Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Eu nu ma pot bucura prea mult de capacul monopost, fiindca am montat mereu suportul de caseuri, dar ma bucur de plimbari :P.

 

Legat de becul pentru rezerva, la mine dupa ce se aprinde mai am in jur de 1,5 litri. La inceput am facut pana de benzina de doua ori. Acum intru la benzinarie cum ajunge acul pe rosu, nu ma mai ghidez dupa bec.

 

Azi am fost si am inmatriculato pe numele meu, i-am montat monopostul si am dat o tura. Cred ca va trebui sa-i schimb cat de curand lantul, pare uzat inegal :D

 

Apropo, am pierdut un surub mare de la carena, probabil a fost prost strans dupa revizie. Sa incerc sa-mi iau de la repr Honda sau exista alternative mai facile? Multzam !

post-11570-0-23941800-1349987755_thumb.jpg

post-11570-0-75056500-1349987797_thumb.jpg

post-11570-0-65948600-1349987819_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Baieti...la intoarcere am sesizat ceva ciudat. Am turat pana undeva la 8000 de rotatii in a doua si am luat mana brusc din acceleratie...eee...in acel moment am auzit un rateu, un POC in toba, insa initial nu am stiut daca-i de la mine si am accelerat din nou, rezultatul fiind acelasi. Are ceva oare? Mai citeam pe un forum si cica ar fi normal fenomenul la decelerari bruste, dar totusi... :blink:

 

 

Azi am fost si am inmatriculato pe numele meu, i-am montat monopostul si am dat o tura. Cred ca va trebui sa-i schimb cat de curand lantul, pare uzat inegal :D

 

Apropo, am pierdut un surub mare de la carena, probabil a fost prost strans dupa revizie. Sa incerc sa-mi iau de la repr Honda sau exista alternative mai facile? Multzam !

 

Am facut o greseala de postare...

Baieti...la intoarcere am sesizat ceva ciudat. Am turat pana undeva la 8000 de rotatii in a doua si am luat mana brusc din acceleratie...eee...in acel moment am auzit un rateu, un POC in toba, insa initial nu am stiut daca-i de la mine si am accelerat din nou, rezultatul fiind acelasi. Are ceva oare? Mai citeam pe un forum si cica ar fi normal fenomenul la decelerari bruste, dar totusi... :blink:

 

Este perfect normal - sunt gaze incomplet arse care se aprind pe circuitul de evacuare. Este sesizabil la frana de motor. Eu o fac intentionat in trafic, la intersectii, pt a-i avertiza pe soferi ca-s si eu prin preajma. Cand aj acasa, inainte de a intra pe alee, fac acelasi lucru si e ca si cum as arunca buzduganu' inainte pt a da de veste ca ajung acasa ;) . Inainte sa-mi anulez valva de aer proaspat (Pair Air Valve) facea ca o masina de raliuri, mai multe pocnituri insuccesiune rapida. Acu insa s-a redus nr lor semnificativ - cel mult 3 la o frana de motor mai lunga de la 6 mii de ture in jos.

 

...

Apropo, am pierdut un surub mare de la carena, probabil a fost prost strans dupa revizie. Sa incerc sa-mi iau de la repr Honda sau exista alternative mai facile? Multzam !

 

Poti scimba cu un surub de 10 + o saiba de plastic/cauciuc daca-l pui undeva mai ascuns vederii - eu l-am pus in partea stanga jos si pan-acum nu s-a aplecat nimeni sa-l vada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este perfect normal - sunt gaze incomplet arse care se aprind pe circuitul de evacuare. Este sesizabil la frana de motor. Eu o fac intentionat in trafic, la intersectii, pt a-i avertiza pe soferi ca-s si eu prin preajma. Cand aj acasa, inainte de a intra pe alee, fac acelasi lucru si e ca si cum as arunca buzduganu' inainte pt a da de veste ca ajung acasa ;) . Inainte sa-mi anulez valva de aer proaspat (Pair Air Valve) facea ca o masina de raliuri, mai multe pocnituri insuccesiune rapida. Acu insa s-a redus nr lor semnificativ - cel mult 3 la o frana de motor mai lunga de la 6 mii de ture in jos.

 

Ma speriasem. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti ma bucur ca ne-am vazut aseara; m-am mai linistit cu "zgomotul"...nu de tot (il tin sub observatie ) dar oricum sunt mai calm acum maine plec la Veliko, sper sa nu ploua (prea tare)

 

Si eu ma bucur ca ne-am vazut :)

 

Asfalt uscat si drum bun! Sa revii cu poze :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost si am inmatriculato pe numele meu, i-am montat monopostul si am dat o tura. Cred ca va trebui sa-i schimb cat de curand lantul, pare uzat inegal :D

 

Apropo, am pierdut un surub mare de la carena, probabil a fost prost strans dupa revizie. Sa incerc sa-mi iau de la repr Honda sau exista alternative mai facile? Multzam !

