Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Salutare VFR-isti, ma bag si eu cu o idee, poate s-a mai discutat, poate s-a mai vorbit, poate nu. Ce ar fi daca intre releu si cadru/releu si radiatorul releului s-ar pune niste pasta termo-conductoare precum punem intre radiator si procesorul calculatorului? Nu ar transfera caldura mai bine? Iar asta combinat cu un cooler de PC sa aibe ca rezultat un releu infailibil :banana: ? (desi nimic nu este infailibil)

 

La VFR cadrul de codita e din fier(cel putin pana in 97, nu stiu la restu) si fierul nu e la fel de eficient in conductibilitatea si disiparea caldurii ca si aluminiul. Solutia perfecta ar fi prinderea unei placi de aluminiu cu o suprafata cat mai mare intre sasiu si releul de incarcare cat si un cooler.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

bine bine dar nu inteleg cum prinzi bara asta la mobra noastra.

adica chitul ala de prindere de unde la i luat?

...

 

Kitul e luat de pe louis:

http://www.louis.de/_1050e3c32905e23fae0cde664b3d9fbe12/index.php?topic=search&searchterm=10021361&cmd.x=0&cmd.y=0

insa acu' vad ca-i mai scump. Kitul gasit pe ebay-i mai ieftin si face acelasi lucru.

 

uite mai jos o poza cu kitul de mai sus plus primul ghidon (al' al mai pitic) - pt ca pozitia nu era cine stie ce imbunatatita (doar manevratul era mai usor datorita latimii ghidonului) iar furtunele de frana si ambreiaj picau naspa l-am luat p'al mai mare/inalt care-a rezolvat mai toate problemele, plus ca mi-a permis si instalarea protectiilor la manere.

post-41410-0-13430000-1336437922_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kitul e luat de pe louis:

http://www.louis.de/_1050e3c32905e23fae0cde664b3d9fbe12/index.php?topic=search&searchterm=10021361&cmd.x=0&cmd.y=0

insa acu' vad ca-i mai scump. Kitul gasit pe ebay-i mai ieftin si face acelasi lucru.

 

uite mai jos o poza cu kitul de mai sus plus primul ghidon (al' al mai pitic) - pt ca pozitia nu era cine stie ce imbunatatita (doar manevratul era mai usor datorita latimii ghidonului) iar furtunele de frana si ambreiaj picau naspa l-am luat p'al mai mare/inalt care-a rezolvat mai toate problemele, plus ca mi-a permis si instalarea protectiilor la manere.

Imi place mult varianta A din link ul dat de tine pe luis

nu am inteles insa care varianta este mai inalta...din astea 3 date de ei

tu vb de primul ales de tine.ai luat mai multe?

nu trebuiesc facute alte modificari la furtune si cabluri,sa inteleg?

nu loveste parbrizul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu manualul asta,te rog ,ca nu am.

multumesc.

a,dar stai ca eu am vfr 800 interceptor ca e din 98...

poate are cineva manualul la ea.

cat despre presiune eu am bagat 2,5 pe fata si 3 pe spate cu pasager si bagaj si a mers bine.

imi aduc aminte ca la 1100 gs nu stiam cat sa bag si am bagat 2 atm in ambele si mi au distrus o pereche de cauciucuri kontinental tkc noi noute in 2000km.

pur si simplu mi sau crapat.sa nu mai vb de consum....

 

 

aici gasesti toate manualele pentru toate modelele de VFR :)

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/files/category/2-owners-manuals-and-other/page__sort_order__DESC__sort_key__file_submitted__num__10__st__50

 

E posibil sa iti trebuiasca sa iti faci cont dar nu dureaza mai mult de 2 minute . Cheers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place mult varianta A din link ul dat de tine pe luis

nu am inteles insa care varianta este mai inalta...din astea 3 date de ei

tu vb de primul ales de tine.ai luat mai multe?

nu trebuiesc facute alte modificari la furtune si cabluri,sa inteleg?

nu loveste parbrizul?

