rmg Postat Decembrie 15, 2005 Share Postat Decembrie 15, 2005 Dat fiind faptul ca nu exista un astfel de topic pt o motocicleta atat de laudata, am luat initiativa. Ce parere aveti despre acest model de la Honda? Mai ales dupa VFR-ul 800 dupa '98, cu injectie controlata electronic, VTEC. Care a avut sau s-a dat cu asfel de motoare, sa bage o parere despre cum se prezinta motocicleta in realitate. Si mai misto ar fi o comparatie intre modelul VFR750 pana in '98 si modelul dupa '98 VFR800. Sa nu mai vorbim de ala din 2002, cu ABS. In schimb, ce e groaznic la modelele VFR: PRETUL! si noi si SH sunt ff. scumpe. In rest, numai cuvinte de lauda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FZS1000 Postat Decembrie 15, 2005 Share Postat Decembrie 15, 2005 (editat) Nu cred ca interesul pt. topic e prea mare, sint prea putine VFR-uri in Ro....si avand in vedere pretzul , nu se va schimba prea curand situatia. Editat Decembrie 15, 2005 de FZS1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacman Postat Decembrie 20, 2005 Share Postat Decembrie 20, 2005 Motoreta este superba. Inca nu am, dar stau cu creierul la ea si as vrea sa achizitionez una in iarna. Probabil va fi un vfr750 deoarece, intr-adevar, pretul este ridicat chiar si la sh. In rest am auzit ca motoarele sunt foarte fiabile. Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
windwalker Postat Decembrie 21, 2005 Share Postat Decembrie 21, 2005 aoleoooo fratilor suntetiiii de ai mei eu vreu sa imi cumpar unul de la un prieten (vfr750) cuvinte de LAUDA ce mai poti zice de un astfel de motor ca e aproape perfect te duce si de aduce oricat de lung ar fi drumul si sa nu mai vorbim ca daca tragi de el il eau draci de la ture foarte mici pe cuvant cu treapta a 6 la 50 km/h si tragi de acceleratie si placa glont spunetimi voi ce motor de acceasi generatie mai e asa ? diferente intre 750 si 800 e ca 750 are transmisea pe pinioane si 800 pe lant dar in rest nu sunt mari diferente dai si voi cu parerea de acest motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FZS1000 Postat Decembrie 21, 2005 Share Postat Decembrie 21, 2005 (editat) cu treapta a 6 la 50 km/h si tragi de acceleratie si placa glont spunetimi voi ce motor de acceasi generatie mai e asa ? dai si voi cu parerea de acest motor VFR este aproape de motocicleta "ideala" pt. "calea de mijloc". Proverbiala este fiabilitatea motorului, 150.000 km FARA reparatii sint ceva obisnuit, evident daca-l respecti! Nu pleaca glont intr-a 6-a de la 50km/h, pt. ca n-are cilindree suficienta si nici cuplu motor mare la turatii joase. Daca vrei sa te tina mult motorul nici nu te-as sfatui sa faci asa ceva ! Noul model cu tehnologie VTEC inceraca oarecum sa suplineasca aceasta problema, dar din rahat nu faci bici, cilindreea ramine baza! Eu am trecut la 1000cc tocmai din acest motiv, dar cind va apare un VFR de 1000cc, sint deja abonat Nu cred ca exista un concept tehnic mai fiabil decit acest V4 ! VFR-ul meu l-am vandut cu 93.000 km la bord, si n-am avut nici o reparatie la motor! Este clar ca ma voi reintoarce la el . Bafta "tutulor " Editat Decembrie 21, 2005 de FZS1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Decembrie 23, 2005 Autor Share Postat Decembrie 23, 2005 "diferente intre 750 si 800 e ca 750 are transmisea pe pinioane si 800 pe lant dar in rest nu sunt mari diferente" m-ai pierdut!!! Transmisia finala e pe lant la amandoua. Vis-a-vis de cilindree eu n-as spune ca e mica iar VTEC-ul suplineste exact unde-i problema la cilindreea mica: la regimuri de turatie joase. Iar cand deschide a 2-a axa valvele incepe veselia. Intamplarea face ca in noul nr. MotoLife baietii de acolo(FELICITARI! ) vorbesc de VFR-ul 800 din 2006, care cica e mai al draq ca toate