Mr_ORL Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) Acum serios ,din experientza personala pune o chestie d-aia cum au chirurgii la gura, tre' sa ai o asistenta in bloc.Sau masca.Iar de faza cu bratzele ca Popeye nu scapi... Da, ca fara masca nu m-ar apuca 40 de ani... Eu m-as cam baga, ca tot stau momentan degeaba...so, vr-o capota de raschetat?Sau tablaria unei motociclete? Nu merge peria la fonta si chestii cromate care s-au mai cojit, asta o stiu sigur, iar in aluminiu lasa urmele alea de raschetare, mici, dar care nu in mult timp dispar ca revine la forma originala a aluminiului oxidat...Asadar, eu pana acum pe tablarie am testat muschii si o mers struna...plus ca pana pe 27 martie sunt destul de liber si chiar as avea chef sa imi umplu si timpul si sa mai iasa si niscaiva cascaval Sfatul meu:Folositi SUPERKROMOFAG si nu o sa mai aveti nevoie de perie decat pentru "dezinfectare". Chiar si la chit. E sigur produsul?Uite ce ne povesteste cineva aici: /index.php?...st&p=911030 Am auzit ca e foarte bun si puternic, doar ca m-ar interesa sa fie si bun PS: la finalizare, dupa perie, automat se vede diferenta precum in poza pusa in prima pagina, fata de sablare, dar apoi dupa un grund sau spritchit si vopsire, iese la fel Editat Martie 16, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 E sigur produsul?Uite ce ne povesteste cineva aici:/index.php?...st&p=911030 Am auzit ca e foarte bun si puternic, doar ca m-ar interesa sa fie si bun Nu se cojeste vopseaua decat daca nu il stergi de pe piese.Este doar un solvent si nu are nici un efect asupra tablei.Eu l-am folosit,dupa care pe unele piese am dat cu spritz chit iar pe altele direct cu vopsea si nu e nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 (editat) Am auzit ca e foarte bun si puternic, doar ca m-ar interesa sa fie si bun Uite cu ce lucrez eu http://www.hbbody.ro/produse.php?supID=1&a...D=76&lng=ro , e OK, nu e spectaculos cica acid organic, nu ataca tabla, eu am lucrat cu el, nu arde labele rau. Il folosesc de multzi ani pe vre-o 3 masini si 2 moto,diverse capote, rezervoare,aripi etc. Si mai am vre-o 4-5 cutii, nu e nici scump.In locurile greu accesibile e cam nasol....Si haleshte incet, dizolva strat cu strat, la fiecare strat aplici, itzi cam vine acru in.... Ce este iar nasol ca trebuie sa curetzi repede vopseaua , care se incretzeshte in cateva zeci de secunde, daca nu o curetzi repede rishti sa se intareasca creatza... Editat Martie 17, 2009 de sconx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 ia priviti ce mi-am facut eu aseara...... inainte dupa sablare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Multam de sfaturi... So, se risca cineva la o proba sa vedem ce iese, ca apoi sa vedem daca facem un intreg motor?Si de o masina m-as apuca, desi asta pana acum n-am facut, dar cred ca m-as descurca(caroseria de baza nu prea as putea sa o fac, cel putin nu la "aparatura" de o am acuma) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 16, 2009 Autor Share Postat Aprilie 16, 2009 Politicianule.Frumos graiesti.Sa sti ca asemeni lui bec si eu m-am gindit sa cumpar utilajele(costa cam 3000 RON) si sa ma apuc sa fac bani.Din 5 motociclete am scos investitia si cum eu am de reconditionat 10 "troace" se pare ca o sa ies in cistig.Lasind gluma la oparte m-am informat si cit de curind o sa postez vreo 4 adrese de persoane ce se ocupa legal de operatiunea in cauza,cu tot cu preturi si adrese si nr.tl.Bunu. Hai cu telefoanele, că încep iar munca după PaÂşti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 La Cluj am sablat 4 jenti si 2 butucuri la pretul de 20 de lei. Semioficial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 ptr cati bani dai sa sablezi o rabla de janta ruginita si stramba mai bine dai 80 ron si iti iei una cromata noua si cu ocazia asta refaci si spitele, vopsesti frumos butucul etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) ptr cati bani dai sa sablezi o rabla de janta