Sari la conținut

Veteranii,adunarea!


Dan Nastase
 Share

Postări Recomandate

Va salut,

 

 

In primul rad profit de ocazie sa imi urez un calduros bun venit pe acest forum.

 

Tin sa ma felicit pentru reusita nesperata de a-mi crea un cont dupa 3 luni de incercari disperate, ceea ce demonstreaza probabil ca doar prin perseverenta si nu prin inteligenta (autoironia are intotdeauna efect!) am obtinut in sfarsit un username.

 

Urmaresc acest topic cu curiozitatea unei adolescente nerabdatoare sa vada cine va castiga meciul de box organizat ad-hoc in curtea scolii, cu fidelitatea unui cinefil care asteapta episodul urmator al unui film tragi-comic si cu timiditatea unei incepatoare cu permis categoria A obtinut la 1 noiembrie 2010 care asista uimita la o lupta verbala interminabila a unor legende.

 

Cred si sa imi iertati indrazneala, ca am ajuns sa nu mai avem taria sa ne ignoram frustrarile, ca am uitat sa ne bucuram de lucrurile simple, ca suntem atat de ancorati de trecut incat uitam sa privim cu bucurie intr-un prezent care chiar daca nu ne mai ofera nimic este totusi al nostru si sa visam la un viitor asa cum am dori noi sa fie.

 

Asistam neputinciosi la o lupta intre titani, la prietenii de-o viata, pierdute, la cuvinte aruncate peste umar, la slabe incercari de a reinnoda ceva....felicitari! ati facut dintr-un proces cu usile deschise, o piesa de teatru. M-as bucura sa fie doar o strategie de a mentine acest topic viu, dar din pacate nu cred ca asta e scopul.

 

Cu tot respectul pentru domniile voastre, nimeni nu va contesta calitatea de veterani, sunteti priviti cu admiratie, stimati, si atunci....puteti face efortul sa dati un exemplu pozitiv celor care abia au pasit in fenomenul moto, sa ne incurajati, fara sa uitati ca odata ati fost si dvs ca noi...incepatori??

 

Chiar, va mai aduceti aminte? Mai aveti nostalgii? Cum v-ati cunoscut toti cei care va renegati acum? Cate calatorii ati facut impreuna, de cate petreceri monstruoase ati avut parte? Ne povestiti si noua aventuri incredibile?

 

Am 36 de ani, a fost al naibii de greu sa iau permisul, am cumparat o motocicleta pe care acum nu pot (pt ca a venit iarna) si nu stiu (inca!) sa o conduc in trafic, probabil intr-o lume misogina nu voi scapa niciodata de eticheta <pitzipoanca pe motor>, habar n-am cum va fi viitorul....am doar visul ca primavara viitoare voi merge cu motorul pe Cheia. Visul asta, pe care nu mi-l poate lua nimeni, ma face fericita. Veteranii mai viseaza frumos ?

 

Si ca sa inchei cu aceeasi fraza de inceput, cu aceasta ocazie imi urez mult succes. Oh da , uitasem...si asfalt uscat!

 

 

n-ai cu cine, toata lumea s-a prostit , toti se vor vedete fie si pentru o zi.....iti urez numai bine si ai grija la cretinii pe 4 roti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Jenifer nu dispera.Nu toti sunt asa.Eu consider ca din dorinta de a mai fi bagati in seama multi au ajuns sa faca greseli.Cred ca nu trebuie sa ne apucam sa dam sfaturi in stinga si in dreapta .De ce? Pentru ca am vazut multi tineri care cu adevarat se pricep si am vazut si "veterani" care (sa fiu blind si iertat) sunt pe linga.O sa-ti faci o gasca a ta cu care sa te simti bine si restul lucrurilor vin de la sine.Pe noi veteranii nu a avut cine sa ne invete si uite ca am ajuns pina aici.Iti doresc asfalt uscat si sa ne vedem sanatosi pe sosele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa cam ai nevoie de aslfat usca colega , cel putin o vreme :)

 

si bine ai venit, ca suntem mai multi mai "adolescenti " pe aici

 

poate odata faceti voi, "fetele " din "clasa" de veterani o tura impreuna. deunazi am fost pasager pe seaua motocicletei mele si soferita era prietena mea. e o senzatie ciudata dar trece.