 

am luat in prima faza ghidonul recomandat de ei (louis) pt kit si modelul biclei, cel ce apare in poza de la post-ul anterior, insa nu mi-a placut (din motivele expuse tot in postul anterior) asa ca mi-am luat un al altul mai inalt. furtunele si, mai ales, cablurile de acceleratie trebuie redirectionate dar altfel ajung.

acum il am p'asta http://www.louis.de/_303db99f577ccbe701c67a8afda3a9e7dc/index.php?topic=search&searchterm=10021605&cmd.x=0&cmd.y=0 si-s f multumit pt ca pozitia-i faina (nu mai trebuie sa stau in maini) si-am putut monta si protectiile de maini. totusi, montand protectiile de maini si datorita marimii mari a rezervoarelor de lichid a franei si ambreiajului, n-am putut regla ghidonul a.i. sa nu ating parbrizul atunci cand intorc la maxim intr-o parte sau alta. insa nu-i bai avand in vedere ca in mers nu apuc sa rasucesc atat de mult ghidonul. am mers iarna cu manerele incalzite si protectiile prin oras folosind manusile de vara http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Alpinestars-GP-Pro-2006/SubProducts/34311-3029937-17 - problema se schimba insa la iesiri mai lungi si la peste 100km/h cand eram nevoit sa port manusile de iarna :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat in prima faza ghidonul recomandat de ei (louis) pt kit si modelul biclei, cel ce apare in poza de la post-ul anterior, insa nu mi-a placut (din motivele expuse tot in postul anterior) asa ca mi-am luat un al altul mai inalt. furtunele si, mai ales, cablurile de acceleratie trebuie redirectionate dar altfel ajung.

acum il am p'asta http://www.louis.de/_303db99f577ccbe701c67a8afda3a9e7dc/index.php?topic=search&searchterm=10021605&cmd.x=0&cmd.y=0 si-s f multumit pt ca pozitia-i faina (nu mai trebuie sa stau in maini) si-am putut monta si protectiile de maini. totusi, montand protectiile de maini si datorita marimii mari a rezervoarelor de lichid a franei si ambreiajului, n-am putut regla ghidonul a.i. sa nu ating parbrizul atunci cand intorc la maxim intr-o parte sau alta. insa nu-i bai avand in vedere ca in mers nu apuc sa rasucesc atat de mult ghidonul. am mers iarna cu manerele incalzite si protectiile prin oras folosind manusile de vara http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Alpinestars-GP-Pro-2006/SubProducts/34311-3029937-17 - problema se schimba insa la iesiri mai lungi si la peste 100km/h cand eram nevoit sa port manusile de iarna :laugh:

ce mi arati tu aici este un chidon.la 50 e.

nu vad distantierele aici.

alea ce mi le ai dat data trecuta erau 3 variante.despre alea nu sunt lamurit pe care din ele le ai ales.

profit un pic de tine si vin si cu alte teme de discutie.

ce parbriz ai?banuiesc ca unul turing.de unde l ai luat ,link ceva?

ce ulei recomanda producatorul?ca eu mi am luat 10w 60 motorex si sper sa nu gresesc.

folosesti buji cu iridium sau simple?am gasit simple la 35 lei si iridium la 70 lei.e bun pretul?

mersi si scuza ma daca abuzez de bunavointa ta.

protectie in caz de dai motorul pe jos ai?ce se foloseste?buloane din alea?cam cat costa?

Editat de zis_ungureanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce mi arati tu aici este un chidon.la 50 e.

nu vad distantierele aici.

alea ce mi le ai dat data trecuta erau 3 variante.despre alea nu sunt lamurit pe care din ele le ai ales.

profit un pic de tine si vin si cu alte teme de discutie.

ce parbriz ai?banuiesc ca unul turing.de unde l ai luat ,link ceva?

ce ulei recomanda producatorul?ca eu mi am luat 10w 60 motorex si sper sa nu gresesc.

folosesti buji cu iridium sau simple?am gasit simple la 35 lei si iridium la 70 lei.e bun pretul?

mersi si scuza ma daca abuzez de bunavointa ta.

protectie in caz de dai motorul pe jos ai?ce se foloseste?buloane din alea?cam cat costa?

 

:scratch: nu prea-mi dau seama ce-i greu de inteles. am luat kit-ul("distantierele") asta http://www.louis.de/_1050e3c32905e23fae0cde664b3d9fbe12/index.php?topic=search&searchterm=10021361&cmd.x=0&cmd.y=0 , un ghidon de care n-am fost multumit (nu-i mai retin codul), un alt ghidon de care-s multumit http://www.louis.de/_303db99f577ccbe701c67a8afda3a9e7dc/index.php?topic=search&searchterm=10021605&cmd.x=0&cmd.y=0 ... deci ce-i greu? :what: ghidonul insa ar putea sa ti-l faca cineva din tara. aici pe forum sunt cateva persoane care se ocupa cu asta, probabil la pret mai mic si mai pe placul/nevoile fiecaruia.

