Sari la conținut

Ceva n-a mers bine


Postări Recomandate

Salut.Am muncit 1 saptamana intreaga sa refac estetic motorul cu un buget minim.Nu ma asteptam sa iasa ca la OCC vopseaua avand in vedere ca am luat vopsea si lac la spray,dar atata ma tine buzunarul.De fapt am fost chiar foarte multumit cum a iesit dupa vopsire,era totusi mult mai bine decat beliturile dinainte.Problema a aparut cand am lipit pe el niste desene din autocolant,totul parea ok..le-am lasat peste noapte asa si a doua zi am dat cu mai multe straturi de lac peste.La fel totul parea ok.pana cand a doua constat ingrozit ca abtipildurile au facut basici peste tot.Intrebarea mea este,cu ce am gresit si ce pot face pe viitor sa nu se mai intample?Acum nu am timp sa ma apuc sa dau iar cu smilgher,dar la vara vreau iar sa le iau la refacut.

Fapt ciudat,cand am facut ieri o vizita la motor,basicile erau 99% disparute.O fi din cauza ca sta in garaj neincalzit si aerul s-a contractat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate pt k esti bacauan de al meu te sfatuiesc prieteneste si moldoveneste sa nu mai scrii prostii k mai rad si altii de tine

"O fi din cauza ca sta in garaj neincalzit si aerul s-a contractat?"

cand pui autocolante se foloseste un feon profesional si se intinde cu un card sau linie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat te-au costat spayurile? Am facut de curand si eu acelasi lucru cu un BMW F650/1999, dar am cumparat vopsea, diluant si lac de la Lizeanu in nuanta motorului si nu am dat decat 150roni pe tot si mi-a mai ramas si cate ceva din fiecare pt retusuri ulterioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te lamuresc eu..diluantul din spray a atacat stikerul!Materialul din stiker nu suporta lac

Ca sa nu mai ai probleme pe viitor,nu mai da lac peste stiker sau apeleaza la cineva care face stikere sa ti le faca calumea!Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate pt k esti bacauan de al meu te sfatuiesc prieteneste si moldoveneste sa nu mai scrii prostii k mai rad si altii de tine

"O fi din cauza ca sta in garaj neincalzit si aerul s-a contractat?"

cand pui autocolante se foloseste un feon profesional si se intinde cu un card sau linie

NU inteleg unde bati.Cand e cald aerul se dilata si cand e rece se contracta(adica isi micsoreaza volumul).M-am referit la aerul din basici

 

Cat te-au costat spayurile? Am facut de curand si eu acelasi lucru cu un BMW F650/1999, dar am cumparat vopsea, diluant si lac de la Lizeanu in nuanta motorului si nu am dat decat 150roni pe tot si mi-a mai ramas si cate ceva din fiecare pt retusuri ulterioare.

 

Sprayurile au fost 60 de lei amandoua,spray vopsea si lac.Si pot sa zic ca a iesit foarte bine.Nu a facut coaja de portocala si culoarea e superba.si mai am si eu cam 25% din fiecare dupa ce am vopsit toate plasticurile de pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sprayurile au fost 60 de lei amandoua,spray vopsea si lac.Si pot sa zic ca a iesit foarte bine.Nu a facut coaja de portocala si culoarea e superba.si mai am si eu cam 25% din fiecare dupa ce am vopsit toate plasticurile de pe motor.

baga si tu niste poze ca tare-s curios sa vad cum arata vopseaua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuia sa te gandesti ca plasticul abtibildurilor nu tine la diluantul din lac.

DE ce ai vrut sa dai cu lac peste anyway?

Sau trebuia sa vopsesti intr-un mediu cald, unde lacul se usuca instant.

Tu pe vremea asta faci vopsitorie? Ai garaj incalzit?

Pentru orice lipire/vopsire, temperatura ambianta trebuie sa fie minim 15grade. Scrie pe orice adeziv/vopsea.

 

si nu in ultimul rand e SMIRGHEL

 

Hai asfalt cu sare! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa dau cu lac peste deoarece abtipildurile nu sunt profesionale,sunt "home-made" din autocolant normal decupat si am dat cu lac peste tot ca sa nu se dezlipeasca la prima ploaie.

 

Poze voi incerca sa pun,dar deocamdata nu am aparat foto:(

Cum ai imprimat pe autocolant?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Basicile de pe autocolant se pot scoate cu un bold si o carpa fina de bbc de exemplu.

Intepi basica ca sa scoti aerul si freci usor dar bine cu carpa.Bafta....

Dupa ce s-au facut ca varza murata nu stiu ce basici mai scoti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 ) vopseaua din spray nu tine ...........o poti folosii doar pt zgarieturi

2 ) inainte de vopsire suprafata se degreseaza si se matuieste

3 ) am facut si eu pe mesterul , rezultatul...............bani cheltuiti aiurea in loc sa apelez la un profesionist

asta e din propria experienta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie date straturi f subtiri si lasat sa se usuce bine intre straturi

 

...corect...si temperatura din camera unde sa facut vopsirea, lacuirea are un anumit rol ,sau macar unde al lasi pana se usuca!!!

