Sari la conținut

benzina in ulei


bobitzza
 Share

Postări Recomandate

Salut.

Am un Suzuki Bandit de 250 luata de putin timp (la sfarsitul anului trecut). Nu am apucat sa merg decat foarte putin cu ea pentru ca am vazut ca a intrat benzina in ulei. Am aratat-o unui mecanic, care i-a luat compresia si mi-a zis ca are compresia prea mica (ceasurile aratau undeva intre 8 cel mai putin si 10 cel mai mult), ca sunt segmentii dusi si d-aia intra benzina. Am dus-o de unde am luat-o, i-au luat si aia compresia (mi-au zis ca e foarte buna asa (?)), am lasat-o acolo, i-au curatat carburatoarele, au schimbat uleiul si am luat-o acasa.

Am mers un pic prin oras cu ea, dupa ce am luat-o, prin decembrie si am lasat-o in curte invelita. Astazi cand m-am dus sa vad ce mai face, uleiul (desi e f. frig afara) nu era vascos, arata ca apa prin gemuletul ala, capacul de la ulei mirosea a benzina si inauntru la fel si cand am pus mana sub carburatoare aveam benzina pe ea (pe mana).

Nu inteleg ce are, este de la carburatoare problema, este de la segmenti? Rezervorul are robinet cu vacuum, pentru ca daca ii scot furtunul nu curge benzina. De unde ajunge benzina in ulei si cum? E normal sa fie putina benzina pe sub carburatoare? Unde a stat afara timp de o luna nu a lasat urma de benzina. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am un Suzuki Bandit de 250 luata de putin timp (la sfarsitul anului trecut). Nu am apucat sa merg decat foarte putin cu ea pentru ca am vazut ca a intrat benzina in ulei. Am aratat-o unui mecanic, care i-a luat compresia si mi-a zis ca are compresia prea mica (ceasurile aratau undeva intre 8 cel mai putin si 10 cel mai mult), ca sunt segmentii dusi si d-aia intra benzina. Am dus-o de unde am luat-o, i-au luat si aia compresia (mi-au zis ca e foarte buna asa (?)), am lasat-o acolo, i-au curatat carburatoarele, au schimbat uleiul si am luat-o acasa.

Am mers un pic prin oras cu ea, dupa ce am luat-o, prin decembrie si am lasat-o in curte invelita. Astazi cand m-am dus sa vad ce mai face, uleiul (desi e f. frig afara) nu era vascos, arata ca apa prin gemuletul ala, capacul de la ulei mirosea a benzina si inauntru la fel si cand am pus mana sub carburatoare aveam benzina pe ea (pe mana).

Nu inteleg ce are, este de la carburatoare problema, este de la segmenti? Rezervorul are robinet cu vacuum, pentru ca daca ii scot furtunul nu curge benzina. De unde ajunge benzina in ulei si cum? E normal sa fie putina benzina pe sub carburatoare? Unde a stat afara timp de o luna nu a lasat urma de benzina. Multumesc!

 

Carburatoarele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am un Suzuki Bandit de 250 luata de putin timp (la sfarsitul anului trecut). Nu am apucat sa merg decat foarte putin cu ea pentru ca am vazut ca a intrat benzina in ulei. Am aratat-o unui mecanic, care i-a luat compresia si mi-a zis ca are compresia prea mica (ceasurile aratau undeva intre 8 cel mai putin si 10 cel mai mult), ca sunt segmentii dusi si d-aia intra benzina. Am dus-o de unde am luat-o, i-au luat si aia compresia (mi-au zis ca e foarte buna asa (?)), am lasat-o acolo, i-au curatat carburatoarele, au schimbat uleiul si am luat-o acasa.

Am mers un pic prin oras cu ea, dupa ce am luat-o, prin decembrie si am lasat-o in curte invelita. Astazi cand m-am dus sa vad ce mai face, uleiul (desi e f. frig afara) nu era vascos, arata ca apa prin gemuletul ala, capacul de la ulei mirosea a benzina si inauntru la fel si cand am pus mana sub carburatoare aveam benzina pe ea (pe mana).

Nu inteleg ce are, este de la carburatoare problema, este de la segmenti? Rezervorul are robinet cu vacuum, pentru ca daca ii scot furtunul nu curge benzina. De unde ajunge benzina in ulei si cum? E normal sa fie putina benzina pe sub carburatoare? Unde a stat afara timp de o luna nu a lasat urma de benzina. Multumesc!

Imi pare rau sa iti dau eu vestea, dar sunt carburatoarele! Tng am postat amandoi in acelasi timp! Sa stii ca nu ti-am luat ideea!

Editat de Rossi_jr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce crezi ca nu va merge niciodata? Arata bine motocicleta si inca mai sper.

Banii - nu cred ca-i mai vad, am zis o data si mi s-a spus ca nici nu se pune problema...

din pacate cunosc povestea foarte bine... am patit-o pe pielea mea (acum ceva ani). singura diferenta e ca al meu "fier" a fost de 400cc. daca nu eram cu adevarat pasionat de motociclism, ma lasam de "meserie" la cate probleme si necazuri am avut cu rabla aia si cati bani am bagat in ea s-o fac functionala s-o pot vinde...

 

imi pare rau, nu am vrut sa te descurajez ci doar sa te previn.

 

succes!

Editat de _andrei_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mers cu socul tras, cand am mers ultima data cu ea am lasat-o sa se incalzeasca si l-am dat inapoi dupa aceea. Ideea e ca am lasat-o o luna si ieri cand m-am uitat la ea, in loc sa fie uleiul gros/vascos ca e frig afara, arata ca apa (ca si consistenta) prin gemuletul ala mic si mirosea a benzina dupa ce am scos capacul de la ulei.