 

Foarte frumoasa motoreta! Iar numarul pica la fix pe ea :D

 

Lantul a trebuit sa-l schimb si eu cand am luat-o pe a mea.

Surubul, la dezmembrari il gasesti mai greu, ori pe ebay, ori la Honda. Am avut eu nevoie de niste doape de cauciuc care erau coapte si acelasi pret de il ofereau alternativele il oferea si Honda, asa ca le-am luat de la Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de piese honda, ce site-uri stiti de unde se pot comanda piese originale (OEM) honda, si se pot primi acasa (adica care au expediere si in Ro)? Eu stiu mai multe, insa cel mai ieftin pana acum este powersportsplus.com. alte hint-uri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ascultandu-l pe smoke cu nedormitul am dormit perfect

dar astazi m-a apucat bazdacul si am operat-o si i-am exorcizat tzacaneala.

 

O simpla sirma de siguranta ce tine arcul la locul lui in corpul intinzatorului de lant ( distributie ) nu statea cum trebuie

astfel permitand sa revina intinzatorul si sa permita tzacaneala.

 

Ac sper sa stea cuminte sa nu o mai apuce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plangea cineva ca nu mai are bucatica asta -> http://www.ebay.co.u...4#ht_798wt_1111

 

Parca S3RJ ...

S2RJ alright dar era vorba despre alt heat shield mai jos pe traseu si nu ca ii lipseste ci ca nu il mai poate monta in noua configuratie de tobe.

 

Nu am reusit sa postez in timp si textul asa ca :

 

In alta ordine de idei

 

atasez si niste ppoze pentru curiosii de tipul " ce e are inauntru? "

daca arcul nu este destul de tensionat lantul reuseste sa apese inapoi axul cu palpator al intinzatorului astfel producand o tzacaneala suparatorare.

 

Axul se extinde singur 3 cm si trebuie retras pentru a fi scos din motor.

Retragerea axului se face cu o surubelnita sau o scula facuta din tabla groasa de 1 mm.

Intreaga lungime necesita 4,5 ture de surubelnita.

Daca zgomotul se produce iar pentru comprimarea axului sunt necesare mai putin de 4.5 ture se poate tensiona arcul interior astfel ca pistonul sa

fie impins mai ferm. ( Este o operatiune de multa rabdare si macare de nervi dar gandul ca se scuteste dezasamblarea motorului inlocuire de garnituri si tot tacamul colateral si ceva injuraturi

ajuta mult )

post-65263-0-41813900-1350088016_thumb.jpg

post-65263-0-48643400-1350088033_thumb.jpg

post-65263-0-04634000-1350088057_thumb.jpg

post-65263-0-98274700-1350088075_thumb.jpg

post-65263-0-10093100-1350088182_thumb.jpg

post-65263-0-91886600-1350088203_thumb.jpg

post-65263-0-14771300-1350088236_thumb.jpg

post-65263-0-88222600-1350088311_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S2RJ alright dar era vorba despre alt heat shield mai jos pe traseu si nu ca ii lipseste ci ca nu il mai poate monta in noua configuratie de tobe.

 

Nu am reusit sa postez in timp si textul asa ca :

 

In alta ordine de idei

 

atasez si niste ppoze pentru curiosii de tipul " ce e are inauntru? "

daca arcul nu este destul de tensionat lantul reuseste sa apese inapoi axul cu palpator al intinzatorului astfel producand o tzacaneala suparatorare.

 

Axul se extinde singur 3 cm si trebuie retras pentru a fi scos din motor.

Retragerea axului se face cu o surubelnita sau o scula facuta din tabla groasa de 1 mm.

Intreaga lungime necesita 4,5 ture de surubelnita.

Daca zgomotul se produce iar pentru comprimarea axului sunt necesare mai putin de 4.5 ture se poate tensiona arcul interior astfel ca pistonul sa

fie impins mai ferm. ( Este o operatiune de multa rabdare si macare de nervi dar gandul ca se scuteste dezasamblarea motorului inlocuire de garnituri si tot tacamul colateral si ceva injuraturi

ajuta mult )

Ce ma bucur ca am distributie pe pinioane :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The new VFR's V4 VTEC-controlled intake and exhaust aren't the only areas where efforts were made to reduce noise. The engine's famed high-tech gear-driven valvetrain has been replaced with a new CamChain_200p.JPG'Silent' camchain drive that not only greatly reduces mechanical noise, but also reduces the engine's overall weight by nearly 3kg, for quieter, more civilised operation around town as well as for more relaxing long-distance rides. The system's two sets of dual tensioners are equipped with spring-loaded screw-action lifters that maintain steady pressure on the cam chains throughout the engine's wide rev range.