 

 

bine ai venit si sa adaugati ( voi, motociclstele "non pitzi") o pata de culoare in griurile astea sordide

 

 

la multi km cu " negrul " in jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Definitii AMOVERO:

 

SIMPATIZANT, ARIPA TANARA = Motociclist activ cu 9 ani vechime.

AN = SEZON moto, indiferent de km rulati.

 

VETERAN CU 1 TRESA = Motociclist activ cu 10 ani de conducere, permis valabil si posesor (utilizator) moto.

 

VETERANII ACTIVI dobandesc cate o tresa din 10 in zece ani de conducere efectiva.

 

IN ACCEPTIUNEA AMOVERO nu exista notiunea de "veteran in retragere".

 

SENIOR = Motociclist activ, cu varsta peste 50 de ani sau/si peste 30 de ani "la pupitru".

 

DECANI DE VARSTA = Motociclistii cu mare vechime dar care din diferite motive nu mai activeaza.

 

MOTOCICLISTII DIN ROMANIA, indiferent de apartenenta la un club sau organizatie si de vechimea in conducere,

pot purta pe maneca sau pe piept o insigna rotunda pe care scrie "motociclist din anul XXXX",

anul obtinerii carnetului de conducere moto.

 

Ecuson cu diametrul de 30 mm avand ca model crochiul de mai jos:

 

post-882-1291834013_thumb.jpg

 

Salut vartos de veteran !

 

La multi kilometri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Breh, da' TR-isti nu aveti?

Elevata si constructiva idee !

Comunitatea moto iti asteapta proiectul (din fonduri europene) pe aceasta tema!

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu care credeam ca odata cu varsta vine si mintea la cap... se pare ca m-am inselat. Este cel putin jenant ca oameni in toata firea, veterani, sa ajunga la "certuri forumistice" de acest fel.

 

 

 

OAMENII SUNT CA VINURILE, CU TIMPUL ..FIE DEVIN MAI BUNI.. FIE SE TRANSFORMA IN OTET..

 

Imi permit sa intru si eu pe acest forum , considerandu-ma un veteran .

La 19 ani adica anul 1974 ,aveam Mobra 50 Super (cumparata in rate) , la 20 aveam MZ 250 cu ataj . Acum motoare cu putere cumulata cat 25-30 de Mobre la un loc (Ex :Honda Varadero ; Sz. TL 1000, )

 

Vreau sa particip la aceste intalniri ale veteranilor , am mers la multe intruniri moto in tara dar vreau si ceva retro.

 

Sa fim mai buni , mai uniti si mai intelegatori cu noi insine .

 

Sarbatori fericite si va urez la toti un an bun , la fel de frumoos ca si acesta care se incheie , dar cu mai multi bani (lucru resimtit in primul rand in randul motociclistilor)

 

 

NICON -0722552725

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarbatori fericite si va urez la toti un an bun , la fel de frumoos ca si acesta care se incheie, dar cu mai multi bani (lucru resimtit in primul rand in randul motociclistilor)

Stimate domnule Nicon,

In afara de faptul ca sunteti veteran moto, conform regulilor AMOVERO

sunt onorat sa va duc la cunostinta ca, de acum, ati intrat in randul motociclistilor romani de elita.

Sunteti motociclist SENIOR !

 

:rolleyes:

 

Sarbatori fericite !

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimate domnule Nicon,

In afara de faptul ca sunteti veteran moto, conform regulilor AMOVERO

sunt onorat sa va duc la cunostinta ca, de acum, ati intrat in randul motociclistilor romani de elita.

Sunteti motociclist SENIOR !

 

:rolleyes:

 

Sarbatori fericite !

 

Multumesc mult.

Ma simt onorat de aceasta pozitie .

Sa ma prezint:

Locuiesc in Curtea de Arges .

Profesional ,

Editat de Belbody
Fara reclama pe forum, va multumim. Reclama se face in sectiunea BURSA. Nu se admit discriminari.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult.

Ma simt onorat de aceasta pozitie .

Sa ma prezint:

Locuiesc in Curtea de Arges .

Profesional

 

 

Is curios daca-i face careva report. :rolleyes: Cel mai senior motomobrist, cu drag primit de anumite foruri si comitete si comiții, face reclama in direct, la tat felu' de chestii... Ma gandesc, daca vine si imi repara frigideru', e motociclist d'al meu, sau doar e unu care baga strambe?!?

Va tzuca tetea Nick.

