Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

am citit si topicul despre v-strom si niste rewiev-uri.. imi captase atentia dl-ul de 650 dar dupa ce am citit topicul nu am mai fost asa de atras de el... chiar, oare ce m-a facut sa-l scot din lista.

Din review-uri DL650 V-Strom pare foarte ok. Ce pot sa-ti spun e ca pozitia pe el e perfect verticala, spre deosebire de VFR unde stai putin aplecat in fata (nu m-am plimbat cu niciunul, dar m-am asezat pe ambele pe loc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pot sa te contrazic? VFR-ul este super elastic, 3 clase peste motorul de drujba de pe TDM. Stromul este de 3 ori mai scump asa ca pas.

 

 

Pot sa te contrazic?

 

V-strom-ul este cea mai ieftina dintre cele trei (8400 euro).

VFR 800 (categoria sport-touring) 11.900 euro, iar TDM 900 (categoria dual-sport) 11.900 euro.

VFR 800 nu stiu daca se mai fabrica. S-ar putea sa se fi renuntat la el dupa aparitia modelului de 1200.

Nu stiu daca faci comparatia cea mai potrivita (intre VFR si TDM). Mie, daca vrei sa faci comparatii, mi s-ar parea normal sa alegi doua moto din aceeasi categorie. Adica sa compari VFR-ul cu un FJR...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa te contrazic?

 

V-strom-ul este cea mai ieftina dintre cele trei (8400 euro).

 

 

toate 3 (tdm 900, vfr 800 v-tech, v-strom) se invart in jur de 3000-3500 euro (din italia), cele fabricate in jurul anului 2002. pana la iarna sper sa mai dea cativa euro jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa te contrazic?

 

V-strom-ul este cea mai ieftina dintre cele trei (8400 euro).

VFR 800 (categoria sport-touring) 11.900 euro, iar TDM 900 (categoria dual-sport) 11.900 euro.

VFR 800 nu stiu daca se mai fabrica. S-ar putea sa se fi renuntat la el dupa aparitia modelului de 1200.

Nu stiu daca faci comparatia cea mai potrivita (intre VFR si TDM). Mie, daca vrei sa faci comparatii, mi s-ar parea normal sa alegi doua moto din aceeasi categorie. Adica sa compari VFR-ul cu un FJR...

 

Aici vorbim de mobre SH. Din experienta proprie, pe VFR poti sa mergi si tare, si incet, in oras sau la drum lung fara (aproape) nici un stres. Se incinge dar asta e o boala generala.

 

Ca idee, de dragul discutiei, VFR -ul are 750-800cc si cele mai noi 1200 (cred ca momentan ies din discutie), FJR este un maxi sport tourer de 1300 cmc, din clasa Pan-ului.

 

Inteleg ca ai TDM si e o icoana in versiunea personala dar din punctul meu de vedere nu poti sa faci legatura intre el si VFR. Vstrom-ul este un hibrid decent, usor supraponderal,discret submotorizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TERMOSTAT honda vfr vtec

la vfr 800 vtec merge termostatul de TICo,care costa 15 lei este la fel deschide tot la 82grade

TERMOSTAT

la vfr 800 vtec merge termostatul de TICo,care costa 15 lei este la fel deschide tot la 82grade

Editat de Ciobanualinush
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt sigur dar cred ca termostatul se deschide ceva mai devreme de 82 de grade pt ca zilele astea nu mi-a trecut temperatura peste 78.

Fie vara fie iarna, tot mai usor si mai repede-i cu motorul prin oras, doar ca trebuie ceva atentie pt ca f. putini sunt cei ce se asteapta sa vada bicicle pe drum!!!

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TERMOSTAT

la vfr 800 vtec merge termostatul de TICo,care costa 15 lei este la fel deschide tot la 82grade

Glumesti nu ?? :bounce: si acum postezi dupa ce am facut comanda la Honda si dupa ce mi`a luat 5 ore sa il schimb cu cartea din dotare si cu siteurile atasate de voi pe aici :) .....sa nu mai zic ca ceea mai mare provocare a fost sa imi fabric o surubelnitza lunga negasind una sa cumpar:))

post-14727-0-63900700-1326909631_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat cu termostatul de tico scade apa sub 80grade am dat o tura astazi si erau cam 0 grade si nu a urcat peste 78 grade in mers dar daca tot este desfacuta maine o sa pun unul de SUZUKI SWIFT care deschide la 88grade si este fabricat de firma Vernet care vad eu ca este specializata in fabricarea de termostate cred ca este cam 50lei eu am un prieten la piese auto si il cumpar la pret de achizitie, cel de tico deschide foarte devreme la 67grade erau radiatoarele calde

 