 

Acum am mai descoperit o chestie: desi am lasat-o cu vreo 5 litri de benzina in ea, acum daca mai are vreo jumatate de litru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu chestia asta.

Trebuie verificat nivelul in carburatoare sa inchida toate in acelasi timp. daca unul inchide mai tarziu, curge benzina pe supraplinul carburatorului in cutia filtrului de aer, dupa aceea prin futrunul de gaze de carter care vine din motor in cutia filtrului de aer, intra in motor.

Verifica daca toate carburatoarele inchid benzina cand se ridica plutitorul.

Asta este singurul motiv din care benzina ajunge in motor in cantitati asa mari.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Da toti au dreptate intrun fel dar cind motorul este oprit si are robinet cu vacum nu are posibilitate cum sa curga benzina .Parerea mea este sa verifici robinetul de benzina .Are un furtun care face vacum .Daca ai problema cu mambranul de la robinet poate sa curga inapoi in furtunul de vacum.

Cu respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca au disparut peste 4l de benzina din rezervor e clar ca pe undeva curge(asta daca nu a furat cineva benzina ) si din moment ce ajunge in ulei inseamna ca robinetul ala nu-si face treaba cum trebuie si pe langa asta cel putin un plutitor/cui pontou din carburatoare nu lucreaza cum trebuie. Explicatia data de blade e cea mai plauzibila in cazul asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai membrana de vacuum putin crapata benzina curge prin ea in furtunul de vacuum si pe acesta direct in cilindri. E posibil sa nu curga pe unde trebuie si totusi sa curga prin membrana.

Sugruma acel furtun si nu vei mai avea probleme, si rezolva si robinetul, pune-l pe direct (adica fara nici o membrana) in caz ca nu gasesti alta.

100% la tine asta e cazul.

Exact aceeasi situatie o am si eu la TA, membrana e sparta si furtunul de vacuum este sugrumat cu un colier. Daca nu ar fi, toata benzina ar curge direct in cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai curgea, bine... dar unde curgea? Ca daca nu tine robinetul si picura asta nu inseamna ca benzina ajunge in motor... ala poti sa-l lasi si deschis si tot nu trebuie sa curga carburatoarele, acestea au un sistem de inchidere numit cui-pontou, care nu ar trebui sa lase benzina la vale.

Are membrana de vacuum sau nu robinetul ala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuzati ca ma bag dar am si eu o parere!

 

sar putea sa nu fie din carburatoare ci din semeringurile de la chiuloasa care vin pe supape si alte idee daca scaunul de la supapa nu este perfect sau supapa, nu are cum sa etanseaza si astfel curge benzina

Editat de cata_besst
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuzati ca ma bag dar am si eu o parere!

 

sar putea sa nu fie din carburatoare ci din semeringurile de la chiuloasa care vin pe supape si alte idee daca scaunul de la supapa nu este perfect sau supapa, nu are cum sa etanseaza si astfel curge benzina

:lol: :P :D

 

Tu chiar vorbesti serios? Dar de unde stii cum ramane supapa cand se opreste motorul? Poate sa ramana deschisa, inchisa, cum vrea ea.. Si semeringurile de supape????????????????? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :P :D

 

Tu chiar vorbesti serios? Dar de unde stii cum ramane supapa cand se opreste motorul? Poate sa ramana deschisa, inchisa, cum vrea ea.. Si semeringurile de supape????????????????? :scratch:

 

Asa e, cacand ramane supapa de admisie deschisa atunci curge benzina in cilindru, si daca supapa de evacuare este inchisa nu mai are pe unde sa iasa. dar motorul asta n-are decat 0.4litri capacitate, unde-i restul? Probabil cacand e si supapa de evacuare deschisa se scurge pe esapament :P Eu zic ca trebuie sa ridice espamentul mai sus decat rezervorul.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau mai exista o varianta! mi se pare ca la al tau se regleaza culbutori daca nu sunt reglati bine, deaia nu se inchide supapa pt ca ramane atacata si poate sa scape si compresia!

 

Intotdeauna cand opresti motorul sa inchizi supapele, sa nu carecumva sa iti scape compresia. Daca ti-a scapat e aproape imposibil sa o mai prinzi pt ca e invizibila. Compresie se gaseste de cumparat, dar sa iei d-aia de gsxr1000 ca e mai buna, intreaba-l pe cata_besst ca stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca esti glumet!

 

ziceti ca, carburatoarele lui nu inchid da! logic ar fi ca supapa sai fac treaba da adica sa inchida etans, ermetic, ca daca ar inchide nu sar mai duce benzina in ulei!

 

dar faci cum vrei nu am sa mai poste aici, til las pe invictus sa te ajute el ca e meserias!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca esti glumet!

 

ziceti ca, carburatoarele lui nu inchid da! logic ar fi ca supapa sai fac treaba da adica sa inchida etans, ermetic, ca daca ar inchide nu sar mai duce benzina in ulei!

 

dar faci cum vrei nu am sa mai poste aici, til las pe invictus sa te ajute el ca e meserias!

Bai nene, tu ai probleme la mansarda?

Nu intelegi ca supapele pot ramane oricum cand se opreste motorul? Inchise deschise, aleator...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Bai nene, tu ai probleme la mansarda?

Nu intelegi ca supapele pot ramane oricum cand se opreste motorul? Inchise deschise, aleator."

 

 

 

se vede ca tu ai probleme la cutia craniana!

 

asta cu supapele ca ramn inchise deschie e ok! dar nu prea are cum sai bage benzina cand motorul e oprit asta e logik!!! in timpul mersului cand supapele se inchid si deschid, admisia nu se mai inchide perfect si normal ca vine benzina in continu cei asa greu de priceput!!!!!!

 

si cu asta am inkeiat pe acest forum!!!

 

ceao

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...