modelele anterioare! Din ce zic ei pe acolo, se pare ca varianta initiala de 800 era violent cand se deschidea al2-lea rand de supape si putea surprinde pilotul, pe la vreo 6800 de ture. Mai ales daca era pe vreo curba, inclinat, putea rupe aderenta. La asta din 2006 au rezolvat problema, scazand turantia la care se deschid supepele si din managementul injectiei. Modelul 800, fata de 750, am vazut ca a mai slabit: de la vreo 235kile la gol a cazut pe la vreo 213kile la gol. Ala vechi era destul de greu de manevrat pe loc, din cauza greutatii. Parerea mea e ca cilindreea de 800 e numai buna la un touring sportiv, cu 106CP si un cuplu disponibil de foarte jos. Consum mai mic, greutate mai mica, configuratie in V, VTEC, pozitie de condus super. Eu cred ca vor sa mentina VTEC-ul la modelul asta si daca ar urca mai sus cilindreea ar avea probleme cand ar intra la joaca toate supapele, probabil ca ar fi mai greu de controlat. In plus, viteza maxima de 235km/h parca, mi se pare ca la un touring e prea buna. Alea-s varfuri pe care le prinzi doar in anumite conditii, in rest nu prea folosesti toata viteza pe care o poate dezvolta motorisca. Vrei viteza mai mult timp, te orientezi catre alta motorisca. @FZS1000: da si tu mai multe detalii despre cum se conducea VFR-ul 750: cum era in oras, la viteza mare, la drum lung, consum oras/afara, etc. Poate intra si cineva care are VFR-ul de 800 si asa ne formam o parere. Insa inca nu-mi vine sa cred pretul unui VFR 800 cu ABS nou din 2005: parca vreo 10mii si ceva de euroi CIP, mi se pare ca pe acolo e si CBR-ul de 1000!!! Craciun Fericit tuturor!!! Sa ne vedem cu bine la anul si fara evenimente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FZS1000 Postat Decembrie 25, 2005 Share Postat Decembrie 25, 2005 (editat) "diferente intre 750 si 800 e ca 750 are transmisea pe pinioane si 800 pe lant dar in rest nu sunt mari diferente" m-ai pierdut!!! Transmisia finala e pe lant la amandoua. VTEC-ul suplineste exact unde-i problema la cilindreea mica: la regimuri de turatie joase. Iar cand deschide a 2-a axa valvele incepe veselia. @RMG, baiatul se referea la lantul de distributie, nu la cel de transmisie, si are dreptate ! VTEC-ul NU suplineste lipsa de cilindree, crede-ma, l-am testat. In rest, numai cuvinte de lauda la toate capitolele. Editat Decembrie 25, 2005 de FZS1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 25, 2005 Share Postat Decembrie 25, 2005 @RMG, baiatul se referea la lantul de distributie, nu la cel de transmisie, si are dreptate ! VTEC-ul NU suplineste lipsa de cilindree, crede-ma, l-am testat. In rest, numai cuvinte de lauda la toate capitolele. Salutare si iertare de poate, off topic Da' XX ul ce are frate ? cbr 1100 XX superblackbird? Ca tot ati amintit de el mai sus Daca ar avea ABS ar papa vfr ul ? Din ce "stiu" vfr ul e plin de tehnologie, l am vauzut la 200 cu 2 persoane si n avea nici o jena . Iar XX ..n are abs Mulutmesc alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 25, 2005 Share Postat Decembrie 25, 2005 VTEC-ul suplineste exact unde-i problema la cilindreea mica: la regimuri de turatie joase. Iar cand deschide a 2-a axa valvele incepe veselia. 1. Ambele axe se invart tot timpul. Sistemul care permite deschiderea preferentiala a supapelor este hidraulic. Motorul nu are culbutori, cama apasand pe o "galetusa" (en. bucket type lifters) care acopera varful supapei. In galetusa exista un mic distantier actiunat hidraulic. Cand nu exista presiune, distantierul este impins lateral de un arc, si apasarea camei nu se trimite valvei. In turatii, presiunea uleiului impinge distantierul la locul lui si apasarea camei se transmite valvei. Sistemele fara culbutori controlate hidraulic nu sunt noi. BMW-ul foloseste "galetuse" hidraulice din '91 (incepand cu motorul M42 de pe E30 a.k.a. ursuletul 318is) pentru a elimina reglajul valvelor. Cateva detalii pentru VFR 800 din 2002 aici. 2. Versiunea de VTEC montata pe VFR are ca scop declarat cuplu mai bun la turatii joase. Dar multi spun ca motorul e mai slab ca cel fara VTEC, si ca scopul real a fost consumul si reducerea noxelor. 