 

L.E. Promit, pe cuvant de onoare, ca daca dispare postu' lu colegu', nu sunt io devina. Adica io nu dau report. Din principiu.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is curios daca-i face careva report. :rolleyes: Cel mai senior motomobrist, cu drag primit de anumite foruri si comitete si comiții, face reclama in direct, la tat felu' de chestii... Ma gandesc, daca vine si imi repara frigideru', e motociclist d'al meu, sau doar e unu care baga strambe?!?

Va tzuca tetea Nick.

 

L.E. Promit, pe cuvant de onoare, ca daca dispare postu' lu colegu', nu sunt io devina. Adica io nu dau report. Din principiu.

 

 

TIMIDITATEA -UN DEFECT AL OAMENILOR MARI.

TUPEUL-DEFECTUL OAMENILOR MICI.

Mesaj completat

Multumesc mult.

Ma simt onorat de aceasta pozitie .

Sa ma prezint:

Locuiesc in Curtea de Arges .

Profesional ,

 

 

Imi cer scuze pentru neantelegere. Din eroare am facut prezentarile , dar fara intentia unui scop comercial.

Cu stima ,

Nicon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarbatori fericite MOTOVETERANI !

Sterge poza ca "moare" DN facand crize de angina pectorala (preinfarct) :D NORMAL datorita varstei inaintate si oboselii/stresului acumulat in urma anilor de "glorie" :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toata consideratiunea pentru modul placut si elegant cu care a inceput acest topic.Atat de multe ambitii ,atat de multe sageti , atat de putina intelepciune ...

 

Eu vin cu o provocare :

 

NU TE TEME CA INAINTEZI INCET , TEME-TE CAND TE OPRESTI .[/b]

Pentru veterani si nu numai.

Nicolae Constantin

(Pentru cine vrea sa ma insulte sau sa dezvolte discutii pozitive despre motociclism , o poate face direct la numarul de telefon 0722 55 27 25)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sterge poza ca "moare" DN facand crize de angina pectorala (preinfarct) :lol: NORMAL datorita varstei inaintate si oboselii/stresului acumulat in urma anilor de "glorie" :cheers: :D
Esti jenant tinere pana in maduva oaselor cu postarea ta cu tot.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA MULTI ANI... SENIORI !

(Tutulor celor cu simtul umorului...negru...)

Aceasta este o gluma si trebuie tratata ca atare.

 

 

La multi ani fericiti !

La multi kilometri frumosi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Este o placere sa citesc comunicarile , replicile si invatamintele dumitale .

Din cate am vazut ati lucrat la Astra Vagoane undeva la prelucrari mecanice in conditiile acelea care le cunosc numai cunoscatorii fluxurilor tehnologice industriale ale acelor timpuri .

Am venit de nenumarate ori la Astra Arad pe probleme de calitate .

Noi , Electroarges, fabricam ventilatoarele orbitale puse pe planseul vagoanelor exportate in Libia si Irak , eu eram reprezentantul din partea CTC-ului - Service care raspundea de reclamatiile de calitate .

Pe atunci imi amintesc ca cumparam cartusul de Kent cu 18-21 de lei .

 

Anul trecut in vara am fost solitar la Arad cu un Suzuki TL 1000 . Am trecut granita a doua zi pe la Nadlag am mers aproximativ 60 -80 Km (cu viteza limita)si m-am intors la Curtea de Arges in aceasi zi pe un traseu splendid Lipova -Sebes -Valea Oltului . Am filmat aproape tot drumul cu o camera Panasonic HDD 60 GB in mana stanga . Cand ne intalnim va pot aduce DVD -ul.

 

Amintiri , amintiri si sa vedem cu ce venim pentru anul acesta.

 

Cu stima ,

Nicolae Constantin

Mesaj completat

Mesaj complet .

 

Salut Kato

Este o placere sa citesc comunicarile , replicile si invatamintele dumitale .

Din cate am vazut ati lucrat la Astra Vagoane undeva la prelucrari mecanice in conditiile acelea care le cunosc numai cunoscatorii fluxurilor tehnologice industriale ale acelor timpuri .

Am venit de nenumarate ori la Astra Arad pe probleme de calitate .

Noi , Electroarges, fabricam ventilatoarele orbitale puse pe planseul vagoanelor exportate in Libia si Irak , eu eram reprezentantul din partea CTC-ului - Service care raspundea de reclamatiile de calitate .