ruginita si stramba mai bine dai 80 ron si iti iei una cromata noua si cu ocazia asta refaci si spitele, vopsesti frumos butucul etc. ...si mie mi se pare de bun simtz solutia! Decat sa sablezi doua jenti cromate(si doi butuci ,cu 20 de lei ...), pe care , din pacate nu a reusit sa reziste cromul decat 52 de ani, si sa le vopsesti in camp electrostatic, mai bine iti cumperi o singura janta, chinezeasca , cromata chinezesc, cu 80 de lei! boaska rulz! Editat Aprilie 17, 2009 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andylupu Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Salutare, Ofert sercivii de sablare cu nisip in BRASOV. Ofer si factura daca vreti. Pentru caroserii de masini complete pretul este de 400-500 de euro. La motociclete pretul variaza in functie de cat este de munca (cat nisip se consuma). Andrei 0740133052 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 21, 2009 Autor Share Postat Aprilie 21, 2009 Buunn..ai un pret pe mp? Daca nu vreau factura, reduci cu 19%? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Cineva a sablat azi o Mobra intreaga cu 25 lei.Omul e din Bals,dar inca nu stiu unde a facut lucrarea.Cand aflu,va instiintez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 ...si mie mi se pare de bun simtz solutia!Decat sa sablezi doua jenti cromate(si doi butuci ,cu 20 de lei ...), pe care , din pacate nu a reusit sa reziste cromul decat 52 de ani, si sa le vopsesti in camp electrostatic, mai bine iti cumperi o singura janta, chinezeasca , cromata chinezesc, cu 80 de lei! boaska rulz! daca rezista 52 de ani nu o sabla nimeni, poate o slefuia cu niscavai pasla si solutii sclipitoare de crom si campul electrostatic peste rugina si strambaturi ma lasa rece filetul spitelor tot cu nisip il cureti oare? astea au efect doar asupra unor obiecte de pret, antichitati care costa foarte mult, asa ptr niste tevi rusesti nu se merita efortul, mai ales ca dupa aia tb sa bagi chit inapoi si nu stiu cati mai le scot drepte, si cati mai dau straturile de grund si pana la urma din punctul meu de vedere nu ai satisfactia ca ti-ai cumparat si tu ceva nou, toot cu vechile opinci date cu crema umbli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 daca rezista 52 de ani nu o sabla nimeni, poate o slefuia cu niscavai pasla si solutii sclipitoare de cromsi campul electrostatic peste rugina si strambaturi ma lasa rece filetul spitelor tot cu nisip il cureti oare? astea au efect doar asupra unor obiecte de pret, antichitati care costa foarte mult, asa ptr niste tevi rusesti nu se merita efortul, mai ales ca dupa aia tb sa bagi chit inapoi si nu stiu cati mai le scot drepte, si cati mai dau straturile de grund si pana la urma din punctul meu de vedere nu ai satisfactia ca ti-ai cumparat si tu ceva nou, toot cu vechile opinci date cu crema umbli La noi se schimba spitele chiar se fac din crom s-au inox. Daca este sablat nu ramane rugina chiar asta-i ideea ca nu poti curata cu peria de sarma s-au smirghel micile cratere provocate de rugina. Normal ca fiecare face cu vrea nu cred ca v-a sugerat careva sa sablati janta dar atunci ne lasati si pe noi sa facem cum vrem. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) daca rezista 52 de ani nu o sabla nimeni, poate o slefuia cu niscavai pasla si solutii sclipitoare de cromsi campul electrostatic peste rugina si strambaturi ma lasa rece filetul spitelor tot cu nisip il cureti oare? astea au efect doar asupra unor obiecte de pret, antichitati care costa foarte mult, asa ptr niste tevi rusesti nu se merita efortul, mai ales ca dupa aia tb sa bagi chit inapoi si nu stiu cati mai le scot drepte, si cati mai dau straturile de grund si pana la urma din punctul meu de vedere nu ai satisfactia ca ti-ai cumparat si tu ceva nou, toot cu vechile opinci date cu crema umbli ...folosim nisip special pentru filete!Trebuie doar reglata presiunea si iese infiletandu-se ezact cu pasul filetului de pe spitze.... ...aduce cineva pe sub