Pannoniachopper Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Salut! Am decis (iarasi), ca trebuie sa modific motorul meu, deci si in iarna asta ne-am apucat de customizare. Anul trecut am reusit sa cumpar foarte ieftin o Honda VFR din 1992, in stare perfecta. E un sport-touring foarte bun, dar din pacate sport-touring-urile nu prea imi plac. Deci am decis ca fac din el un fel de streetfighter-bobber, juma streetfighter-juma bobber, techno-bobber, sau survival, putin rat, habar n-am cum sa definesc stilul, pentru ca va fi ceva autentic, dar neaparat cu bun gust. Am inceput munca de acum 2 saptamani. Am luat jos carenele (apropos, sunt de vanzare), farul, bordul, o mie de maruntisuri, si suportul de sea. In locul suportului am construit un alt suport, care sa tina seaua de Ural (de pe bobberul meu din ’57), si in care sa intra suportul seii din spate (care cand nu trebuie, nu se vede). Am luat jos toba (motorul de V4 are acum un sound fenomenal), mai avem de facut suportul farului (far de ETZ cu ceva interesant pe el ), suportul ghidonului (dragbar de un metru), comenzile avansate, suportul de numar si stop (pe furca, langa roata sapte), si vopsirea (cadrul negru mat, restul verde mat, military style). Pun poze cu starea motocicletei de inainte si dupa, adica cum stam acum cu lucrarile. In atelierul Plum Brandy Bobbers Custom Garage lucram acum pe patru motociclete, cei care lucreaza pe ele (adica pe motocicletele lor) sunt SzĂścske, Lombardo, B. Duck si eu, membrii clubului Plum Brandy Bikers MC. Pe poze o sa apara si lucrarile lor. Cand nu lucram, bem. Cheers on your choppers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Beton barbate, precis o sa iasa ceva super! Ai grija sa pastrezi piesele care tzin de performantza shi ciclistica... frane, cadru shi din alea. Bafta majora shi de abia ashtept noutatzi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 (editat) Salut! Am decis (iarasi), ca trebuie sa modific motorul meu, deci si in iarna asta ne-am apucat de customizare... Ideea si linia generala sunt de mare inspiratie! Cred insa ca va fi o provocare sa faci mai putin vizibila toata mataraia de cabluri, furtune si bidonase de plastic din jurul motorului. Cu siguranta insa ai ai de pe acum o suma de idei, si abia astept sa vad ce iese! Succes si spor! Editat Februarie 19, 2009 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 FAIN! dai cu imagini si din constructia celorlate motoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Ideea si linia generala sunt de mare inspiratie! Cred insa ca va fi o provocare sa faci mai putin vizibila toata mataraia de cabluri, furtune si bidonase de plastic din jurul motorului. Cu siguranta insa ai ai de pe acum o suma de idei, si abia astept sa vad ce iese! Succes si spor! Eu ash umple rezervorul de o "sherparie " de furtune shi butoiashe, tzevi shi shmecherii lipite acolo.... industrial sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 19, 2009 Autor Share Postat Februarie 19, 2009 Mersi pentru aprecieri! Da, asa vreau si eu, putin industrial, putin rat, putin military, un animal intr-o forma de streetfighter-bobber. Am in cap foarte clar imaginea motocicletei terminate, am avut o iarna de gandit la ea . Ideea e ca lucrurile de baza (cadrul, motorul, furcile, rotile, partea electrica) sa nu fie schimbate, pentru ca e un motor extrem de fiabil in starea lui originala, dar foarte sensitiv la modificari. Oricum, abia astept sa terminam lucrarile, in curand revin cu poze noi si despre Zoo Bazooka (a.k.a Honda mea), si despre celelate custom-uri din atelier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Nu stiu de ce am o vaga impresie ca o sa iasa SUPER ... nu ma mai joc, mi-ai furat ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Foarte tare ideea! In atasament e un VFR naked, cu sa de Ducati Monster. Gagiul a reusit sa ascunda cablurile si borcanasele de plastic. Mult succes si sa ne tii la curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 (editat) hmmmmmmmmmmmmmmmmmm uite..numai pentru tine fac asta... dai o berica buell mutant fuckin shit stuff ....FUSION MOTOS Editat Februarie 22, 2009 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KPax Honda Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Salut! Am decis (iarasi), ca trebuie sa modific motorul meu, deci si in iarna asta ne-am apucat de customizare. Anul trecut am reusit sa cumpar foarte ieftin o Honda VFR din 1992, in stare perfecta. E un sport-touring foarte bun, dar din pacate sport-touring-urile nu prea imi plac. Deci am decis ca fac din el un fel de streetfighter-bobber, juma streetfighter-juma bobber, techno-bobber, sau survival, putin rat, habar n-am cum sa definesc stilul, pentru ca va fi ceva autentic, dar neaparat cu bun gust. Am inceput munca de acum 2 saptamani. Am luat jos carenele (apropos, sunt de vanzare), farul, bordul, o mie de maruntisuri, si suportul de sea. In locul suportului am construit un alt suport, care sa tina seaua de Ural (de pe bobberul meu din ’57), si in care sa intra suportul seii din spate (care cand nu trebuie, nu se vede). Am luat jos toba (motorul de V4 are acum un sound fenomenal), mai avem de facut suportul farului (far de ETZ cu ceva interesant pe el ), suportul ghidonului (dragbar de un metru), comenzile avansate, suportul de numar si stop (pe furca, langa roata sapte), si vopsirea (cadrul negru mat, restul verde mat, military style). Pun poze cu starea motocicletei de inainte si dupa, adica cum stam acum cu lucrarile. In atelierul Plum Brandy Bobbers Custom Garage lucram acum pe patru motociclete, cei