...succes...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am spus ca aduc cateva poze si m-am tinut de cuvant.Din pacate sunt facute cu telefonul,sper sa se vada vopseaua.Asta e motorul refacut si am bagat si o poza cam cum era inainte.Beliturile cat palma de mari erau date cu..marker negru sa nu se vada asa de tare,dar se observa zgarieturile adanci.

 

Am bagat si 2 poze cu schimbatorul de viteza avariat si una cu carena care e un pic desprinsa..Daca tot sunt pe topicul meu...cat de multe probleme imi pot cauza acestea la RAR?

post-33813-1235734561_thumb.jpg

post-33813-1235734574_thumb.jpg

post-33813-1235734589_thumb.jpg

post-33813-1235734611_thumb.jpg

post-33813-1235734626_thumb.jpg

post-33813-1235734641_thumb.jpg

post-33813-1235734721_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbatorul se poate suda

dak faci RAR-ul la bacau se poate da la pace cu inginerii...mai exact cu Ing.Matei

carena si aia se poate face repede si frumos

dar am o intrebare...tu esti nazist???ce ai facut tu acolo sunt semne zasiste...nu ma refer la cele 2 colante de pe spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.pana cand a doua constat ingrozit ca abtipildurile au facut basici peste tot.Intrebarea mea este,cu ce am gresit si ce pot face pe viitor sa nu se mai intample?Acum nu am timp sa ma apuc sa dau iar cu smilgher,dar la vara vreau iar sa le iau la refacut.

Fapt ciudat,cand am facut ieri o vizita la motor,basicile erau 99% disparute.O fi din cauza ca sta in garaj neincalzit si aerul s-a contractat?

La fel am patit si eu,e din cauza autocolantului(cel care le-a facut era un baiat din BV,nu mai stiu nick-ul lui de pe forum)mi le-a facut dintr-un autocolant care nu rezista la diluant,a promis atunci ca imi face altele dar am vandut-o intre timp.

Am avut si autocolante din Louis (gen cifre,litere,mici simboluri)care nu au avut nimic de la dilunant.

Sunt vopsite inclusiv jentile

 

Asa arata TLR-ul vopsit cu spraypost-15897-1235751814_thumb.jpgpost-15897-1235751860_thumb.jpg

 

 

PS:nu am vrut sa ma laud :friends:

Editat de A-L-E-X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbatorul se poate suda

dak faci RAR-ul la bacau se poate da la pace cu inginerii...mai exact cu Ing.Matei

carena si aia se poate face repede si frumos

dar am o intrebare...tu esti nazist???ce ai facut tu acolo sunt semne zasiste...nu ma refer la cele 2 colante de pe spate

 

 

Stiu exact ce inseamna cele 2 simboluri,nu le-am facut ca "arata bine"...ei..si de asta un pic :bounce: .Fiecare cu ideile lui politice,la anu poate ii fac un custom paint-job cu Antonescu :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbatorul ii 12 eur parca pe louis. nu cred ca se merita sa il sudezi, sa te lase in drum can tii mai drag.

 

Daca mi-ai putea da si o adresa web ceva as fi recunoscator.Am gasit si eu schimbatoare cu tija la diferite preturi dar nici unul pt moto meu,de unde stiu daca se potriveste?:friends: Triumph Sprint nu e un model des intalnit in Romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mi-ai putea da si o adresa web ceva as fi recunoscator.Am gasit si eu schimbatoare cu tija la diferite preturi dar nici unul pt moto meu,de unde stiu daca se potriveste?:friends: Triumph Sprint nu e un model des intalnit in Romania

il iei pe ala care il gasesti apoi meri la mester sa ti-l faca dupa canelurile care le ai tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca e bataie de joc.Pana la urma fiecare face ce vrea cu motorul lui..cu munca lui..cu banii lui.Bataie de joc ar fi fost fie sa-l las asa cum era belit sau sa pun D&G ,Nike sau nu mai stiu eu ce.In cazul 2,e exclus,nu ma pretez la asemenea taranisme si in cazul unu nu ma lasa inima sa-l fi lasat in paragina dar nici de fonduri nu dispun sa-l fac cu adevarat frumos.Am facut abtipildurile de mana,stii cat de greu e sa faci sabloane peste sabloane si sa decupezi cu un foarfec?Am facut ceva cat de cat simplu de facut ca forma si care ma reprezinta,de as fi avut bani,normal ca as fi scris pe el Triumph Sprint ST cum era inainte,dar incearca tu sa faci un scris decupat cu foarfeca si vezi ce iese.Oricum,eu sunt foarte mandru de munca mea,si nu-l duc la service decat daca chiar nu am de ales,la 18 ani totusi e destul de greu sa scoti mereu cate 1 milion minim pentru orice tampenie ce trebuie facuta.

PS:Si chiar daca sa zicem niste abtipilduri la comanda nu ma costau mai mult de 30-40 de lei,prefer sa fac cu mana mea,iese,nu iese asta e,dar altfel te simti cand stii ca ai muncit TU la el 100%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...