mana din ungaria, nu cred ca pe la noi se gaseste.... Editat Aprilie 23, 2009 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 daca rezista 52 de ani nu o sabla nimeni, poate o slefuia cu niscavai pasla si solutii sclipitoare de cromsi campul electrostatic peste rugina si strambaturi ma lasa rece filetul spitelor tot cu nisip il cureti oare? astea au efect doar asupra unor obiecte de pret, antichitati care costa foarte mult, asa ptr niste tevi rusesti nu se merita efortul, mai ales ca dupa aia tb sa bagi chit inapoi si nu stiu cati mai le scot drepte, si cati mai dau straturile de grund si pana la urma din punctul meu de vedere nu ai satisfactia ca ti-ai cumparat si tu ceva nou, toot cu vechile opinci date cu crema umbli treaba e ca daca faci o restaurare, incerci sa recuperezi 100% din piese,daca nu,pui ce ai ,iar pt. unii un motor restaurat e o ,,antichitate'',care pt. o parte din noi e ,,peste poate'',iar de piese noi ,nu cred ca are sens sa vorbim,, opincile pot fii vechi, important e sa aiba talpi''........asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 ...folosim nisip special pentru filete!Trebuie doar reglata presiunea si iese infiletandu-se ezact cu pasul filetului de pe spitze.......aduce cineva pe sub mana din ungaria, nu cred ca pe la noi se gaseste.... Io am găsit, da m-am țepuit (era bulgăresc, cred că d-aia), că era cu un număr mai mic Âşi mi-a schimbat sensul filetului, să vezi belea dup-aia cind a trebuit să sablez Âşi niplurile pe interior, să schimb Âşi acolo sensul... Ca să nu zic că ăla care mi-a făcut roțile nu Âştia că erau cu filet dreapta Âşi nu-i ieÂşea socoteala pe nicăieri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) Io am găsit, da m-am țepuit (era bulgăresc, cred că d-aia), că era cu un număr mai mic Âşi mi-a schimbat sensul filetului, să vezi belea dup-aia cind a trebuit să sablez Âşi niplurile pe interior, să schimb Âşi acolo sensul... Ca să nu zic că ăla care mi-a făcut roțile nu Âştia că erau cu filet dreapta Âşi nu-i ieÂşea socoteala pe nicăieri... Cine stie , cunoaste! ...da' astea nu trebuiau spuse aici , sunt numai pentru urechile celor din 'fratia francmasonica'.... Cand mai ai probleme de astea, spune , ca trimitem de aici....pun pe Mikulaish sa faca o traducere faina la instructiuni(ii dau 100 de ceva, si iese gantz...) Editat Aprilie 23, 2009 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 vai cate probleme cu fileturile astea.... stati sa vedeti cand o sa sablati craterele si loviturile de ciocan din ele sa vedem care e unghiul de incidenta, presiunea nu mai apelati la bulgari ca vedeti ce a patit Zikulov....... o sa fiti recunoscuti sigur de cei de la R.A.R, va repet, astamparati-va Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 (editat) Cele 4 jenti si 2 butucuri care au fost sablate cu 20 de lei, au fost vospite in camp electrostatic cu aceeasi fabuloasa suma. 20 de lei... Editat Aprilie 25, 2009 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 am o cunostinta care sableaza la 50 ron cadru orice alta piesa e la mica intelegere daca doreste cineva numarul meu este 0747268600 sau pm doritorul suporta transportul va dati seama ca eu nu castig numic de aici ce doresc este sa scutesc pasionatii sa dea la smirghel va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibalaur Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Pentru cei interesati de sablare in IASI: TEL. 0742 439682. Calitate exceptionala, preturi negociabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 sablare de 3 mil.- 3 moto si un atas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 http://www.aircooledtech.com/tools-on-the-...p/soda_blaster/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 http://www.aircooledtech.com/tools-on-the-...p/soda_blaster/ ..asta da, mai simplu ce-ar putea fii!! ...filete desfiletate, jante cromate si ruginite, ehehe.. revenim pe linia de plutire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.