Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

La mine sunt dezactivate pair-air valves (blocat furtunul de trage aer din cutia filtrului si scoasa mufa din valva), dezactivata actionarea caii secundare de intrare a aerului in cutia filtrului (scos si obturat/izolat furtunelul de vacuum de deasupra cutiei filtrului - n-am gasit de cuviinta sa scot si ghidul de cauciuc al aerului din drapta), filtru aer K&N, schimbate tevile colectoare a esapamentului cu unele fara catalizator (fara intentie dar busind bicla anul trecut s-au deformat cele vechi si n-am gasit meseriasi sa mi le faca), esapamentul il am Laser (am avut bulan pt ca asa a venit mobra din germania - luat sh la 17k km) si (cred eu ca-i f important - mai important decat efectul vitezei mari) controlul cumpatat al manetei de acceleratie.

Pt ultimul punct ma refer la faptul ca, cu rare exceptii, nu trag de acceleratie brusc ci lent si progresiv functie de miscarea/acceleratia mobrei - faptul ca, la vfr, configuratia motorului, in "V", te face sa-l "simti" mai bine decat o bazaitoare super-sportiva in 4 linie (sper sa nu-mi sara cei cu sportive-n cap dar cei cu "V"-uri stiu la ce fac referire).

Un alt factor important este evitarea pe cat posibil a variatiilor de viteza. Spre exemplu: ajungi o alta masina din urma dar nu o poti depasi imediat - in acest caz, daca reusesc sa estimez de la distanta, ma apropii mai lent de cel ce vreau sa-l depasesc asteptand/estimand o oportunitate de depasire; cand aceasta vine/o vad incep o accelerare lina astfel incat sa fiu in spatele lui/ei (sa nu-mi iasa vorbe ca-s misogin) si sa pot iesi in depasire imediat ce s-a eliberat sensul opus. Diferenta este ca eu mi-am conserva mai bine momentul miscarii spre deosebire de situatia in care m-as baga in "fundul" celui ce ar urma depasit si apoi sa trag tare de gaz pt a mari suficient viteza sa pot efectua depasirea. Tot asa si cu opririle la intersectii/sensuri giratorii unde trebuie dat prioritate: pe cat posibil, incerc sa nu opresc efectiv ci sa ma misc/tarasc (in unele cazuri) lent - se stie ca cel mai mare consum este atunci cand pornesti de pe loc pt ca te treci de la o stare la alta (repaus - miscare). Toate astea le-am experimentat mai pe indelete cu masini "puturoase" - mai intai un audi100 din 83 iar acum un astra de 1,7 care arata consumul instantaneu pe consola centrala.

Revenind la motocicleta, conteaza si cauciucurile: pana spre mijlocul toamnei am avut niste continentale de vara (aproape lisa pe centru si deja "patratite") iar acum am niste enduroaice pirelli corsa rs cu care mi-a crescut o tara consumul dar merg fara prea multa grija pe udatura, pietris si noroi (cand e cazul) - in vara-mi voi lua niste scorpioane de la pirelli. Aici se vede cum arata cu enduroaicele montate: http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/143-honda-vfr-800-vtec-abs/page__tab__images

Am experimentat si eliminarea senzorilor de O2 dar, desi controlul acceleratiei la viteze mici era sublim, consumul imi crescuse si, drept urmare, i-am reconectat - deci nu recomand. Am deja luate un power commander V si un modul autotune dar n-am avut timp sa le montez si nu stiu cum vor afecta si acestea consumul.

Referitor la temperatura, eu zic sa faci ceva sa-ti remediezi problema. La mine, cat de rece ar fi vremea (cel putin pana peste 2 grade), motorul mi se incalzeste peste 80-85 grade iar mersul cu 160-180 pe autostrada n-a schimbat asta. E bine stiut ca un motor cald merge mai bine decat unul rece.

