Dan Nastase Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Sa gasim o zi cu soare si un loc pitoresc - cam prin centrul tarii - spre care sa se indrepte (din orice loc de bastina) PARADA VETERANILOR Va fi un eveniment unic in Romania. Motociclisti de toate varstele, va asteptam pe acest topic cu contributii de toata isprava ! Doamne Ajuta, sper sa iasa ceva frumos ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieltase Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Sa gasim o zi cu soare si un loc pitoresc - cam prin centrul tarii - spre care sa se indrepte (din orice loc de bastina) PARADA VETERANILOR Va fi un eveniment unic in Romania. Motociclisti de toate varstele, va asteptam pe acest topic cu contributii de toata isprava ! Doamne Ajuta, sper sa iasa ceva frumos ! Poti sa dezvolti : ' veteranilor ' ? Thnx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sportlocal Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 foarte tare ideea am anuntat-o si noi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DLA Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 voi ce intelegeti prin veterani?-unu la mana se spune "motociclisti de toate varstele"- doi la mana-adica veterani sau toti motociclistii? trei la mana- nu se precizeaza data nici locatia-probabil ca va fi o dezbatere publica? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DUKE Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 voi ce intelegeti prin veterani?-unu la manase spune "motociclisti de toate varstele"- doi la mana-adica veterani sau toti motociclistii? trei la mana- nu se precizeaza data nici locatia-probabil ca va fi o dezbatere publica? Exact, ceva mai clar, dezvoltati idea . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleko Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 (edited) parada cavalerilor pe 2 roti toti pentru unul si unul pentru toti sa ne adunam intr-un loc sub soare in Eldorado calare pe caii de foc contribuiti si voi, topicul asta se vrea o reverie Edited February 19, 2009 by Aleko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Nastase Posted February 19, 2009 Author Share Posted February 19, 2009 STIINDU-SE CA: TOTI motociclistii sunt LIBERI in cuget si simtire si mai ales TINERI (idifererent de varsta) Asteptam pe toti iubitorii motocicletelor - tineri sau seniori - sa contribuie aici la realizarea proiectului "PARADA VETERANILOR" CONTAM PE IDEILE SI PARTICIPAREA TUTUROR PASIONATILOR ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kato_arad Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 (edited) Poti sa dezvolti : ' veteranilor ' ? Thnx Cei cu peste 20-25 ani pe mobre! Sa se demonstreze. Si buna ar fi chestia sa vina fiecare cu o cutiuta de poze vechi si sa le lase la vedere pe sa sa se uite cei tineri pe ce si pe unde umblam noi.Sa asculte povesti,intamplari si mai ales sfaturi.Le doresc multor mobristi de pe acest forum si nu numai sa apuce si ei macar sa se bucure vre-o 20 de ani de mers cum am facut-o noi!Multi dintre noi ne vom reantalni la frumosul camping de la Cluj,Eldorado.Propun celor de acolo sa introduca in programul lor si acest moment.Al veteranilor.Sa facem un grupulet acolo sa bem o bere impreuna si sa ne povestim.Si de ce nu sa facem doar noi o parada? Edited February 19, 2009 by kato_arad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sageata Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Aleko,sloganul tau nu este bun,apartine unei comunitati moto (www.bercenarii.ro) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Nastase Posted February 19, 2009 Author Share Posted February 19, 2009 Multumim, Kato - Arad. Hai, Baieti, curaj ! Contam in continuare pe ideile voastre. (organizare, perioada de timp...) Exprimati-va liber, fiti voi insiva ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kato_arad Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 (edited) Multumim, Kato - Arad. Hai, Baieti, curaj ! Contam in continuare pe ideile voastre. (organizare, perioada de timp...) Exprimati-va liber, fiti voi insiva ! Asa Dane,ar trebui sa avem si noi un coltisor al nostru ce naiba? Dupa venirea din armata in '83 am avut o batrana de danuvie si ma dadeam clandestin cu ea pe coclauri.sacandal cu