Pe atunci imi amintesc ca cumparam cartusul de Kent cu 18-21 de lei .

 

Anul trecut in vara am fost solitar la Arad cu un Suzuki TL 1000 . Am trecut granita a doua zi pe la Nadlag am mers aproximativ 60 -80 Km (cu viteza limita)si m-am intors la Curtea de Arges in aceasi zi pe un traseu splendid Lipova -Sebes -Valea Oltului . Am filmat aproape tot drumul cu o camera Panasonic HDD 60 GB in mana stanga . Cand ne intalnim va pot aduce DVD -ul.

 

Amintiri , amintiri si sa vedem cu ce venim pentru anul acesta.

 

Cu stima ,

Nicolae Constantin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kato arad

@nicon

DEOSEBITA STIMA ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Este o placere sa citesc comunicarile , replicile si invatamintele dumitale .

Din cate am vazut ati lucrat la Astra Vagoane undeva la prelucrari mecanice in conditiile acelea care le cunosc numai cunoscatorii fluxurilor tehnologice industriale ale acelor timpuri .

Am venit de nenumarate ori la Astra Arad pe probleme de calitate .

Noi , Electroarges, fabricam ventilatoarele orbitale puse pe planseul vagoanelor exportate in Libia si Irak , eu eram reprezentantul din partea CTC-ului - Service care raspundea de reclamatiile de calitate .

Pe atunci imi amintesc ca cumparam cartusul de Kent cu 18-21 de lei .

 

Anul trecut in vara am fost solitar la Arad cu un Suzuki TL 1000 . Am trecut granita a doua zi pe la Nadlag am mers aproximativ 60 -80 Km (cu viteza limita)si m-am intors la Curtea de Arges in aceasi zi pe un traseu splendid Lipova -Sebes -Valea Oltului . Am filmat aproape tot drumul cu o camera Panasonic HDD 60 GB in mana stanga . Cand ne intalnim va pot aduce DVD -ul.

 

Amintiri , amintiri si sa vedem cu ce venim pentru anul acesta.

 

Cu stima ,

Nicolae Constantin

Salut!Un dram de adevar ai. Dar trebuie sa rectific cateceva: Am lucrat la Astra Vagoane Arad ani buni dar nu la sectia prelucrari mecanice ci la energetic. Am lucrat dupa ce am venit din armata o perioada de cateva luni la sablaj, loc de munca de care fugeau majoritatea. Greu, foarte greu dar se castiga foarte bine. Dupa aceasta perioada de cateva luni de golgota am reusit sa adun 24.000 lei deoparte si sa-mi iau mobra mult visata. Jupiterul 4 cu atas, din tipla. M-am linistit cu munca revenind la calificarea mea. Culmea ca am lucrat si la vagoane speciale printre altele facand si circuitele de ventilatie la vagoanele de export. Tin minte ventilatoarele alea uriase din dotarea vagoanelor de calatori pentru tarile calde. Asta a fost la sectorul 2 dela Vagoane. Am cochetat si cu vagoanele din garnitura prezidentiala si la fel cadouri de la Ceausescu constand in vagoane de clasa pentru nu stiu ce regi din Africa. Se muncea in acele vagoane ingradite de un gard special si cu paznic la intrare, ecusoane personalizate si cu diferiti muncitori sub acoperire in spatele tau. Stresanta etapa. Nu puteam spune bancuri cu iz politic, vorbi sau sa ne bagam nasul in alte treburi ce constau in constructia vagonului care semana a hotel pe sina dar in orice moment se putea transforma intr-un vagon blindat avand in dotare mitraliere de calibru mare, aruncatoare de grenade, dispozitive de mentinere a vietii in caz de atac chimic si nuclear, etc. Puteai supravietuii saptamani bune in vagonul ala. Tin minte cum au facut testele de blindaj, vagonul sosind de pe ,,campul de batalie" ca vai de mama lui. Ciuruit la greu dar ce era mai important fara gauri in el. Normal tot era acoperit cu prelata iar schimbarile urmelor s-au facut cu cea mai mare discretie.Dupa ce am terminat cu ,,vagoanele speciale" am ajuns intr-un post,,caldut".Eram la o statie de automatizare a unei instalatii de produs CO2. Domnie mare . De acolo am si plecat de la Vagoane Arad. De dat sfaturi nu dau la nimeni. Replici, da. Numai bine!