Am divagat destul si am sa ma opresc aici. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Consum ca si consum, dar arderi incomplete, catalizatoare care dau coltu mai devreme, uzura motor. Si eu am avut probleme cu termostatul, dupa ce am rezolvat problema, o scazut consumul cu un litru la suta, asa ca apuca-te de lucru. Si eu o sa-mi comand unul mai prin ianuarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma si firar mama lui a naibi cat e de desfacut la motoreta... ufff mai mult de asta imi e scarba nu de altceva,maine sun la honda sa vad care sunt preturile,pana una alta stie altcineva de unde as mai putea comanda chiar si online in alta parte... multumesc :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma si firar mama lui a naibi cat e de desfacut la motoreta... ufff mai mult de asta imi e scarba nu de altceva,maine sun la honda sa vad care sunt preturile,pana una alta stie altcineva de unde as mai putea comanda chiar si online in alta parte... multumesc :friends:

 

 

S-ar parea ca baietii astia sunt seriosi: Kampur Motors. Inca nu am cumparat nimic prin ei, dar sunt hotarat sa apelez la ei prin ianuarie pentru niste maruntisuri.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat cate ceva de la urmatorii:

 

/index.php?/user/18053-thunderbyte/

/index.php?/user/65068-metricmotion/

/index.php?/user/944-romi3/

dar si ebay-ul de care-s f multumit (singura exceptie o face user-ul metricmotion care mi-a adus PCV-ul cu autotune la pret de America :rolleyes: ).

 

Incearca cu cate o intrebare la fiecare si ... stay away from Honda (romanian) dealers ... am auzit de ici de colo...

 

Bafta! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mie mi-a consumat baba la 110 cu bagaje si pasagera 5,1. Vama-Bucuresti August... La 140-180 imi lua in jur de 6 %

 

Din pacate VFR-ul n-a evoluat atat de mult pe cat ar fi trebuit. Urmatorul meu VFR va fi ori un Rc36-2 ori un Rc46.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.si un an nou fericit tuturor. am si eu o intrebare: franele au ceva reglaj ca sa nu frece placutele pe disc?la roata din spate cand o invart se simte ca freaca putin.e ceva normal sau nu?.care puteti sa imi dati un sfat ce sa fac?multumesc. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.si un an nou fericit tuturor. am si eu o intrebare: franele au ceva reglaj ca sa nu frece placutele pe disc?la roata din spate cand o invart se simte ca freaca putin.e ceva normal sau nu?.care puteti sa imi dati un sfat ce sa fac?multumesc. :friends:

sint doua cauze 1disc ovalizat,trebuie schimbat 2cilindri din etrier murdari trebuie scosi si curatati partea 2 nu e complicata bafta la multi ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde parbrizul din poza, 150 de lei. Alte detalii pe PM.

Frumoasa motoreta ta, e identica cu a mea la culoare.

Cum se aude Micronul ala? Tot Micron, dar de carbon as vrea sa pun si eu pe a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de apreciere.

 

Micronul suna foarte bine zic eu, are o tonalitate de croaziera destul de joasa ca volum, dar care se schimba 'grav' cand tragi de gaz, da-i pe you tube "vfr 750 micron" si iti apare mobra mea. Pe atunci avea toate bujiile anapoda si suruburile pilot numa' 2.5 ture nu erau, deaia pornea mai greu la cald.

 

Alea carbon high level se gasesc destul de greu, am vazut una pe ebay de vreo 2 luni, s-o vandut la 100 lire parca. Important e sa ai cotul, care il poti face si la vreo firma de prelucrari metalice, ca tobe potrivite gasesti. Iti dau eu dimensiunile.

 

Mai tre sa pun mana pe un parbriz touring, un termostat nou ca-mi face figuri, si is ready de sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu videoul ala, dar nu stiam ca e mobra ta. Am ascultat live Micronul pe V2 si suna atat de bine. Adaptarea nu este o problema, vreau sa modific si galeria, sa scot catalizatorul ala urias. Ramane sa achizitionez toba potrivita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce poate dauna?

