ciprinakos Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Man, ochi_albastrii_6025 a pus o intrebare, tu ai dat raspuns partial iar eu am incercat sa completez. La partea cu taietura sau cut-off-ul am zis deja ca-i "naspa" si atunci D-zeu cu mila - vazui ca ai dat anunt de cumparare faruri - success!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Care este pozitia cea mai buna pe VFR pe care voi o adoptati? Am momente cand ma trezesc cu coatele intinse si simt ca nu e prea ok pe viraje, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 Care este pozitia cea mai buna pe VFR pe care voi o adoptati? Am momente cand ma trezesc cu coatele intinse si simt ca nu e prea ok pe viraje, multumesc. Eu zic ca nu prea ai de ales cand vine vorba de pozitie, stai cum iti permite motocicleta. Incearca sa stai cu spatele drept pe cat posibil. Eu prefer sa stau in sa cat mai departe de rezervor, mainile imi sunt semi indoite, deci nu-i o pozitie obositoare. Acum e de luat in calcul si inaltimea pilotului, eu de ex, am 1.80m, si ma simt ok pe motorul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 22, 2016 Share Postat Octombrie 22, 2016 Eu zic ca nu prea ai de ales cand vine vorba de pozitie, stai cum iti permite motocicleta. Incearca sa stai cu spatele drept pe cat posibil. Eu prefer sa stau in sa cat mai departe de rezervor, mainile imi sunt semi indoite, deci nu-i o pozitie obositoare. Acum e de luat in calcul si inaltimea pilotului, eu de ex, am 1.80m, si ma simt ok pe motorul asta. Si mai ales daca ai sau nu burta, eu, si presupun ca si tu, nu am burta asa ca stau destul de aproape de rezervor ca sa simt motorul mai bine, si asta nu numai cu vfr-ul, in general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan T Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 Cumpar roata spate de 5.5 de VFR, preferabil 1991-1993. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 Salut VFR-isti. Trebuie sa schimb in primavara kit-ul de lant + pinioane si placutele de frana. Ce ma intereseaza, un lant ok calitativ si rezistent in timp. Nu stiu ce lant am acum pe motocicleta dar tind sa cred ca a fost ceva prost. Cand am cumparat motocicleta in primavara era ok. In 10k de km cat am mers, efectiv l-am distrus. Merg normal si il intretin la timp dar cu toate astea s-a blocat pe anumite portiuni si se intinde foarte repede. Ceva sugestii va rog ? Lant si placute. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 (editat) Salut VFR-isti. Trebuie sa schimb in primavara kit-ul de lant + pinioane si placutele de frana. Ce ma intereseaza, un lant ok calitativ si rezistent in timp. Nu stiu ce lant am acum pe motocicleta dar tind sa cred ca a fost ceva prost. Cand am cumparat motocicleta in primavara era ok. In 10k de km cat am mers, efectiv l-am distrus. Merg normal si il intretin la timp dar cu toate astea s-a blocat pe anumite portiuni si se intinde foarte repede. Ceva sugestii va rog ? Lant si placute. Multumesc. Lant DID si pinioane JT. Eu am cumparat tot iarna cand sunt mai ieftine in jur de 500 ron. Este si un coleg care se ocupa: /index.php?/topic/722918-superoferta-kituri-de-lant-did-cu-spray-uri-de-lant-gratuite/ Editat Decembrie 5, 2016 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Mi-am schimbat placutele pe spate si am pus, ca si pe fata, carbone lorraine. Spuneau baietii de la service (pt ca era prea frig nu mi-am murdarit eu mainile ) ca astea-s mai bune intre after market-uri. Originalele, Nissin, sunt mai bune dar cu mult mai scumpe ... ziceau tot ei. Cu acazia asta mi-au schimbat lichidul de frana & ambreiaj (devenise maro), aerisit (evident) si mi-au strans/ajustat jugul de la ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Multumesc pentru sfaturi. Ceva gume in sectorul sport touring ce recomandati ? Am avut Pilot Power 2CT si le-am tocat in 10k km. Spatele cel putin e varza. Vreau ceva mai durabil, chiar daca e mai putin sportiv. Oricum sportiv merg 3-4 % din totalul km-ul parcursi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 (editat) Multumesc pentru sfaturi. Ceva gume in sectorul sport touring ce recomandati ? Am avut Pilot Power 2CT si le-am tocat in 10k km. Spatele cel putin e varza. Vreau ceva mai durabil, chiar daca e mai putin sportiv. Oricum sportiv merg 3-4 % din totalul km-ul parcursi. Eu am Michelin Pilot Road 4. Foarte bune, aderenta, franare, rezistenta