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Un dram de adevar ai. Dar trebuie sa rectific cateceva: Am lucrat la Astra Vagoane Arad ani buni dar nu la sectia prelucrari mecanice ci la energetic. Am lucrat dupa ce am venit din armata o perioada de cateva luni la sablaj, loc de munca de care fugeau majoritatea. Greu, foarte greu dar se castiga foarte bine. Dupa aceasta perioada de cateva luni de golgota am reusit sa adun 24.000 lei deoparte si sa-mi iau mobra mult visata. Jupiterul 4 cu atas, din tipla. M-am linistit cu munca revenind la calificarea mea. Culmea ca am lucrat si la vagoane speciale printre altele facand si circuitele de ventilatie la vagoanele de export. Tin minte ventilatoarele alea uriase din dotarea vagoanelor de calatori pentru tarile calde. Asta a fost la sectorul 2 dela Vagoane. Am cochetat si cu vagoanele din garnitura prezidentiala si la fel cadouri de la Ceausescu constand in vagoane de clasa pentru nu stiu ce regi din Africa. Se muncea in acele vagoane ingradite de un gard special si cu paznic la intrare, ecusoane personalizate si cu diferiti muncitori sub acoperire in spatele tau. Stresanta etapa. Nu puteam spune bancuri cu iz politic, vorbi sau sa ne bagam nasul in alte treburi ce constau in constructia vagonului care semana a hotel pe sina dar in orice moment se putea transforma intr-un vagon blindat avand in dotare mitraliere de calibru mare, aruncatoare de grenade, dispozitive de mentinere a vietii in caz de atac chimic si nuclear, etc. Puteai supravietuii saptamani bune in vagonul ala. Tin minte cum au facut testele de blindaj, vagonul sosind de pe ,,campul de batalie" ca vai de mama lui. Ciuruit la greu dar ce era mai important fara gauri in el. Normal tot era acoperit cu prelata iar schimbarile urmelor s-au facut cu cea mai mare discretie.Dupa ce am terminat cu ,,vagoanele speciale" am ajuns intr-un post,,caldut".Eram la o statie de automatizare a unei instalatii de produs CO2. Domnie mare . De acolo am si plecat de la Vagoane Arad. De dat sfaturi nu dau la nimeni. Replici, da. Numai bine!

.

 

 

@KATO

Referitor la :- a da sfaturi . Am citit in urma niste articole in care a-ti punctat modul defectuos al unor motociclisti ,de a se incadra la intersectiile de drumuri , de nu reduce viteza preventiv , de a-si indoi numarul etc. Aceste observatii de fapt sunt tot niste sfaturi facute in mod indirect.

- am vizitat si eu vagoanele prezidentiale (niste minunatii la vremea lor).

Imi amintesc de vagoanele exportate in Irak . Acestea formau trenuri inter-cyty, erau trase de locomotive canadiene unde nebunii de arabi fugeau cu 120 km/ora prin nisipurile alea de nici nu mai atingeau bine sinele , pur si simplu se desprideu de sol deoarece calea ferata era ca un topogan .

Veneau foarte multe in tara cu boghiurile rupte.

Bineanleles ca si noi trebuia sa punem la punct uriasele ventilatoare orbitale .

Interesant ca arabii se urcau in vagoane inclusiv cu caprele, mancau seminte si aruncau cojile pe jos .Acestea impreuna cu balegarul formau un strat un strat gros de aproximativ cinci centimetri , tare de trebuia spart cu ciocanul .

-IJ Jupiter 4 imi doream si eu dar nu am avut acel privilegiu.

-strictete .Am intalnit un regim mult mai dur la Autocamioane Brasov si la Tractorul .Aici cand intram eram insotiti de un delegat de la poarta pe tot teritoriul intreprinderii. Eram predati sub semnatura unui reprezentant al sectiei sau serviciului unde aveam treaba si ieseam tot pe baza de semnatura.

 

Cu toate astea , viata era frumoasa chiar in conditiile in care benzina era cartelata la 22-35 litri pe luna (in functie de judet) la masini si de cinci litri la motorete si motociclete . Bucurestenii erau privilegiati din acest punct de vedere. Mergeam personal sau imi trimeteau colegii bucuresteni cate un plin de rezervor cu care deveneam fericit.Nu mai vorbim de duminicile cu numar par sau impar in care erau selectate autovehiculele dupa ultima cifra a numarului de circulatie .