Another major benefit of this switch to chain-driven cams is the narrower valve angles made possible by the camshafts' smaller driven gears. This new 1.5-degree narrower included valve angle makes a significant contribution to the engine's more compact combustion chambers, helping to realise a higher filling rate, greater combustion efficiency and stronger overall power output.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci Tudor am inteles ca tu toamna nu dormi :)) si multumim pt poze in legatura cu intinzatoartele alea... .grrr belea mare cu ele vad eu :P dar acum sunt curios daca mai tzacane sau nu mai tzacane :),ai avut garnituri noi ale intinzatrului sau ai folosit silicon ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai dataorita lu matale care ma puse-si pe ganduri.

 

Garniturile sunt metalice nu e chiar asa o drama sa le pui pe cele vechi. Cand am pus intinzatoarele vechi am schimbat si garniturile dar acum am lasat-o pe cea care deja o schimbasem beleaua venea doar de la intinzatorul situata in fata.

In cele trei drumuri prin oras facute pana acum a mers foarte frumos. ( SILENT MODE )

 

Acum dupa toata tevatura am gasit si un post care povesteste de treaba asta la CBR si cu aceeasi solutie tehnica reparata.

http://www.vfrdiscus...x-the-old-ones/

Doar ca la noi nu necesita treaba cu dornu si largitul prinderii pentru palpator.

 

Cum fu termalele?

Editat de tudorp28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti,

 

fusei si eu la veliko weekendu asta, cu ploaie si soare si iar ploaie si am avut o problema cu mobra; din fericire, temporara. povestea e asa: sambata am plecat spre veliko prin ploaie caineasca, insa totu a fost ok. am ajuns acolo, am parcat mobra gata. duminica pe la pranz, pentru ca nu am mai apucat inainte de plecare, m-am apucat acolo sa ii curat/ung lantu, ca am zis ca nu se mai poate :) toate bune si frumoase, am folosit cutiuta cu perii kettenmax, am scos o tona de jeg din el, l-am uns, acum e alb si frumos.

 

toate bune si frumoase pana cand m-am suit pe mobra si am dat sa plec. pun contact dau la cheie, porneste motoru fara probleme, dar dupa vreo 5-10secunde se aprinde becu rosu FI si incepe sa mearga ciudat/neregulat. incerc eu sa turez de cateva ori, nimic, la fel facea, ba chiar s-a oprit de tot motoru. dau iar la cheie, la fel, becu FI ramane aprins. Am zis cine stie, poate e rece. Astept sa se incalzeasca, dar degeaba. Am mai oprit/pornit de cateva ori, la fel: becul FI aprins, in ture merge aparet bine, dar la relanti sta sub 1000rpm si merge foarte neregulat (parca unul sau mai multi cilindrii nu fuctioneaza si merge dezechilibrat). M-am miscat un pic pe acolo, am reusit sa scot mobra de unde era (strada cu piatra cubica, gropi, inclinatie 20%, ud pe jos :baldy: , iar am tras pe dreapta, nici o schimbare. A, ba da, am constatat ca ceva pute :)) cel mai probabil gazele de esapament nu mai aveau mirosul standard. Am mai mers un pic prin oras, am oprit iar, am taiat contactul, am stat cateva minute, am pornit iar: brusc toate bune si frumoase: relanti ok, mers rotund, bec FI stins.

 

Ce sa fi fost? m-am tot gandit... sa ii fi intrat gaz de la spray-ul de lant pe la vre-un senzor si sa o fi luat-o razna ECU? sau sa fii intrat apa de la ploaie pe la vre-o mufa/senzor/bobina bujie...dar de ce sambata nu a facut nimic? Sa fie vreo bujie nashpa?

 

Restul drumului spre casa nu am mai avut probleme, doar ca mi se pare ca vibreaza mai tare motorul acum, parca nu ar merge 100% echilibrat. Simt asta si in ghidon si in scarite/picioare. Adica la acelasi regim de mers (gen treapta 6, 95km/h constant) vibreaza mult mai tare ca inainte. mai exact inainte nu prea simteam nimic, acum se simte. Si inca ceva, am facut la un moment dat o depasire mai din scurt si i-am dat "blana" cu a 3`a la 95km/h: raspunsul a fost acelasi ca si inainte, dar sa dea dracii a facut ca toate alea, galagie mare si vibrat parca eram calare pe un XT660 (monocilindru) si faceam depasire. Insa nu mi s-a parut ca are puterea redusa...

