Sari la conținut

Accident mortal Galati


ady2inkubus
 Share

Postări Recomandate

O adevarata tragedie pentru familie, sotie si mai ales copilul care nu'si va cunoaste niciodata tatal... Condoleante!

 

 

...Ca sa-ti dai seama cit de putin stii, iti trebuie ceva experienta. Multora li se termina norocul inainte sa ajunga sa o capete...

 

Din cate am citit, un an jumate si cca 30.000km plus ceva talent nativ... combinatia cea mai periculoasa. Trecerea de la faza de incepator la cea de acumulare de experienta este cea mai critica perioada din viata unui motociclist. Indiferent de tipul de motor, talent nativ, varsta sau caracter.

 

Asta e natura umana, abia dupa foarte mult timp si la fel de multi kilometrii intelegem ca adevarata arta nu consta neaparat in a fi "bun" ci mai degraba in a "supravietui".

 

Experienta nu inseamna sa capeti reflexe de pilot GP, sa poti merge in "wheelie" kilometri sau sa iei o curba cu viteza dubla decat oricine altcineva... "adevarata" experienta inseamna sa nu faci o depasire inainte de avea contact vizual cu ochii soferului si sa fii sigur ca ti'au fost intelese intentiile, sa franezi pana iese fum din cauciucuri atunci cand apar animale prin apropierea drumului, sa nu intri in unghiul mort in special al TIR'urilor, sa te abtii sa iei un viraj cu viteza atunci cand nu exista vizibilitate, sa ai maturitatea sa nu raspunzi provocarilor manelistilor cu masini "tunate"... si mai presus de toate sa ai puterea de a'ti recunoaste limitele, atat fata de ceilalti cat mai ales fata de tine insuti.

 

Daca insa a venit ziua in care ti s'a terminat norocul... nimic din ce am scris mai sus nu mai conteaza!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 108
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

O adevarata tragedie pentru familie, sotie si mai ales copilul care nu'si va cunoaste niciodata tatal... Condoleante!

 

 

 

 

Din cate am citit, un an jumate si cca 30.000km plus ceva talent nativ... combinatia cea mai periculoasa. Trecerea de la faza de incepator la cea de acumulare de experienta este cea mai critica perioada din viata unui motociclist. Indiferent de tipul de motor, talent nativ, varsta sau caracter.

 

Asta e natura umana, abia dupa foarte mult timp si la fel de multi kilometrii intelegem ca adevarata arta nu consta neaparat in a fi "bun" ci mai degraba in a "supravietui".

 

Experienta nu inseamna sa capeti reflexe de pilot GP, sa poti merge in "wheelie" kilometri sau sa iei o curba cu viteza dubla decat oricine altcineva... "adevarata" experienta inseamna sa nu faci o depasire inainte de avea contact vizual cu ochii soferului si sa fii sigur ca ti'au fost intelese intentiile, sa franezi pana iese fum din cauciucuri atunci cand apar animale prin apropierea drumului, sa nu intri in unghiul mort in special al TIR'urilor, sa te abtii sa iei un viraj cu viteza atunci cand nu exista vizibilitate, sa ai maturitatea sa nu raspunzi provocarilor manelistilor cu masini "tunate"... si mai presus de toate sa ai puterea de a'ti recunoaste limitele, atat fata de ceilalti cat mai ales fata de tine insuti.

 

Daca insa a venit ziua in care ti s'a terminat norocul... nimic din ce am scris mai sus nu mai conteaza!

 

Ride Safe!

foarte bine spus.

ma bucur ca mai exista persoane care gandesc asa. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca si asta cu norocu` nu prea merge.....daca vine gigi cu dacia si te ia in plin ...asta nu inseamna ca ai murit...de ce?

 

....pentru ca ai avut ghinion sa vina gigi!...daca aveai noroc, scapai!...deci tot de noroc tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....pentru ca ai avut ghinion sa vina gigi!...daca aveai noroc, scapai!...deci tot de noroc tine!

