Sari la conținut

Ajutor! Kle 500 Limitat?


Postări Recomandate

Salut! Sunt foarte aproape de a-mi lua un kle 500 din '97, ca primul meu enduro. Am vazut ca sunt unele cu 36 CP si unele cu vreo 50 CP, acelasi an. Asta pe care vreau eu sa-l iau, are 36 CP (in certificat scrie 27 kw), si e cam puturos va dati seama (aprox 180 kg - 36 CP) si vreu sa stiu daca se poate da jos limitarea sau nu. Daca da..... cum?

Mentionez ca motoru e adus din Germania si inmatriculat la noi. Tipu care a adus-o a vazut-o intai pe www.mobile.de , unde scria ca are 50 CP (uite http://www.mobile.de/SIDs3Q6Of9zut7OvD.szY...11111189236191& ), exact asta e motocicleta..... revenind, desi acolo scrie ca are 50 de CP, pe certificat scrie 36 CP. Sa fie din cauza ca limitatorul i-a fost dat jos dar in actele originale scria 36 CP?????? :friends:

 

Multumesc anticipat! :friends:

post-5837-1134567527_thumb.jpg

Editat de egobrain
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

GPZ are 60. KLE are 50 nelimitat.

 

Se poate sa aiba 35 in original, iar apoi neamtzul sa-i fi scos limitarea, fapt care se trece intr-o anexa in brif. Daca scoaterea limitarii s-a facut la noi ... trebuie s-o testezi, sau sa mergi la tester.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde avem noi dyno? Si cam cat costa? Multam de ajutor? :friends:

 

GPZ are 60. KLE are 50 nelimitat.

 

Se poate sa aiba 35 in original, iar apoi neamtzul sa-i fi scos limitarea, fapt care se trece intr-o anexa in brif. Daca scoaterea limitarii s-a facut la noi ... trebuie s-o testezi, sau sa mergi la tester.

 

Si daca ar fi cum spui tu, inseamna ca in certificat scrie tot 35 Cp dar ca e mentionat in brif ca e delimitat? :friends: Delimitarea sigur nu s-a facut la noi (daca s-a facut). Acum ma gandesc ca nu mintea neamtu si spunea ca are 50 cand de fapt are 35 (acu eu incerc sa ma incurajez si nu sunt deloc realist)......

Editat de egobrain
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Tu de ce "certificat" vorbesti? Briful e 'cartea de identitate' a nemtilor, o foaie impaturita in 3. Acolo scrie cat a fost initial, dar daca s-au facut modificari la motor se anexeaza o foaie pe care se specifica lucrul asta.

 

Dyno - la United Motors

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cerd ca o cumpar, ma-sa p gheata... daca e limitata e complicat de scos limiarea? Tre' sa ma duc cu ea p dyno dar cred ca pe la anu ca acu :friends: mi-e ca raman inzapezit :friends: . Ea ca motocicleta e buna? Adica e un model reusit?

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
:ok: Depinde ce vrei sa faci cu ea . Daca vrei of road atunci las-o balta ptr ca nu asta este atuul ei. Are centrul de greutate sus si este si prea grea,in plus tre sa o tii in ture sau din ambreiaj ptr ca nu are cuplu tocmai jos .Daca vrei sa faci turing si mai vrei sa poti umbla si pe drumuri de tara atunci este ok.Deasemenea se conduce excelent si in relativa siguranta fata de alte moto in conditii de ploaie ceea ce este un lucru bun .Mai multe nu pot sa-ti spun ca nu prea mai am ce. :peace:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica e un model reusit?

:peace:

 

In opinia mea , nu :D Am calarit una cateva zile prin oras si nu m-a incantat deloc, motorul ala de street (GPZ) nu are ce cauta in cadru de enduro, si tot ansamblul e prea greu. Asta te forteaza sa o tii tot timpul sus in ture, e incomod. Pentru offroad lejer gen forestier sunt multe alte modele in 1 cil sau v2 mult mai potrivite. Daca vrei enduro greut si in 2 cilindri,care sa fie comod si la drum lung, orienteaza-te la un Transalp, e mult mai reusit la categoria "vacuta caproasa"

 

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama dar ce m-ati descurajat.... :ok: Eu vreau un motor care sa se descurce impecabil pe offroad (chiar si trasee mai nasoale) dar cu care sa pot merge la intruniri relativ comod si in siguranta.

 

Ce imi recomandati? :peace:

Editat de egobrain
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa o mica discutie cu egobrain pe dc++ mi-am zis sa postez textul si aici, poate mai apar pareri/comentarii/controverse. iata textul:

 

 

[22:56] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> salut

[22:57] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> te deranjez pentru ca vrea sunt foarte aproape de a-mi cumpara un kawa kle 500 si vrea sa stiu cum e ca motocicleta

[22:57] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> in sensu aptitudini off/on road

[22:58] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> eventuale probleme ce ai avut la ea

[22:58] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> etc

[23:27] <[Kawasaki][KLE500]AC> salut

[23:27] <[Kawasaki][KLE500]AC> am vazut topicul de pe motociclism.ro

[23:27] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> salut din nou

[23:27] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> aha

[23:28] <[Kawasaki][KLE500]AC> nu am vrut sa intru in discutie pentru ca sint incepator

[23:28] <[Kawasaki][KLE500]AC> si nu ma pricep la mecanica

[23:28] <[Kawasaki][KLE500]AC> dar

[23:28] <[Kawasaki][KLE500]AC> daca vrei neaparat o sa incerc sa iti dau niste informatii.