3. Nu am avut VFR, dar am un prieten francez care a avut multe motoare inclusiv VFR. Nu mai stiu ce model exact (avea VTEC), dar nu a fost multumit deloc. Zicea ca rupe la turatii mari, dar ca nu era deloc flexibila pe drumuri serpuite sau la munte. Omu' are peste 40 de ani si e pasionat de touring, si se plangea ca la drumuri de cateva sute de km il omora la spate. Acum are un FJR si e super incantat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bruce Postat Ianuarie 8, 2006 Share Postat Ianuarie 8, 2006 Pana acum am avut 4 vfr 750,si pot sa afirm ca e printre cele mai reusite motociclete facute vreodata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Ianuarie 8, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2006 @bruce: nu te credem daca nu dai mai multe detalii!! ce modele ai avut, cum se comportau pe sosea/oras, consumuri, pozitie condus, cum e cu vantul la viteze mari, etc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Ianuarie 9, 2006 Share Postat Ianuarie 9, 2006 @bruce: nu te credem daca nu dai mai multe detalii!! ce modele ai avut, cum se comportau pe sosea/oras, consumuri, pozitie condus, cum e cu vantul la viteze mari, etc! poti sa crezi ce spune omul,si eu am la activ 3bucati vfr,modele rc 36,primul era din 90,al doilea din 93,modelul din anul asta e din 95.Sunt super multumit de vfr.Daca ai ambitii sportive atunci ia-ti motor mai usor si mai nervos dar,nu cred ca exista model mai fiabil si mai comod la clasa 750 decat vfr .Vit. maxima aprox.235-240,consum 4-6litri.probleme(o data am schimbat un releu de incarcare,in rest....Nimic)Am avut motoare mai tari(Xx,gsx-r,cbr,r6,r1),dar vfr-ul ramane pt mine prima iubire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Ianuarie 10, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2006 Iti dai seama ca glumesc, normal ca-l cred! Daca ar fi singurul care ar spune asta, poate m-as mai gandi, dar asa.... Incercam sa-l trag intr-o discutie sa aflu cat mai multe impresii. Consumul in afara e de numai 6%? Cam la ce viteze? Cum se simte motocicleta la viteze de 180-200? Trebuie sa te intinzi de tot pe rezervor? Care e viteza la care sa ai o pozitie putin ridicata si sa nu simti curentii de aer? Ai idee daca modelul dupa 1998 e mai bun la vant ca ala vechi? La genunchi cum e cu vantul? Reuseste sa acopere picioarele carena sau cam iei curentul in genunchi? Ala din '95 cum se simte cand intra si al 2-lea rand de came? E asa nasol daca te prinde culcat pe curba? Ma opresc aici, am o gramada de intrebari, as fi tare recunoscator daca mi-ar raspunde cineva la ele, punctual. Ma gandesc ca cine a avut modelul asta, si nu unul si mai multe, poate da o gramada de detalii despre impreasia facuta. Si vreau sa stiu, comparativ cu o vitezana (cbr, gsxr, yzf) daca sunt diferente majore de pozitie, mai ales la viteze ridicate, comoditate pe sa, pasager, etc. Ma intereseaza mai putin sa fie puternica sau sa "bage" viteza, mai mult pt touring si ceva oras. Pot obtine detaliile si pe un email daca sunt nesemnificative detaliile care le cer pt un forum, insa cred ca mai sunt si altii interesati de ele. Astept cu interes... Numai bine la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Ianuarie 12, 2006 Share Postat Ianuarie 12, 2006 Deci,pozitia in care conduci e foarte buna,si pt 2 persoane,frane suspensii bune,carena te apara bine,consum cam 4,5 