 

 

nu e ghinion sau noroc...e prostie si inconstientza...tu daca erai atent si nu te gandeai "oare cum face daca ii dau inferioara din a 3-a in a 2-a si o urc in 12000 ture? :scratch: " probabil il vedeai pe gigi si il evitai ..

 

 

daca ar fii sa te iei dupa noroc...o sa ajungem in curand sa`ti dedicam RIP`uri la sectia accidente. ...d-ne feresTe!!!!

 

 

reedit!!

 

 

tu cand te urci pe motor ce zici .... "lasa ca am noroc si astazi ..nu patesc nimic. ...cu d-zeu inainte"

Editat de kidu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O adevarata tragedie pentru familie, sotie si mai ales copilul care nu'si va cunoaste niciodata tatal... Condoleante!

 

 

 

 

Din cate am citit, un an jumate si cca 30.000km plus ceva talent nativ... combinatia cea mai periculoasa. Trecerea de la faza de incepator la cea de acumulare de experienta este cea mai critica perioada din viata unui motociclist. Indiferent de tipul de motor, talent nativ, varsta sau caracter.

 

Asta e natura umana, abia dupa foarte mult timp si la fel de multi kilometrii intelegem ca adevarata arta nu consta neaparat in a fi "bun" ci mai degraba in a "supravietui".

 

Experienta nu inseamna sa capeti reflexe de pilot GP, sa poti merge in "wheelie" kilometri sau sa iei o curba cu viteza dubla decat oricine altcineva... "adevarata" experienta inseamna sa nu faci o depasire inainte de avea contact vizual cu ochii soferului si sa fii sigur ca ti'au fost intelese intentiile, sa franezi pana iese fum din cauciucuri atunci cand apar animale prin apropierea drumului, sa nu intri in unghiul mort in special al TIR'urilor, sa te abtii sa iei un viraj cu viteza atunci cand nu exista vizibilitate, sa ai maturitatea sa nu raspunzi provocarilor manelistilor cu masini "tunate"... si mai presus de toate sa ai puterea de a'ti recunoaste limitele, atat fata de ceilalti cat mai ales fata de tine insuti.

 

Daca insa a venit ziua in care ti s'a terminat norocul... nimic din ce am scris mai sus nu mai conteaza!

 

Ride Safe!

 

 

 

UN post de nota 11...nu 10...

BRAVO! exista oameni care gandesc cu adevarat, din gura carora "iese experientza"!

 

Si pacat galatzeanului meu...ma cunosteam cu el!pacat!

 

Dumnezeu sa-l ierte!odihneasca-se-n pace!

Editat de hummerro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e ghinion sau noroc...e prostie si inconstientza...tu daca erai atent si nu te gandeai "oare cum face daca ii dau inferioara din a 3-a in a 2-a si o urc in 12000 ture? :scratch: " probabil il vedeai pe gigi si il evitai ..

daca ar fii sa te iei dupa noroc...o sa ajungem in curand sa`ti dedicam RIP`uri la sectia accidente. ...d-ne feresTe!!!!

reedit!!

tu cand te urci pe motor ce zici .... "lasa ca am noroc si astazi ..nu patesc nimic. ...cu d-zeu inainte"

 

PROSTIE SI INCONSTIENTA DIN PARTEA LOR, NOROC SAU GHINION PE, PARTEA NOASTRA!

CAND MA URC PE MOTOR MA GANDESC LA FEELING-UL CARE MI-L DA BIKE-UL! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu parere de rau , azi 05-02-2009 a plecat dintre noi un bun motociclism din galati, adi ( bestia neagra -de pe forum)...Dumnezeu sa-l ierte, din pacate nu am putut ajunge la locul accidentului , sunt la servici..

e baiatul cu maieu..,

 

 

avea un cbr600rr , a intat intr-o rabla din cate am inteles, pe motocicleta se mai afla si sotia lui , insarcinata ," din pacate a decedat si ea...Dumnezeu sa-i aiba in paza..tristttttt

Bai Adi2inkubus las-o draq de treaba informeaza te inainte de a scrie prostii...nu era cu sotia pe motor era o amica ;si +ca fata a scapat cu o ruptura de bazin si cateva zgarieturi...

