Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Problema a disparut odata cu revenirea caldurii.

Tind sa cred totusi ca a fost apa pe undeva pe unde nu ii convine si acum s-a uscat locul.

In orice caz, am ajuns acasa, o sa verific prima data cablul de la masa.

 

Huh, va amintiti de problema mea ?

Ma tot frecat la icre intre timp cu manifestari o data la saptamana. In ultimul timp, cam la 2 zile.

 

Dupa o meditatie profunda gen maestrul Pfu-Thai, am ajuns la concluzia ca bateria imi este incarcata cand si cand.

Eu de fapt merg pe baterie 100-200 de km pana o golesc si cand vreau a pornesc, pl curent. Apoi iarasi mai incarca cand isi aduce ea aminte, iar mai merg pe baterie ...

 

Vreau sa cer un sfat. Cum pot verifica cat mai exact ca sa aflu ce este defect : alternator, releu incarcare sau bateria in sine.

Nu vreau sa ma apuc de reparat nimic pana nu stiu exact unde e defectul, iar ca sa aflu trebuie sa investighez ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Huh, va amintiti de problema mea ?

Ma tot frecat la icre intre timp cu manifestari o data la saptamana. In ultimul timp, cam la 2 zile.

 

Dupa o meditatie profunda gen maestrul Pfu-Thai, am ajuns la concluzia ca bateria imi este incarcata cand si cand.

Eu de fapt merg pe baterie 100-200 de km pana o golesc si cand vreau a pornesc, pl curent. Apoi iarasi mai incarca cand isi aduce ea aminte, iar mai merg pe baterie ...

 

Vreau sa cer un sfat. Cum pot verifica cat mai exact ca sa aflu ce este defect : alternator, releu incarcare sau bateria in sine.

Nu vreau sa ma apuc de reparat nimic pana nu stiu exact unde e defectul, iar ca sa aflu trebuie sa investighez ...

 

Este foarte mult de scris aici pe forum! Insa iti recomand sa scoti manualul de service sa il deschizi la capitolul 17. BATTERY/CHARGING SYSTEM sau pagina 554. Acolo o sa gasesti tot ce recomanda honda sa faci pentru o diagnoza minim invaziva! o sa ai nevoie de un multimetru! Daca multimetrul este unul de obor iti recomand sa ii schimbi bateria! Astea ieftine pot arata parametrii aiurea cand bateria lor se descarca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Huh, va amintiti de problema mea ?

Ma tot frecat la icre intre timp cu manifestari o data la saptamana. In ultimul timp, cam la 2 zile.

 

Dupa o meditatie profunda gen maestrul Pfu-Thai, am ajuns la concluzia ca bateria imi este incarcata cand si cand.

Eu de fapt merg pe baterie 100-200 de km pana o golesc si cand vreau a pornesc, pl curent. Apoi iarasi mai incarca cand isi aduce ea aminte, iar mai merg pe baterie ...

 

Vreau sa cer un sfat. Cum pot verifica cat mai exact ca sa aflu ce este defect : alternator, releu incarcare sau bateria in sine.

Nu vreau sa ma apuc de reparat nimic pana nu stiu exact unde e defectul, iar ca sa aflu trebuie sa investighez ...

Statorul:

Cu motorul pornit si mufa scoasa trebuie sa ai cam 15v curent alternativ pe combinatii de culori gen 1-2 1-3 2-3, iar in turatie(aproximativ 5000) trebuie sa se duca pe la 70-80 de volti, diferenta nu trebuie sa fie mare intre permutari, nu mai mare de 1-1.5volti la relanti si 3-4 in turatie. Nu e indicat sa tii motorul foarte mult pornit asa, generatorul merge in gol si risti sa il prajesti.

Releul:

Masuratoarea cu releul in mana data de manual e cam irelevanta din punctul meu de vedere.

Masoara cu motorul la relanti incarcarea la bornele bateriei(de data asta cu aparatul pe curent continuu), vezi cat ai, cu far stins, cu far aprins, tu alegi, apoi in aceleasi conditii masori direct la iesirea din releu fara sa scoti mufa(rosu-negru), bagi testerele in mufa. Nu trebuie sa ai diferente mari intre, nu mai mare de 0.5 volti. Daca ai verifica mufa in sine si siguranta principala de 30 de amperi, oxizi, siguranta o gasesti la capatul firului de plus al bateriei, pe releul de pornite sub mufa cu 4 pini. Daca totusi diferenta e mica intre curentul la baterie si curentul la releul ai o sansa sa fie mufa intre stator si instalatie exidata, verifica. Daca aia e ok e releul dus. Merge orice releu cu 5 fire (parca) dar te-as sfatui sa iei unul MOSFET, gen : http://www.electrexworld.co.uk/cgi-bin/sh000001.pl?WD=vfr%20800&PN=RR53%2ehtml#SID=273?aRR53

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai completez ceva la ce a scris ThunderByte la verificarea statorului: inainte sa faci testul descris de el, verifica pe rand continuitatea celor trei fire cu sasiul motocicletei. Daca statorul este in regula, pe fiecare masuratoare facuta, rezistenta citita de multimetru trebuie sa fie 1 (sau infinit).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

mai completez ceva la ce a scris ThunderByte la verificarea statorului: inainte sa faci testul descris de el, verifica pe rand continuitatea celor trei fire cu sasiul motocicletei. Daca statorul este in regula, pe fiecare masuratoare facuta, rezistenta citita de multimetru trebuie sa fie 1 (sau infinit).

Daca da la masa practic e in scurt/ are pierderi => nu o sa ii dea voltajul necesar.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut problema asta cu statorul... daca se arde statorul e bun ars si tb schimbat / rebobinat...