daca nu te dai mai tare de100-110,acceleratia depinde de raportul cai-greutate deci nu te astepta ca sa accelerezi ca un Xx,gsxr,r etc..,dar motorul asta le bate pe toate in capitol fiabilitate.numai modelul nou de 800 are sistem v-tec(dar nu are deja distributia pe pinioane),se simte diferenta cand trece din regim de 2 supape pe 4,dar nu te astepta la prea mult de la 108 cai,care sunt insa destule.E motor pt oameni seriosi,care vor sa faca touring,cu bagaje,eventual cu 2 persoane,sa calatoreasca rapid si comod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Ianuarie 12, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2006 Diferenta mare de pozitie fata de o vitezana? Mult mai ridicat sau destul de aplecat pe rezervor? De la ce viteza devine vantul suparator sa trebuiasca sa te intinzi pe rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Ianuarie 12, 2006 Share Postat Ianuarie 12, 2006 Intrebarea asta este dependenta de statura omului. Eu stau in capul oaselor pe moto mare, si inca n-am gasit una sa ma tina culcat. Deh, daca m-am lungit atit ... Pentru tine, nu stiu ce sa zic. De ce nu o incerci? Sa-ti pun o pila la Matei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Ianuarie 12, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2006 Man, la inaltimea ta se preteaza un moto mai mare pt ca atingi usor cu picioarele jos la orice moto. La astia cu picioare mai scurte, e mai greu. Nu-mi place sa ma urc pe moto si abia sa ajung cu varfurile jos, nu stii cand te prinde pe picior gresit si cand incerci sa pui toata talpa jos, sa fie atat de inclinata incat sa n-o mai poti tine si s-o dai de gard! Si sunt ofticos din fire! Sa scapi frumusete de moto si sa-i zgarii carenele ca blegu'! Asa, daca ajung macar cu un picior cu toata talpa jos si, bazat si pe ceva forta, mai pot s-o tin! Si nici atunci nu-i sigur! Depinde dupa ce te uiti la semafor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 Ai si tu dreptate. Dar avind in vedere ca inaltimea difera, eu zic sa probezi daca pentru tine e confortabila, dupa criteriile tale. Altii pot spune asta doar din "pielea lor". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 Buna, Ai dreptate, motocicleta merita numai cuvinte de lauda... singura ei problema fiind uneori lipsa unui motor de 1000, dar asta numai dupa 220 km/h. In ceea ce priveste design-ul, cel mai mult ma incalzeste modelul 94-98, asta pentru ca are multe elemente vizuale asemanatoare cu NR 750 (pun o poza cu nr si una cu a mea ca sa-ti clatesti ochii:). ... Marea diferenta intre modelele vechi si chele noi, e sportivitatea. cele pana in 98 au o suspensie mai moale si trag putin mai greu (dar oricum suficient). Totusi pt un motor de 750 respectiv 780 trage f bine! modelul VTEC (pana in 2006) a fost aspru criticat pentru faptul ca intra brusc la 7000 de ture. Asta combinat cu iesirea din curba a dus la multe tavaleli. Lucrur care spune ca e cel mai reusit sport tourer (singura lipsa fiind cilindreea, dar cei de la honda parca ne pregatesc o surpriza VFiveR de 1200) este chiar pretul. e mai scump decat blackbirdul Totusi, cea mai tare chestie la motocicleta asta e... sunetul. VFR_D_D.mp3 ps, uite un forum tare numai despre VFR http://www.vfrdiscussion.com numai bine! PS: daca ai mai multe intrbari la subiect, aduna-le intr-un post si-ti raspund - daca vrei normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Ianuarie 13, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2006 Pai daca ai chef si timp, arunca si tu un ochi pe intrebarile care le-am pus mai sus si da-ti o parere. Daca moto nu-i buna la viteza de 220 inseamna ca nu ai ales moto care trebuie. Pt astfel de viteze bagi o vitezana. Eu ma gandesc la viteze de touring, cu o pozitie buna