Am vazut galerii sport pentru VFR care nu au fieratania aia acolo. O sa ma documentez inainte de a face orice modificare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. tocmai ce am terminat de citit posturile (toate) despre vfr si tdm (apropo de asta, nu va prea place sa scrieti)

Cine a avut tdm 900 inainte de un vfr v-tec sau a trecut de la vfr 800 v-tec la yamaha tdm 900, sau le-a incercat pe ambele?

ca si un sumar: vfr-ul arata o idee mai bine (stiti voi chestia cu frumusetea din ochii privitorului... sau ceva de genul), alt plus ar fi fiabilitatea lor (v-tec-urile nu prea au avut probleme). ca si minusuri ar fi consumul mai mare ca si la tdm si eventuala schimbare a transmisiei (din moment ce ma gandesc la achizitionarea unui second hand... undeva pe la sf anului acesta :)) ) care am vazut ca ajunge usor la 1000euro. la tdm as avea ca plus un consum mai mic, urata nu e nici asta, intretinerea mai ieftina; iar ca minus: problemele la tps (la modelele 2002-2005), pret de achizitionare o idee mai mic la tdm(cu ~500e)

acum amblele au un centru de greutate ridicat, o sa-l folosesc exclusiv pt turing (majoritatea timpului 2 persoane); pt oras doar ocazional; pt comutee (am scris bine?) cam 200km/luna.

ma gandeam sa postez si la tdm sa vad ce zic si ei :). asfalt uscat! astept cat mai multe raspunsuri...

ca si completare. nu cer o viteza de croaziera mai mare de 140... maxim. si ma intereseaza destul de mult consumul fiindca in ritmul in care creste benzina chiar e de luat in seama.

Editat de lwiq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. tocmai ce am terminat de citit posturile (toate) despre vfr si tdm (apropo de asta, nu va prea place sa scrieti)

Cine a avut tdm 900 inainte de un vfr v-tec sau a trecut de la vfr 800 v-tec la yamaha tdm 900, sau le-a incercat pe ambele?

ca si un sumar: vfr-ul arata o idee mai bine (stiti voi chestia cu frumusetea din ochii privitorului... sau ceva de genul), alt plus ar fi fiabilitatea lor (v-tec-urile nu prea au avut probleme). ca si minusuri ar fi consumul mai mare ca si la tdm si eventuala schimbare a transmisiei (din moment ce ma gandesc la achizitionarea unui second hand... undeva pe la sf anului acesta :)) ) care am vazut ca ajunge usor la 1000euro. la tdm as avea ca plus un consum mai mic, urata nu e nici asta, intretinerea mai ieftina; iar ca minus: problemele la tps (la modelele 2002-2005), pret de achizitionare o idee mai mic la tdm(cu ~500e)

acum amblele au un centru de greutate ridicat, o sa-l folosesc exclusiv pt turing (majoritatea timpului 2 persoane); pt oras doar ocazional; pt comutee (am scris bine?) cam 200km/luna.

ma gandeam sa postez si la tdm sa vad ce zic si ei :). asfalt uscat! astept cat mai multe raspunsuri...

ca si completare. nu cer o viteza de croaziera mai mare de 140... maxim. si ma intereseaza destul de mult consumul fiindca in ritmul in care creste benzina chiar e de luat in seama.

 

La ce te referi cand spui "schimbat transmisia"?

 

Probabil ca o sa gasesti raspunsuri "ia VFR-ul" pe aici si "ia TDM-ul" pe topicul TDM-istilor. Eu zic sa o cumperi pe cea care iti place mai mult, avand in vedere ca amandoua se incadreaza in cerintele tale.

Bafta!

 

 

A avut cineva pe vfr metzeller roadteck z8 interact? zau z6 interact? As vrea sa iau ceva sa tina 10-12k km. Am avut z6 normale si au tinut cam 8000 pana am inceput sa simt ca pierde aderenta.

 

multumesc

 

 

De ce vrei neaparat Metzeler? N-am avut Z8, ci Sportec M1 (in 8000 km erau praf) si Z6 pentru o scurta perioada de timp si nu mi-au placut.

 

Eu personal merg acum cu Michelin Pilot Road 3 si sunt foarte multumit. Am mai avut Road 2 si Power Pure si pot spune ca Road 3 sunt peste Road 2 (cum era si normal) si se apropie ca aderenta de Pure. In plus durata de viata este peste 10k km (ale mele au 10k km si mai tin macar 3k).