parbriz am de pe ebay.de si este MRA vario-touring.

ulei am pus motul pt ca asta mi-a fost recomandat iar bujiile nu le-am schimbat ca n-a fost cazul (inca-mi merge motorul ca uns, conform manualului la 24000 km se face inspectie si se schimba la 48000 km - eu mai am putin s-ajung la 24k) si drept urmare nu-mi pot da cu parerea.

protectiile sunt facute de (oarecum) de mine si constau in doi cilindrii de alama(?cred?), cu capete de textolit (facute la strung) si prinse intre ele cu tija filetata. pe partea stanga a trebuit sa-mi modific vasul de antigel. /index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=611610 Ca si cu ghidoanele, poti gasi aici pe forum pe cineva sa-ti faca asa cum vrei si/sau ai nevoie.

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:scratch: nu prea-mi dau seama ce-i greu de inteles. am luat kit-ul("distantierele") asta http://www.louis.de/_1050e3c32905e23fae0cde664b3d9fbe12/index.php?topic=search&searchterm=10021361&cmd.x=0&cmd.y=0 , un ghidon de care n-am fost multumit (nu-i mai retin codul), un alt ghidon de care-s multumit http://www.louis.de/_303db99f577ccbe701c67a8afda3a9e7dc/index.php?topic=search&searchterm=10021605&cmd.x=0&cmd.y=0 ... deci ce-i greu? :what: ghidonul insa ar putea sa ti-l faca cineva din tara. aici pe forum sunt cateva persoane care se ocupa cu asta, probabil la pret mai mic si mai pe placul/nevoile fiecaruia.

parbriz am de pe ebay.de si este MRA vario-touring.

ulei am pus motul pt ca asta mi-a fost recomandat iar bujiile nu le-am schimbat ca n-a fost cazul (inca-mi merge motorul ca uns, conform manualului la 24000 km se face inspectie si se schimba la 48000 km - eu mai am putin s-ajung la 24k) si drept urmare nu-mi pot da cu parerea.

protectiile sunt facute de (oarecum) de mine si constau in doi cilindrii de alama(?cred?), cu capete de textolit (facute la strung) si prinse intre ele cu tija filetata. pe partea stanga a trebuit sa-mi modific vasul de antigel. /index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=611610 Ca si cu ghidoanele, poti gasi aici pe forum pe cineva sa-ti faca asa cum vrei si/sau ai nevoie.

acum am inteles.

ai luat prima data la 189 e distantierele si ghidonul ala de care nu ai fost multumit iar apoi ai mai cumparat un alt ghidonul,folosint la el distantierele din prima achizitie.

am tot cautat pe forum sa vad elemente de tunning pt drum uri lungi dar nu am gasit nimic.

exista vre un site care se ocupa de elementele astea pt motorul nostru?

cum e senzatia cu MRA ul asta?

de manual ai uitat sa mi zici daca ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, VFR-ul este fix altceva decat Bmw-ul de dinainte. Nu exista Wunderlich sau kit-uri touring. E o mobra sportiva cu valente de tourer. Daca tot vroiai un pachet complet, 1000 de accesorii,etc, de ce nu ti-ai luat un Pan sau un alt Bmw?

 

Pe scurt Vfr-ul este o mobra cinstita, fara impresii de tourer absolut asa ca hai sa nu incercam sa tot o comparam sau sa o transformam in ex Bmw-ul din dotare. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, VFR-ul este fix altceva decat Bmw-ul de dinainte. Nu exista Wunderlich sau kit-uri touring. E o mobra sportiva cu valente de tourer. Daca tot vroiai un pachet complet, 1000 de accesorii,etc, de ce nu ti-ai luat un Pan sau un alt Bmw?

 

Pe scurt Vfr-ul este o mobra cinstita, fara impresii de tourer absolut asa ca hai sa nu incercam sa tot o comparam sau sa o transformam in ex Bmw-ul din dotare. :unsure:

permite mi sa te contrazic

poti face turul lumii cu orice mobra

vezi pe ala cu R1

asa ca sa lasam categoriile gen,turer,sport,city bike la o parte si sa gandim liberi.

am lasat bmw ul pt ca vroiam ceva sa ma duca in fiecare zi la servici si o data pe an intr un trip de 10 000 km

bmw ul era pt drumuri lungi si nu pt oras unde eu il foloseam 80/100 din timp.