la uzura. Mai sunt GT cu o tenta mai buna catre rezistenta la uzura. De, sunt recomandate de BMW. Editat Decembrie 6, 2016 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Vad ca au cam aceleasi preturi. Cred ca o sa incer PR4 de data aceasta. Am vazut ca le lauda multa lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 (editat) vezi ca din povesti 3 e mai bun. verifica si pirelli angel. mie mi-au placut mult. cele mai smechere si ok sint bridgeston s20 sau mai nou 21 Editat Decembrie 6, 2016 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Eu am umblat cu Scorpion Trail cu exceptia iernii cand fol. MT60, ambele-s Pirelli. Cu MT-urile am consum mai mare da-s mai bune la temperaturile de afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saintmitz Postat Decembrie 19, 2016 Share Postat Decembrie 19, 2016 salut mi-am pierdut unica cheie cu chip. am stat relax ca stiam ca am rezerva, dar nu are chip, doar e taiata pentru butuc. stiu... trebuia sa o incerc si imi copiam un chip de pe cea veche aveti vreo idee cum pot sa imi fac un chip nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Decembrie 19, 2016 Share Postat Decembrie 19, 2016 salut mi-am pierdut unica cheie cu chip. am stat relax ca stiam ca am rezerva, dar nu are chip, doar e taiata pentru butuc. stiu... trebuia sa o incerc si imi copiam un chip de pe cea veche aveti vreo idee cum pot sa imi fac un chip nou? Salut, Nu te stresa, se rezolva relativ usor (doar sa fie mobra ta) Suni la 0723 599 897 Sorin Gherman, daca nu te ajuta asta, imi spui si iti mai dau un nr. de tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Decembrie 24, 2016 Share Postat Decembrie 24, 2016 Salutare si craciun fericit. Aveti idee cat lichid de frana imi trebuie pentru o revizie completa fata / spate ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 24, 2016 Share Postat Decembrie 24, 2016 Daca tin bine minte e primu model cu CBS, deci o sa intre mai mult decat in mod normal, daca lucrezi curat si nu faci risipa, jumatate de litru ar trebui sa iti ajunga. Sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 25, 2016 Share Postat Decembrie 25, 2016 (editat) Vand janta spate VFR750 RC36, se potriveste si la unele modele de 800. 100Euro. Editat Decembrie 25, 2016 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nycku Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Scuze daca s-a mai scris, dar am citit pana la pagina 70, si din criza de timp..am o intrebare scurta. Cum se comporta VFR-ul, pe drumurile patriei noastre?....adica pe drumuri mai putin bune...eventual drumuri mai rele. Vreau sa cumpar una pt plimbari lungi cu sotia si bagaj...prima data am decis sa vizitez tara si dupa pe afara...nu ma pot sa ma hotarasc intre transalp si vfr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Transalp-ul e mai inalt, dar mai bun pentru forestiere, daca te bagi si pe asa ceva. VFR-ul e mai rapida, mai puternica, mai joasa, mie mi se pare mult mai comoda, dar pe coclauri nu te poti da cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 2 cilindri vs 4. daca vrei asfalt vfr. daca vrei si altceva atunci ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Decembrie 30, 2016 Share Postat Decembrie 30, 2016 lasa nevasta sa decida Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 30, 2016 Share Postat Decembrie 30, 2016 (editat) VFR-ica merge si pe drumuri mai pacatoase daca-s ocazionale. Vezi aici: http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/gallery/album/6919-romanian-apuseni-mountains-trip/ Am coborat muntele printre pietroaie si busteni. Fiind abrupt, mi-a fost teama sa opresc pt poze Insa mersul in picioare ca pe enduro sau adventure este obositor datorita ghidonului coborat. Editat Decembrie 30, 2016 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nycku Postat Ianuarie 2, 2017 Share Postat Ianuarie 2, 2017 (editat) VFR800,2004....astept caldura si vedem daca a fost alegerea corecta Editat Ianuarie 2, 2017 de nycku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 Nu reusesc sa gasesc raportul standard al pinioanelor pentru vfr 2001. Am gasit doar pinionul spate cu 43 dinti. Nu stiu insa pinionul mic daca trebuie sa aiba 16 sau 17 dinti. Pe internet gasesc ambele versiuni si nu stiu care e aceea corecta. Nici in manual nu gasesc ... sau nu am cautat eu bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.