care lucreaza pe ele (adica pe motocicletele lor) sunt SzĂścske, Lombardo, B. Duck si eu, membrii clubului Plum Brandy Bikers MC. Pe poze o sa apara si lucrarile lor. Cand nu lucram, bem. Cheers on your choppers! Foarte frumoasa ideea. Pannoniachopper, am o intrebare (daca ti se pare puerila ignor-o): n-am inteles foarte bine daca pentru locul din spate saua se monteaza numai atunci cand iei insotitor sau o sa fie permanent pe cadru si se mascheaza cu totul. In rest, spor la munca si abia astept sa vad poze noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (...) Deci am decis ca fac din el un fel de streetfighter-bobber, juma streetfighter-juma bobber, techno-bobber, sau survival, putin rat, habar n-am cum sa definesc stilul, pentru ca va fi ceva autentic, dar neaparat cu bun gust. (...) Hehe, cam aceeasi dilema de clasificare o am si eu, insa nu conteaza, iese unica in final Eu ash umple rezervorul de o "sherparie " de furtune shi butoiashe, tzevi shi shmecherii lipite acolo.... industrial sa fie! iezact. Ar fi si asta o cale, depinde cat de extrem dusa o vrea. @pannoniachopper: vezi cu verdele ala ... fiindca motorul astfel modificat, urla dupa negru mat peste tot. Incearca un verde inchis de tot. Insa recomandarea mea e sa mergi pe negru full. Cu toba ce faci pana la urma? Ceva ceva trebuie acolo, altfel o sa umbli cu aspirina dupa tine Oricum, spor la treaba acolo si mai da-ne poze cand poti. Presimt ca o sa iasa hardcore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Gata, nu a mai avansat proiectul ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 uite si un cbr care mie imi place foarte mult si fara prea multe modificari(low budget) bafta cu proiectul.sunt curios totusi cu RAR-ul care e treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
druszs Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Super CBRul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 uite si un cbr care mie imi place foarte mult si fara prea multe modificari(low budget) bafta cu proiectul.sunt curios totusi cu RAR-ul care e treaba Uhaaaaaaaaa... nu prea multe modificari shi low budget???? Hmmmmm.... mai uite-te odata la el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Martie 19, 2009 Autor Share Postat Martie 19, 2009 Salut! Mersi pentru poze, chiar ati prins care e ideea cu design-ul! Din pacate de aproape 2 saptamani sunt in pat cu o febra de 38-39 grade, asa ca n-am putut sa avansez prea mult cu proiectul, desi tare am vrut sa termin bicicleta pana sfarsitul lunii. Intre timp am facut cutia pe bascula in care intra costumul de ploaie (absolut necesara fara aripa spate), si pe care trebuie sa montez stopul si numarul, am cumparat farul, si o multime de maruntisuri, care vin pe aici, pe acolo. Modificarea e absolut low budget, pana acum am cheltuit cam 200 RON pe motor, in care au intrat si materialele. Dar asta e ideea la un rat adevarat. Si eu am vrut sa fie negru mat, dar asta cere RAR pentru ca e inscris ca verde, din cauza asta va fi vopsita in verde mat, military-style. Sper ca in week-endul asta pot sa apuc iarasi de treaba si atunci revin cu poze noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 stiu ca sant WAY off topic dar sant curios: cati dintre cititori si-au dat seama ca plum brandy inseamna TUICA? scuze inca odata pt off topic. bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Martie 19, 2009 Autor Share Postat Martie 19, 2009 (editat) Vezi, ca nici tu nu stii corect. Plum Brandy nu inseamna tuica, ci palinca. Iar diferenta cred ca este evidenta. Hai sa nu discutam aici chestii, ce n-au legatura cu topicul respectiv. Editat Martie 19, 2009 de Pannoniachopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) Vezi, ca nici tu nu stii corect. Plum Brandy nu inseamna tuica, ci palinca. Iar diferenta cred ca este evidenta. Hai sa nu discutam aici chestii, ce n-au legatura cu topicul respectiv. lasa bautura si treci la treaba ! doar verde sau ''camuflajjjjjjjjjjjj'' ? Editat Martie 19, 2009 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Martie 19, 2009 Autor Share Postat Martie 19, 2009 Depinde de vreme Daca vremea buna vine repede atunci verde mat foarte inchis, daca mai intarzie, atunci camuflaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 O ideee de toba care m-a impresionat la ultima intrunire. Este inchisa in spate shi inspirata (zice amicul care le-a facut) din fantele de la rechini. Pun shi o poza cu proprietaru = producatorul motorului, inclusiv oglinzile de care e tare mandru. Tare a fost faza ca nevasta-sa are un MZ care e tare cool in partzile astea de lume! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Martie 20, 2009 Autor Share Postat Martie 20, 2009 Asta da, Guzzi! Foarte fain. Sa stii, ca chiar m-ai inspirat cu toba asta. Si exact oglinzi ca astia vreau sa pun pe motor, numai ca la noi nu prea se gaseste, deci trebuie sa construim, ce nu-i bai, dar ia timp, si timpul incepe sa devina pretios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Sunt facute de el shi oglinzile! kekekek La Prima vedere nu par mari modificariel , insa daca te uitzi mai atent sunt f mari . (Vezi capacele din capatul cilindrilor, ultima lamela de racire de la cilindrii, sau filtrele de aier cu flanshele, sau coada stil caferacer... etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Martie 20, 2009 Autor Share Postat Martie 20, 2009 Da, o modificare discreta cu un impact vizual de 5 stele. Ergo: un stil si gust foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 asta i-o place Mariei Tale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.