Sari la conținut

Indicator Fi la o honda cbr f4i


K@rbon
 Share

Postări Recomandate

Buna seara, am si eu o intrebare cine imi poate zice si mie ce reprez indicator rosu Fi daca sta mereu aprins in timpul mersului, se prea poate sa m probleme cu injectia???

si daca da cine imi poate recomanda un mecanic bun la care sa las motorul cu cea mai amre incredere

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PGM - Fi inseamna Programmed Fuel Injection. Cand sta aprins nu prea-i a buna. Poate fi orice, injectia, un bec ars, o siguranta arsa..etc, etc. De obicei e un cod, in functie de cum se aprinde Fi-ul ala, cauta in Service Manual pentru mai multe detalii. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa ai o mufa sub sa (de obicei) unde se pune testerul ,acolo daca faci punte intre doua fire(trebuie se sti si intre care cand apare fi la bord)iti va aparea la bord un cod de eroare(un numar)te uiti in manualul de reparatie si vezi exact care e problema,poate fi un releu ,filtru de aer .......orice,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa ai o mufa sub sa (de obicei) unde se pune testerul ,acolo daca faci punte intre doua fire(trebuie se sti si intre care cand apare fi la bord)iti va aparea la bord un cod de eroare(un numar)te uiti in manualul de reparatie si vezi exact care e problema,poate fi un releu ,filtru de aer .......orice,

 

 

sbi daca nu faci punte unde trebuie, arzi injectzia shi te costa o gramada de bani,mai bine du-o la un mecanic care shtie ce face. In primul rande mlt mai sanatos asha shi in al doilea rand s-ar putea sa fie mult mai ieftin decat daca ai incerca sa o repari singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sbi daca nu faci punte unde trebuie, arzi injectzia shi te costa o gramada de bani,mai bine du-o la un mecanic care shtie ce face. In primul rande mlt mai sanatos asha shi in al doilea rand s-ar putea sa fie mult mai ieftin decat daca ai incerca sa o repari singur.

 

Corect!

 

.F4 I nu are cod pe display,este doar un nr.de aprinderi al becului de injectie......

 

Daca vrei te pot ajuta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect!

 

.F4 I nu are cod pe display,este doar un nr.de aprinderi al becului de injectie......

 

Daca vrei te pot ajuta...

 

Tot el m-a ajutat si pe mine, il recomand cu incredere, nu regreti daca duci motoreta la el :burnout:

 

Aceeasi problema am avut cu Fi, dupa care am aflat codul de eroare si am descoperit ce avea, succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ola,

 

FI-ul ramane aprins daca motocicleta este bagata in viteza.

Dupa ce o pornesti, in Neutral, in functie de modul in care clipeste determini codul de eroare (cauta manualul de service).

 

La F4i-ul meu am avut o pb problema cauzata de un contact prost (mufa unui senzor, MAF-ul). Usor de rezolvat cu un spray de contacte.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

punte intre fire la mufa de diagnoza se face decat la suzi <nu incerca la honda ca sar putea sa te arzi>

 

ba da, se face shi la honda, problema este ca sunt 4 fire in mufa, nu doua ca la suzi, daca faci scurt intre firele greshite, rishti sa arzi ieshirea de 5v a centralei, shi din pacate centrala de honda este aproape imposibil de desfacut shi de reparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o probrlma , imi moare motrul in mers, si de pornit deca cu o bat suplimentara, ulterior ramanand ledul FI aprins pana al destinatie, ulterior dupa repornire stingandu-se ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum itzi explicam mai sus, du-o la un mecanic care se pricepe. El va trebui sa citeasca shi sa interpreteze erorile stocate in centrala, orice fel de defect de genul asta, mai ales la o motocicleta cu injectzie, este greu de diagnosticat pe un forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pt sfaturi, o sa o duc la un mecanbic cat de curand posibil, ideea este ca eu sunt un pic mai neincrezator cu mecanicii si prefer sa o duc cand imi iau concediu sis a stau pe lnaga ea, in rest asfalt cat mai uscat pt toata luema si poate ne vdm la o intalnire , multa bafta tuturor si mersi inca odata pt sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Va multumesc tuturor pt sfaturi, o sa o duc la un mecanbic cat de curand posibil, ideea este ca eu sunt un pic mai neincrezator cu mecanicii si prefer sa o duc cand imi iau concediu sis a stau pe lnaga ea, in rest asfalt cat mai uscat pt toata luema si poate ne vdm la o intalnire , multa bafta tuturor si mersi inca odata pt sfaturi

 

 

Dupa cum spunea cineva mai sus , apeleaza cu cea mai mare incredere la TNG, am fost si eu la el cu motoru care mergea ca un chiur si am plecat calare pe o racheta. Lucreaza foarte ingrijit si este tipicar. Ai sa fii foarte multumit si cred k ti-o pot spune zecile de persoane care si le-au reparat la el. Nu am nici un interes sa ii fac reclama decat acela de client multumit. Multa bafta la reparatie , daca o faci in alta parte :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...
  • 1 year later...

Salut.

 

Aseara am pornit motocicleta, totu bine si frumos am lasat sa se incalzeasca ajunge la 42 de grade, incalec si cand am uit in bord FI permanent deschis. Azi nimic, nici ca sa mai aprins.nu am umblat la ea insa am xenon faza scurta( asa am luat-o ). mai e cineva in situatia asta?

 

undeva unde sa ii fac o diagnoza ?

 

 

 

Asfalt uscat !

Editat de Seku_ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Poate cineva sa puna un link de download al manualului de service pentru F4i? Multumesc anticipat!

La mine, martorul FI sta aprins pana cand se incalzeste apoi se aprinde intermitent de doua ori cu pauza de vreo 3secunde...

Cum interpretez acea eroare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai defacut motocicleta.

Toate mufele l-ai conectat inapoi?nu ai uitat niciuna?

Ia legatura cu TNG. el ma facut sa inteleg si eu cum sa il citesc eroarea la asemenea caz. Si ce sa caut si pe unde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cineva sa puna un link de download al manualului de service pentru F4i? Multumesc anticipat!

La mine, martorul FI sta aprins pana cand se incalzeste apoi se aprinde intermitent de doua ori cu pauza de vreo 3secunde...

Cum interpretez acea eroare?

 

Senzorul MAP - conexiunea electrica defectuoasa, senzorul stricat sau furtunul de vacuum iesit.

In manual, sectiunile 5-12...5-14 ai detaliata toata procedura de diagnosticare.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...