 

tot ma uit la poza si-mi pare ca seamana cu un tip pe care-l cunosc. a stat cumva in bucuresti si a avut un zx7r dar cu carene schimbate , de culoare neagra? sper sa ma insel

 

te inseli

 

 

Ma scuzi ca iti pun o intrebare absolut tehica, dar cine era impricinatul (am inteles ca "bestia neagra - de pe forum" dar in cazul asta vreau mai mult), care erau conditiile concrete in care s-a produs accidentul, cine era (aparent) de vina, daca se poate niste poze de acolo, etc.

 

Nu vreau sa par rautacios, dar nici nu vreau sa dezvoltam un topic de zeci de pagini cu RIP (apropos RIP pentru impricinati) fara sa stim clar despre ce vorbim aici.

 

ce draq te intereseaza pana la urma ce s a intamplat cand rezultatul e unul singur...lasa polemicile de genu:conditii de trafic etc.

 

Am spus si o mai spun cum zici si tu...dar aici nu e vorba de tara, e vorba de noi pentru ca ne expunem inutil de multe ori,pentru ce?pentru o curba luata cu genunchiul si noi nu vedem cum e soseaua dincolo (nisip,ulei,coloana de masini,etc)nu merita riscul asta.Ce demonstram ?Motociclismul se poate trai si altfel.Ca si fapt divers cei 3 care au murit la Arad anul trecut au avut sportive,respectiv R6,R1 si Gixxer.Oare de ce? De ce nu se accidenteaza un choperist mortal sau un endurist?Totul depinde de noi si incheietura mainii stangi.Stati si reflectati putin si intrebati-va daca merita.Vreti adrenalina,mergeti pe circuit.Strada nu e loc de asa ceva.

 

cred ca vb de mana DREAPTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RIP, DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA!

 

 

 

 

SORRY DAR TREBUIE SA TE CONTRAZIC!

NU MOTORU SAU FELUL CUM TRAGI DE GAZ CONTEAZA CI NOROCUL CARE-L AI IN TRAFIC!

Scuze,dar si eu te contrazic.Decat sa ma duc pe noroc undeva cu mobra mai bine stau acasa.Norocul depinde mult de tine si felul cum te comporti in trafic.Cum se spune,ti-o faci cu mana ta.Crede-ma ca eu nu spun asta nefiind in cunostinta de cauza.Am iesit din multe sicane din trafic nu datorita norocului ci datorita atentiei,intuitiei si reflexelor.Puteam sa fiu luat pe sus de multe ori.felul cum tragi de gaz conteaza foarte mult,rezerva de putere din motor iarasi.Dar cel mai mult si mai mult experienta.ca sa revin si eu eram mare scula pe la vre-o 22 ani,motocicleta noua,proaspat posesor de A...nici dupa un an jumatate cine era sa dea duhul...atunci dupa ce am iesit din spital dupa aproape aproape 3 luni si mai slab cu 16 kg ,am avut sprijinul moral al mobristilor mai vechi pe care pana atunci i-am neglijat vizavi de sfaturile primite.Pot sa spun ca m-am nascut a doua oara si si acum ma bucur de fiecare rasarit de soare,nu mai spun de fiecare clipa petrecuta pe mobra.Respectul pe care il impun in trafic(conduc si masina si moto) mi-l impun prima oara mie.Am grija de mine si de ceilalti participanti la trafic.Nu ma bazez pe nimeni ca este atent in circulatie fata de persoana mea.Sant multe de spus,multi ignora si cele mai elementare reguli de circulatie,vesnic cu gandul altundeva cand conduc.Ce v-a spun purtati-va singuri de grija caci nimeni,mai ales un conservar nu o sa aiba grija de voi.Sa ne vedem sanatosi si la cati mai multi kilometri pe mobre! Am rectificat,vizavi de mana mai sus,asa e,mana dreapta!