Glumesti nu ?? :bounce: si acum postezi dupa ce am facut comanda la Honda si dupa ce mi`a luat 5 ore sa il schimb cu cartea din dotare si cu siteurile atasate de voi pe aici :) .....sa nu mai zic ca ceea mai mare provocare a fost sa imi fabric o surubelnitza lunga negasind una sa cumpar:))

surubelnite gasesti cate vrei la DEDEMAN si ce dimensiuni vrei sunt la 6lei buc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut VFR-isti ... tocmai sunt pe cale sa imi cumpar un VFR V-TEC 2002 din italia ...imi place de mor numai laude am auzit ... dar in ultima perioada am stat si am citit despre aceasta mobra ... si am cam inceput sa ma tem ... multi vb de revizia la v tec odata la 20 000 km ... ca e pretentioasa .. ca se strica lantul de distribuite cu tot cu intinzator .. ca termostatul .. ca uan ca alta .... ma rog... daca exista printre voi posesori de acest model din 2002 2005 .. sa imi zica si mie daca au sau au avut probleme .. ca sincer nu ash vrea sa imi iau o mobra asah frumoasa si laudata si sa stau cu ea prin service ...si sa mai coste si o caruta de bani reparatiile si plus ca pe la noi mecanici astia sunt cam praf ... mi-am vandut fazerul si sincer sa fiu nu stiu cum e sa ai probleme ... nu am avut nici una macar cu fazerul ... si nu ash vrea sa incep acum ... si mai ales cu asa mobra ... va rog sa imi spuneti tot ce p[uteti si stiti despre acest model ... ca sunt maxim de incantat .. e cu tobe le vince filtru de aer bmc parbriz inaltat putin bouble negru complet .. etc ...va multumesc ... sper sa fie ok .....un englez zicea ca a avut un vfr si a cheltuit 1600 lire pe 2 verificari la v tec si niciodata nu a trebuit sa le regleze ... si ca in 70 000 de mile cu ea nu a schimbat decat lantul de distributie si intinzatorul ...:D deci asta care vreu eu sa o iau are numai 22 000 km .... e ca noua ... si tot anglezul asta mai zicea ... citeam pe niste forumuri de pe afara ... ca acum are un VFR 2006 sau 2007 cu care are deja 39 000 si nu a mai facut nici o verificare si totul este ok ... a zis ca nu mai da atatia bani pe verificari .. mai bine isi cumpara un motor nou la vfr cu banii de pe revizii in cazul in care face boom :) va multumesc ... si as aprecia daca va spuneti parerile referitor lunga mea intrebare si (poveste) va astept pe toti la mare ;) numai bine!! aaaa si JOSSSS BASESCUUUUU!!! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.revin si eu cu o intrebare.am pornit motorul astazi si s a incalzit apa pina aproape de liniuta aia rosie de pe ceasul de bord si nu a pornit termocupla oare care este problema?si inca o intrebare vfr ul are doua termostate ?unul la radiator si unul acolo linga motor ?care va pricepeti la motoarele astea mai vechi?oare care dintre ele sa fie problema?multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut VFR-isti ... tocmai sunt pe cale sa imi cumpar un VFR V-TEC 2002 din italia ...imi place de mor numai laude am auzit ... dar in ultima perioada am stat si am citit despre aceasta mobra ... si am cam inceput sa ma tem ... multi vb de revizia la v tec odata la 20 000 km ... ca e pretentioasa .. ca se strica lantul de distribuite cu tot cu intinzator .. ca termostatul .. ca uan ca alta .... ma rog... daca exista printre voi posesori de acest model din 2002 2005 .. sa imi zica si mie daca au sau au avut probleme .. ca sincer nu ash vrea sa imi iau o mobra asah frumoasa si laudata si sa stau cu ea prin service ...si sa mai coste si o caruta de bani reparatiile si plus ca pe la noi mecanici astia sunt cam praf ... mi-am vandut fazerul si sincer sa fiu nu stiu cum e sa ai probleme ... nu am avut nici una macar cu fazerul ... si nu ash vrea sa incep acum ... si mai ales cu asa mobra ... va rog sa imi spuneti tot ce p[uteti si stiti despre acest model ... ca sunt maxim de incantat .. e cu tobe le vince filtru de aer bmc parbriz inaltat putin bouble negru complet .. etc ...va multumesc ... sper sa fie ok .....un englez zicea ca a avut un vfr si a cheltuit 1600 lire pe 2 verificari la v tec si niciodata nu a trebuit sa le regleze ... si ca in 70 000 de mile cu ea nu a schimbat decat lantul de distributie si intinzatorul ...:D deci asta care vreu eu sa o iau are numai 22 000 km .... e ca noua ... si tot anglezul asta mai zicea ... citeam pe niste forumuri de pe afara ... ca acum are un VFR 2006 sau 2007 cu care are deja 39 000 si nu a mai facut nici o verificare si totul este ok ... a zis ca nu mai da atatia bani pe verificari .. mai bine isi cumpara un motor nou la vfr cu banii de pe revizii in cazul in care face boom :) va multumesc ... si as aprecia daca va spuneti parerile referitor lunga mea intrebare si (poveste) va astept pe toti la mare ;) numai bine!! aaaa si JOSSSS BASESCUUUUU!!! :))

 

E iarna, citesti topicul de la inceput si vei afla raspunsurile la intrebarile tale.

Nu te astepta ca motocicleta aia de 10 ani sa aiba 22.000 km ca doar n-a carat-o in spate italianu'.