[23:28] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> mutumesc

[23:30] <[Kawasaki][KLE500]AC> 1. este o "vaca enduro" (vacuta caproasa)

[23:30] <[Kawasaki][KLE500]AC> asta inseamna ca nu se descurca impecabil pe offroad ci doar se descurca

[23:31] <[Kawasaki][KLE500]AC> daca tendinta ta este mai mult spre teren dar si ceva sosele atunci mai bine te orientezi catre niste modele mai enduro si mai putin sosea.

[23:31] <[Kawasaki][KLE500]AC> nu cred ca kle-ul este enduro ci soft-unduro

[23:32] <[Kawasaki][KLE500]AC> spre calatorii de placere, inclusiv pe sosele

[23:32] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> da dar vreau sa fac si drumuri lungi cu ea si nu stiu ce model le-ar combina pe amandoua

[23:32] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> aha

[23:32] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> io nu vrea asta

[23:33] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> dar din moment ce eu nu sunt propriu-mi finantator.....

[23:33] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> :((

[23:33] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> cati cai are vaco-capra ta?

[23:34] <[Kawasaki][KLE500]AC> pai m-am prins dar nici io nu stiu ce sa-ti recomand. in aceasta categorie (a kle-ului) intra, cu mai mult sau mai putin succes, si honda dominator 650, si bmw-ul de 650 si suzuki-ul dr650. astea au cam 180 Kg la gol deci sint prea grele pentru enduro.

[23:34] <[Kawasaki][KLE500]AC> are 50 cai putere

[23:34] <[Kawasaki][KLE500]AC> nu e limitat

[23:35] <[Kawasaki][KLE500]AC> am prins 170 km/h maxim, pentru scurt timp caci imi era frica si de incepatoreala mea si de radare.

[23:35] <[Kawasaki][KLE500]AC> la 34 cp nu stiu cam ce viteza maxima ar fi.

[23:38] <[Kawasaki][KLE500]AC> io am luat kle-ul (desi as fi vrut honda dominatorul care mi se parea un pic mai offroad, dar asa a iesit pina la urma) pentru calatorii, inclusiv pe terenuri mai accidentate, cum ar fi drumuri forestiere si cu putin curaj si cauciucuri potrivite si ceva poteci mai usoare.

[23:38] <[Kawasaki][KLE500]AC> acum ma uit putin la dakar si revin dupa 12. :-)

[23:39] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> ok

[23:39] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> vorbim atunci

[00:07] <[Kawasaki][KLE500]AC> gata. s-a terminat dakarul in seara asta.

[00:08] <[Kawasaki][KLE500]AC> referitor la probleme: inca nu am avut. dar o am doar de la sfirsitul lui iulie; pina acum am facut ~7.500 Km.

[00:09] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> nu stiu ce sa fac

[00:09] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> eu vroiam un hard enduro

[00:09] <[Kawasaki][KLE500]AC> alte detalii: are 2 cilindrii. de obicei la categoria asta se folosesc monociclindrii de 650.

[00:09] <[Kawasaki][KLE500]AC> pai nu deloc hard enduro

[00:09] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> "sponsoru" vrea touring endoru

[00:09] <[Kawasaki][KLE500]AC> :-(

[00:10] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> acu eu incerc sa le combina dar....

[00:10] <[Kawasaki][KLE500]AC> ai putea sa incerci un ktm lc4 de 640 cmc

[00:10] <[Kawasaki][KLE500]AC> e mai offroad decit kle-ul

[00:11] <[Kawasaki][KLE500]AC> dar nu la fel de prietenoasa cu vitezele mai mari de touring (peste 120 Km/h)

[00:12] <[Kawasaki][KLE500]AC> te deranjeaza daca fac copy/paste si postez discutia asta si pe topicul deschis de tine? poate mai apar comentarii/sugestii.

[00:14] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> nu

[00:14] <[HONDA][CBR125R][bZ]egobrain> chiar deloc

[00:16] <[Kawasaki][KLE500]AC> referitor la aptitudinile on/off road.

[00:17] <[Kawasaki][KLE500]AC> pentru sosea si pentru un enduro/soft-enduro mi se pare foarte buna.

[00:20] <[Kawasaki][KLE500]AC> pentru offroad; in afara de ceva drumuri forestiere pe linga voineasa nu am avut ocazia inca sa o testez. asta a fost chiar dupa ce am cumparat-o asa ca nu am avut curaj sa fac prea multe prostii cu ea. asa ca nu pot sa-ti dau informatii referitoare la offroad. ideea e, asa cum am spus si mai devreme, ca se descurca dar atita tot.

[00:21] <[Kawasaki][KLE500]AC> in primavara sper sa imi iau niste cauciucuri mai offroad decit cele de acum si sa o testez si pe drumuri offroad mai lungi si putin mai dificile.