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Adi2inkubus las-o draq de treaba informeaza te inainte de a scrie prostii...nu era cu sotia pe motor era o amica ;si +ca fata a scapat cu o ruptura de bazin si cateva zgarieturi...

 

 

 

te inseli

 

 

 

 

ce draq te intereseaza pana la urma ce s a intamplat cand rezultatul e unul singur...lasa polemicile de genu:conditii de trafic etc.

 

 

 

cred ca vb de mana DREAPTA

da INTRADEVAR , AM GRESIT..MII DE SCUZE(PTR HIM SI ALEX, IS CONSTIENT , ASA GRESELI NU SE FAC, INTR-O SITUATIE EXTREM DE DELICAT NEGATIV), INFORMATIILE LE-AM LUAT TOT DE LA UN MOTOCICLIST DIN GL , EO ERAM LA SERVICI...

SI AM ZIS DOAR SA_MI VAD DE TREBA MEA , ASTA DUPA CE VAZUSEM DEJA PE MOTOCICLISM.INGALATI....TIPU ERA UNU FOARTE EXPERIMENTAT SI FOARTE ADORABIL...PACAT.. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce spune-ti sa lasam polemicile si dezbaterile pentru alt topic;va rog.

No offense, dar atunci inchideti topicul. Poate fi ori un topic in care se discuta despre cum s-a produs napasta si eventual se invata ceva de catre pustiu' care acum se uita pe forum si se gandeste ca-si ia motor maine-poimaine, sau poate fi un topic de RIP-uri.

 

Voi stiti daca mai e ceva de zis.

 

RIP bikerului.

Editat de Oryon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da INTRADEVAR , AM GRESIT..MII DE SCUZE

 

Pai editeaza-ti primu post sau PM un moderator sa-l editeze, ca citeste vre-o cunostinta de-a sotiei insarcinate si face infarct.

 

Si mai terminati dreaq ca v-ati repezit ca ciocli la primu deces din an, de parca ati dus doru acestor stiri peste iarna!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu parere de rau , azi 05-02-2009 a plecat dintre noi un bun motociclism din galati, adi ( bestia neagra -de pe forum)...Dumnezeu sa-l ierte, din pacate nu am putut ajunge la locul accidentului , sunt la servici..

e baiatul cu maieu..,

 

 

avea un cbr600rr , a intat intr-o rabla din cate am inteles,r.i.p

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze,dar si eu te contrazic.Decat sa ma duc pe noroc undeva cu mobra mai bine stau acasa.Norocul depinde mult de tine si felul cum te comporti in trafic.Cum se spune,ti-o faci cu mana ta.Crede-ma ca eu nu spun asta nefiind in cunostinta de cauza.Am iesit din multe sicane din trafic nu datorita norocului ci datorita atentiei,intuitiei si reflexelor.Puteam sa fiu luat pe sus de multe ori.felul cum tragi de gaz conteaza foarte mult,rezerva de putere din motor iarasi.Dar cel mai mult si mai mult experienta.ca sa revin si eu eram mare scula pe la vre-o 22 ani,motocicleta noua,proaspat posesor de A...nici dupa un an jumatate cine era sa dea duhul...atunci dupa ce am iesit din spital dupa aproape aproape 3 luni si mai slab cu 16 kg ,am avut sprijinul moral al mobristilor mai vechi pe care pana atunci i-am neglijat vizavi de sfaturile primite.Pot sa spun ca m-am nascut a doua oara si si acum ma bucur de fiecare rasarit de soare,nu mai spun de fiecare clipa petrecuta pe mobra.Respectul pe care il impun in trafic(conduc si masina si moto) mi-l impun prima oara mie.Am grija de mine si de ceilalti participanti la trafic.Nu ma bazez pe nimeni ca este atent in circulatie fata de persoana mea.Sant multe de spus,multi ignora si cele mai elementare reguli de circulatie,vesnic cu gandul altundeva cand conduc.Ce v-a spun purtati-va singuri de grija caci nimeni,mai ales un conservar nu o sa aiba grija de voi.Sa ne vedem sanatosi si la cati mai multi kilometri pe mobre! Am rectificat,vizavi de mana mai sus,asa e,mana dreapta!