Si cu Basescu ce-ai, daca nu era el nu-ti mai luai VFR din Italia :D

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut VFR-isti ...

 

Salut, am vazut ca esti din Constanta si, daca vrei, da un PM cu un nr de tel si am putea sa ne intalnim si sa vorbim de vfr-eu.

Bafta!

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat cu termostatul de tico scade apa sub 80grade am dat o tura astazi si erau cam 0 grade si nu a urcat peste 78 grade in mers dar daca tot este desfacuta maine o sa pun unul de SUZUKI SWIFT care deschide la 88grade si este fabricat de firma Vernet care vad eu ca este specializata in fabricarea de termostate cred ca este cam 50lei eu am un prieten la piese auto si il cumpar la pret de achizitie, cel de tico deschide foarte devreme la 67grade erau radiatoarele calde

 

 

surubelnite gasesti cate vrei la DEDEMAN si ce dimensiuni vrei sunt la 6lei buc

Multumesc pt raspunsuri dar cam tarziu :) dar mai bine mai tarziu decat niciodata pt ca sunt bune informatiile date si tot o data am sa te mai rog sa pui si ceva poze daca se poate cu termostatul de TICO si cel de SUZUKI ca tare m`ai facut curios,eu am comandat unul OEM Honda sper sa fie mai bun si sa tina cel putin cat a tinut acesta care a fost pe motoreta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.revin si eu cu o intrebare.am pornit motorul astazi si s a incalzit apa pina aproape de liniuta aia rosie de pe ceasul de bord si nu a pornit termocupla oare care este problema?si inca o intrebare vfr ul are doua termostate ?unul la radiator si unul acolo linga motor ?care va pricepeti la motoarele astea mai vechi?oare care dintre ele sa fie problema?multumesc.

 

 

 

vezi daca vine curentul la termocupla sau vezi daca e buna termocupla, daca nu este de vina bulbul de pornire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe... mai am inca 10-11 luni de tras (strans bani, salivat, visat....) pana o sa detin pe una dintre cele 2. eram curios daca cineva le-a incercat pe cele 2 si care au fost motivele care l-au facut sa treaca de la una la alta... ce l-a ne/multumit la ele. ms de raspuns

 

 

 

sv-ul nu-mi place nici in gluma... daca ala fara carena arata cumva, cel cu carena..... am citit si topicul despre v-strom si niste rewiev-uri.. imi captase atentia dl-ul de 650 dar dupa ce am citit topicul nu am mai fost asa de atras de el... chiar, oare ce m-a facut sa-l scot din lista.

Am avut yo:Sunt motociclete touring excelente,universale,fiabile,vfr-ul prezentandu-se mai bine pe capitolul sportivitate,Tdm un motor simplu,mai potrivit pt oameni care merg mai linistit,pozitie in sa mai confortabila decat la Vfr,dar slab la categoria carenaj(adica te apara mai putin),la categorie intretinere cam la fel,consumul mai mic a Tdm-ului compensat cu un oarecare consum de ulei-(depinde mult de calitatea uleiului si stilul de pilotaj),VFr pare mai bun la capitolul calitate(pana acum am detinut 6 bucati de vfr 750-800,majoritate au ajuns la cunostinte si prieteni,si spune mult de fiabilitate,ca proprietarii sunt si acum perfect satisfacuti de ei chiar si la 150mii km),in rest fiecare alege in functie de preferinte si ce-i poate buzunarul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TERMOSTAT

cu termostatul de tico nu am reusit nimic am luat unul ieftin si nu a tinut arcul se comprima foarte usor la 15 lei!

cu cel de Suzuki Swift imi sta apa la 80,82,84grade depinde cum merg important este ca nu scade sub 80grade precizez ca afara erau 8garde,astazi dupa ce am pus termostatul de 88grade am gasit unul de 82 grade tot de Suzuki Swift poze nu am cum sa pun pt ca este pus pe motoreta, vedem la vara la ce temperatura sta apa daca se ridica peste 90grade il scot si pun de 82grade, am devenit profesionist la demontat si montat in timp record.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TERMOSTAT

cu termostatul de tico nu am reusit nimic am luat unul ieftin si nu a tinut arcul se comprima foarte usor la 15 lei!

cu cel de Suzuki Swift imi sta apa la 80,82,84grade depinde cum merg important este ca nu scade sub 80grade precizez ca afara erau 8garde,astazi dupa ce am pus termostatul de 88grade am gasit unul de 82 grade tot de Suzuki Swift poze nu am cum sa pun pt ca este pus pe motoreta, vedem la vara la ce temperatura sta apa daca se ridica peste 90grade il scot si pun de 82grade, am devenit profesionist la demontat si montat in timp record.

de curiozitate te intreb daca tot spui ca ai desfacut de atatea ori , banuiesc ca ai inceput sa citesti manualul sau vre`o pagina de forum prima oara cand te`ai apucat....daca da...ai schimbat vre`o unul din oringurile care spune in manual sau le`ai folosit tot pe acelea mai ales ca ai desfacut de mai multe ori casa termostatului si ai scos de tot atatea ori antigelul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...