[00:27] <[Kawasaki][KLE500]AC> acum ma duc si io la culcare asa ca o sa fac un copy/paste pe forum si vedem ce pareri mai apar. salut si succes la achizitie.

 

 

recomandati si voi omului ceva care sa impace si capra si varza

 

salut

adrian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Mama dar ce m-ati descurajat.... :welcome: Eu vreau un motor care sa se descurce impecabil pe offroad (chiar si trasee mai nasoale) dar cu care sa pot merge la intruniri relativ comod si in siguranta.

 

Ce imi recomandati? :ok:

 

Daca inventezi asa ceva te vei umple de bani. Deocamdata nu exista.

Daca citesti bine diverse topicuri pe la "coltul enduristilor' o sa vezi ca sunt motorete dual purpose care se descurca mai bine in teren (lc4, ttr, xr,...) sau mai bine pe sosea (f 650, pegaso, canyon, dr, dominator, ...). Eu zic sa-ti iei una din astea second hand (2500 - 3000E) o tii un sezon si vezi ce-ti place mai mult. Apoi o vinzi (nu pierzi f mult) si-ti iei ceva ce-ti plave mai tare.

Daca esti inalt, in forma si ai ceva mai multi bani (4,000 - 5,000), eu iti recomand un KTM LC4 Adventure care te duce unde vrei tu. Eu am facut aproape 8000 km anul trecut cu a mea ... de la autostrada pana la concurs de enduro ... si nu m-a dezamagit nici o secunda.

Bafta!

 

PS: in general, la off road te vor limita cauciucurile, nu motocicleta. Oricare dual purpose se descurca binisor in off road cu indemanare si cu cauciucuri bine cramponate. Asa ca, daca vrei mai mult off road, ia ceva cu roti 21/18 - se descurca mai bine la trecerea peste obstacole si gasesti mai usor cauciucuri cramponate pentru ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt foarte aproape de a-mi lua un kle 500 din '97, ca primul meu enduro. Am vazut ca sunt unele cu 36 CP si unele cu vreo 50 CP, acelasi an. Asta pe care vreau eu sa-l iau, are 36 CP (in certificat scrie 27 kw), si e cam puturos va dati seama (aprox 180 kg - 36 CP) si vreu sa stiu daca se poate da jos limitarea sau nu. Daca da..... cum?

Mentionez ca motoru e adus din Germania si inmatriculat la noi. Tipu care a adus-o a vazut-o intai pe www.mobile.de , unde scria ca are 50 CP (uite http://www.mobile.de/SIDs3Q6Of9zut7OvD.szY...11111189236191& ), exact asta e motocicleta..... revenind, desi acolo scrie ca are 50 de CP, pe certificat scrie 36 CP. Sa fie din cauza ca limitatorul i-a fost dat jos dar in actele originale scria 36 CP?????? :blink:

 

Multumesc anticipat! :peace:

Salut, nu stiu ce te-ai hotarat tu cu kle-ul, da eu mi-am luat unu in septembrie si sunt destul de mult de el si cred ca daca incerci sa faci o tura mai la viteza iti vei da seama dac e limitat, eu am ajuns la 180 cu ea da conteaza f mult si benzina care o are. Eu zic totusi ca este un motor bun da pentru sosele si drumuri de tara ,dar pt ce vrei tu enduro enduro, nu prea merge. Te salut si sunt curios sa vad ce ai ales intr-un final

post-8620-1138660271_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

alve,

Am gasit la Kawasaki KLE 500 din 1991, rotorul de la alternator cu magnetii sparti. In concluzie m-ar interesa daca il pot gasi cumva second la cineva ?! HELP?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alve,

Am gasit la Kawasaki KLE 500 din 1991, rotorul de la alternator cu magnetii sparti. In concluzie m-ar interesa daca il pot gasi cumva second la cineva ?! HELP?!

www.ebai.de in alta parte sunt scumpi si vin in vro ..hmm 2luni de zile

 

Mama dar ce m-ati descurajat.... :D Eu vreau un motor care sa se descurce impecabil pe offroad (chiar si trasee mai nasoale) dar cu care sa pot merge la intruniri relativ comod si in siguranta.

 

Ce imi recomandati? :D

kawa e o bucata de motor ciudat poti sa mergi in teren cu el ca are si garda suficienta si power mare dar cu conditia sa l tii in ture(NU ARE CUPLU DE JOS) ..deci sa mergi tare :P ...dezavantaje suspensia moale (daca vrei sa l incarci cu bagaje multe) ,pe strada mergi ca pe un speed se duce pana la 165 cat ai zice peste ,cu conditia sa dai pana in 12mii de ture ceasul de turometru

alt motor ce sa ti spun in teren mai mult...honda xr 650 pe strada mai mult comoditatea la bmw... :)

CP ce zice in carte sunt povesti probail ca a avut in gatuitor la carburatoare in primii 3000km asa fac nemtii modelul vechi de kawa ..pana prin 2000 au vro 54cp..dupa au vro 50cp

Editat de solo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...