batranu ca de ce ii iau mobra.Am strans din dinti si am muncit ca un bezmetic la sablaj vre-o juma de an si castigam cam 8000 lei pe luan si am reusit sa -mi iau un Jupiter 4 din tipla.Din '84 pot zice ca m-am dat pe mobra cat de cat adevarata.De aceia zic aici sa facem un grupulet unde sa ne simtim si noi bine. Deci prima ocazie buna ar fi la Cluj...ce ziceti numai de un coltisor al nostru? Atasez aici cateva poze de inceputuri....mai sant dar le pastrez ptr curiosi la intalnire! Sunt facute prin '86 Edited February 19, 2009 by kato_arad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 n-oi fi asa batran da o idee de locatie as da ca tare-mi place acolo. inainte de poiana brasov cu 2-3 km pe dreapta cum te duci ,"in poienita" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Constantin Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Buna Idee! Totusi va trebui sa se stabileasca orientativ cine intra la veterani! Veterani activi sau in baston? Idei pentru criterii: 1. Viteza la regim, sub 160Km/h. Cei care merg mai tare au sistemul nervos bun. Nu intra! Eu merg cu 180, deci nu intru! 2. Nr Km parcursi. Cel putin 100. 000. 3. Vechime in grad A. Cat? 4. Performante distanta la o etapa 5. Performante medie orara la distanta mare ( peste 300 km) 6. Motoare umblate etc Vom constata ca avem veterani tineri si incepatori batrani! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kato_arad Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 (edited) Buna Idee!Totusi va trebui sa se stabileasca orientativ cine intra la veterani! Veterani activi sau in baston? Idei pentru criterii: 1. Viteza la regim, sub 160Km/h. Cei care merg mai tare au sistemul nervos bun. Nu intra! Eu merg cu 180, deci nu intru! 2. Nr Km parcursi. Cel putin 100. 000. 3. Vechime in grad A. Cat? 4. Performante distanta la o etapa 5. Performante medie orara la distanta mare ( peste 300 km) 6. Motoare umblate etc Vom constata ca avem veterani tineri si incepatori batrani! 1.merg si cu peste 200 cand se poate 2.peste 100.000 3.din 1984 4.de la Arad la Constanta 13h 5.asta nu am cronometrat 6.Panonia,Scutere,IJ4,BMW(scurt timp)Honda Edited February 19, 2009 by kato_arad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Nastase Posted February 20, 2009 Author Share Posted February 20, 2009 A.T.W. - Felicitari pentru initiativa ! danieltase - Raspuns de la Kato - sa-i consideram veterani pe cei cu cel putin 20 de ani "de pupitru"... sau/si - as mai adauga eu - indiferent de varsta - cu cel putin 100.000 km rulati. sportlocal - Multumim pentru sustinerea mediatica. otto.tun - Da ! Acest topic este o dezbatere publica. duke - Da ! "Ideile" trbuie sa le dezvoltam impreuna. Aleko - Bolshoi karakter ! kato arad - De retinut aportul adus, propunerea pentru Cluj si principiul ca aceasta adunare este pentru cinstirea seniorilor. sageata - Din fericire pentru noi si pentru Cultura Universala, deviza "toti pentru unul si unul pentru toti" lansata de Alexandre Dumas tatal - acum 165 de ani - este la liber... Am speranta ca - macar in acest topic - nu se vor dezvolta inutile polemici de cartier... Suntem chemati aici sa ne aducem aportul generos doar cu "idei de isprava". bill - De retinut ideea cu "poienita". Constantin - Domnule profesor, contam in continuare pe experienta dvs. Pana in mai-iunie, cand cred ca se va definitiva acest proiect, "bagati carbuni" ! Tot inainte, ca pionierii ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hardKnot Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 daca imi iau motorul pana la adunare, vin si eu sa vad pozele Asfalt uscat si numai bine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdan_harea Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Foarte buna ideia. Eu propun o definire a termenului de veteran, clasica, dupa varsta biologica, si inpartirea in trei categorii. Veterani incepatori (50-60 ani), veterani (60-70) si super veterani (peste70 ani). Singura conditie sa fie posesorul unui vehicol motorizat pe 2 roti si sa-l foloseasca cu regularitate. O intalnire a veteranilor bine organizata chiar ca ar fi o lovitura de imagine pt comunitatea moto. Bravo Dane. Vorbesti rar, dar apasat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asdfghjk Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 (edited) haha sunt curios cati mai sunt pe 2 roti. eu nu mai stiu multi din cei care erau prin 80, unii nu mai sunt in tara. daca organizeza cineva asa ceva alegeti o locatie decenta, cele mai multe intalniri moto au devenit insalubre si sordide. Edited February 20, 2009 by Doru BMW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Constantin Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Gresit Mr Harea! Definitie: The most common usage is for former armed services personnel. A veteran is one who has served in the armed forces, but usually not someone who had a dishonorable discharge. It is especially applied to those who served for an entire career, usually of 20 years or more, but may be applied for someone who has only served one tour of duty. A common misconception is that one had to have either been in combat and/or has retired from active duty to be called a military veteran. Deci trebue sa fii retras din activitate ca sa poti fii numit veteran! Motociclismul este de fapt un sport cu cerinte mari pentru fizic si psihic. Daca nu mai poti, te retragi si devii veteran. Adica numai povestesti! La intrunire veteranii adevarati, conform definitiei, trebue sa vina in baston si in nici un caz pe motor. Putem lua indicatia de 20 ani sau mai mult de grad A. Vei fi astfel un veteran egal cu mine de uzat. Adica, de experimentat! Ideea Dlui Dan Nastase are sensuri mai profunde. Tinerii motoristi pot asimila de la "grei",care este rolul acestei pasiuni in prelungirea perioadei active si sa foloseasca experienta lor. Si pot spera , ca la fel, sa conduca motorul si peste zeci de ani! Si speranta face omul fericit! Aceasta initiativa va fi benefica multora! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kato_arad Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Gresit Mr Harea!Definitie: The most common usage is for former armed services personnel. A veteran is one who has served in the armed forces, but usually not someone who had a dishonorable discharge. It is especially applied to those who served for an entire career, usually of 20 years or more, but may be applied for someone who has only served one tour of duty. A common misconception is that one had to have either been in combat and/or has retired from active duty to be called a military veteran. Deci trebue sa fii retras din activitate ca sa poti fii numit veteran! Motociclismul este de fapt un sport cu cerinte mari pentru fizic si psihic. Daca nu mai poti, te retragi si devii veteran. Adica numai povestesti! La intrunire veteranii adevarati, conform definitiei, trebue sa vina in baston si in nici un caz pe motor. Putem lua indicatia de 20 ani sau mai mult de grad A. Vei fi astfel un veteran egal cu mine de uzat. Adica, de experimentat! Ideea Dlui Dan Nastase are sensuri mai profunde. Tinerii motoristi pot asimila de la "grei",care este rolul acestei pasiuni in prelungirea perioadei active si sa foloseasca experienta lor. Si pot spera , ca la fel, sa conduca motorul si peste zeci de ani! Si speranta face omul fericit! Aceasta initiativa va fi benefica multora! Curios sant cine o sa ne asculte.Sincer nici eu nu dadeam importanta pe la vre-o 22 ani ,,babalacilor,, cu peste 20-25 ani pe mobra.Sunt tanar,de otel,mie nu mi se poate intampla nimic.Pana am patit-o tare de tot prin terebilismele mele repetate si atunci primind vizitele lor la spital am realizat ce paduche am fost.Revelatia s-a produs nu numai intorcandu-ma din tunelul cu luminita stralucitoare din capat si dintr-o coma profunda ci si din felul cum mi-au vorbit dupa aia cei ,,vechii".Nu mi-au reprosat nimic vizavi de ce am facut si ca nu i-am ascultat.Asa am revenit eu la un comportament mai ,,uman"fata de ceea ce se cheama motociclism... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cria_p Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 * eu n-am primit, pana in prezent, vizite la spital, am permisul cat. A de aproape doi ani, am mers pe doua roti (condus) maxim 15.000 km, ma pregatesc sa pasesc cu hotarare in al 39-lea in de viata si am in familie impatimiti care au mers pe doua roti de cand pot eu sa imi amintesc. Pot veni la parada? :crack: Daca da, cu ce pot sa ajut? respectele mele pentru ininitiativa ...si nu numai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Nastase Posted February 20, 2009 Author Share Posted February 20, 2009 Prezenta Doamnelor ne onoreaza. Mai cu seama cand au un arbore genealogic de sorginte motociclista... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdan_harea Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Deci trebue sa fii retras din activitate ca sa poti fii numit veteran! Motociclismul este de fapt un sport cu cerinte mari pentru fizic si psihic. Daca nu mai poti, te retragi si devii veteran. Adica numai povestesti! La intrunire veteranii adevarati, conform definitiei, trebue sa vina in baston si in nici un caz pe motor. Putem lua indicatia de 20 ani sau mai mult de grad A. Vei fi astfel un veteran egal cu mine de uzat. Adica, de experimentat! Aaa! Atunci scuzati! In conditiile aste sper sa nu devin niciodata veteran, ceeace va doresc si dumneavoastra, si daca va trebui sa umblu in baston, sigur voi face un suport pt el pe motor, sa-l am la indemana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puc Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Asa Dane,ar trebui sa avem si noi un coltisor al nostru ce naiba? Dupa venirea din armata in '83 am avut o batrana de danuvie si ma dadeam clandestin cu ea pe coclauri.sacandal cu batranu ca de ce ii iau mobra.Am strans din dinti si am muncit ca un bezmetic la sablaj vre-o juma de an si castigam cam 8000 lei pe luan si am reusit sa -mi iau un Jupiter 4 din tipla.Din '84 pot zice ca m-am dat pe mobra cat de cat adevarata.De aceia zic aici sa facem un grupulet unde sa ne simtim si noi bine. Deci prima ocazie buna ar fi la Cluj...ce ziceti numai de un coltisor al nostru? Atasez aici cateva poze de inceputuri....mai sant dar le pastrez ptr curiosi la intalnire! Sunt facute prin '86 boierule, nu te supara, pot sa te injur? taica-miu in 83 era inginer sef la o intreprindere mare iar maica-mea profesoara si ambii castigau intre 2000 si 2500 de lei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kato_arad Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 boierule, nu te supara, pot sa te injur? taica-miu in 83 era inginer sef la o intreprindere mare iar maica-mea profesoara si ambii castigau intre 2000 si 2500 de lei. Iaca ca nu poti! Te ia gura pe dinainte fara sa fii informat.Deci sa ma argumentez mai detailat.La Intreprinderea de vagoane arad exista o sectie sau mai bine zis exista ca acum nu se mai face,doar intr-o mica parte operatiunile astea care se numeste sablaj.Procedeu de curatare a metalului cu nisip amestecat cu alice de plumb.Era o masina cat 2 butoaie de 200 l care trebuia umplute manual cu amestecul asta.Masinile erau prevazute cu un furtun din cauciuc cu insertie cam de dimensiunea celui de pompier.Cel care manuia acest furtun era imbracat intr-un costum,gen scafandru de pe timpuri cu casca din aia care se invartea in filet pe langa cap prevazuta cu furtun de aer.Intram intr-o incapere ermetica in care incapea jumatate de subansamblu de vagon,dadeam cu capatul furtunului de cateva ori de metal ca un semnal si colegul deschidea aerul comprimat la cateva zeci de atmosfere.Aerul venea puternic impreuna cu alicele si nisipul,eu bine proptit in picioare sa nu ma dea peste cap jetul puternic dirijam furtunul si curatam tot subansamblul vagonului.Era cea mai grea munca din intreprindere.Dar si cea mai bine platita.Se platea in functie de subansamblu si de cate bucati faceai.Pot spune caci fostul meu coleg care era mai vechi acolo castiga mult mai bine.Dupa cum va puteti da seama la locul asta de munca nu o puteai lungi mult pentru ca fizic nu rezistai mai multe de cateva luni.Eu cu tot fizicul meu de fost ruigbist am rezistat 4 luni.Se lucra 3 schimburi inclusiv sambata.In aceste luni am castigat mai mult decat ambii parinti impreuna.Deci nu spun aci neadevaruri,nu are rost pentru ca e un forum public si cine stie cine mai citeste aici ce scriu eu.Tare mult as dori ca cineva care a muncit o perioada la I.V. Arad sect.1 sa spuna in cunostinta de cauza despre asta.Am revenit dupa detasarea aceasta temporara la atelierul meu electric.Numai bine si nu mai aruncati cu afirmatii gratuite! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.