pe sa, fara sa trebuiasca ca la o viteza mai ridicata sa stai lipit de rezervor, etc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 in sfarsiiit!!! fratilor am asteptat de mult sa apara niste"VFRisti" si eu am vfr de 750 de un an, e un motor fara moarte. nu e nou, deloc! are 70.000 km dar in afara de un reglaj de supape, nu am avut nici o problema! numa benzina ii trebe si nici nu consuma mult. cineva a mai zis aici ca are cuplu bun, pai...intradevar oamenti buni, nu e un GSXR de 1100, dar merge ca glontul si daca vrei sa depasesti, nu tre' sa te chinui acolo cu schimbatorul... ii dai un pic din incheietura si 160-180 fara sa se gandeasca. al meu fuge aproape 240, dar oricum nu avem noi drumuri pt viteza din asta oricum, ma bucur ca ne adunam incet-incet. apropo! eu sunt din oradea bafta la toata lumea si sa ne vedem odata la o intrunire VFR salut rmg! am mai citit ce intrebari ai. pai, motorul intradevar nu e un Y2K ) dar e un model super!!! e fiabil nu consuma mai mult de 7,5 litri nic daca vrei. al meu merge cam 235-240, cum ti-a scris si inca cineva. dar motorul meu dupa cum am observat, la 150 se comporta super frumos, dar daca e cazul, fara nici o problema sare la viteza maxima. eu zic ca mai mult de 200 nu trebe mers cu ea (vorbesc de modelul 750 RC24) al meu dupa talon e din 1990, dar e model din 1989. iar aparare de vant mai perfect ai la modelul din 1998-2001, dare pe plexi are o mica "taietura" din jos care iti asigura o tulburenta mai scazuta. eu vreau s-o vand pe al meu, da NU vreu alt motr, tot VFR i-mi cumpar, modelul rc46, din '99-'00...vad cum scot banii numai bine la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Ianuarie 23, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2006 Salve, bh99mes! Exact la modelul ala ma gandeam si eu, din '99 incolo! Mi se pare ca arata cel mai bine dintre modele, la ala dupa 2002 nu-mi plac farurile verticale deloc. Acum nu stiu la modelele pana in 98-99 daca nu se poate schimba geamul, sa fie in genul celor mai noi pt ca nu cred ca merita diferenta de bani doar pt geam. E adevarat, ai injectie, ai VTEC, e mai usor. Ca viteza, nu stiu daca am mers pe 2-3 drumuri pe care intr-adevar sa pot spune ca ar fi mers sa merg cu 200-220 si nu am avut cu ce. Daca poti merge cu 120-130 cu varfuri pe anumite portiuni de 140-160 fara sa simti vantul in genunchi si in cascheta si fara sa dormi pe rezervor, in maini pot declara motocicleta aia perfecta pt mine. Daca mai arata si bine, consuma destul de putin, nu e foarte grea si se misca bine pe sosea, atunci e super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 (editat) porneste viata vfristilor chiar, am uitat sa-ti zic, l a genunchi eu nu simt vant nici in pantaloni scurti (o data am mers) dar din pacate deocamdata nu am experienta cu modelul nou, doar cu al meu. da' ma gandesc ca ceeace a fost bun si nimerit, nu s-a schimbat nici la modelul mai nou. geamul se poate schimba, am citit despre asta. sunt 3 feluri. este una care e mare si indoita in sus, alai in special pt touring. este una care normala, plat si una care mai are modelul ala "V" car o face sa fie asa mai atragator sa-mi spui cand ai reusit sa-ti cumperi vfr-ul! eu mai vad cum scot banni, ca nu-s chiar milionar t Editat Ianuarie 24, 2006 de bh99mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 ia puneti care aveti niste poze cu vifferu' vostru: incep eu - sedinta fotoshooting in oct in fata casei: din pacate am uitat monopostul in garaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Ianuarie 24, 2006 Share Postat Ianuarie 24, 2006 Spuneti-mi si mie daca stiti: modelele vfr 800 din 1998-2oo1 au v-tec? Sau acest sistem a fost introdus in 2002? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.