 

5 minute tre sa fii destept in viata..si sa bagi la cap ce a scris domnul Kato_arad...tare mult as vrea sa va cunosc

Dumnezeu sa il odihneasca si sa aiba grija de copil...

Editat de zidaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O adevarata tragedie pentru familie, sotie si mai ales copilul care nu'si va cunoaste niciodata tatal... Condoleante!

 

 

 

 

Din cate am citit, un an jumate si cca 30.000km plus ceva talent nativ... combinatia cea mai periculoasa. Trecerea de la faza de incepator la cea de acumulare de experienta este cea mai critica perioada din viata unui motociclist. Indiferent de tipul de motor, talent nativ, varsta sau caracter.

 

Asta e natura umana, abia dupa foarte mult timp si la fel de multi kilometrii intelegem ca adevarata arta nu consta neaparat in a fi "bun" ci mai degraba in a "supravietui".

Experienta nu inseamna sa capeti reflexe de pilot GP, sa poti merge in "wheelie" kilometri sau sa iei o curba cu viteza dubla decat oricine altcineva... "adevarata" experienta inseamna sa nu faci o depasire inainte de avea contact vizual cu ochii soferului si sa fii sigur ca ti'au fost intelese intentiile, sa franezi pana iese fum din cauciucuri atunci cand apar animale prin apropierea drumului, sa nu intri in unghiul mort in special al TIR'urilor, sa te abtii sa iei un viraj cu viteza atunci cand nu exista vizibilitate, sa ai maturitatea sa nu raspunzi provocarilor manelistilor cu masini "tunate"... si mai presus de toate sa ai puterea de a'ti recunoaste limitele, atat fata de ceilalti cat mai ales fata de tine insuti.

 

Daca insa a venit ziua in care ti s'a terminat norocul... nimic din ce am scris mai sus nu mai conteaza!

 

Ride Safe!

 

iti urmaresc de ceva vreme posturile,fara sa vreau -am avut mereu impresia ca stai mult mai bine cu teoria decat cu practica,dar intr-adevar ai spus un lucru mare.

pacat de saracul om, ce mai pot sa spun. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara,dupa ce am aflat ce s-a intamplat,am plans de parca mi-am pierdut cel mai bun prieten,desi abia il cunosteam...

Pe buna dreptate...D-zeu ii vrea pe cei buni langa el...altfel nu se explica cum de toti nenorocitii raman in viata,iar cei care au intr-adevar motive sa traiasca nu au sansa asta...Doamne,nici macar nu a apucat sa-si vada copilul...

Odihneste-te in pace si...D-zeu sa fie alaturi de familia ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze,dar si eu te contrazic.Decat sa ma duc pe noroc undeva cu mobra mai bine stau acasa.Norocul depinde mult de tine si felul cum te comporti in trafic.Cum se spune,ti-o faci cu mana ta.Crede-ma ca eu nu spun asta nefiind in cunostinta de cauza.Am iesit din multe sicane din trafic nu datorita norocului ci datorita atentiei,intuitiei si reflexelor.Puteam sa fiu luat pe sus de multe ori.felul cum tragi de gaz conteaza foarte mult,rezerva de putere din motor iarasi.Dar cel mai mult si mai mult experienta.ca sa revin si eu eram mare scula pe la vre-o 22 ani,motocicleta noua,proaspat posesor de A...nici dupa un an jumatate cine era sa dea duhul...atunci dupa ce am iesit din spital dupa aproape aproape 3 luni si mai slab cu 16 kg ,am avut sprijinul moral al mobristilor mai vechi pe care pana atunci i-am neglijat vizavi de sfaturile primite.Pot sa spun ca m-am nascut a doua oara si si acum ma bucur de fiecare rasarit de soare,nu mai spun de fiecare clipa petrecuta pe mobra.Respectul pe care il impun in trafic(conduc si masina si moto) mi-l impun prima oara mie.Am grija de mine si de ceilalti participanti la trafic.Nu ma bazez pe nimeni ca este atent in circulatie fata de persoana mea.Sant multe de spus,multi ignora si cele mai elementare reguli de circulatie,vesnic cu gandul altundeva cand conduc.Ce v-a spun purtati-va singuri de grija caci nimeni,mai ales un conservar nu o sa aiba grija de voi.Sa ne vedem sanatosi si la cati mai multi kilometri pe mobre! Am rectificat,vizavi de mana mai sus,asa e,mana dreapta!