 

Mi-a venit azi dimineata o idee: am citit in manualul de service ca ECU are o functie sa iti spuna daca si care a fost ultima "eroare" detectata. Era ceva acolo cu un contact pe nush ce fir, si iti da unu numar de clipiri de led FI care au un echivalent (trebuie sa mai citesc exact). Poate aflu ceva asa...

 

Voi ce parere aveti...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ti-o facut unu' o gluma proasta sa-ti indese ceva-n esapament? eu dupa ce pornesc bicla de la spalatorie, pt ca-i apa pe tevi, abia accelereaza pana se-ncalzeste - se screme putin sa scuipe gazele de evacuare :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti,

 

fusei si eu la veliko weekendu asta, cu ploaie si soare si iar ploaie si am avut o problema cu mobra; din fericire, temporara. povestea e asa: sambata am plecat spre veliko prin ploaie caineasca, insa totu a fost ok. am ajuns acolo, am parcat mobra gata. duminica pe la pranz, pentru ca nu am mai apucat inainte de plecare, m-am apucat acolo sa ii curat/ung lantu, ca am zis ca nu se mai poate :) toate bune si frumoase, am folosit cutiuta cu perii kettenmax, am scos o tona de jeg din el, l-am uns, acum e alb si frumos.

 

toate bune si frumoase pana cand m-am suit pe mobra si am dat sa plec. pun contact dau la cheie, porneste motoru fara probleme, dar dupa vreo 5-10secunde se aprinde becu rosu FI si incepe sa mearga ciudat/neregulat. incerc eu sa turez de cateva ori, nimic, la fel facea, ba chiar s-a oprit de tot motoru. dau iar la cheie, la fel, becu FI ramane aprins. Am zis cine stie, poate e rece. Astept sa se incalzeasca, dar degeaba. Am mai oprit/pornit de cateva ori, la fel: becul FI aprins, in ture merge aparet bine, dar la relanti sta sub 1000rpm si merge foarte neregulat (parca unul sau mai multi cilindrii nu fuctioneaza si merge dezechilibrat). M-am miscat un pic pe acolo, am reusit sa scot mobra de unde era (strada cu piatra cubica, gropi, inclinatie 20%, ud pe jos :baldy: , iar am tras pe dreapta, nici o schimbare. A, ba da, am constatat ca ceva pute :)) cel mai probabil gazele de esapament nu mai aveau mirosul standard. Am mai mers un pic prin oras, am oprit iar, am taiat contactul, am stat cateva minute, am pornit iar: brusc toate bune si frumoase: relanti ok, mers rotund, bec FI stins.

 

Ce sa fi fost? m-am tot gandit... sa ii fi intrat gaz de la spray-ul de lant pe la vre-un senzor si sa o fi luat-o razna ECU? sau sa fii intrat apa de la ploaie pe la vre-o mufa/senzor/bobina bujie...dar de ce sambata nu a facut nimic? Sa fie vreo bujie nashpa?

 

Restul drumului spre casa nu am mai avut probleme, doar ca mi se pare ca vibreaza mai tare motorul acum, parca nu ar merge 100% echilibrat. Simt asta si in ghidon si in scarite/picioare. Adica la acelasi regim de mers (gen treapta 6, 95km/h constant) vibreaza mult mai tare ca inainte. mai exact inainte nu prea simteam nimic, acum se simte. Si inca ceva, am facut la un moment dat o depasire mai din scurt si i-am dat "blana" cu a 3`a la 95km/h: raspunsul a fost acelasi ca si inainte, dar sa dea dracii a facut ca toate alea, galagie mare si vibrat parca eram calare pe un XT660 (monocilindru) si faceam depasire. Insa nu mi s-a parut ca are puterea redusa...

 

Mi-a venit azi dimineata o idee: am citit in manualul de service ca ECU are o functie sa iti spuna daca si care a fost ultima "eroare" detectata. Era ceva acolo cu un contact pe nush ce fir, si iti da unu numar de clipiri de led FI care au un echivalent (trebuie sa mai citesc exact). Poate aflu ceva asa...

 

Voi ce parere aveti...?

 

N'are nici o treaba curatatul lantului cu mersul aiurea l motorului.

Ori a patruns apa pe undeva

ori un contact imperfect la vreo mufa

Ori i-a venit sorocul unei bujii

Daca vrei poti trece pe la mine sa o opperam impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...