 

nu ma intereseaza tobe sport si alte gadget uri la moda prin oras.eu vreau sa descopar spatii cu ea si nu sa ma dau cu 200 prin pasaje si sa o parchez la terase sa imi admire lumea sport turingul sau ce ai zis tu ca e.

sperand ca te am lamurit ,ce ma fac acum?ma resemnez ca vfr ul nu este un "turing veritabil"si ma duc sa ma culc?

 

am gasit aici unde se monteaza cras bar ul http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/31205-radars-sliders-condensed-how-to-install/

insa nu sunt multumut nici de aspect nici de utilitate.la o cazatura mai pe la 80 km bulonul ala poate prinde ceva si mobra se poate rasturna

asta inseamna daune mari si o drama la mii de km de casa.

o sa caut sa i pun o bara intre 2 puncte a.i sa preia socul mai bine.

ma uit si dupa o sa cu gel.daca stie cineva una deja testata il rog sa ma ajute.scria cineva ceve de sa pe la 250 e dar nu parea superincantat de ea.

oricum iti multumesc pt raspuns.

asta denota ca lista asta nu e moarta cum imi parea pana cum

scuze daca sunt asa interesat si vin cu atatea intrebari dar poate unde am fost invatat cu lista bmw istilor care zi de zi vin cu inovatii si decsoperiri,semn ca sunt pasionati de mobrele lor.

sunteti ca si pupati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Spor la cautari, dupa ce vad eu, nu o sa te impaci prea mult timp cu VFR-ul si o sa revii la Bmw, deh, cei de la Honda nu-si iubesc atat de mult motoarele! :cheers:

 

Pentru Bmw exista wunderlich si alte marci ce propun o sumedenie de gadget-uri pe care poti sa dai banii si sa fii fericit.

 

Pentru Honda exista Louis si Ebay.

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Vfr-ul nu este nici sport si nici turing. Prea slaba ca putere si raspuns comparativ cu multe sportive si prea cosmar in lumea reala a soselelor romanesti ca sa aiba vreo pretentie de touring. In Romania touringul se face cu enduro-turisme de capacitate mare. Pentru soselele vestice un toring trebuie sa ofere confort maxim combinat cu putere si greutate care o aseaza bine pe sosea. Vfr-ul nu are nici o treaba cu combinatia asta. Protectia la vant este crunta la motocicleta asta.

VFR-ul doar bifeaza categoriile sport si turism. Pe prima mai bine, pe a doua slabut.

In oras mesteci treptele ceva de speriat. Lipsa ABS-ului sau CBS-ului la modelele mai vechi este iar un minus enorm.

Vorbesc in mare din exeprienta mea cu VFR-ul 750 1996 din dotare.

Pacat de motorul foarte misto. Mi-a deschis la maxim curiozitatea pentru CrossRunner, cu care sincer as dori sa fac un test drive. Nu am apucat sa ma documentez serios, dar sper sa nu aiba Vtec-ul pe el.

Despre comparatia VFR cu RT nu pot sa comentez nimic. In afara de faptul ca sunt motociclete amandoua, cam ce asemanari ar mai fi intre eleheadscratch.gif?

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La noi exista Darian. Culmea, sta langa Cismigiu. :cheers:

si face sei cu gel???

l am cunoscut in urma cu 2 ani dar nu a putut sa mi faca mai confortabila saua de la GS chiar daca sustinea el ca ia pus burete mai gros.

e ieftin,cei drept dar preferam sa fie scump si bun...

stiu,nu se poarta pe la noi...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vfr-ul nu este nici sport si nici turing. Prea slaba ca putere si raspuns comparativ cu multe sportive si prea cosmar in lumea reala a soselelor romanesti ca sa aiba vreo pretentie de touring. In Romania touringul se face cu enduro-turisme de capacitate mare. Pentru soselele vestice un toring trebuie sa ofere confort maxim combinat cu putere si greutate care o aseaza bine pe sosea. Vfr-ul nu are nici o treaba cu combinatia asta. Protectia la vant este crunta la motocicleta asta.

VFR-ul doar bifeaza categoriile sport si turism. Pe prima mai bine, pe a doua slabut.

In oras mesteci treptele ceva de speriat. Lipsa ABS-ului sau CBS-ului la modelele mai vechi este iar un minus enorm.

Vorbesc in mare din exeprienta mea cu VFR-ul 750 1996 din dotare.

Pacat de motorul foarte misto. Mi-a deschis la maxim curiozitatea pentru CrossRunner, cu care sincer as dori sa fac un test drive. Nu am apucat sa ma documentez serios, dar sper sa nu aiba Vtec-ul pe el.