Dumnezeu sa-l ierte.PS Trebuie recitit textul de mai sus si bagat la cap, MERITA!In zilele noastre EXPERIENTA in mersul pe doua roti este este AUR curat, din pacate, pt a o acumula trebuie sa ai noroc si sa casti urechile la ceea ce iti mai spun si altii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost putin socat cand am citit primul post in care se spunea ca a murit si sotia care mai era si insarcinata lucru pe care nu-l mai auzisem pana acum si care ar fi fost mult prea tragic. Bine ca nu a fost cazul.

Iar referitor la baiat, ce sa spun? Pacat, de tineretea lui, de faptul ca nu va ajunge sa-si vada copilul si sa imbatraneasca alaturi de cei dragi.

E trist cand facem unele lucruri din impuls, fara sa ne gandim inainte la ce repercursiuni pot avea actiunile noastre, si se intampla ca ceva sa mearga prost ajungandu-se la accidentari sau mai rau. E adevarat ca poti sta in statie, asteptand, si sa fi lovit si omorat de o masina scapata de sub control (ceea ce i s-a intamplat varului meu acum vreo luna) dar totusi cand incepi sa-ti asumi riscuri fara a te gandi la cat de usor este sa iti pierzi viata nu faci decat sa iti cresti sansele de a nu prinde varsta a treia.

Asta e viata, buna, rea, una avem si zic eu ca merita traita de la cap la coada. Ani intregi am fost in cautarea lucrurilor ca te fac sa "simti ca traiesti", lucruri periculoase, lucruri de care esti contient ca iti pot curma viata intr-o secunda (asa am ajuns si la motociclism, a nu se intelege ca motociclismul nu-mi aduce si alte bucurii) dar pe care totusi le faci pentru ca iti creaza anumite sentimente, stari, etc. Apoi mi-am dat seama ca acele stari erau de fapt decat una si aceiasi in absolut toate cazurile si toate situatiile periculoase prin care treceam si anume un sentiment de frica foarte puternic, cand undeva in strafundul mintii realizezi cat de aproape esti de a-ti pierde viata. Unii il definesc ca "adrenalina" altii nu il pot explica, dar nu este nimic mai mult decat mintea ta care constientizeaza pericolul incepand sa pompeze adrenalina in sange, lucru care iti face corpul sa se simta bine si sa iti ascute simturile. Pentru asa ceva merita sa te expui la lucruri care iti pot curma viata? NU. Dar cum viata este complexa si complicata multi oameni fac zi de zi astfel de lucruri cu consecintele de rigoare.

Ma bucur ca am constientizat la o varsta asa frageda cat de frumoasa este viata cu toate problemele ei si cat de usor este sa pierzi totul intr-o fractiune de secunda. Pe zi ce trece incerc sa reduc riscurile la care ma expun si sa evit posibilele situatii periculoase in care pot ajunge. Nu stiu daca voi ajunge sau nu sa prind batranetea, dar cel putin stiu ca voi incerca sa traiesc cat mai mult si sa ma bucur de viata asa cum este ea.

Viata este primul si cel mai important dar pe care il vei primi vreodata, nu-l arunca la gunoi.

:scratch: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...