O data ars, aia e! nu mai incarca nici batut :)

 

Am patit-o de curand (acum 2 saptamani intr-o tura pana in Croatia) asa ca sunt stan patitul.

 

btw, bine v-am gasit :) sunt posesor de VFR de cateva luni

Editat de chill0ut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce dracu se intampla cu Honda la capitolul asta oare ?

Am avut Suzuki 1 sezon jumate si nici macar o singura data nu a facut vreo faza legata de incarcare / pierdere curent / baterie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cauza acelui V4 care este mai scump de produs, poate Honda a incercat sa reduca costurile pe unde a putut?! Gen: dimensionarea la limita tehnico-economica inferioara a cablajului! O idee, nustu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit in lumea Honda!

 

 

Si de curand m-am pricopsit si eu cu un VFR.

post-20786-0-53381300-1472797789_thumb.jpg

 

Sunt ceva banuti de bagat in ea, ca nah... are o varsta. Dar la iarna. Momentan rulmentii la roata fata si la jug si ar cam trebui si placute fata-spate.

Mie nu-mi place deloc frana la Honda, chiar daca e CBS. La VTR era lesinata (chiar si dupa ce i-am pus placute noi, kit nou la pompa de frana), la CBF nu straluceste iar la VFR ma asteptam sa fie altceva.. nope :( La Fazer, frana stock era mult mai ok ca la tot ce am avut Honda pana acum. Ca sa nu mai zic de aia de pe Mille, dar acolo e alta poveste. Se schimba datele problemei daca pun o pompa de frana radiala? A incercat cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slabe frane adevarat. Yamaha ingheata instant. Sa te folosesti de ea sanatos.

» Post actualizat in 02 Sep 2016 16:25

Pe mine ma cam dezamagit. Inafara de protectie vant nu e ce ma asteptam. Cine crede ca are cuplu sa se dea cu o miuta. 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce dracu se intampla cu Honda la capitolul asta oare ?

Am avut Suzuki 1 sezon jumate si nici macar o singura data nu a facut vreo faza legata de incarcare / pierdere curent / baterie ...

Pe dracu, si la SV, mai ales prima generatie pica statoarele si releele pe capete, trust me ... Ai avut tu noroc sau fusesera deja schimbate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slabe frane adevarat. Yamaha ingheata instant. Sa te folosesti de ea sanatos.

» Post actualizat in 02 Sep 2016 16:25

Pe mine ma cam dezamagit. Inafara de protectie vant nu e ce ma asteptam. Cine crede ca are cuplu sa se dea cu o miuta.

Adevarat graiesti. Mi se pare o motocicleta mediocra, cu care iti faci treaba. Nu are acel "uaaaaaaau". Motorul trage frumos, liniar pentru un V, urca in ture, se aude bine, dar cum ai spus si tu, daca vrei sa vezi ce inseamna cu adevarat "tras" la o motocicleta, musai trebuie incercat un mair - chit ca e V2, 3L sau 4L!

 

Totusi, poate imi explica si mie cineva ce au avut astia de la Honda in cap sa puna pe VTR800FI etrieri cu 3 pistonase si CBS!!! Cu franele de pe VTR/Fireblade faci aceeasi treaba (poate mai buna) si nu era nevoie sa complici lucrurile cu acel CBS. Ma uitam pe e-bay cat costa sa pui furtunase cu insertie metalica... pai e fault la portofel. Sunt curios ce inseamna aerisire la un astfel de sistem de franare, sau cata munca implica un schimb de lichid de frana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e mare smecherie cu lichidu. Tragi de frina si calci si pedala pt orice eventualitate. :)

Am schimbat eu. Are 3 aerisitoare pe fata 2 pe spate su unu sub sa.. plus unu pe stinga pt ambreiaj.

La 954 cu placute noi brembo am facut stopy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre asta vorbesc. Si eu la Mille cand am tras frana mai tare era sa ma arunce peste parbriz! Dar si 954, si Mille sunt altfel de motociclete... :)

 

Sa stii ca as incerca pe asta o furca de 929/954 cu tot sistemul de franare. Si as renunta la CBS-ul asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi ceva. prea mare investitia pt ce poate motoreta. eu as incerca ghidon. avem un coleg care avea pus si nu raspunde la pm sa vad ce zice.


» Post actualizat in 04 Sep 2016 14:01
Chiar nu stie nimeni un stator pt 2003 de dat?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu de aia este VFR de 1200? :) Ala are tot ce vrei, de la frane la cuplu.

 

Astea mai mici normal ca nu se compara cu o vitezana de 1000, nu-s gandite sa rupa circuitul, is facute de mers in ture lungi.

I-ai auzit pe aia de pe forumul de vitezane sa se planga caau pozitie naspa pe mobra? sau ca e tare suspensia? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am parcat ieri la IKEA langa un Triumph ST 955i. Parca imi parea un pic rau ca n-am ales Triumph :)

Vad ca e unul de vanzare pe OLX

http://www.olx.ro/oferta/schimb-cu-atv-enduro-sau-cross-moto-triumph-955-injectie-ID6iYVs.html#55ba63c17e

 

 

Marc87,

Ducati ST4 are suspensii si frane mai misto ca VFR800. Plus V2-ul ala care e intr-un fel. Pretul e cam acelasi la amandoua. Dar fiecare are plusurile si minusurile ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce ti se potriveste si ce iti doresti de la o motocicleta.

 

Unii isi cumpara 3 identice:

 

http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/topic/84268-a-new-vfr-in-the-garage/

 

Altii vor altceva.

 

 

:)) Da, corect!

 

Momentan am ajuns la concluzia ca supersportul nu e de mine. Adventure-ul nici atat. Vedem cu ST-ul cum ma inteleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...