 

Pe atunci imi amintesc ca aradenii (aveam prieteni columbofili pe care iivizitam in cele 2 saptamani de deplasare ) se aprovizionau din toamna cu cate o tona de cartofi . Acum tot la fel; se consuma multi cartofi?

 

Chiar daca am facut o deplasare de la subiectul "motociclism" sa nu mi se ia in nume de rau .

In definitiv suntem atat veterani motociclisti cat si veterani ai vremurilor nu de mult timp apuse .

Poate ca aceste depanari ale amintirilor ,poate reusesc sa aduca un moment de intelepciune si cunoastere celor mai tineri iar noua un zambet cu multe intelesuri.

 

 

Nicon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa a fost prietene. Vremuri apuse dar de care majoritatea dintre noi ne aducem aminte cu placere. Greutatile de fiecare zi le dadeam la o parte si luam de la viata ce era frumos. Ne descurcam cum puteam, ne ajutam unul pe altul. gaseai de toate, doar oamenii de unde trebuia sa te aprovizionezi trebuia. Stii tu bine ca piata neagra functiona perfect. Benzina, papa, cartofi cum zici tu, carne, etc. Cu benzina era mai greu, era la negru cam 2,5 lei fata de 90 bani cat era la pompa. bagam in Jupiter tot felul de amestecuri, toluen, gasolina, pana si insecticidul de tantari. Dupa mine nu mai trebia sa vina cei cu stropitul tantarilor. Ne amuzam pe chestia asta si nu pot sa spun ca avea efect mai ales cand ieseam la iarba verde si campam peste noapte. Seara cand ieseau tantarii la ,,masa" dadeam cateva ture in jurul taberei cu mobra si era liniste. ;) . Cu gazolina era mai greu dupa ce opream mobra mai mergea vre-o 30 secunde din cauza autoaprinderii. Normal ca o opream in viteza. Cu piesele de schim nu era problema, la fel si cu consumabilele. Lant de roata se potrivea de la ceva macara , ulei bagam de la compresoare. In fiecare an facem cate o capitala la mobra. Segmenti, alezaje inclusiv pistoane turnate si facute la vestita ,,Strungul Arad", materiale net superioare celor de la rusi. Bolturi la fel. Am ajuns sa fac intr-un concediu capitala si la mare. De fapt nu am facut nimic si doar desfacut complect motorul si echilibrat ambelajele ca bateau ca naiba. Le-am facut la o Autobaza din Eforie-Sud la un strung cu un comparator si sudate dupa aia. deh, vremuri.. Prietenii erau prieteni, chefurile la greu si starea de spirit excelenta. La fel m-o mentin si acum. La inceputul acestiu topic sunt si ceva poze de ale mele cu acea perioada. Sunt multe de povestit despre acele vremuri, noi le stim dar tinerilor de azi nu prea le place istoria. Inca suntem printre ei, asta e bine. Incet incet vremurile acelea nu mai vor fi spuse de nimeni, dar oare pe cine intereseaza? Suntem priviti cateodata ca niste ciudati ve valul tanar si neantelesi. Oricum eu le doresc tinerilor de azi sa ajunga si ei ca noi acum peste 20-40-50 ani. dar oare asa v-a fi? Nu prea cred. Lumea decade ca si caracter incet. Eu unul m-am cam saturat sa vad pe aici numai ofense, jigniri de la niste putoi la care unii dintre noi i-am putea fi nu parinte ci bunic. Se vede respectul doar dupa cateva propozitii spuse din spatele monitorului. Ceea ce e mai jenant e ca am inceput sa ne contram intre noi. Ma lipsesc si nu vreu sa intru in polemici cu nimeni, mai ales cu unul de seama cu mine. Referitor la sfaturile mele fiecare le ia cum vrea. Dovada ca am supravietuit pe 2 roti pana acum pe sosele ar trebui sa puna pe gnduri pe multi.Ne-am format stiluri sanatoase si preventive de a pilota. sa nu spuna cineva de aici ca nu a mers cu mobra tare, peste 200-250. Mergem dar unde se poate. Nu figuri pe bulevard sau alte drumuri. Nu ma bazez pe noroc niciodata, ma bazez pe mine. Cand simt ca nu voi mai fi in stare sa pilotez cum trebuie voi renunta. Oricum nu ma gandesc la asta deocamdata. Mai e mult pana atunci. Sper! Numai bine prieteni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...