Nu zic sa iti cumperi neaparat Michelin, dar ai putea sa iei in considerare si alte cauciucuri in afara de Metzeler.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce te referi cand spui "schimbat transmisia"?

transmisie motor: intinzator lant, lant, pinioane, nu mai stiu ce pastile... nu am retinut numele celui care a facut operatiunea... am vazut ca l-a pus si la vanzare apoi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

transmisie motor: intinzator lant, lant, pinioane, nu mai stiu ce pastile... nu am retinut numele celui care a facut operatiunea... am vazut ca l-a pus si la vanzare apoi

 

Aha, cred ca e vorba de @cristh4ever. Motocicleta aia nu avea nevoie de asa ceva, a fost o "pasarica" de-a lui. Iti spun asta pentru ca este fosta mea motocicleta, adusa de mine din Italia in 2008 si vanduta lui in 2010.

 

Cu pastilele de la supape e altceva; la VFR scrie in manual sa verifici jocul la supape la 25.000 km si sa schimbi pastilele daca jocul nu este corespunzator.

 

Bafta si sa ne tii la curent cu alegerea facuta!

 

 

 

PS: stiu un VFR de vanzare, echipat touring (sidecase-uri originale) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. tocmai ce am terminat de citit posturile (toate) despre vfr si tdm (apropo de asta, nu va prea place sa scrieti)

Cine a avut tdm 900 inainte de un vfr v-tec sau a trecut de la vfr 800 v-tec la yamaha tdm 900, sau le-a incercat pe ambele?

ca si un sumar: vfr-ul arata o idee mai bine (stiti voi chestia cu frumusetea din ochii privitorului... sau ceva de genul), alt plus ar fi fiabilitatea lor (v-tec-urile nu prea au avut probleme). ca si minusuri ar fi consumul mai mare ca si la tdm si eventuala schimbare a transmisiei (din moment ce ma gandesc la achizitionarea unui second hand... undeva pe la sf anului acesta :)) ) care am vazut ca ajunge usor la 1000euro. la tdm as avea ca plus un consum mai mic, urata nu e nici asta, intretinerea mai ieftina; iar ca minus: problemele la tps (la modelele 2002-2005), pret de achizitionare o idee mai mic la tdm(cu ~500e)

acum amblele au un centru de greutate ridicat, o sa-l folosesc exclusiv pt turing (majoritatea timpului 2 persoane); pt oras doar ocazional; pt comutee (am scris bine?) cam 200km/luna.

ma gandeam sa postez si la tdm sa vad ce zic si ei :). asfalt uscat! astept cat mai multe raspunsuri...

ca si completare. nu cer o viteza de croaziera mai mare de 140... maxim. si ma intereseaza destul de mult consumul fiindca in ritmul in care creste benzina chiar e de luat in seama.

 

N-ai nevoie de VFR pentru plimbari sub 140Km/h. VFR-ul o sa vrea tot mai mult peste 6000 de ture, e motor de turatie si de la 6000 iti arata tot ce poate.

Ceva gen SV650 e mai mult decat potrivit, mai usor, mai putin gurmand, mai usor de intretinut samd.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: stiu un VFR de vanzare, echipat touring (sidecase-uri originale) :D

 

hehe... mai am inca 10-11 luni de tras (strans bani, salivat, visat....) pana o sa detin pe una dintre cele 2. eram curios daca cineva le-a incercat pe cele 2 si care au fost motivele care l-au facut sa treaca de la una la alta... ce l-a ne/multumit la ele. ms de raspuns

 

N-ai nevoie de VFR pentru plimbari sub 140Km/h. VFR-ul o sa vrea tot mai mult peste 6000 de ture, e motor de turatie si de la 6000 iti arata tot ce poate.

Ceva gen SV650 e mai mult decat potrivit, mai usor, mai putin gurmand, mai usor de intretinut samd.

 

sv-ul nu-mi place nici in gluma... daca ala fara carena arata cumva, cel cu carena..... am citit si topicul despre v-strom si niste rewiev-uri.. imi captase atentia dl-ul de 650 dar dupa ce am citit topicul nu am mai fost asa de atras de el... chiar, oare ce m-a facut sa-l scot din lista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...