Despre comparatia VFR cu RT nu pot sa comentez nimic. In afara de faptul ca sunt motociclete amandoua, cam ce asemanari ar mai fi intre eleheadscratch.gif?

un cadou pt tine.un filmulet care o sa ti placa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am inteles.

ai luat prima data la 189 e distantierele si ghidonul ala de care nu ai fost multumit iar apoi ai mai cumparat un alt ghidonul,folosint la el distantierele din prima achizitie.

am tot cautat pe forum sa vad elemente de tunning pt drum uri lungi dar nu am gasit nimic.

exista vre un site care se ocupa de elementele astea pt motorul nostru?

cum e senzatia cu MRA ul asta?

de manual ai uitat sa mi zici daca ai.

 

uite niste nemti cu specific vfr: http://www.thurn-motorsport.de/html/rc46_v-tec.html restul le gasesti imprastiate si, cum zicea un coleg pe forum, ebay-ul e prietenul de baza. intra si da un search cu vfr800 si vezi ce-ti da in rezultate. fa asta pe diverse site-uri gen com, de, fr, co.uk etc.

un alt site este vfrdiscussion.com (unul dintre celle mai bune orientate pe vfr), vfrworld.com, http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/index.php etc.

idei de a face bicla cat mai pe gustul meu am luat de pe net. pe multe le-am pus in practica si o parte din ele le gasesti de esti interesat aici: http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/143-honda-vfr-800-vtec-abs/page__tab__main la modificari.

cu parbrizul este f bine pana la viteze de aproape 100 dupa care trebuie coborat usor spoiler-ul, pe masura ce creste viteza de croaziera, pt ca face turbulente mari - d'aici si numele vario-touring: trebuie ajustat functie de viteza... desi, cand treci de 160 coboara singur datorita presiunii aerului :crack:

link la manual a dat un coleg prin post-urile trecute. eu le am doar in engleza (daca are vre unul dintre colegi in romana ... mare minune) manualul de utilizare, service si, luat de pe net *ebay), Haynes. Service-ul e de departe cel mai complet dar fara explicatii si rute ocolitoare la diferite probleme... aici vine in handy manualul Haynes care nu te trimite la service-uri autorizate cu una cu doua asa cum o face manualul service si da si multe explicatii.

seaua mi-a facuto si mie darian si sunt multumit (n-a reusit sa-mi inalte fata/sa urce pe rezervor asa cum o au touring-urile adevarate dar asta este). daca-i ceri iti pune si gel (doar ca nu stiu daca-i acelasi la care se refera gixu).

la crash bar ma gandeam si eu dar n-am gasit solutie sau cine sa-mi faca asa ceva: /index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=681972 . la mine insa, daca-i tranta serioasa, mi se desprind buloanele pt ca tija filetata nu-i din material dur.

cat priveste contradictiile cu ce-i sau pt ce-i vfr-ul facut cel mai bine-i sa le ignori. eu am luat vfr-ul pt ca-l pot rula economic (datorita faptului ca n-are nevoie de turatii pt a trage bine) si, atunci cand vreau pot sa merg mai alert (200 pe drumurile noastre e mai mult decat suficient). nu se poate compara cu supersportivele dar nici nu trebuie sa te opresti la fiecare 150/200 km sa-ti dezamortesti mainile, incheieturile si sa-ti domolesti clantanitul dintilor. iar pt "batranei" ca mine cu ceva reumatisme-n oase-i numai bun. ca veni vorba de oase tocmai mi-am luat (daca tot sunt in america) niste evs-uri web care sunt cu mai bine de-o treime mai ieftine ca-n europa (260euro bucata) :finger: .

trebuie s-o tai la munca asa ca asfalt uscat tuturor! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Doresc sa intru si eu in randul celor care detin un VFR.

Momentan am un Hornet din 2008 pe care il voi vinde curand, deci sunt in cautare de Honda VFR de preferat dupa 2006 si sa aiba ABS daca se poate.

Astept oferte pt un cumparator serios!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu am avut ceva asemanator cu poza a doua . Probabil ca din cauza faptului ca am 1,90 inaltime , nu m-am inteles foarte bine cu acel model si am revenit la modelul stoc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut ceva asemanator cu poza a doua . Probabil ca din cauza faptului ca am 1,90 inaltime , nu m-am inteles foarte bine cu acel model si am revenit la modelul stoc.

pai si ce ai facut cu el?poate mi l dai mie?contacost ,desigur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...