 2009 Autor Share Postat Februarie 7, 2009 Va multumesc la toti ptr. ajutor! Azi am desfacut rezervorul si curgea benzina in anumite pozitii si daca il agitam. Cred ca e robinetul ala stricat. Am vreo solutie sa-l repar - ca am vazut ca e capsulat - sau trebuie sa imi iau alt robinet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Pai curgea, bine... dar unde curgea? Ca daca nu tine robinetul si picura asta nu inseamna ca benzina ajunge in motor... ala poti sa-l lasi si deschis si tot nu trebuie sa curga carburatoarele, acestea au un sistem de inchidere numit cui-pontou, care nu ar trebui sa lase benzina la vale. Are membrana de vacuum sau nu robinetul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobitzza Postat Februarie 7, 2009 Autor Share Postat Februarie 7, 2009 Salut. Da, e cu vacuum si pe la unul din carburatoare picura si benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Pai ar trebui sa se desfaca robinetul... Si trebuie sa rezolvi si acel carburator, altfel nu ai facut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_besst Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 (editat) scuzati ca ma bag dar am si eu o parere! sar putea sa nu fie din carburatoare ci din semeringurile de la chiuloasa care vin pe supape si alte idee daca scaunul de la supapa nu este perfect sau supapa, nu are cum sa etanseaza si astfel curge benzina Editat Februarie 7, 2009 de cata_besst Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 scuzati ca ma bag dar am si eu o parere! sar putea sa nu fie din carburatoare ci din semeringurile de la chiuloasa care vin pe supape si alte idee daca scaunul de la supapa nu este perfect sau supapa, nu are cum sa etanseaza si astfel curge benzina Tu chiar vorbesti serios? Dar de unde stii cum ramane supapa cand se opreste motorul? Poate sa ramana deschisa, inchisa, cum vrea ea.. Si semeringurile de supape????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 (editat) Tu chiar vorbesti serios? Dar de unde stii cum ramane supapa cand se opreste motorul? Poate sa ramana deschisa, inchisa, cum vrea ea.. Si semeringurile de supape????????????????? Asa e, cacand ramane supapa de admisie deschisa atunci curge benzina in cilindru, si daca supapa de evacuare este inchisa nu mai are pe unde sa iasa. dar motorul asta n-are decat 0.4litri capacitate, unde-i restul? Probabil cacand e si supapa de evacuare deschisa se scurge pe esapament Eu zic ca trebuie sa ridice espamentul mai sus decat rezervorul. Editat Februarie 7, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_besst Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 sau mai exista o varianta! mi se pare ca la al tau se regleaza culbutori daca nu sunt reglati bine, deaia nu se inchide supapa pt ca ramane atacata si poate sa scape si compresia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 sau mai exista o varianta! mi se pare ca la al tau se regleaza culbutori daca nu sunt reglati bine, deaia nu se inchide supapa pt ca ramane atacata si poate sa scape si compresia! Intotdeauna cand opresti motorul sa inchizi supapele, sa nu carecumva sa iti scape compresia. Daca ti-a scapat e aproape imposibil sa o mai prinzi pt ca e invizibila. Compresie se gaseste de cumparat, dar sa iei d-aia de gsxr1000 ca e mai buna, intreaba-l pe cata_besst ca stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_besst Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 hai ca esti glumet! ziceti ca, carburatoarele lui nu inchid da! logic ar fi ca supapa sai fac treaba da adica sa inchida etans, ermetic, ca daca ar inchide nu sar mai duce benzina in ulei! dar faci cum vrei nu am sa mai poste aici, til las pe invictus sa te ajute el ca e meserias! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 hai ca esti glumet! ziceti ca, carburatoarele lui nu inchid da! logic ar fi ca supapa sai fac treaba da adica sa inchida etans, ermetic, ca daca ar inchide nu sar mai duce benzina in ulei! dar faci cum vrei nu am sa mai poste aici, til las pe invictus sa te ajute el ca e meserias! Bai nene, tu ai probleme la mansarda? Nu intelegi ca supapele pot ramane oricum cand se opreste motorul? Inchise deschise, aleator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_besst Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 "Bai nene, tu ai probleme la mansarda? Nu intelegi ca supapele pot ramane oricum cand se opreste motorul? Inchise deschise, aleator." se vede ca tu ai probleme la cutia craniana! asta cu supapele ca ramn inchise deschie e ok! dar nu prea are cum sai bage benzina cand motorul e oprit asta e logik!!! in timpul mersului cand supapele se inchid si deschid, admisia nu se mai inchide perfect si normal ca vine benzina in continu cei asa greu de priceput!!!!!! si cu asta am inkeiat pe acest forum!!! ceao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.